-
Καλημέρα,
θα περιγράψω ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω αν και για αρκετούς ίσως φανεί απλό.
Οταν οδηγώ αρκετή ώρα χωρίς να πατώ ιδιαίτερα το γκάζι (είμαι δηλαδή με 5η και κινούμαι σε κατηφόρα κυριώς αλλά που και που δίνω και καμια γκαζιά) από κάποιο σημείο και μετά όταν πατώ το γκάζι κλωτσάει το αυτοκίνητο λες και σε χτυπάει νταλίκα από πίσω... Αν ανεβάσω στροφές και το δουλέψω ψηλά για λίγο, ισιώνει...
Για να προλάβω κάποιους, δεν τίθεται σίγουρα θέμα βενζίνης. Θα ήθελα να ακούσω άλλες γνώμες. Ευχαριστώ πολύ.
(Το αυτοκίνητο είναι 11ετίας injection) -
Καλημέρα,
θα περιγράψω ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω αν και για αρκετούς ίσως φανεί απλό.
Οταν οδηγώ αρκετή ώρα χωρίς να πατώ ιδιαίτερα το γκάζι (είμαι δηλαδή με 5η και κινούμαι σε κατηφόρα κυριώς αλλά που και που δίνω και καμια γκαζιά) από κάποιο σημείο και μετά όταν πατώ το γκάζι κλωτσάει το αυτοκίνητο λες και σε χτυπάει νταλίκα από πίσω... Αν ανεβάσω στροφές και το δουλέψω ψηλά για λίγο, ισιώνει...
Για να προλάβω κάποιους, δεν τίθεται σίγουρα θέμα βενζίνης. Θα ήθελα να ακούσω άλλες γνώμες. Ευχαριστώ πολύ.
(Το αυτοκίνητο είναι 11ετίας injection) -
Καλημέρα,
θα περιγράψω ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω αν και για αρκετούς ίσως φανεί απλό.
Οταν οδηγώ αρκετή ώρα χωρίς να πατώ ιδιαίτερα το γκάζι (είμαι δηλαδή με 5η και κινούμαι σε κατηφόρα κυριώς αλλά που και που δίνω και καμια γκαζιά) από κάποιο σημείο και μετά όταν πατώ το γκάζι κλωτσάει το αυτοκίνητο λες και σε χτυπάει νταλίκα από πίσω... Αν ανεβάσω στροφές και το δουλέψω ψηλά για λίγο, ισιώνει...
Για να προλάβω κάποιους, δεν τίθεται σίγουρα θέμα βενζίνης. Θα ήθελα να ακούσω άλλες γνώμες. Ευχαριστώ πολύ.
(Το αυτοκίνητο είναι 11ετίας injection) -
ποντάρω σε μπουζοκαλώδια!
(peugeot είναι??) -
Ο χρήστης GorG έγραψε:
Καλημέρα,
θα περιγράψω ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω αν και για αρκετούς ίσως φανεί απλό.
Οταν οδηγώ αρκετή ώρα χωρίς να πατώ ιδιαίτερα το γκάζι (είμαι δηλαδή με 5η και κινούμαι σε κατηφόρα κυριώς αλλά που και που δίνω και καμια γκαζιά) από κάποιο σημείο και μετά όταν πατώ το γκάζι κλωτσάει το αυτοκίνητο λες και σε χτυπάει νταλίκα από πίσω... Αν ανεβάσω στροφές και το δουλέψω ψηλά για λίγο, ισιώνει...
Για να προλάβω κάποιους, δεν τίθεται σίγουρα θέμα βενζίνης. Θα ήθελα να ακούσω άλλες γνώμες. Ευχαριστώ πολύ.
(Το αυτοκίνητο είναι 11ετίας injection)Αν πηγαίνεις με 30-40 χλμ με 5η και πατάς γκάζι μάλλον είναι λογικό, αν είσαι πάνω από 50 χλμ και κλωτσάει ψάξε για πρόβλημα, ρεύμα υψηλής, τροφοδοσία κλπ.
-
Ας περιγράψω καλύτερα το τι συμβαίνει:
Ξεκινώ μια χαρά, ήδη μετά τα πρώτα 500 μέτρα είμαι Αττική οδό, και κατόπιν περιφερειακή Καρέα με κατεύθυνση προς παραλία. Γνωρίζετε τη διαδρομή, μιλάμε για φουλ κατήφορο και ταχύτητες ανω των 80 χλμ., οπότε, για να μην κάψω και πολύ, είμαι με 90-100, 5η μέσα και ίσα που διατηρώ τις στροφές που χρειάζονται για αυτή την ταχύτητα (opel meriva 1.6 2003), άρα όχι πάνω από 3000 στροφές. Δεν κάνω πάνω από 10 χλμ. με αυτές τις συνθήκες, και κάθε φορά με το που πετάξω νεκρά για τα φανάρια, σβήνει ο κινητήτας εν κινήσει... αν πετάξω 2η ή 3η και ξαναροπιάσει, θα πάρει μπρος αλλά σαν να είσαι πάνω σε γαϊδούρι σε άσχημη μέρα... το κλώτσημα θα σταματήσει αν δουλέψω για κανα-δυο χλμ με 4500-5000 στροφές και πάνω, οπότε και στρώνει το άτιμο. Όσες φορές επαναλάβουμε τη διαδικασία, θα συμβεί το ίδιο...
Θα μου πείτε : 'Μια που πας προς παραλία, γιατί δεν κάνεις μια στάση να το βάψεις μπλε και συνεχίζεις προς λιμανάκια...', μάγκες, το άμαξι είναι ήδη μπλε οπότε δεν απέχω και πολύ... αλλά θέλω να με βγάλει κανα-δυο χρονάκια ακόμη. -
Ο χρήστης GorG έγραψε:
Δεν κάνω πάνω από 10 χλμ. με αυτές τις συνθήκες, και κάθε φορά με το που πετάξω νεκρά για τα φανάρια, σβήνει ο κινητήτας εν κινήσει... αν πετάξω 2η ή 3η και ξαναροπιάσει, θα πάρει μπρος αλλά σαν να είσαι πάνω σε γαϊδούρι σε άσχημη μέρα...Αυτό ακριβώς το θέμα το έχω σε peugeot 106.
Έχω αλλάξει αρκετές φορές μοτεράκι ρελαντί, ποτέ δε λύθηκε οριστικά το θέμα... -
μου είπαν πέρσι και καθάρισα βαλβίδα καυσαερίων, για λίγους μήνες είχε στρώσει, μήπως ήρθε η ώρα να βάλω καινούρια σκέφτομαι...
-
Ο χρήστης GorG έγραψε:
Ας περιγράψω καλύτερα το τι συμβαίνει:
Ξεκινώ μια χαρά, ήδη μετά τα πρώτα 500 μέτρα είμαι Αττική οδό, και κατόπιν περιφερειακή Καρέα με κατεύθυνση προς παραλία. Γνωρίζετε τη διαδρομή, μιλάμε για φουλ κατήφορο και ταχύτητες ανω των 80 χλμ., οπότε, για να μην κάψω και πολύ, είμαι με 90-100, 5η μέσα και ίσα που διατηρώ τις στροφές που χρειάζονται για αυτή την ταχύτητα (opel meriva 1.6 2003), άρα όχι πάνω από 3000 στροφές. Δεν κάνω πάνω από 10 χλμ. με αυτές τις συνθήκες, και κάθε φορά με το που πετάξω νεκρά για τα φανάρια, σβήνει ο κινητήτας εν κινήσει... αν πετάξω 2η ή 3η και ξαναροπιάσει, θα πάρει μπρος αλλά σαν να είσαι πάνω σε γαϊδούρι σε άσχημη μέρα... το κλώτσημα θα σταματήσει αν δουλέψω για κανα-δυο χλμ με 4500-5000 στροφές και πάνω, οπότε και στρώνει το άτιμο. Όσες φορές επαναλάβουμε τη διαδικασία, θα συμβεί το ίδιο...
Θα μου πείτε : 'Μια που πας προς παραλία, γιατί δεν κάνεις μια στάση να το βάψεις μπλε και συνεχίζεις προς λιμανάκια...', μάγκες, το άμαξι είναι ήδη μπλε οπότε δεν απέχω και πολύ... αλλά θέλω να με βγάλει κανα-δυο χρονάκια ακόμη.Εχεις καθαρίσει την πεταλούδα;
-
πεταλούδα δεν καθάρισα, διότι σκέφτηκα ότι αν ήταν θέμα τροφοδοσίας θα το έκανε από το ξεκίνημα. Το πρόβλημα το έχω μόνο και το τονίζω, όταν κινούμαι για αρκετή ώρα με νεκρά-5η-νεκρά-5η σε κατηφόρες (με πολύ λίγο γκάζι όταν βάζω την 5η, ίσα για να μην πέσω κάτω από τα 80 χλμ/ωρα) και πάντα αφού έχω διανύσει καμια 10αριά χλμ.πρώτα.
-
Ποσα κμ εχει το αμαξι?
Μπουζι ανοιξε να δεις αν ειναι οκ μηπως λαδωνει κανενα, μπουζοκαλωδια μην εχουν διαρροη, καθαρισε πεταλουδα, μετα κοιτα μπεκ... -
το αμάξι έχει 128000 χλμ.
λίγο πολύ, ακούγεται η ίδια απόψη, οπότε μάλλον θα ακολουθήσω την εξής σειρά :
καθάρισμα πεταλούδας, έλεγχο μπουζί και καλώδια, καθάρισμα μπεκ, ξανά καθάρισμα EGR και ίσως αλλαγή πολλαπλασιαστή. Ελπίζω να σταματήσω εκεί...
ΚΛΩΤΣΑΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ