-
Κυριε tharveris που εισαστε στο Ναυπλιο ?Ημουν μαζι με τους Πατρινους και πηγαμε στον Κολοσουρτη παρεα. Εσυ ?
-
Πήγαμε σήμερα λοιπόν στο Μερκούρη, στη στροφή του Καλτσούνη, ο καιρός τέλειος τα αμάξια πανέμορφα και η βόλτα άξιζε! Τα regularite πήγαιναν απελπιστικά αργά αλλά τα sporting πραγματικά με εντυπωσίασαν! Ειδικά ο Σουηδός με το Volvo που πέρασε με τις πόρτες ξυστά από ένα δέντρο αλλά και ο Σκαλτσάς που από τι άκουσα έκανε και πρώτο χρόνο στον Μερκούρη!
-
Πανέμορφα τα regularite μα και τα sporting μας γύρισαν πίσω μιά ζωή.
Κακή στιγμή είχε ο Βαλαλάκης με άμυαλο Θεατή αλλά κατάφερε και το κράτησε στο δρόμο μέσα από τεράστιες γωνίες με το οριζόντιο αλλά και με το κατακόρυφο.
Και άλλο ένα Volvo 244 GL των Χατζηρήγα-Μιχελάκη σκέφτηκε - δεν με παρατάτε με το regularite μας βλέπει και ο Αγιος- και πέρασε με τις πόρτες.
-
oops double clik
-
Τα καταφερα και πηγα κι εγώ στο Μερκούρη σήμερα!!!
Μερικες φώτο εδώ: -
Τα καταφερα και πηγα κι εγώ στο Μερκούρη σήμερα!!!
Μερικες φώτο εδώ: -
Τα καταφερα και πηγα κι εγώ στο Μερκούρη σήμερα!!!
Μερικες φώτο εδώ: -
re παιδια πως πηγαιναν ετσι τα σπορτινγκ , ειδα στηγμιοτιπα στην ετ1 ,
αρκετα γρηγορα , και στο χωμα κα στην ασφαλτο .
στον τερματισμο , ενα κοκκινο mk1 , ο σκαλτσας , και ενα πορσε , εκαναν σβουρες !! .
-
Νικητές ,όπως και πέρυσι, οι Φιλανδοί με το Volvo 142 s
Eνα αυτοκίνητο που δεν σου γεμίζει το μάτι , αλλά η αξιοπιστία του και η ικανότητα του πληρώματος μετράνε πολύ !!!
Πρώτοι Ελληνες οι Σκαλτσάς-Περίδης με το γνωστό Datsun 160 J ..... 0.2 δλ. από την τέταρτη Porsche 911 T των PfeifferEνα μεγάλο μπράβο στον συμφορουμά Δημήτρη Ραζή - Χριστόπουλο , που όχι μόνο κατάφεραν να τερματίσουν στο πρώτο τους Ακρόπολις αλλά ήταν και 12οι !!!
-
Νικητές ,όπως και πέρυσι, οι Φιλανδοί με το Volvo 142 s
Eνα αυτοκίνητο που δεν σου γεμίζει το μάτι , αλλά η αξιοπιστία του και η ικανότητα του πληρώματος μετράνε πολύ !!!
Πρώτοι Ελληνες οι Σκαλτσάς-Περίδης με το γνωστό Datsun 160 J ..... 0.2 δλ. από την τέταρτη Porsche 911 T των PfeifferEνα μεγάλο μπράβο στον συμφορουμά Δημήτρη Ραζή - Χριστόπουλο , που όχι μόνο κατάφεραν να τερματίσουν στο πρώτο τους Ακρόπολις αλλά ήταν και 12οι !!!
-
Μερικες φωτο απο τον Αγ. Μερκούρη χτες:http://christos3807.fotopic.net/c512083.html[/url]
-
Το στέκι του 4TF στο Λουτράκι είναι το καφέ του pavlos!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
ΥΓ Καφές μετά στο Λουτράκι!!Φυσικά στο 4TF Στέκι του Λουτρακίου!Παύλο ευχαριστούμε για την κατατοπιστική κουβέντα!!!Καλό κανονικό Ακρόπολις!!!Nα στς καλά, μακάρι να είχα χρόνο να τα πούμε αναλυτικότερα! Σας περιμένουμε να μας ξανάρθετε τώρα που ανοίγει και ο καιρός!
Και για να είμαστε και εντός θέματος, ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ αυτοκίνητα, άριστα οργανωμένος αγώνας και οι συμμετέχοντες είχαν να λένε για την άριστη φιλοξενία και την ωραία σχεδίαση του αγώνα
-
Τελειωσαμε λοιπον και για φετος.Πηγα την Πεμπτη σε δυο ειδικες Σουληναρι και Βαμβακου.Φοβεροι ολοι τους..Ειδα και κατι σαν σερβις που καναν απενατι απο τον Αγιο Πετρο μεσα στον δρομο Ηταν ο Κικιζας με σερβις τον μικρο Κυρκο(Λαμπρο) και ο ADRI.
Η ειδικη στον Παρνωνα φοβερη κατηφορικη με απανωτες φουρκετες μεσα στα ελατα(φανταζομαι το αλλο Ακροπολις εκει)..
Το μονο που με χαλασε ηταν η ελειψη κοσμου μονο εγω και ο πατερας μου ημασταν σε καθε ειδικη.
Στα χωρια αυτα που αγωνας ειχε να περασει χρονια ενθουσιαστηκαν οι κατοικοι.
Μπραβο σε ολους τους αγωνιζομενους και ειδικοτερα στο Ραζη(Datsun 510)
και βεβαια στον Ξεφτερη με(NSU1200 TT)
Oι Φιλανδοι το εριχναν μσα στην στροφη και οπως εβγαινε φοβεροι.
Ατυχια που δεν ειδαμε καθολοθυ τους Μοσχου και Αποστολου θα μπορουσαν να κυνηγησουν την νικη
ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ -
Τελειωσαμε λοιπον και για φετος.Πηγα την Πεμπτη σε δυο ειδικες Σουληναρι και Βαμβακου.Φοβεροι ολοι τους..Ειδα και κατι σαν σερβις που καναν απενατι απο τον Αγιο Πετρο μεσα στον δρομο Ηταν ο Κικιζας με σερβις τον μικρο Κυρκο(Λαμπρο) και ο ADRI.
Η ειδικη στον Παρνωνα φοβερη κατηφορικη με απανωτες φουρκετες μεσα στα ελατα(φανταζομαι το αλλο Ακροπολις εκει)..
Το μονο που με χαλασε ηταν η ελειψη κοσμου μονο εγω και ο πατερας μου ημασταν σε καθε ειδικη.
Στα χωρια αυτα που αγωνας ειχε να περασει χρονια ενθουσιαστηκαν οι κατοικοι.
Μπραβο σε ολους τους αγωνιζομενους και ειδικοτερα στο Ραζη(Datsun 510)
και βεβαια στον Ξεφτερη με(NSU1200 TT)
Oι Φιλανδοι το εριχναν μσα στην στροφη και οπως εβγαινε φοβεροι.
Ατυχια που δεν ειδαμε καθολοθυ τους Μοσχου και Αποστολου θα μπορουσαν να κυνηγησουν την νικη
ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ -
Τελειωσαμε λοιπον και για φετος.Πηγα την Πεμπτη σε δυο ειδικες Σουληναρι και Βαμβακου.Φοβεροι ολοι τους..Ειδα και κατι σαν σερβις που καναν απενατι απο τον Αγιο Πετρο μεσα στον δρομο Ηταν ο Κικιζας με σερβις τον μικρο Κυρκο(Λαμπρο) και ο ADRI.
Η ειδικη στον Παρνωνα φοβερη κατηφορικη με απανωτες φουρκετες μεσα στα ελατα(φανταζομαι το αλλο Ακροπολις εκει)..
Το μονο που με χαλασε ηταν η ελειψη κοσμου μονο εγω και ο πατερας μου ημασταν σε καθε ειδικη.
Στα χωρια αυτα που αγωνας ειχε να περασει χρονια ενθουσιαστηκαν οι κατοικοι.
Μπραβο σε ολους τους αγωνιζομενους και ειδικοτερα στο Ραζη(Datsun 510)
και βεβαια στον Ξεφτερη με(NSU1200 TT)
Oι Φιλανδοι το εριχναν μσα στην στροφη και οπως εβγαινε φοβεροι.
Ατυχια που δεν ειδαμε καθολοθυ τους Μοσχου και Αποστολου θα μπορουσαν να κυνηγησουν την νικη
ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ -
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Κυριε tharveris που εισαστε στο Ναυπλιο ?Ημουν μαζι με τους Πατρινους και πηγαμε στον Κολοσουρτη παρεα. Εσυ ?Τον περισσότερο χρόνο της ανασυγκρότησης ήμουνα σε γειτονική καφετέρια. με κάτι φίλους.Είχα πληροφορίες ότι μπορεί να έρθεις, από τους Πατρινούς που λες, αλλά και αυτοί δεν ήταν σίγουροι οπότε και δεν ήθελα να ενοχλήσω με τηλέφωνο.
Είδα μόνο την ss Αρχαία Νεμέα λίγο μετά από την αρχή της.
Και του χρόνου -
Καλημέρα σε όλους!
Τελικά τα καταφέραμε! Μετά από κόπο, ξενύχτι, οικονομική αιμορραγία και αφάνταστη ταλαιπωρία 3 μηνών, καταφέραμε να ανέβουμε στην πολυπόθητη ράμπα της εκκίνησης. Από εκεί ξεκίνησε η ομορφότερη περιπέτεια της ζωής μας….
Την Τετάρτη το πρωί ξύπνημα αξημέρωτα για να φορτωθεί το «αγωνιστικό» αλλά και το service (!) με τα απαραίτητα και γραμμή στο συνεργείο για ευθυγράμμιση και ρύθμιση διαφόρων λεπτομερειών. Αναχώρηση στις 2:30 από Ελευσίνα για Ακρόπολη και με την κίνηση να παίζει με τα νεύρα μας φτάσαμε στην ράμπα 5 λεπτά πριν την ώρα εκκίνησης. Στα Μέγαρα στην εκκίνηση της πρώτης μας ειδικής το άγχος και η αγωνία στα ύψη….Άντε να συνηθίσεις με την μια, μπαλακλάβα κράνος ενδοσυνεννόηση γάντια κλπ εξοπλισμό με ένα δυνατό ήλιο να σε κτυπάει κατακούτελα. Άσε που στις κερκίδες βρίσκονταν ένα σωρό φίλοι και γνωστοί οι οποίοι μεγάλωναν ακόμα περισσότερο το άγχος…. Στα πρόθυρα λιποθυμίας το πλήρωμα με το αγαπημένο datsunάκι με τον αριθμό 34 στις πόρτες!
Όλα ευτυχώς ξεχάστηκαν με το Go και η διασκέδαση άρχισε. Τις επόμενες ημέρες αρχίσαμε να ξαναμαθαίνουμε το αυτοκίνητο (το οποίο είχε γίνει αγνώριστο στην συμπεριφορά του λόγω άλλων αναρτήσεων) και να απολαμβάνουμε την αίσθηση του να έχεις όλο το φάρδος του δρόμου δικό σου !
Την Παρασκευή πιάσαμε πιστεύω τα όρια του αυτοκινήτου και το Σάββατο πλέον που είχαμε «ξεψαρώσει» ήρθαν τα προβλήματα να μας θυμίσουν ότι εδώ είναι Ράλλυ Ακρόπολις δεν είναι παίξε γέλασε.... Οι αναποδιές η μία πίσω από την άλλη: τα ηλεκτρικά πιστόλια για τα μπουλόνια χαλάσανε και τα δύο μαζί, πριν από την Θίσβη πάθαμε λάστιχο και το service ήταν μακριά, μέσα στην Θίσβη μείναμε από δυναμό και στην Άμφισσα μας ξεκούμπωσε το γκάζι μέσα στην ειδική!!! Εκεί πάρθηκε η απόφαση να χαλαρώσουμε και να κάνουμε τον σταυρό μας καθότι το service μας είχε μαζί του μόνο τα λάστιχα και τους γρύλους οπότε σε οποιαδήποτε άλλη ζημιά θα μέναμε εκτός τερματισμού....
Δόξα τω θεώ όλα από εκεί και πέρα πήγαν κατ΄ευχήν και έτσι ναμαστε στην ράμπα του τερματισμού ευτυχείς και γεμάτοι εμπειρίες.
Τα ευχαριστώ μας κατ΄αρχήν στον Τάσο και τον Πάνο (τα service μας!) οι οποίοι ταλαιπωρήθηκαν 3 ημέρες στα βουνά. Στον Δημήτρη, τον Μανόλη, τον Μιχάλη τον Σταύρο, τον Κο Θάνο, τον Μηνά που δεν δίστασαν να μοιραστούν μαζί μας την τεράστια εμπειρία τους από τους αγώνες. Στον Παύλο που έφτιαξε ένα καταπληκτικό μοτέρ και στον Σταύρο που συναρμολόγησε και έστησε το αυτοκίνητο. Στον EL-EM του οποίου το τσιγάρο «για μετά» μας φάνηκε βάλσαμο. Στον «παλαιό αγωνιζόμενο με Datsun» (σε γνωρίσαμε αμέσως αγαπητέ ΣΧ, απλώς είχαμε μείνει και οι δύο άφωνοι!) που στη ράμπα του τερματισμού μας έδωσε την μεγαλύτερη ηθική ικανοποίηση από όλο τον αγώνα.... Δεν είναι λίγο να σου λεει το ίνδαλμα των νεανικών σου χρόνων «μπράβο παιδιά σας είδα στα κατηφόρια και πηγαίνατε ωραία». Σε όλους τους συμφορουμάδες που μας χαιρετούσαν σε κοντρόλ και ειδικές και μας εμψύχωναν. Στην «μαμά» Nissan – τότε Datsun που έφτιαχνε τέτοια ωραία και αξιόπιστα αυτοκίνητα (στα μικρά σέρβις πλέναμε τα τζάμια, στα μεγάλα αδειάζαμε και το τασάκι!)
Και βέβαια στις γυναίκες μας που μας ανέχτηκαν και μας υποστήριξαν αφάνταστα (οι καλύτεροι team managers!)
Έχουμε ήδη μετανιώσει που τόσα χρόνια λέγαμε να τρέξουμε και δεν το κάναμε. Σε όσους από εσάς το σκέφτονται ακόμα σας συμβουλεύουμε να το κάνετε με κάθε θυσία.... Αξίζει τον κόπο και το χρήμα μέχρι τελευταίας δεκάρας...
Ευχαριστούμε και πάλι,Δημήτρης Ραζής – Βαγγέλης Χριστόπουλος
ΥΓ. Όποιος έχει καμία συμπαθητική φωτογραφία από τον αγώνα παρακαλείται να επικοινωνήσει μαζί μας!
-
ΜΠΡΑΒΟ !!!
-
Ο χρήστης friar έγραψε:
Και άλλο ένα Volvo 244 GL των Χατζηρήγα-Μιχελάκη σκέφτηκε - δεν με παρατάτε με το regularite μας βλέπει και ο Αγιος- και πέρασε με τις πόρτες.Tα συγκεκριμένα παιδιά ούτε χρονόμετρο δεν είχαν μαζί τους!!! Πήγαιναν μόνο για την εκδρομή και πολύ τους χαίρομαι γι' αυτό!!! Άσε που, όπου έβρισκαν ευκαιρία, μοίραζαν θέαμα...
4o Iστορικό Pάλλυ Aκρόπολις