-
Ο χρήστης akis8607 έγραψε:
καλησπερα, εχω μια απορια αν και φανταζομαι δεν ειναι κατι το ανυσηχητικο.... οταν ειμαι σε παρατεταμενη στροφη συσγεκριμενα αριστεροστροφη 1 στις 10 φορες θα μου το κανει... συγκεκριμενα ενω ειμαι στη στροφη και ειμαι με χαμηλη ταχυτητα καταλαβαινω ενα ασθενες τακ στο τιμονι.... το κανει μια φορα και δεν ειναι παρατεταμενο....να ανυσηχω ή ειναι κατι φυσιολογικο?οχι δεν είναι φυσιολογικό,μπορει να είναι ο δεξιός μπιλιοφόρος,ακρομπαρο,κρεμαγιέρα κλπ.Πηγαινε σε μηχανικό να το δει.
-
Καλησπέρα Καθάρισα εξωτερικά τον κινητήρα του focus και ειναι λαμπίκο τωρα ... Το μονο που με ανησυχεί ειναι το εσωτερικό του ... θυμάμε πριν ενα χρόνο το obd ειχε βγαλει σφαλμα στο χρονισμο βαλβίδων αλλα με την αλλαγη λαδιων έφυγε .. Τελος πάντων ξέρετε τιποτα για το λεγόμενο 'Seafoam engine treatment ' απο οτι βλέπω κανει δουλεία αλλα δεν ξερω αν που πρεπει να μπει στο δικο μου. .. Γενικά ερωτηση τωρα στον κινητήρα αυτος ο σωληνας τι κάνει ? ( στα αγγλικα λεγονται hose στα ελληνικά ? ) και ο σωλήνας του 'brake booster' ποιος είναι ? Ευχαριστώ !
-
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Καλησπέρα Καθάρισα εξωτερικά τον κινητήρα του focus και ειναι λαμπίκο τωρα ... Το μονο που με ανησυχεί ειναι το εσωτερικό του ... θυμάμε πριν ενα χρόνο το obd ειχε βγαλει σφαλμα στο χρονισμο βαλβίδων αλλα με την αλλαγη λαδιων έφυγε .. Τελος πάντων ξέρετε τιποτα για το λεγόμενο 'Seafoam engine treatment ' απο οτι βλέπω κανει δουλεία αλλα δεν ξερω αν που πρεπει να μπει στο δικο μου. .. Γενικά ερωτηση τωρα στον κινητήρα αυτος ο σωληνας τι κάνει ? ( στα αγγλικα λεγονται hose στα ελληνικά ? ) και ο σωλήνας του 'brake booster' ποιος είναι ? Ευχαριστώ !hose ειναι ο σωλήνας
O σωληνας του brake booster είναι αυτός που παει απο την μηχανή στο σερβό.
Εγώ δεν θα εκανα εσωτερικό καθαρισμο της μηχανης για τον φοβο του τι θα βουλώσουν τα κομμάτια που θα ξεκολλήσουν.
Τόσο ταλαιπωρημένη είναι η μηχανή που ψάχνεσαι;
Μηπως να χαρείς το καλοκαίρι αντί να τρως τα δαχτυλά σου στο καθάρισμα;Το πας καμια βόλτα το φοκους; -
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
... πριν ενα χρόνο το obd ειχε βγαλει σφαλμα στο χρονισμο βαλβίδων αλλα με την αλλαγη λαδιων έφυγε ..WTF???
Οκ, το ξανασκεφτηκα, μαλλον λεει για το μεταβλητο
-
Ακόμα δεν εχω πάρει διπλωμα 17 ειμαι 3λυκειου τώρα ( Γενικά ειμαι τρελαμένος .. Για μηχανολόγος μηχανικός πάω ... ), αλλα το οδηγάω καμια φορά ( parking, βιομηχανική περιοχή κλπ )
Ναι μεταβλητό έβγαλε ξεχασα να το αναφέρω ... Το μοτέρ γενικά σε καλή κατάσταση ειναι απλά μερικές φορες οταν εχει μεγάλο φορτιο το μοτερ πχ σε κλίση και κυριώς σε χαμηλές στροφές ακούγετε σαν να εχει πυράκια .. δεν μπορώ να καταλάβω αν ειναι απο τις βαλβιδες (lifter noise ) η αν ειναι απο την λαθος καυση στους κυλινδρους.. Λοιπόν δηλαδή δεν προτείνεται τετοιου ειδους καθαρισμό ? Αν το βάλω μονο στο ρεζερβουαρ και στα λάδια ( πριν την αλλαγή που θα γινει συντομα ) ? -
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Ακόμα δεν εχω πάρει διπλωμα 17 ειμαι 3λυκειου τώρα ( Γενικά ειμαι τρελαμένος .. Για μηχανολόγος μηχανικός πάω ... ), αλλα το οδηγάω καμια φορά ( parking, βιομηχανική περιοχή κλπ )
Ναι μεταβλητό έβγαλε ξεχασα να το αναφέρω ... Το μοτέρ γενικά σε καλή κατάσταση ειναι απλά μερικές φορες οτι εχει μεγάλο φορτιο πχ σε κλίση και κυριώς σε χαμηλές στροφές ακούγετε σαν να εχει πυράκια .. δεν μπορώ να καταλάβω αν ειναι απο τις βαλβιδες (lifter noise ) η αν ειναι απο την λαθος καυση στους κυλινδρους.. Λοιπόν δηλαδή δεν προτείνεται τετοιου ειδους καθαρισμό ? Αν το βάλω μονο στο ρεζερβουαρ και στα λάδια ( πριν την αλλαγή που θα γινει συντομα ) ?Οταν ακούμε πυράκια πρώτα ελεγχουμε αν έχουμε την σωστή σχέση στο σασμάν (μαλλον αυτό είναι το δικό σου ) και μετά αλλάζουμε βενζινάδικο ή δοκιμάζουμε 100αρα.
-
Η φάση ειναι οτι οταν το οδηγάω εγω δεν βγάζει ποτε πυράκια αλλα με την μάνα μου στο τιμόνι αλλάζουν τα πράγματα ... Γενικά εχω ακούσει οτι αυτά εχουν knock sensor που καταλαβαίνει ποτε έχει πυράκια και αλλάζει το ignition timing , δεν θα έπρεπε να αποτρέψει την δική μου κατάσταση ?
-
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Η φάση ειναι οτι οταν το οδηγάω εγω δεν βγάζει ποτε πυράκια αλλα με την μάνα μου στο τιμόνι αλλάζουν τα πράγματα ... Γενικά εχω ακούσει οτι αυτά εχουν knock sensor που καταλαβαίνει ποτε έχει πυράκια και αλλάζει το ignition timing , δεν θα έπρεπε να αποτρέψει την δική μου κατάσταση ?Να κατεβάζει σχέση στο σασμάν πες της.
Ο knock sensor πρωτα ακούει τα πυράκια και μετά αλλάζει αβανς. -
Τελικά εκείνος ο σωλήνας στην φωτο ξέρουμε τι κάνει ?
-
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
αυτος ο σωληνας τι κάνει ?ειναι οι αναθυμιασεις και της παει στο φιλτρο αερος
-
Αυτό είναι το λεγόμενο PCV (positive crankcase ventilation system ) ?
-
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Τελικά εκείνος ο σωλήνας στην φωτο ξέρουμε τι κάνει ?Καλα ειναι, μη τον πειραζεις
Παρε και προταση για πιο 'διακριτικη' ιδεα καθαρισμου (αντι για seafoam που κανει μεγαλο ντουμανι και θα σε παρουν χαμπαρι οι γονεις και θα σε δειρουν) μια που θελεις να φας το χαρτζηλικι σου σε επισκευες του αυτοκινητου της οικογενειας ενω δεν εχει προβλημα.
Καλυτερα με ψεκαστηρι, οχι χυμα οπως ο τυπος στο βιντεο, ο Θεος μαζί σου.
Σοβαρα τωρα, ασε τα seafoam και παρε ενα ενα τα βιντεο του τυπου χρονολογικα, εχει μπολικα πραγματα για να μαθεις.
Αυτό είναι το λεγόμενο PCV (positive crankcase ventilation system ) ?
Πιθανα, κανε ενα ψαξιμο στο Google, σιγουρα θε βρεθει ενα διαγραμμα που να λεει τι ειναι τι στον κινητηρα.
-
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Αυτό είναι το λεγόμενο PCV (positive crankcase ventilation system ) ?Είναι το σύστημα αερισμού του στροφαλοθαλάμου με πίεση από τον αέρα που πιέζουν τα έμβολα όταν κατεβαίνουν στο κάτω νεκρό σημείο
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Τελικά εκείνος ο σωλήνας στην φωτο ξέρουμε τι κάνει ?
Καλα ειναι, μη τον πειραζεις
Παρε και προταση για πιο 'διακριτικη' ιδεα καθαρισμου (αντι για seafoam που κανει μεγαλο ντουμανι και θα σε παρουν χαμπαρι οι γονεις και θα σε δειρουν) μια που θελεις να φας το χαρτζηλικι σου σε επισκευες του αυτοκινητου της οικογενειας ενω δεν εχει προβλημα.
Καλυτερα με ψεκαστηρι, οχι χυμα οπως ο τυπος στο βιντεο, ο Θεος μαζί σου.
Σοβαρα τωρα, ασε τα seafoam και παρε ενα ενα τα βιντεο του τυπου χρονολογικα, εχει μπολικα πραγματα για να μαθεις.
Ωραίος ο τυπάς . Ναι όντως μόλις έδειξα στον πατέρα μου τον καπνό που θα βγεί έγινε . Θα δώ τελικά τι θα κάνω ... μάλλον σε κανα μήνα γιατι τώρα τα μαθήματα με εχουν δεμένο . Αλλή μια ερώτηση πιθανώς offtopic Το wash and wax της το βρήκα 8 ευρώ το λίτρο ... Το ξέρει κανενας να μου πει απόψεις ?
-
Θα γυαλιζει τοσο πολυ που ο πατερας σου εαν θελει sneaky εξοδους θα χανει την καλυψη-αποκρυψη και θα πεφτει παντοφλα.
No go για τετοια περιπτωση!
-
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
.. Λοιπόν δηλαδή δεν προτείνεται τετοιου ειδους καθαρισμό ? Αν το βάλω μονο στο ρεζερβουαρ και στα λάδια ( πριν την αλλαγή που θα γινει συντομα ) ?ποιο να βαλεις? το Seafoam ??
κατσε καλα, γιατι θα ψαχνετε για άλλο μοτερ
ποσα χλμ εχει ο κινητηρας?
γενικα, μη βαζεις χερι γιατι σε βλεπω θα την κανεις την μαλακια -
Πως θα μάθει το παιδί αν δεν πάθει;
-
Καλα ντάξει δεν ειμαι και ντουγάνι Ψάχνω, ρωτάω για να μάθω . Πριν ενα χρόνο στο service αλλάξαμε φιλτρο καμπίνας και φέτος η αντιπροσωπεία λεει ξανά ... οχι τιποτα αλλα ειναι 20+8 ευρω για το φιλτρο και το περασμα .. Χρειάζεται θεωρητικά αλλαγή ? Ζητημα να εχει κανει 15k km απο περσι .Ααα και το φιλτρο αέρος θα το αλλάξω εγώ βρήκα ενα bosch 12ευρω και ενα Fiaam 16 πιο να πάρω ?
-
Βρες ενα service manual για να μη χρειαζεται να μαντευεις, ελπιζω να μην ειναι οπως το focus που θελει να βγει το πενταλ του γκαζιου για να αλλαξεις φιλτρο καμπινας.
Εναλλακτικα μπες στο site της mannfilter , μολις βρεις το φιλτρο καμπινας που αντιστοιχει, εχει pdf με οδηγιες.Τα seafoam αστα για κανεναν αλλο προς το παρον, ή οταν φτασει το αυτοκινητο στα χρονια και τα μιλια που το βαζουν και οι Αμερικανοι. Πιο πολυ προσεχε τα λαδια του κινητηρα, μια και ηδη σου εχει κανει κατι περιεργο.
-
To φιλτρο εισαγωγής αέρος στον κινητηρα θα αλλάξω οχι το καμπίνας . Το άλλο θα το αφήσω για πιο μετά η για το ετήσιο service γιατί απο οτι είδα στα video είναι ολοκληρη ιστορία ...
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........