-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Δεν θέλω να σας χαλάσω την πόρωση αλλά σήμερα το φορτηγό είχε από τους καλύτερους ρυθμούς αγώνα.
Περιμενω να δω σχολια Alba για Σωτηρη...
Αν ξεκινούσε δέκατος....σήμερα θα κέρδιζε τον αγώνα Πέντε-έξι γύρους έκανε σε χρόνους εφάμιλλους του Alonso.....και αν δεν είχε την τύχη να βγάλει τον αγώνα αποκλειστικά με soft,θα κινείτο στα ίδια ρηχά νερά που συνηθίζει.....
Σταμάτα να ασχολείσαι με πρώην και απόλαυσε ό,τι καλύτερο και πιο φρέσκο έχει να προσφέρει αυτή τη στιγμή η F1 (=Daniel).Mπορεί το σιρκουί να ήταν κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της RBR,αλλά σήμερα (όπως και στη Γερμανία) δεν χόρταινα να τον βλέπω.....Δεν έχω καμιά αμφιβολία πλέον ότι είναι ΚΑΝΙΒΑΛΟΣ χωρίς μα και μου....και με λίγη τύχη μπορεί να αφήσει εποχή. Δεν είναι τυχαίο ότι τις δύο νίκες της ομάδας τiς έχει πάρει αυτός......
Δεν θυμάμαι ποτέ τέτοια αποκαθήλωση εν ενεργεία παγκόσμιου (πολυ)πρωταθλητή από το Νο2 της ομάδας (43 πόντοι + 18 bonus της Μελβούρνης).......Οι πραγματικοί πιλότοι φαίνονται όταν αγωνίζονται με μονοθέσιο που δεν ειναι top και σε κρίσιμες στιγμές.......ο Vettel εξακολουθεί να μην μπορεί να δείξει τίποτα από αυτά.....ή μη μόνο ότι έχει έναν κώλο σαν την porta Capuana (δεύτερη
φορά που φέρνει σβούρες στην πίστα και βγαίνει ανέπαφος....ευτυχώς αυτή τη φορά δεν κέρδισε και το πρωτάθλημα,όπως την πρώτη)......μήπως τελικά έχει καμιά μακρινή συγγένεια με τον Damon Hill
-
Alba όσο στην πίστα βρίσκεται το καμάρι, ο καβλιάρης μπέμπης από την Αθτούρια δεν υπάρχουν μάτια για άλλο πιλότο.
Ο Ρικιάρντος ομολογώ ότι αποτελεί ένα τεράστιο fail για το 95% όσων βλέπουν F1 (μπορεί να λέω και λίγο) αφού πέρσι θεωρείτο δεδομένο (και από μένα εννοείται) ότι επιλέχθηκε ως αχυράνθρωπος στη θέση του Webber.
Δεν θυμάμαι ποτέ τέτοια αποκαθήλωση εν ενεργεία παγκόσμιου (πολυ)πρωταθλητή από το Νο2 της ομάδας (43 πόντοι + 18 bonus της Μελβούρνης).......
Hakkinen - Coulthard 2001.
Villeneuve - Button 2003. (όχι 'πολύ' βέβαια) -
Alba...
Πρωτον εισαι ωραιος που παρεθεσες μονο το σημειο που αναφερομουν σε εσενα και τα σχολια που περιμενα για το Σωτηρη. Ακριβως στο ιδιο ποστ ειχα γραψει στον Eddie και αλλα καλα για τον Αλονσο, αλλα φαινεται η μια γραμμη ηταν κουραστικη ωστε να την παραθεσεις...
Πιστεψε με σε ολο το αγωνα ασχολιομουν με το Ναντο, με τα Μερσεντικα και με τον Αυστραλο. Ηταν ενας απιστευτος αγωνας και ειλικρινα χαιρομαι που βρισκομαστε σε μια εποχη που η F1 εχει ισως τους καλυτερους μαζεμενους οδηγους που ειχε ποτε. Να ειχαμε και τρεις ομαδες με κοντινα σε αποδοση μονοθεσια και θα γινοταν ο χαμος... Στους τελευταιους γυρους επιασα τον εαυτο μου μετα απο πολυ καιρο να χτυπα νευρικα το ποδι απο την αγωνια για το αν θα καταφερει ο Ισπανος το θαυμα, ηθελα τοσο πολυ αυτη τη νικη. Μεσα σε ολα αυτα ομως εριξα και μερικες κλεφτες ματιες στο που ειναι ο Σωτηρης και θεωρω οτι ηταν καλυτερος, αρκετα καλυτερος απο αλλες φορες. Περιμενα λοιπον τα σχολια σου για να δω αν εχεις το σθενος να μην τον θαψεις ρε αδερφε, να πεις εστω μια φορα οτι δεν ηταν χωμα, αλλα οχι δεν εχεις ικανοποιηθει ακομα, πρεπει να τον βγαλεις πληρως αχριστο σε καθε αγωνα. Σκατα και στην Ουγγαρια ο ξανθος λοιπον.
-
Πιστεψε με σε ολο το αγωνα ασχολιομουν με το Ναντο
Αυτά να τα γράφεις διακριτικά για να μην έχουμε ζήλιες και σκοτωμούς στο τοπικό.
-
Μου ξεφυγε λογω ενθουσιασμου, την αλλη φορα θα προσεχω, εχεις δικιο...
-
Σόρυ ξέχασα το σχετικό gif
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ο Ρικιάρντος ομολογώ ότι αποτελεί ένα τεράστιο fail για το 95% όσων βλέπουν F1 (μπορεί να λέω και λίγο) αφού πέρσι θεωρείτο δεδομένο (και από μένα εννοείται) ότι επιλέχθηκε ως αχυράνθρωπος στη θέση του Webber.
ποιός θα μπορούσε να πιστέψει το αντίθετο αν δεν τον είχε παρακολουθήσει από κοντά σε μικρότερες κατηγορίες και με δεδομένο ότι στη μικρομεσάια Minardi αγκομαχούσε με τον Vergne.......το μόνο που με έκανε να ελπίζω ότι κάτι αξίζει και δεν θα είναι απλά σάκος του box ήταν η πολιτική και η φιλοσοφία της RB (τα μονοθέσια μας κάνουν τους πιλοτους και όχι το αντίστροφο= δεν υπήρχε κανένας λόγος να φανούν βολικοί στον υπό αναχώρηση κάποιια στιγμή Vettel)........
Hakkinen - Coulthard 2001.
Villeneuve - Button 2003. (όχι 'πολύ' βέβαια)εννοώ ο τελευταίος 'εστεμμένος', ο απερχόμενος ......όχι πρώην
Alba...
Περιμενα λοιπον τα σχολια σου για να δω αν εχεις το σθενος να μην τον θαψεις ρε αδερφε, να πεις εστω μια φορα οτι δεν ηταν χωμα, αλλα οχι δεν εχεις ικανοποιηθει ακομα, πρεπει να τον βγαλεις πληρως αχριστο σε καθε αγωνα. Σκατα και στην Ουγγαρια ο ξανθος λοιπον.
πρώτον δεν ειχα σκοπό να τον θάψω.....γιστί πολύ απλά δεν θα τον σχολιάζα καν αν δεν μου το ζητούσες
δεύτερον σε έναν αγώνα με διπλό SC,με έξη πιλότους μπροσ΄τα του που αυτοκαταστράφηκαν, με χρήση μόνο καινούργιας soft (αυτή που του περίσσεψε ντε από τα quali),κολλημένος επι 15 γύρους πίσω από το Sutil (όταν το Νο14 κατάπινε το Vettel αμέσως μετά την έξοδο του SC),με γυρολόγιο αντίστοιχο του Alo για λίγους μόνο γύρους,καταφέρνει να πετύχει το minimum ζητούμενο (= να πάρει τους παρθενικούς του βαθμούς σύμφωνα με το παλιό δίκαιο βαθμολογικό σύστημα....τότε που δεν βαθμολογείτο το μισό grid)......και πρέπει να του πλέξω και εγκώμιοΟΚ....... Gooooooooooooooooooooaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
-
Alba απο το 'αναφερω οτι εκανε μια ικανοποιητικη εμφανιση' μεχρι το 'πλεκω το εγκωμιο' η διαφορα ειναι χαωδης. Εγω ζητησα το πρωτο και λεω οτι ουτε αυτο δεν αντεχεις να κανεις...
-
Ok, θα ειμαι ο αντιλογος του gp!
Διοτι κανεις δεν εγραψε για το γεγονος οτι ο Rosberg πιθανοτατα θα εκανε εναν ανετο Ουγγρικο περιπατο αν δεν εβγαινε εκει που βγηκε το SC. Επισης το οτι δεν περνουσε τον Vergne με Renault, αλλα μετα το pit stop (που του ξεβουλωσανε κατι σιφωνια) περασε σχετικα ανετα τον Bottas με Mercedes υποδηλωνει σοβαρο προβλημα πιθανοτατα στα φρενα.
Συμφωνω οτι τα team radios ηταν παθετικ, ηταν πολυ πισω για να ζητησει να του ανοιξει δρομο και καλα επραξε ο Lewis. Αλλα ο ατυχος σημερα ηταν ο Rosberg, οποτε 1-1 για ολο το τριημερο.
Επισης, τους υμνους για τον Alonso, εμεις οι Αλονσικοι τους γραφουμε κι οταν κανει τους ιδιους και μεγαλυτερους παπαδες για να καταταγει τελικα πεμπτοεκτος. Μην μας παιρνετε τη δουλεια οι αντιαλονσικοι με εναν απλως συνηθισμενο αγωνα για τον Ισπανο
Ο Raikkonen εκανε εναν αλανθαστο αγωνα. Τι το εξαιρετικο ειδατε περαν τουτου; Ο ρυθμος του ηταν γενικα το ιδιο αργοτερος του Alonso οπως σε καθε αγωνα, κερδισε θεσεις με το SC και -κυριως- με τις εγκαταλειψεις. Γενικα η Ferrari πατουσε καλα στον αγωνα οπως ειπε ο Εντις. Ισως οι χαμηλες θερμοκρασιες; Χου νοουζ
Καπου διαβασα οτι ο Alonso θα μπορουσε να μπει κατευθειαν μετα το ατυχημα Ερικσον αλλα αργησαν στη Ferrari. Θα τον εβγαζαν τοτε πρωτο.
Συμφωνω βεβαια για τον εξαιρετικο αγωνα Ρικιαρντο, Χαμιλτον.
-
Ε οχι και 1-1 το τριημερο σε γκαντεμιες αναμεσα σε Λουη και Ροσμπεργκ...
Οταν ο Ροσμπεργκ δε μπορουσε να περασει το Βερν, αν ειχε οντως προβλημα, τοτε το ιδιο θα ειχε και ο Χαμιλτον γιατι οντας ακριβως πισω του δεν μπορουσε να τον απειλησει ιδιαιτερα... Επισης ακουστηκαν στα team radio του μαυρου οτι καποια στιγμη ειχε προβλημα με τα φρενα. Σιγουρα δεν του εκατσαν του ξανθου τα sc αλλα δεν ηταν αποφασιστικος στα σημεια που επρεπε, βλεπε προσπερασμα Λουη σε Βερν απο την εξωτερικη σε απιθανο σημειο...
Επειδη παλαιοτερα ο Αλονσο ηταν αντιπαθης σαν χαρακτηρας και ενιοτε τυχερος δε σημαινει οτι δεν τον αναγνωριζαμε. Επισης σιγα σιγα οριμαζουμε και εμεις σαν χαρακτηρες και μπορουμε να δουμε καλυτερα την ουσια περαν συμπαθειας ή μη. Επισης και ο Ναντο και ο Λουης εχουν φτιαξει αρκετα σαν χαρακτηρες ενω οπως και να το κανουμε ο Ισπανος καθε χρονο γινεται και καλυτερος οδηγος, δε γινεται να μην το βλεπει καποιος αυτο. Αυτη τη στιγμη μαλλον ειναι το νο1 του grid, οχι μονο στους τρεις κορυφαιους...
Παντως για δειτε ποσους καλους οδηγους εχουμε αυτη τη στιγμη. Ναντο, Ρικιαρντο, Λουη, Ροσμπεργκ, Φεττελ, Μποττας, Χουλκ, Μπατον, ενω και οι υπολοιποι δεν μπορουν να θεωρηθουν κακοι, ειναι ανω του μετριου...
-
Καλησπέρα, έχω κάτι μήνες-χρόνο να γράψω εδώ ελπίζω να μην ξαναγίνει!
-
Ο χρήστης alonso έγραψε:
Καλησπέρα, έχω κάτι μήνες-χρόνο να γράψω εδώ ελπίζω να μην ξαναγίνει! -
Δεν πιστεύω να έχασα τπτ!!!
-
το μεσαίο σκαλί του βάθρου σήμερα αλλά δεν πειράζει
-
Τι να κάνω, προσπάθησα αλλά ο άλλος ο χαμένος αν τον κρατούσε λίγο ακόμα....
-
Yugo εμενα μου φαινεται 1-1 η ατυχια για το τριημερο. Στη Γερμανια φυσικα ο ατυχος ηταν ο lewis. Εδω ειχασε την ευκαιρια του το Σαββατο λογω φωτιας και ο Rosberg σημερα λογω SC και πιθανων προβληματων. Και μιλαω μονο για ατυχιες και οχι για αποδοση.
Συμφωνω για αυτα που λες για τους πιλοτους. Εχω ξαναγραψει οτι ο Alonso δεν μου ηταν ιδιαιτερα συμπαθης, αλλα ηταν ενα απιστευτο ταλεντο που εξελιχτηκε σε κορυφαιο και δουλευταρα πιλοτο. Δυστυχως ομως οι περισσοτεροι δεν αξιολογουν οπως εσυ, αλλα με βαση συμπαθειες και οχι αποδοση στην πιστα.
-
stats
Alonso has now achieved 97 podium finishes in Formula One racing and is just three rostrum results away from joining Michael Schumacher and Alain Prost in an exclusive club of drivers who have achieved 100 or more top-three finishes.
-
Για να δουμε αν οντως ο Κιμι ηταν σημερα καλυτερος απο αλλες φορες...
Στη βροχη δεν το ειχε ποτε, οποτε εκει ηταν μετριοτατος. Επισης εμεινε απειρους γυρους πισω απο τον Γκουτιερεζ, σιγουρα ευθυνεται και δεν ειναι Αλονσο...
Ομως ας δουμε λιγο το τελευταιο στιντ των δυο team mates και να εχουμε ως δεδομενο οτι αυτο του Αλονσο δεν ηταν μονο καλο αλλα ΑΡΙΣΤΟ. Ο Ναντο μπαινει στα πιτ στο τελος του 38ου και ξεκινα να γραφει καθαρους χρονους απο τον 40ο. Ο Κιμι μπαινει στον 41ο και ξεκινα να γραφει καθαρους γυρους απο τον 43ο. Μεχρι τον 46ο, δηλαδη πριν βγει ο Μασσα μπροστα του στο 47ο, οι γυροι του ειναι πολυ κοντινοι με του Ναντο. Στη συνεχεια ο Μασσα οριοθετει το ρυθμο του Κιμι ξεκαθαρα γιατι η Φερραρι ειναι κολλημενη ακριβως πισω απο τη Γουιλιαμς. Παρ' ολα αυτα ο Μασσα εχει ακριβως το ρυθμο του Αλονσο μεχρι και το 54ο γυρο με τον Κιμι να ειναι μια ανασα πισω του, κατοπιν ο ρυθμος του Βραζιλιανου πεφτει. Δεν ειναι παραλογο να υποθεσουμε οτι μεχρι τον 54ο γυρο αφου μπορουσε να πιεσει πολυ, λογικα αν ειχε κενη πιστα θα ηταν 0.4'-0.5' στο γυρο ταχυτερος απο το Μασσα και αρα και απο τον Αλονσο. Επισης σε μια αναλαμπη του Μασσα στον 62ο γυρο ο Κιμι τον ακολουθει αμεσως γραφοντας ιδιο χρονο και καλυτερο απο του Αλονσο.
Που θελω να καταλληξω με τα παραπανω; Οτι οταν υπαρχει ενα αγωνας στον οποιο υπαρχει αριστο στιντ του Αλονσο απεναντι στο οποιο ο Κιμι για οσο του επιτρεπει ο Μασσα γραφει ταυτοσιμους χρονους, ανω αν δεν τον ειχε μπροστα του θα εγραφε σταθερα ταχυτερους για αρκετο διαστημα, τοτε δεν μπορεις παρα να παραδεχτεις οτι ο ξανθος ηταν σαφως καλυτερος απο αλλες φορες, δεδομενου οτι η διαφορα καταστασεις των ελαστικων δεν ηταν τεραστια και δεδομενης της ικανοτητας του Αλονσο.
Εδω το link για να τα δειτε και μονοι σας.
http://184.106.145.74/f1-championship/f ... rt_V01.pdf
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Οι πραγματικοί πιλότοι φαίνονται όταν αγωνίζονται με μονοθέσιο που δεν ειναι top και σε κρίσιμες στιγμές.......ο Vettel εξακολουθεί να μην μπορεί να δείξει τίποτα από αυτά.....ή μη μόνο ότι έχει έναν κώλο σαν την porta Capuana (δεύτερη
φορά που φέρνει σβούρες στην πίστα και βγαίνει ανέπαφος....ευτυχώς αυτή τη φορά δεν κέρδισε και το πρωτάθλημα,όπως την πρώτη)-Ο Φετελ νικαει τον Ρικιαρντο στα quals και ειναι μπροστα του στον αγωνα.
-Οι 4 πρωτοι εξαφανιζονται ως δια μαγειας μπροστα απο τον Ρικιαρντο, λογω SC.
-Το παλικαρι παιρνει μια, παναξια και αρχιδατη, αλλα ταυτοχρονα σουπερ τυχερη νικη.
Συμπερασμα: Ο Φετελ εχει κωλο σαν την πορτα Capuana, επειδη δεν τρακαρε στο τετ-α-κε (το οποιο εσωσε, εκτος απο την τυχη, και με τον μαγικο χειρισμο του).
ΟΚ, οτι πει ο γκουρου...ΥΓ: Ο Λιουις παραπαταει στην εκκινηση και σωζεται (κι αυτος με τη βοηθεια της τυχης) σε εξοδο του: Ειναι ο υπερτατος (μετα φυσικα τον Αλονσο).
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Για να δουμε αν οντως ο Κιμι ηταν σημερα καλυτερος απο αλλες φορες...Στη βροχη δεν το ειχε ποτε, οποτε εκει ηταν μετριοτατος. Επισης εμεινε απειρους γυρους πισω απο τον Γκουτιερεζ, σιγουρα ευθυνεται και δεν ειναι Αλονσο...
Ομως ας δουμε λιγο το τελευταιο στιντ των δυο team mates και να εχουμε ως δεδομενο οτι αυτο του Αλονσο δεν ηταν μονο καλο αλλα ΑΡΙΣΤΟ. Ο Ναντο μπαινει στα πιτ στο τελος του 38ου και ξεκινα να γραφει καθαρους χρονους απο τον 40ο. Ο Κιμι μπαινει στον 41ο και ξεκινα να γραφει καθαρους γυρους απο τον 43ο. Μεχρι τον 46ο, δηλαδη πριν βγει ο Μασσα μπροστα του στο 47ο, οι γυροι του ειναι πολυ κοντινοι με του Ναντο. Στη συνεχεια ο Μασσα οριοθετει το ρυθμο του Κιμι ξεκαθαρα γιατι η Φερραρι ειναι κολλημενη ακριβως πισω απο τη Γουιλιαμς. Παρ' ολα αυτα ο Μασσα εχει ακριβως το ρυθμο του Αλονσο μεχρι και το 54ο γυρο με τον Κιμι να ειναι μια ανασα πισω του, κατοπιν ο ρυθμος του Βραζιλιανου πεφτει. Δεν ειναι παραλογο να υποθεσουμε οτι μεχρι τον 54ο γυρο αφου μπορουσε να πιεσει πολυ, λογικα αν ειχε κενη πιστα θα ηταν 0.4'-0.5' στο γυρο ταχυτερος απο το Μασσα και αρα και απο τον Αλονσο. Επισης σε μια αναλαμπη του Μασσα στον 62ο γυρο ο Κιμι τον ακολουθει αμεσως γραφοντας ιδιο χρονο και καλυτερο απο του Αλονσο.
Που θελω να καταλληξω με τα παραπανω; Οτι οταν υπαρχει ενα αγωνας στον οποιο υπαρχει αριστο στιντ του Αλονσο απεναντι στο οποιο ο Κιμι για οσο του επιτρεπει ο Μασσα γραφει ταυτοσιμους χρονους, ανω αν δεν τον ειχε μπροστα του θα εγραφε σταθερα ταχυτερους για αρκετο διαστημα, τοτε δεν μπορεις παρα να παραδεχτεις οτι ο ξανθος ηταν σαφως καλυτερος απο αλλες φορες, δεδομενου οτι η διαφορα καταστασεις των ελαστικων δεν ηταν τεραστια και δεδομενης της ικανοτητας του Αλονσο.
Εδω το link για να τα δειτε και μονοι σας.
http://184.106.145.74/f1-championship/f ... rt_V01.pdf
Eντελώς λάθος συλλογισμός. Ο Κίμι μπορεί να είχε εφάμιλο ρυθμό με τον Μάσσα όχι ταχύτερο, μη σου πω ότι μπορεί να είχε και χειρότερο και κρατιόταν πίσω του λόγω DRS, αλλιώς στις ευθείες θα τον είχε χάσει. Χίλια δυο μπορεί να πούμε. Αλήθεια αν ο Κίμι δεν είχε μπροστά του τον Μάσσα είμαστε σίγουροι ότι θα έκανε 29 γρήγορους γύρους με αυτό το σετ;
2014 - Formula 1 Pirelli Magyar Nagydij