-
Και όμως, παρά το ό,τι το 307 φαίνεται να είναι το χειρότερο από τα κορυφαία WRC (Xsara, Focus, WRX), η τακτική της Peugeot αποδίδει και προηγείται στο Κατασκευαστών
Αντίθετα ο Duval επιβεβαιώνει μέχρι στιγμής την άποψή μου για αυτόν (και σίγουρα δεν έχει, όπως ο Martin, το ελαφρυντικό του δύσκολου αυτοκινήτου). Χωρίς αξιόπιστο Νο. 2 (φαίνεται τώρα το κενό του Sainz...) δεν βλέπω Κατασκευαστών για τη Citroen, παρά το ό,τι ο Seb πετάει.
Από εκεί και πέρα, η αρνητική έκπληξη είναι η Pirelli. Εκανε άραγε τόσο καλό η συμμετοχή στην F1 στη Michelin ή η Pirelli, η, με βάση τον αριθμό των ομάδων που τη χρησιμοποιούν, Michelin του WRC, τα έχει κάνει θάλασσα στο πεδίο μάλιστα όπου διέπρεπε (σκληρά-ζεστά χωμάτινα ράλι) ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Από εκεί και πέρα, η αρνητική έκπληξη είναι η Pirelli. Εκανε άραγε τόσο καλό η συμμετοχή στην F1 στη Michelin ή η Pirelli, η, με βάση τον αριθμό των ομάδων που τη χρησιμοποιούν, Michelin του WRC, τα έχει κάνει θάλασσα στο πεδίο μάλιστα όπου διέπρεπε (σκληρά-ζεστά χωμάτινα ράλι) ?Kι εμένα με έχει παραξενέψει αυτό!
Είναι εντυπωσιακή η πρόοδος της Μichelin! Μήπως οι άνθρωποι της Pirelli επαναπαύτηκαν με τις πολύ καλές τους εμφανίσεις στο χώμα και καθυστέρησε η εξέλιξη? Μου φαίνεται δύσκολο να έχει συμβεί κάτι τέτοιο σε μια εταιρία με τόσο μεγάλη πείρα στους αγώνες...
Έχουν πει ότι θα εμφανίσουν νέα γόμα ή στο Τουρκίας ή στο Ακρόπολις (γνωρίζει κανείς σίγουρα? ). Για να δούμε... -
ΤΡΕΙΣ ΟΔΗΓΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΣΑΡΔΗΝΙΑ.
ΠΡΩΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ SEBASTIEN LOEB ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΕΣΗ!
ΔΕΥΤΕΡΟΣ, Ο ΠΛΕΟΝ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ WRC ΣΤΟΝ ΙΤΑΛΙΚΟ ΑΓΩΝΑ, Ο HARRI ROVANPERA ΠΟΥ ΠΙΕΣΕ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΕΔΙΝΕ ΜΑΧΕΣ ΜΕ ΤΟ FABIA ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΑΠΕΦΥΓΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ, ΟΠΩΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗ ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ.
ΤΡΙΤΟΣ, Ο ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΣ MIKKO HIRVONEN, ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΦΟΡΤΩΝΑΝ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΤΟΥ ΟΜΑΔΑΣ, ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ, ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΛΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΗ Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΑΠΟΔΙΔΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΣΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ BUCKET.ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΑ SKODA. Ο ΓΕΡΟ-SCHWARZ ΠΑΛΕΨΕ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΣΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ, ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΠΡΟΔΩΣΕ ΤΟ FABIA. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΕΑΡΟΣ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΤΟΝ ARMIN ΜΕ ΙΔΙΑ ΟΠΛΑ...ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΤΣΕΧΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΟΔΗΓΩΝ ΕΙΝΑΙ ΦΕΤΟΣ ΤΡΑΓΙΚΕΣ...
ΔΕΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΟΙ DUVAL KAI ATKINSON...Ο ΠΡΩΤΟΣ, ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΟΡΜΑΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ...ΕΧΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ.ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΑ ΚΑΙ ΦΗΜΕΣ ΜΙΛΑΝΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΙΣΠΑΝΟΥ ΑΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ CARLOS SAINZ. O ΑΥΣΤΡΑΛΟΣ ΒΓΗΚΕ 2 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ ΑΝ ΚΑΙ ΕΔΕΙΞΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΡΗΓΟΡΟΣ...ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΖΕΨΕ ΠΕΡΣΙ Ο HIRVONEN...
ΤΕΛΟΣ, ΔΕΝ ΕΠΕΙΣΑΝ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΟΙ KRESTA KAI HENNING SOLBERG OTI ΑΞΙΖΟΥΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΠΛΗΡΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ...
-
Ο χρήστης rally maniac έγραψε:
Από εκεί και πέρα, η αρνητική έκπληξη είναι η Pirelli. Εκανε άραγε τόσο καλό η συμμετοχή στην F1 στη Michelin ή η Pirelli, η, με βάση τον αριθμό των ομάδων που τη χρησιμοποιούν, Michelin του WRC, τα έχει κάνει θάλασσα στο πεδίο μάλιστα όπου διέπρεπε (σκληρά-ζεστά χωμάτινα ράλι) ?
Kι εμένα με έχει παραξενέψει αυτό!
Είναι εντυπωσιακή η πρόοδος της Μichelin! Μήπως οι άνθρωποι της Pirelli επαναπαύτηκαν με τις πολύ καλές τους εμφανίσεις στο χώμα και καθυστέρησε η εξέλιξη? Μου φαίνεται δύσκολο να έχει συμβεί κάτι τέτοιο σε μια εταιρία με τόσο μεγάλη πείρα στους αγώνες...
Έχουν πει ότι θα εμφανίσουν νέα γόμα ή στο Τουρκίας ή στο Ακρόπολις (γνωρίζει κανείς σίγουρα? ). Για να δούμε...ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΝΕΑ ΓΟΜΑ ΤΗΣ MICHELIN (ME MONO TON ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, ΑΦΟΥ Η PIRELLI ΕΚΑΝΕ ΤΟ 2-3-4), ΤΡΑΓΙΚΕΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ PIRELLI ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ...Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΓΟΜΑΣ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΛΑΣΤΙΧΑΔΕΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ. ΦΤΗΝΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ Ή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ? Η ΦΘΟΡΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΟΥΣ 2 ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ!
ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΤΟ ΝΕΟ ΤΟΥΣ ΕΛΑΣΤΙΚΟ. -
Μόλις τελιώσουν τα Ράλι Κύπρου, Τουρκίας και Ελλάδας θα δούμε ποιός είναι ο φετίνος νικήτης στα πλέον σκλήροτερα και απαιτητικότερα εδάφη του ΠΠΡ. Η Michelin δείχνει να έχει προβάδισμα αλλά μόνο στα απογευματινά περάσματα και μόνο με τον Loeb. Η Pirelli ήταν απόλυτη κυρίαρχος πέρσι γενικά σε όλα τα χώματα(άσχετο το αν ο Solberg δεν κέρδισε στην Τουρκία, Κύπρο, Μεξικό και Φινλανδία, με μόνη εξαίρεση την Αυστραλία εκεί ήταν ισοδύναμοι) και εφέτος φαίνεται πως επέλεξαν μαλακότερα, για τις συνθήκες, ελαστικά(Ν. Ζηλανδία, Σαρδηνία).
Εξάλλου η Xsara μπορεί να αντιμετωπίσει προβλήματα στα σκληρά αυτά εδάφη όπως στο Μεξικό. Θυμάστε το shakedown για Loeb και Duval, και το πρωινό 1ο σκέλος για τον Loeb? -
Χρόνια πολλά σε όλους! Εκτός από τους οδηγούς που αναφέρατε, θεωρώ πως και ο Jari Matti Latvala έκανε πολύ καλή εμφάνιση. Παρότι δεν είχε αντίπαλο στην κατηγορία Ν, μετά την πρόωρη εγκατάλειψη του Navarra, δεν περιορίστηκε στην εμπειρία που θα κέρδιζε από τη συμπλήρωση των αγωνιστικών χλμ, αλλά πυροβόλησε. Χαρακτηριστικότερος ο 11ος χρόνος γενικής στη 12η ε.δ, με 7-8 WRC πίσω του. Μάλλον θα τον δούμε και στο Ακρόπολις κόντρα στους δικούς μας, με Subaru..
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ ΓΟΜΑΣ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΛΑΣΤΙΧΑΔΕΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ. ΦΤΗΝΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ Ή ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ? Η ΦΘΟΡΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΟΥΣ 2 ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ!Φτηνή δικαιολογία πιστεύω...
Δηλαδή οι της Michelin γιατί δεν έχουν πρόβλημα?
Εκτός κι αν είναι τόσο γκαντέμηδες!!!
Το μόνο που μπορώ να υποθέσω για να τους 'δικαιολογήσω' είναι ότι η νέα γόμα της Michelin ενδείκνυται για μεγαλύτερο 'εύρος συνθηκών' και κατά συνέπεια κάποια απόκλιση από αυτές που έχουν υπολογίσει να μην τους δημιουργεί πρόβλημα, ενώ στην Pirelli να συμβαίνει το αντίθετο... -
ΕΠΕΙΔΗ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΤΟΝ Κο BREVIO,(ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΗΣ PIRELLI ΙΤΑΛΙΑΣ) ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΒΡΟΧΕΣ ΣΤΗΝ ΣΑΡΔΗΝΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΙΑΣ ΜΟΝΟ ΧΑΡΑΞΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ,ΕΙΧΑΝ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΚΜ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑ ΒΡΕΓΜΕΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ.
ΟΠΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ,ΕΤΡΕΞΑΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΣΤΕΓΝΟ ΚΑΙ ΖΕΣΤΟ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ ΤΟ RAC!!!! ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΚΑΙ Η ΦΘΟΡΑ ΗΤΑΝ ΤΕΤΟΙΑ.
ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ (ΚΥΠΡΟ-ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ) ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ Η ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΔΥΟ ΤΥΠΟΥΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΔΗΛΩΘΟΥΝ ΤΑ XR ΓΙΑ ΣΤΕΓΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΜ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΒΡΟΧΗΣ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Πολύτιμες πληροφορίες όπως πάντα!
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΕΠΕΙΔΗ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΤΟΝ Κο BREVIO,(ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΗΣ PIRELLI ΙΤΑΛΙΑΣ) ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΒΡΟΧΕΣ ΣΤΗΝ ΣΑΡΔΗΝΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΙΑΣ ΜΟΝΟ ΧΑΡΑΞΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ,ΕΙΧΑΝ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΚΜ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑ ΒΡΕΓΜΕΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ.
ΟΠΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ,ΕΤΡΕΞΑΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΣΤΕΓΝΟ ΚΑΙ ΖΕΣΤΟ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ ΤΟ RAC!!!! ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΚΑΙ Η ΦΘΟΡΑ ΗΤΑΝ ΤΕΤΟΙΑ.
ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ (ΚΥΠΡΟ-ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ) ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ Η ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΔΥΟ ΤΥΠΟΥΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΔΗΛΩΘΟΥΝ ΤΑ XR ΓΙΑ ΣΤΕΓΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΜ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΒΡΟΧΗΣ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Πάμε άλλη μια φορά.
Τι ηλίθιος κανονισμός! Μα δεν αντιδρά κανείς; -
Ο χρήστης syele έγραψε:
ΕΠΕΙΔΗ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΤΟΝ Κο BREVIO,(ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΗΣ PIRELLI ΙΤΑΛΙΑΣ) ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕ ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΒΡΟΧΕΣ ΣΤΗΝ ΣΑΡΔΗΝΙΑ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΙΑΣ ΜΟΝΟ ΧΑΡΑΞΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ,ΕΙΧΑΝ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΚΜ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΓΙΑ ΒΡΕΓΜΕΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ.
ΟΠΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ,ΕΤΡΕΞΑΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΣΤΕΓΝΟ ΚΑΙ ΖΕΣΤΟ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑ ΤΟ RAC!!!! ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΚΑΙ Η ΦΘΟΡΑ ΗΤΑΝ ΤΕΤΟΙΑ.
ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ (ΚΥΠΡΟ-ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ) ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ Η ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΔΥΟ ΤΥΠΟΥΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΔΗΛΩΘΟΥΝ ΤΑ XR ΓΙΑ ΣΤΕΓΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΜ ΓΙΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΒΡΟΧΗΣ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Πάμε άλλη μια φορά.
Τι ηλίθιος κανονισμός! Μα δεν αντιδρά κανείς;Δεν είναι και τόσο ηλίθιος. Σκοπός είναι ο περιορισμός του κόστους για τις εταιρίες ελαστικών (που αναγκαστικά το μετακυλύουν στα εργοστάσια). Πριν από αυτό τον κανονισμό η κάθε Pirelli έφερνε σε κάθε αγώνα όλα τα διαθέσιμα λάστιχα -στενά-φαρδιά-σκληρά-μαλακά-με έντονη χάραξη-με λίγη χάραξη κοκ.- ώστε να χρησιμοποιήσει όποιο μπορεί να ήταν καλύτερο για τις συνθήκες. Κάτι τέτοιο προφανώς αυξάνει κατακόρυφα τις απαιτήσεις σε νταλίκες-logistics, ανθρώπους κοκ. (παράπλευρο αποτέλεσμα: ο ρόλος των gravel cars γινόταν ακόμα πιο σημαντικός).
Τώρα αντιθέτως 'παίζει' η σωστή πρόβλεψη των συνθηκών του κάθε αγώνα. Ετσι, απ΄ ό,τι φαίνεται, στη Σαρδηνία οι της Pirelli 'τα έκαναν μούσκεμα', as simple as that.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δεν είναι και τόσο ηλίθιος. Σκοπός είναι ο περιορισμός του κόστους για τις εταιρίες ελαστικών (που αναγκαστικά το μετακυλύουν στα εργοστάσια). Πριν από αυτό τον κανονισμό η κάθε Pirelli έφερνε σε κάθε αγώνα όλα τα διαθέσιμα λάστιχα -στενά-φαρδιά-σκληρά-μαλακά-με έντονη χάραξη-με λίγη χάραξη κοκ.- ώστε να χρησιμοποιήσει όποιο μπορεί να ήταν καλύτερο για τις συνθήκες. Κάτι τέτοιο προφανώς αυξάνει κατακόρυφα τις απαιτήσεις σε νταλίκες-logistics, ανθρώπους κοκ. (παράπλευρο αποτέλεσμα: ο ρόλος των gravel cars γινόταν ακόμα πιο σημαντικός).Τώρα αντιθέτως 'παίζει' η σωστή πρόβλεψη των συνθηκών του κάθε αγώνα. Ετσι, απ΄ ό,τι φαίνεται, στη Σαρδηνία οι της Pirelli 'τα έκαναν μούσκεμα', as simple as that.
Θα μου επιτρέψεις Νάσο να διαφωνήσω.
Καταννοώ τα περί κόστους κλπ και τα αποδέχομαι. Κάτι έπρεπε να γίνει. Αλλά γιατί από το ένα άκρο στο άλλο; Γιατί τι κόστος από 100 να παει στο 10; Ας πάει στο 30 πρώτα, να δούμε πως επηρρεάζεται η κατάσταση.
Γιατί ένας τύπος ελαστικών; Ας είχανε παντού 2, τουλάχιστον.Εδώ έχουμε να κάνουμε με επιστήμονες μηχανικούς και όχι με μεντιουμ! Ακόμα και οι μετεωρολόγοι ως επιστήμονες δεν μπορούν να προβλέψουν με ακρίβεια πάνω από 5 ημέρες.
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Θα μου επιτρέψεις Νάσο να διαφωνήσω.
Καταννοώ τα περί κόστους κλπ και τα αποδέχομαι. Κάτι έπρεπε να γίνει. Αλλά γιατί από το ένα άκρο στο άλλο; Γιατί τι κόστος από 100 να παει στο 10; Ας πάει στο 30 πρώτα, να δούμε πως επηρρεάζεται η κατάσταση.
Γιατί ένας τύπος ελαστικών; Ας είχανε παντού 2, τουλάχιστον.Εδώ έχουμε να κάνουμε με επιστήμονες μηχανικούς και όχι με μεντιουμ! Ακόμα και οι μετεωρολόγοι ως επιστήμονες δεν μπορούν να προβλέψουν με ακρίβεια πάνω από 5 ημέρες.
Καταρχήν όταν λέμε ένας ή δύο τύποι ελαστικών εννοούμε ως προς τη χάραξη (πχ. πυκνή για συμπαγές χώμα ή αραιή για μπόσικο ή λάσπη), όχι ως προς τη σκληρότητα, η οποία για την ίδια χάραξη μπορεί να ποικίλει. Στη Σαρδηνία πράγματι επιτρεπόταν μία χάραξη (ομοίως: Αργεντινή, Φινλανδία, Ιαπωνία) ενώ σε άλλους αγώνες επιτρέπονται δύο χαράξεις (πχ. Ακρόπολις, Κύπρος, Τουρκία, Μεγ. Βρετανία, Μεξικό). Φαντάζομαι η λογική είναι το πόσο διαφοροποιούνται οι δρόμοι του αγώνα, πχ. η Σαρδηνία θα θεωρήθηκε αρκετά 'ομοιογενής' ως προς την επιφάνεια των δρόμων, όμοια η Φινλανδία, ενώ στο Ακρόπολις έχουμε και Παύλιανη και Αγ. Στέφανο.
Τα εργοστάσια πρέπει να δηλώσουν τα συγκεκριμένα λάστιχα που θα χρησιμοποιήσουν (που σημαίνει ΚΑΙ χάραξη ΚΑΙ σκληρότητα) μία εβδομάδα πριν τον αγώνα (για τη Σαρδηνία ήταν 22/4, για το Ακρόπολις είναι 15/6). Αυτή η μία εβδομάδα δίνει θεωρώ ένα λογικό περιθώριο για σχετικά αξιόπιστη μετεωρολογική πρόβλεψη. Φυσικά γεγονότα όπως πχ. η μπόρα πέρισι την πρώτη ημέρα του Ακρόπολις δεν μπορούν να προβλεφθούν αλλά η γενική κατάσταση του καιρού έχει σημαντική πιθανότητα 'κατά μέσο όρο' να είναι η προβλεπόμενη.
Επίσης, από τα δηλωμένα λάστιχα (50 για Σαρδηνία, 70 για Ακρόπολις) μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο ορισμένα (35 και 40 αντίστοιχα), που δίνει περιθώρια για κάποια επιλογή.
Τα παραπάνω τα αναφέρω και για ενημέρωση αλλά και για να δείξω πως δεν είναι τόσο 'λότο' όσο ενδεχομένως άφησε να εννοηθεί ο εκπρόσωπος της Pirelli. Ναι, σίγουρα δεν μπορείς να έχεις πάντοτε το απολύτως κατάλληλο λάστιχο, διότι τότε θα χρειάζονταν όχι 50 ή 70 αλλά 200 ή 300 λάστιχα για κάθε αυτοκίνητο (και εδώ είναι η μείωση του κόστους), αλλά σίγουρα δεν είναι τόοοσο δύσκολη η κατάσταση.
Προσωπικά μου ακούγονται λίγο ως 'προφάσεις εν αμαρτίαιας' δικαιολογίες του τύπου 'περιμέναμε βροχή', καλά στη Σαρδηνία, και στη Νέα Ζηλανδία τα ίδια ? Μάλλον η Michelin τους έπιασε απροετοίμαστους, μου φαίνεται, και πρέπει τώρα να τρέξουν -διότι δεν πιστεύω πως ξαφνικά ο συνδυασμός Seb-Citroen έγινε τόσο θεαματικά καλύτερος στο χώμα από το συνδυασμό Petter-Subaru ώστε να κερδίζει 'hands down' εκεί που πέρισι κέρδιζε αντίστοιχα 'hands down' ο Petter.
-
Να διευκρινίσω ότι το σχόλιό μου δεν είχε να κάνει με τις δικαιολογίες της Pirelli. Απλώς προέκυψε σα λογική απόρροια των δηλώσεων αυτών.
Θυμάμαι ότι το είχαμε ξαναζυζητήσει στο παρελθόν.Επειδή δε θυμόμουνα όλες τις λεπτομέρειες ήμουν κάθετος στο χαρακτηρισμό. Θα μου πεις ότι ακόμα και μπόρα να προκύψει θα είναι για όλους. Σωστό
Που βρίσκεις προβλήματα στον κανονισμό, λοιπόν; Λες 'Δεν είναι και τόσο ηλιθίος'. Είναι τρόπος του λέγειν ή βρίσκεις αδύνατα σημεία;
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Που βρίσκεις προβλήματα στον κανονισμό, λοιπόν; Λες 'Δεν είναι και τόσο ηλιθίος'. Είναι τρόπος του λέγειν ή βρίσκεις αδύνατα σημεία;Είναι κυρίως τρόπος του λέγειν, θεωρώ τον κανονισμό γενικά σωστό.
Ισως θα μπορούσαν να επιτρέπονται 2 χαράξεις ελαστικών σε όλους τους αγώνες, αν και από μια πυκνή χάραξη μπορείς να πας σε αραιή αφαιρώντας πέλμα, το κύριο πρόβλημα όμως είναι πως οι αραιές χαράξεις (= μπόσικο και λάσπη) συνήθως συνοδεύονται από μαλακότερες γόμες και μάλλον αυτό έπαθε η Pirelli, πήραν μαζί τους λάστιχα λάσπης, δηλ. μαλακά.
WRC 2005-5ος Γύρος ΡΑΛΙ ΣΑΡΔΗΝΙΑΣ