Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    4 τροχοι και tests στην πιστα των Μεγάρων (Ignis sport-C2Vts
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. 4 τροχοι και tests στην πιστα των Μεγάρων (Ignis sport-C2Vts
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    7
    24
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jim01 last edited by

      Εχω την εξής απορια. Διαβάζω στους 4Τ 397 (οκτ 2003) το συγκριτικο ignis sport - yaris TS. μέσα στην πίστα το Ignis εκανε γυρω στα 1:20:55, ειχε μεγιστη πλευρική επιταχυνση 1,05, ελαχιστη ταχυτητα στην Κ1 και Κ4 γυρω στα 57 km/h, στη Κ6 60 Km/h.
      Στο 0-100-0 με το C2 Vts οι αντιστοιχες ελαχιστες ταχυτητες ειναι πιο υψηλες, η μεγιστη πλευρική κάπου στα ιδια και ο γυρος πίστας στα 1:17:60.

      Ερωτηση 1η: Οι οδηγοι ηταν οι ίδιοι? Αν δεν ειναι δεν μπορουμε να συγκρίνουμε, σωστα?
      ερωτηση 2η: Αν εξαιρέσουμε την ωρα, μερα, εποχη, υγρασια, σκονη κτλ, η πίστα και το οδοστρωμα ηταν ιδια? σε ποιοα απο τα 2 τεστ προσφερεται για καλυτερες επιδόσεις?
      Ερωτηση 3. Αν η μεγιστη πλευρική επιταχυνση ειναι η ιδια, και η προσφυση της πίστας χειροτηερη στην περιπτωση του Ignis, αυτο σημαινει οτι πιθανον το ignis να εχει καλύτερη πλευρική πρόσφυση?

      Ερωτηση 4η: Τελικα ποιο να παρω?????!!!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • J
        jim01 last edited by

        Εχω την εξής απορια. Διαβάζω στους 4Τ 397 (οκτ 2003) το συγκριτικο ignis sport - yaris TS. μέσα στην πίστα το Ignis εκανε γυρω στα 1:20:55, ειχε μεγιστη πλευρική επιταχυνση 1,05, ελαχιστη ταχυτητα στην Κ1 και Κ4 γυρω στα 57 km/h, στη Κ6 60 Km/h.
        Στο 0-100-0 με το C2 Vts οι αντιστοιχες ελαχιστες ταχυτητες ειναι πιο υψηλες, η μεγιστη πλευρική κάπου στα ιδια και ο γυρος πίστας στα 1:17:60.

        Ερωτηση 1η: Οι οδηγοι ηταν οι ίδιοι? Αν δεν ειναι δεν μπορουμε να συγκρίνουμε, σωστα?
        ερωτηση 2η: Αν εξαιρέσουμε την ωρα, μερα, εποχη, υγρασια, σκονη κτλ, η πίστα και το οδοστρωμα ηταν ιδια? σε ποιοα απο τα 2 τεστ προσφερεται για καλυτερες επιδόσεις?
        Ερωτηση 3. Αν η μεγιστη πλευρική επιταχυνση ειναι η ιδια, και η προσφυση της πίστας χειροτηερη στην περιπτωση του Ignis, αυτο σημαινει οτι πιθανον το ignis να εχει καλύτερη πλευρική πρόσφυση?

        Ερωτηση 4η: Τελικα ποιο να παρω?????!!!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jim01 last edited by

          Εχω την εξής απορια. Διαβάζω στους 4Τ 397 (οκτ 2003) το συγκριτικο ignis sport - yaris TS. μέσα στην πίστα το Ignis εκανε γυρω στα 1:20:55, ειχε μεγιστη πλευρική επιταχυνση 1,05, ελαχιστη ταχυτητα στην Κ1 και Κ4 γυρω στα 57 km/h, στη Κ6 60 Km/h.
          Στο 0-100-0 με το C2 Vts οι αντιστοιχες ελαχιστες ταχυτητες ειναι πιο υψηλες, η μεγιστη πλευρική κάπου στα ιδια και ο γυρος πίστας στα 1:17:60.

          Ερωτηση 1η: Οι οδηγοι ηταν οι ίδιοι? Αν δεν ειναι δεν μπορουμε να συγκρίνουμε, σωστα?
          ερωτηση 2η: Αν εξαιρέσουμε την ωρα, μερα, εποχη, υγρασια, σκονη κτλ, η πίστα και το οδοστρωμα ηταν ιδια? σε ποιοα απο τα 2 τεστ προσφερεται για καλυτερες επιδόσεις?
          Ερωτηση 3. Αν η μεγιστη πλευρική επιταχυνση ειναι η ιδια, και η προσφυση της πίστας χειροτηερη στην περιπτωση του Ignis, αυτο σημαινει οτι πιθανον το ignis να εχει καλύτερη πλευρική πρόσφυση?

          Ερωτηση 4η: Τελικα ποιο να παρω?????!!!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης jim01 έγραψε:
            Εχω την εξής απορια. Διαβάζω στους 4Τ 397 (οκτ 2003) το συγκριτικο ignis sport - yaris TS. μέσα στην πίστα το Ignis εκανε γυρω στα 1:20:55, ειχε μεγιστη πλευρική επιταχυνση 1,05, ελαχιστη ταχυτητα στην Κ1 και Κ4 γυρω στα 57 km/h, στη Κ6 60 Km/h.
            Στο 0-100-0 με το C2 Vts οι αντιστοιχες ελαχιστες ταχυτητες ειναι πιο υψηλες, η μεγιστη πλευρική κάπου στα ιδια και ο γυρος πίστας στα 1:17:60.

            Ερωτηση 1η: Οι οδηγοι ηταν οι ίδιοι? Αν δεν ειναι δεν μπορουμε να συγκρίνουμε, σωστα?
            ερωτηση 2η: Αν εξαιρέσουμε την ωρα, μερα, εποχη, υγρασια, σκονη κτλ, η πίστα και το οδοστρωμα ηταν ιδια? σε ποιοα απο τα 2 τεστ προσφερεται για καλυτερες επιδόσεις?
            Ερωτηση 3. Αν η μεγιστη πλευρική επιταχυνση ειναι η ιδια, και η προσφυση της πίστας χειροτηερη στην περιπτωση του Ignis, αυτο σημαινει οτι πιθανον το ignis να εχει καλύτερη πλευρική πρόσφυση?

            Ερωτηση 4η: Τελικα ποιο να παρω?????!!!!!!

            Μην κρινεις δυο αμαξια μονο απο την πιστα,εκτος και αν το θελεις μονο για
            εκει.Αλλωστε συνθηκες πιστας δεν συναντας στο δρομο.Να παρεις για τεστ και τα δυο να τα δεις στο δρομο πως συμπεριφερονται και αν σου αρεσουν.Σε μενα π.χ. δεν μου αρεσε ο ανυπαρκτος χωρος αποσκευων του C2 ,το αβαφτο εσωτερικα καπο . Το Ignis δεν το εψαξα γιατι δεν μου αρεσε το σουλουπι του,μου φαινεται πολυ τετραγωνο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              jim01 last edited by

              Συμφωνω μαζί σου. Απλά σε αυτο το θέμα ηθελα να επικεντρωθω μιας και μου δημιουργήθηκαν αυτές οι απορίες Το c2 το έχω οδηγήσει λίγο και το ignis θα το οδηγήσω αυτην την εβδομάδα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης jim01 έγραψε:
                ....
                Ερωτηση 1η: Οι οδηγοι ηταν οι ίδιοι? Αν δεν ειναι δεν μπορουμε να συγκρίνουμε, σωστα?
                ερωτηση 2η: Αν εξαιρέσουμε την ωρα, μερα, εποχη, υγρασια, σκονη κτλ, η πίστα και το οδοστρωμα ηταν ιδια? σε ποιοα απο τα 2 τεστ προσφερεται για καλυτερες επιδόσεις?
                Ερωτηση 3. Αν η μεγιστη πλευρική επιταχυνση ειναι η ιδια, και η προσφυση της πίστας χειροτηερη στην περιπτωση του Ignis, αυτο σημαινει οτι πιθανον το ignis να εχει καλύτερη πλευρική πρόσφυση?
                Ερωτηση 4η: Τελικα ποιο να παρω?????!!!!!!

                Δεν έχεις άδικο, οι σκέψεις σου είναι σωστές.
                Σχετικά με το 1 θεωρώ ότι οι οδηγοί (αν ήταν διαφορετικοί) ήταν ικανοτήτων ανώτερων από αυτές των αυτοκινήτων (που δεν είναι και υπεραυτοκίνητα...) και έτσι υποβαθμίζω (αν και δεν εκμηδενίζω) τη σκέψη σου.
                Σχετικά με το 2 θεωρώ ότι οι 4Τ όταν μιλάνε για συγκριτικό τεστ έχουν και τα 2 αυτοκίνητα τον ίδιο χρόνο στον ίδιο τόπο με την ίδια βενζίνη, προετοιμασία, βάρος κλπ.... Αν ήταν άλλο περιοδικό αυτό δε θα ίσχυε και όντως θα επηρέαζε πολύ την αξιοπιστία της δοκιμής.
                Σχετικά με την 3. Όλα μπορεί να σημαίνουν πολλά και διάφορα πράματα. Μπορεί το ένα να είναι συνέχεια κοντά στη μέγιστη πλευρική επιτάχυνση ή ακόμα και να έχει χαμηλότερη μέγιστη αλλά να είναι συχνότερα σε μεγαλύτερη από το άλλο που πχ σε μία συγκεκριμένη στροφή πλεονεκτεί επιτυγχάνοντας την μέγιστη οπότε τελικά το πρώτο να πλεονεκτεί στο γύρο. Ή μπορεί να μην κερδίζει στις στροφές αλλά στο ξεκόλλημα από τις στροφές ή στις επιταχύνσεις στις ευθείες ή στις επιβραδύνσεις ή όλη τη διαφορά να την κάνουν τα λάστιχα που δεν σπινάρουν ή το στύλ του οδηγού που μπορεί να ταιριάζει στο ένα αλλά όχι στο άλλο αυτοκίνητο! Πάντως σχεδόν 3'' στα 80 είναι αρκετά... αλλά μόνο αν αυτό έχει σημασία για σένα!
                Γιατί δυστυχώς καμία δοκιμασία και κανένα συγκριτικό δεν είναι σε θέση να μας πει τι είναι καλύτερο για εμάς..... (για τον τόπο, τρόπο κλπ που οδηγάμε και αυτά που ζητάμε, περιμένουμε, απαιτούμε από το όχημά μας) και για αυτό τελικά όλα τα παραπάνω δεν έχουν και τόσο μεγάλη σημασία ώστε να τα πάρουμε μετρητοίς. Φυσικά και θα συμβουλευτείς τα σχόλια και τις εμπειρίες των έμπειρων ειδικών δημοσιογράφων/οδηγών/τεχνικών θα προσέξεις τυχόν μειονεκτήματα που αυτοί μπορούν να αποκαλύψουν και μετά θα δοκιμάσεις ο ίδιος και θα τα ζυγίσεις όλα μαζί. Το ότι κάθε δημοσιόγράφος/οδηγός/περιοδικό υμνεί διαφορετικά αυτοκίνητα σημαίνει ότι δεν υπάρχει ΤΟ αυτοκίνητο για όλους. Τελικά ο καθένας διαλέγει με τις δικές του προτιμήσεις... (όπως ακριβώς και οι ειδικοί! )

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  popol-ros last edited by

                  c2 απο εμενα........

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • J
                    jim01 last edited by

                    onyx! καπου αλλου στιυς 4 τροχους (ή μηπως στο forum) εχω την εντύπωση οτι το ignis οπως και τα υπόλοιπα που ειχαν δοκιμασει, ειχε κανει 1,18,ΧΧ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr