Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δυνατότερη σούστα και ελαστικά σε Mitsubishi L200
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Δυνατότερη σούστα και ελαστικά σε Mitsubishi L200
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    23
    103
    1081
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gakost last edited by

      Κρύβε την ηλικία σου βρε που το θυμήθηκες το tilt;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thanos last edited by

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Λοιπόν λίγο εντός θέματος γιατί έχουμε ξεφύγει....
          Πριν από πολλά χρόνια αγόρασα κιτάκι που έκοβε την βενζίνη όταν άφηνες το γκάζι και την ξανάνοιγε όταν έπεφταν οι στροφές όσο ρύθμιζες. Ήταν για καρμπυρατέρ, τη βενζίνη την έκοβε την ηλεκτροβαλβίδα ρελαντί του καρμπυρατέρ. Το όλο πράμα ήταν ένα μικρό πλαστικό κουτάκι με καλώδια που συνδεόταν στο ρεύμα, στη βαλβίδα (για να κόβει το ρεύμα) και στον πολλαπλασιαστή (για να μετράει τις στροφές) και μάλλον και στην πεταλούδα για να ξέρει πότε άφησες γκάζι. Προφανώς είχε και κάποια βίδα για να ρυθμίζεις στις πόσες στροφές θέλεις να ανοίγει τη βαλβίδα του ρελαντί. Δυστυχώς δεν ασχολήθηκα να το συνδέσω ποτέ και πρέπει να επιβιώνει αχρησιμοποίητο, ίσως και με τις οδηγίες του στο βάθος κάποιου συρταριού....
          Η λειτουργία είναι ακριβώς όπως και στα σύγχρονα οπότε ούτε μπσεγκασμοί ούτε ηλεκτρονικές αναφλέξεις ούτε πρόβλημα με τα φρένα κλπ.

          Πάντως όταν έκανα μετακόμιση και γέμισα το αυτοκίνητο μέχρι επάνω με πράματα (όχι ιδιαίτερα βαριά αλλά με επιβάτες δεν θα προσπαθούσα να οδηγήσω τόσο ζωηρά) ο ρυθμός μου αναγκαστικά περιορίστηκε από την αίσθηση βάρκα γιαλό και πλεύσης σε τρικυμία παρά τα φρέσκα τότε Bilstein Β6 που είχαν υπό κανονικές συνθήκες κάνει το αυτοκίνητο τρένο στο ντουβαροδειδές.... Αν λοιπόν δεν καταλαβαίνεις τη διαφορά και πόσο επικίνδυνο γίνεται το αυτοκίνητό σου τότε ισχύουν όσα σου είπαν μερικοί περισσότερο ή λιγότερα κομψά....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            theo13 last edited by

            Ο χρήστης Tzabaras έγραψε:
            Η φαντασίωσή του πάντως ήταν σαφώς γαϊδουρίσια.

            Και είναι και ΨΕΥΤΑΡΑΚΟΣ γιατί ενώ δήθεν έχει διαβάσει το τόπικ προσποιείται πως δεν κατάλαβε ότι θέλω να είμαι νόμιμος ή τουλάχιστον τεχνικώς ασφαλής. Γιατί όπως χιλιο-είπα η νομιμότητα στη χώρα των αργόσχολων δημοσίων υπαλλήλων δεν σημαίνει τίποτα και το ζητούμενο είναι η σωστή εργασία.

            Οπότε morx μην δίνεις αξία στο τρολ ασχολούμενος μαζί του. Το τρολ έχει κάνει καριέρα στο να γαμάει τις συζητήσεις των άλλων και το δηλώνει κι όλας, αφού δεν το μάζεψαν ακόμα μην το ταίζεις.

            Εισαι πιο κουτός και απο λάχανο αλλά αυτό το προσπερνώ.
            Όταν φάς καμμιά κλήση απο κάποιον αργόσχολο δημόσιο υπάλληλο μην πας όμως να κάνεις πίπες για να στην σβήσουν να τη δεχθείς γιατί το ζητούμενο είναι η σωστή εργασία.
            Τρόλ είσαι εσύ και το φιλαράκι σου που έχεις 60 δημοσιεύσεις σε τόπικ ΓΤΠΚ όχι εγώ. Μην το συνεχίζεις εκτίθεσαι

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1
            • 2
            • 3
            • 4
            • 5
            • 6
            • 6 / 6
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr