Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 327
    • 328
    • 329
    • 330
    • 331
    • 489
    • 490
    • 329 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9783
    221767
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
      Ναι νερό της βρύσης είναι

      Οκ τότε

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Το νερό της βροχής να μην το πολυεμπιστεύεσαι...... παλιά ήταν απλά καθαρό νεράκι από εξάτμιση, τώρα πια υπάρχει και η όξινη βροχή.... άστα να πάνε!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          trident1971 last edited by

          Ρε παιδια υπαρχει στην Αμερικη ολοκληρη ζωνη απο πολιτειες που ονομαζεται rust belt, με αλατια τους δρομους για κατι μηνες, υγρασια ανελεητη, και ακομα και εκει έχουν αυτοκινητα οι ανθρωποι και τα κρατανε και καιρο. Σιγα το προβλημα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros-foivos last edited by

            Ο χρήστης caret έγραψε:
            Αν κάνεις 200χλμ περίπου και το φαινόμενο υπάρχει ακόμα, τότε πήγαινε να το δουν. Κατά τα άλλα είναι απόλυτα φυσιολογικό. Και στο δικό μου ακριβώς το ίδιο συνέβη.

            Εχω κάνει πάνω απο 1000χλμ και σημερα που το δοκιμασα παλλι δεν πιάνει μιλάμε ομως σχεδον καθολου . Τρεχω με 20 χιλλιομετρα το τραβαώ full και περιμενω 5 δευτερολεπτα μεχρι να σταματησει .. Δεν μπορει να ειναι λογικο ...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              trident1971 last edited by

              Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:

              Αν κάνεις 200χλμ περίπου και το φαινόμενο υπάρχει ακόμα, τότε πήγαινε να το δουν. Κατά τα άλλα είναι απόλυτα φυσιολογικό. Και στο δικό μου ακριβώς το ίδιο συνέβη.

              Εχω κάνει πάνω απο 1000χλμ και σημερα που το δοκιμασα παλλι δεν πιάνει μιλάμε ομως σχεδον καθολου . Τρεχω με 20 χιλλιομετρα το τραβαώ full και περιμενω 5 δευτερολεπτα μεχρι να σταματησει .. Δεν μπορει να ειναι λογικο ...

              Και το δικο μου χειροφρενο ετσι κανει, απο την αρχη. Σε καθε σερβις (αρχικα ηταν καθε 5Κ ) το εσφιγγαν, και μετα παλι χαλαρωνε πολυ συντομα. Πλεον επαψα να ασχολουμαι εδω και πολλαααα χρονια. Κραταει το αυτοκινητο κανονικα και σε μεγαλες κατηφορες, θυμαμαι παντα να βαζω ταχυτητα, και τελος.

              Το μονο κακο ειναι οτι δεν μπορω να κανω χειροφρενα οπως τα αλλα παιδακια.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                morx last edited by

                Σφιξτο!
                Δεν ειναι και λιγο να μπεις σαν δαιμονας για χειροφρενο και να φυγεις ευθεια !!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  trident1971 last edited by

                  Ο χρήστης Morx έγραψε:
                  Σφιξτο!
                  Δεν ειναι και λιγο να μπεις σαν δαιμονας για χειροφρενο και να φυγεις ευθεια !!

                  Μα δε το δοκιμαζω πια!!!

                  Εχει πλακα οταν ειναι κανας φιλος στο αυτοκινητο, που εκει που πηγαινει με μικρη ταχυτητα, ακουει ξαφνικα το 'κρρρρκ' του χειροφρενου και μετα για μερκα δευτερολεπτα προσπαθει να καταλαβει γιατι το αυτοκινητο επιβραδυνει αργα. Εκει να δεις φατσες απορημενες για γελια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    caret last edited by

                    Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:

                    Αν κάνεις 200χλμ περίπου και το φαινόμενο υπάρχει ακόμα, τότε πήγαινε να το δουν. Κατά τα άλλα είναι απόλυτα φυσιολογικό. Και στο δικό μου ακριβώς το ίδιο συνέβη.

                    Εχω κάνει πάνω απο 1000χλμ και σημερα που το δοκιμασα παλλι δεν πιάνει μιλάμε ομως σχεδον καθολου . Τρεχω με 20 χιλλιομετρα το τραβαώ full και περιμενω 5 δευτερολεπτα μεχρι να σταματησει .. Δεν μπορει να ειναι λογικο ...

                    Μετά από τόσα χιλιόμετρα θα έπρεπε να έχουν 'πατήσει' τα τακάκια εκτός και αν έχεις φρενάρει ελάχιστα αλλά και πάλι δύσκολο. Μερικά χειρόφρενα είναι αυτορυθμιζόμενα και μαζεύονται μόνα τους. Το δικό σου αμάξι έχει τέτοιο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      trident1971 last edited by

                      Μπας και εχει ταμπουρα πισω για το χειροφρενο, μεσα στην πλημνη, ανεξαρτητα απο τα τακακια?
                      Καποια αυτοκινητα εχουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros-foivos last edited by

                        Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
                        Μπας και εχει ταμπουρα πισω για το χειροφρενο, μεσα στην πλημνη, ανεξαρτητα απο τα τακακια?
                        Καποια αυτοκινητα εχουν.

                        Περίμενε με μπερδεψες .. Ταμπουράς σε δισκόφρενα ?

                        Αν κάνεις 200χλμ περίπου και το φαινόμενο υπάρχει ακόμα, τότε πήγαινε να το δουν. Κατά τα άλλα είναι απόλυτα φυσιολογικό. Και στο δικό μου ακριβώς το ίδιο συνέβη.

                        Εχω κάνει πάνω απο 1000χλμ και σημερα που το δοκιμασα παλλι δεν πιάνει μιλάμε ομως σχεδον καθολου . Τρεχω με 20 χιλλιομετρα το τραβαώ full και περιμενω 5 δευτερολεπτα μεχρι να σταματησει .. Δεν μπορει να ειναι λογικο ...

                        Μετά από τόσα χιλιόμετρα θα έπρεπε να έχουν 'πατήσει' τα τακάκια εκτός και αν έχεις φρενάρει ελάχιστα αλλά και πάλι δύσκολο. Μερικά χειρόφρενα είναι αυτορυθμιζόμενα και μαζεύονται μόνα τους. Το δικό σου αμάξι έχει τέτοιο;

                        Δεν το γνωρίζω αλλα μάλλον οχι .. οπως και να έχει θα το παω τελικά στην αντιπροσωπία να δουμε

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          trident1971 last edited by

                          Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:

                          Μπας και εχει ταμπουρα πισω για το χειροφρενο, μεσα στην πλημνη, ανεξαρτητα απο τα τακακια?
                          Καποια αυτοκινητα εχουν.

                          Περίμενε με μπερδεψες .. Ταμπουράς σε δισκόφρενα ?

                          ναι, κανονικο δισκοφρενο που ειναι το ιδιο (η 'πισω' και εσωτερικη μερια του) ενα μικρο ταμπουρο για το χειροφρενο μονο
                          πχ ετσι

                          δεν ειναι ολα ετσι, δεν ξερω για το δικο σου, αλλα αν ειναι ετσι καταλαβαινεις οτι φρασεις του στυλ 'δεν πατησαν ακομα τα τακακια' δεν εχουν εφαρμογη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            ΕΜένα έτσι είναι, ταμπούρο μέσα στο δίσκο. Λειτουργούν εντελώς ανεξάρτητα.
                            Αν είναι έτσι και έχουν φαγωθεί οι σιαγόνες δεν μετράει τι κάνεις στα τακάκια. Θεωρώ πιο απίθανο να έχουν μπει υγρά και να γλυστράνε οι σιαγόνες.
                            Αλλά καλό είναι πρώτα να ξεκαθαρίσεις τι έχεις. Ίσως αξίζει να πας σε φρενά ή να αλλάξεις φρενά.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              r200 last edited by

                              θα αλλαξω ενα o-ring, μεσω ετκα που το βρηκα γραφει διαστασεις 60Χ4, στα o-ring το πρωτο νουμερο τα 60mm στην περιπτωση μου θεωρειται η εξωτερικη διαμετρος απο το o-ring και 4mm το παχος του?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                morx last edited by

                                σωστα!

                                Γραφεις ομως στην περιπτωση σου...
                                Νομιζω, πως η πρωτη διασταση αφορα ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ διαμετρο και η δευτερη διαμετρο παχους... οποτε προσεξε κατα την αγορα να διευκρινιζει inner diameter ή outter diameter!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hellenic-tifosi last edited by

                                  Πάντα τα o-rings διαστασιολογούνται με βαση εσωτερική διάμετρο, πάχος και υλικό. Αν διάβασες σε manual '60x4', τότε σίγουρα είναι εσωτερική x πάχος.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 2
                                    21-quadra last edited by

                                    Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
                                    Πάντα τα o-rings διαστασιολογούνται με βαση εσωτερική διάμετρο, πάχος και υλικό. Αν διάβασες σε manual '60x4', τότε σίγουρα είναι εσωτερική x πάχος.

                                    Έτσι είναι, η εξωτερική βγαίνει από το πάχος.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      heras last edited by

                                      Μια απορια....λογω πτωσης της σταθμης του αντιψυκτικου, συμπληρωσα λιγο. Το θεμα ειναι ενω οτι το ηδη υπαρχον εντος του παγουριου ειναι πορτοκαλι χρωματος, εγω εβαλα πρασινο μια και αυτο διεθετα προχειρο
                                      Υπαρχει περιπτωση να γινει κατι λογω της μιξης των χρωματων? Βεβαια η ποσοτητα που εβαλα ηταν πολυ λιγη. Ευχαριστω

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        morx last edited by

                                        Οχι δεν πρεπει να αναμειγνυονται.

                                        Ποση ποσοτητα εβαλες ;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          heras last edited by

                                          Γυρω στα 50 ml υπολογιζω το πολυ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης heras έγραψε:
                                            Γυρω στα 50 ml υπολογιζω το πολυ

                                            Δεν εφτυνες καλύτερα;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 327
                                            • 328
                                            • 329
                                            • 330
                                            • 331
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 329 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr