-
Και η κατάσταση χειροτερεύει, καθώς τα kyb τα χρυσά είναι out of stock και άλλη επιλογη σε αυτά τα λεφτά δεν υπάρχει!!!!
Οι επόμενες επιλογές koni κίτρινα 500€, koni χρυσά 550€ και bilstein b6 630€!!!!
Και τι κάνουμε τώρα;;;; -
Αφου AGX θα βαλεις...
Καλοριζικα απο τωρα. -
Agx 650€ ξέχασα να αναφέρω!!!
-
Παντως τα δικα μου AGX στο Swift 1,3, εχοντας 62K χλμ, εδειξαν 70% γυρω γυρω στη μετρηση του Κτεο πριν 2 βδομαδες περιπου, εντυπωσιαζοντας και τον ελεγκτη.
Ρυθμισμενα στη μεση του ευρους της σκληροτητας στα μπροστινα και μια σκαλα πανω απο αυτην στα πισω.
Σιγουρα, δεν αποτελει απολυτα αξιοπιστο τεκμηριο η μετρηση ενος Κτεο , ομως στο δρομο το αυτοκινητο ελαχιστα εχει αλλαξει σε συμπεριφορα απο την πρωτη μερα τοποθετησης, προ 3ετιας ακριβως.
Και σιγουρα δεν κανω λαθος. Αυτα θα ξαναμπουν, οταν 'τα φτυσουν' τα τωρινα. Αποσβεση speaking.Αγορασμενα απο camskill.co.uk στα 450 συμπεριλαμβανομενων μεταφορικων.
-
Πάντως έτσι οπως τα βλέπω τώρα, μάλλον στα koni θα πάω καθαρά λόγω τιμής. Τα βρήκα 490€ τοποθετημένα και τα bilstein b6 660€ στην καλύτερη... Μεγάλη η διάφορα. Πάντως τα koni τα φοβάμαι απο θέμα άνεσης...
-
τα κονι κιτρινα ρυθμιζονται.
Επειδη τα ειχα με μαμα ελατηρια κιολας δε θα καταλαβεις διαφορα απο θεμα ανεσης.
οποτε αν τα εχεις και μαλακή ρυθμιση δε θα εχεις προβλημα. -
Ο χρήστης ChristosTS έγραψε:
Πάντως έτσι οπως τα βλέπω τώρα, μάλλον στα koni θα πάω καθαρά λόγω τιμής. Τα βρήκα 490€ τοποθετημένα και τα bilstein b6 660€ στην καλύτερη... Μεγάλη η διάφορα. Πάντως τα koni τα φοβάμαι απο θέμα άνεσης...Φοράω τα koni sport με ελατήρια H&R. Ρυθμισμένα σε μια μέση σκληρότητα απορροφούν ικανοποιητικά τις ανωμαλίες χωρίς να χάνεται κάθε αίσθηση άνεσης. Κοπανάνε βέβαια αρκετά σε χαντάκια, χωρίς και πάλι να είναι ανυπόφορο. Πιο πολύ για το αυτοκίνητο είναι αγχωτικό και λιγότερο για τον οδηγό. Ρυθμισμένα προς πιο μαλακές διαβαθμίσεις γίνονται ιδιαίτερα άνετα, παρά το χαμηλό προφίλ των λαστικών.
Συνολικά θεωρώ ότι έχουν καλύτερη συμπεριφορά από τα KYB AGX (ρυθμιζόμενα), δοκιμασμένα σε Corolla G6 1.4 2001 και VW Golf IV 1.4.
Χωρίς να είμαι ειδήμων θεωρώ ότι η Bilstein είναι κατώτερη από την Koni στην κατηγορία αυτή. Πρέπει να παει κανείς σε ανάρτηση PSS10 για να καταλάβει την ποιότητα της Bilstein. -
Παιδιά ευχαριστώ πολυ για τις απόψεις σας. Η απόφαση ελήφθη και τη Δευτέρα τοποθετούμε KONI Sport και ο Θεός βοηθός.., θα ενημερώσω για τις εντυπώσεις μου.
-
Ο θεός βοηθός;
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Ο θεός βοηθός;Καθαρά σε σχέση κρατήματος-άνεσης-συμπεριφοράς... Οπως και να το κάνεις θα ειναι κάτι διαφορετικό...
-
Δυστυχώς κάθε αλλαγή στα τυφλά έτσι είναι.... Και τα αμορτισέρ είναι τελείως αλλαγή στα τυφλά.
-
Μόλις το παρέλαβα με τα καινούρια αμορτισέρ... Δεν οδήγησα βέβαια παρά καμία 15αρια χλμ κυρίως εθνική, αλλά σαν πρώτη αίσθηση δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Το αυτοκίνητο δείχνει πολύ στιβαρό σε στροφές με αρκετά χλμ και η απόσβεση στις οποίες λακούβες πέτυχα (1-2 επίτηδες ομολογώ) πολύ ικανοποιητική και σίγουρα καθόλου προβληματική... Είναι ρυθμισμένα στην πρώτη σκάλα.
Βέβαια τα συμπεράσματα μόνο ασφαλή δεν είναι από τόσο μικρή διαδρομή αλλά μεταφέρω μια πρώτη αίσθηση και εδώ είμαστε για τα περαιτέρω... -
well done
Αμορτισέρ για corolla TS