-
n
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΝΑΤΟΝΑΑΑΑΑ , ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΣΚΟΝΙΣΤΗΚΕ , ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ .ΑΣΕ ΒΡΕ ΦΩΣΚΟΛΙΝΟ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠ' ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΣΟ ΚΙΛΟ ΣΚΟΝΗ ΣΤΑ ΠΝΕΥΜΟΝΙΑ ΤΟΥΣ
ΕΣΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΣΕ ΝΑ ΠΕΙΣ , ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΡΟΜΑΞΕΣ ΟΤΑΝ Ο ΗΛΙΑΣ ΣΟΥ ΦΩΝΑΖΕ ΠΑΤΑΤΟ ...ΠΕΡΝΑΕΙ , ΚΑΙ ΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΑΛΑΞΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΤΑ ΧΩΜΑΤΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΑ ,ΛΟΓΟ ΛΙΓΟΤΕΡΩΝ ΙΣΩΣ , ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ .
Μην μου βγαίνεις με κόκκινο!
Φτείαξε το για να περνάει εκεί που φωνάζει ο Ηλίας!
Από την άλλη έχεις κάποια αντίρρηση σε αυτά που γράφω παραπάνω?
-
ΤΟ ΛΟΓΙΚΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΕΙΣ ΕΣΥ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΑ (ΟΛΑ ΔΗΛΑΔΗ ΒΡΑΣΜΕΝΑ ) ΤΟΤΕ , ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ ΙΣΩΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ .
ΚΟΙΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ , ΝΑ ΣΥΓΚΡΑΤΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΕΣΟΚΟΠΟΥΣ ΤΩΡΑ
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΤΑ ΧΩΜΑΤΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΑ ,ΛΟΓΟ ΛΙΓΟΤΕΡΩΝ ΙΣΩΣ , ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ .Εαν επικρατει η λογικη του επανω κεφαλιου , σιγουρα ναι !!
-
Ο χρήστης zivas έγραψε:
ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΤΑ ΧΩΜΑΤΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΑ ,ΛΟΓΟ ΛΙΓΟΤΕΡΩΝ ΙΣΩΣ , ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ .
Εαν επικρατει η λογικη του επανω κεφαλιου , σιγουρα ναι !!
ΩΕΕΕΕΕΟ
-
Βοηθεια σε ενα χριστιανο μπορειτε να δωσετε?
εχουμε coilover Πολιτικης και φθηνης χρησης.
το ριχνουμε κατω 4+ ποντους ετσι ωστε κοιτωντας το ψαλιδι απο μπροστα οπως ειναι πανω στην ραμπα εχουν μια κλιση ελαφρια προς τα πανω εκει που ενωνονται με τον τροχο.ειναι πολυ κακο αυτο?
θελω γρηγορο τιμονι.μαλλον εχω και ελαφρια ισως παραπανω κλιση στις στροφες ενω περιμενα να ειχαν εξαλειφθει πιο πολυ απο πριν.
τι κανω?συκλιση 0?αποκλιση?συγκλιση ποσο?
εχει helpers,επηρεαζουν καπου?πειραζω κατι ή τα αφηνω standar ρυθμιση?
ευχαριστω.
πισεις δουλευω 31-32 εμπρος με κρυα παντα λαστιχα . -
ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΜΠΙΕΣΜΕΝΑ ΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΣΟΥ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΧΑΜΗΛΩΣΕΣ ΤΟΣΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ? ΙΣΩΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΛΙΣΕΙΣ. ΤΑ ΨΑΛΙΔΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΘΕΣΗ ΑΠΟ ΟΣΟ ΞΕΡΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ.
-
katman
φιλε μου η εταιρεια τα δινει και για 5+ χαμηλωμα για εμπρος,αλλα ειναι μονο 6 μηνες που τα εχω βαλει.
-
εχουμε coilover Πολιτικης και φθηνης χρησης.
μαλλον εχω και ελαφρια ισως παραπανω κλιση στις στροφες ενω περιμενα να ειχαν εξαλειφθει πιο πολυ απο πριν.
Αυτο που είναι σε bold νομίζω τα λέει όλα για τις κλίσεις που έχεις. Συνήθως τα coilover αυτά δεν έχουν ελατήρια με πολλές λίμπρες, και παίζουν συνήθως κάπου στις 200-240, ωστε να εξασφαλίσουν κάποια στοιχειώδη άνεση. Για αυτό και υπάρχουν οι κλίσεις. Σημείωση: το να γέρνει λίγο το αυτοκίνητο μέσα στην στροφή και να μην είναι τελείος τραπέζι δεν είναι καθόλου κακό, ίσα ισα που το αμάξι είναι και πιο προοδευτικό.... δλδ οτι καλύτερο για τον δρομο.
το ριχνουμε κατω 4+ ποντους ετσι ωστε κοιτωντας το ψαλιδι απο μπροστα οπως ειναι πανω στην ραμπα εχουν μια κλιση ελαφρια προς τα πανω εκει που ενωνονται με τον τροχο.ειναι πολυ κακο αυτο?
Εξαρτάται. Για τα ημιαξόνια δεν είναι ότι καλύτερο. Το ίδιο και για την γεωμετρία του αυτοκινήτου. Βέβαια μέ έναν 'μάγκα' ευθηγραμισά που θα καταφέρει να μαζέψει κάπως το κάμπερ και τη σύγκλιση(δλδ δεν θα ρυθμίση τις γώνιες στα ίδια νούμερα που είναι για το νορμάλ Astra.... όπως είχε κάνει κάποιος στο αμάξι μου ) το πρόβλημα με την γεωμετρία μειώνεται αρκετά.
θελω γρηγορο τιμονι.
τι κανω?συκλιση 0?αποκλιση?συγκλιση ποσο?
εχει helpers,επηρεαζουν καπου?πειραζω κατι ή τα αφηνω standar ρυθμιση?
ευχαριστω.
πιεσεις δουλευω 31-32 εμπρος με κρυα παντα λαστιχα.Για γρήγορο τιμόνι χρειάζεσαι λίγο απόκλιση (εώς 0.5) μπροστά
Τα helpers αυτό που κάνουν ουσιαστικά είναι να συγκρατουν το κυρίος ελατήριο στην θέση του όταν η ανάρτηση είναι σε πλήρη έκταση. Καλό θα είναι να μην τα πειράξεις.
Οι πιέσεις για τα λάστιχα μοιάζουν εντάξει. -
MichalisCorsa
ευχαριστω για τα infos.
καμπερ εχω 1,80 μοιρες αρνητικο.
τωρα συγκλιση ειχα 0 στην αρχη με 2,20 καμπερ αλλα επειδη ηθελα να σωσω λαστιχο μελλοντικα το εκανα -1,80 δεδομενου οτι οταν μπαινεις στην στροφη ανοιγει και αλλο η καμπερ.τωρα δεν θυμαμαι τι συγκλιση εχω αλλα θα παω για 0,5 αποκλιση οπως λες.
εχει δικιο δεν σκεφτηκα οτι η εταιρεια βαζει λιγες λιμπρες για να μην υπαρχει τρελο κοπανημα.αμορτισερ ειναι koni συμφωνα με την εταιρεια.
-
Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
τωρα συγκλιση ειχα 0 στην αρχη με 2,20 καμπερ αλλα επειδη ηθελα να σωσω λαστιχο μελλοντικα το εκανα -1,80 δεδομενου οτι οταν μπαινεις στην στροφη ανοιγει και αλλο η καμπερ..ΓΙΑ ΞΑΝΑΨΑΞΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ
-
Πω πω .... περασαν 8 χρονια ημουν 54 χρονων τοτε ,ολοι σχεδον ειχαν την ευχερεια να πανε στην πιστα και να κανουν την πλακα τους η την στοιχειωδη εξελιξη του αυτοκινητου τους ιχ η αγωνιστικου , και τωρα .......... ουτε καν μπορει να το σκεφτει ενας ενθουσιωδης και ορεξατος νεος !
Οχι την εξελιξη του σπορ που περιμεναμε ηρθε μ'αυτους τους τραγικους που μας κυβερνησαν ολα αυτα τα χρονια , αλλα χαθηκε καθε ελπιδα , οτι θα μπορεσουμε να ξαναδουμε νεους με τα αυτοκινητακια τους να κανουν κατι που σε αλλες χωρες θεωρειται πολυ απλο , αυτονοητο !
Και μη χειροτερα ....
Υ.Γ. Σορυ , αλλα σκεπτομουν πως θα πρεπει να ειναι τα σημερινα αυτοκινητα για να συμβαδιζουν με την οικονομικη κριση , και ξεθαψα αυτο το θεμα
-
Ε αντε γραψε τα μαστορα, περιμενουμε!
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
...αλλα σκεπτομουν πως θα πρεπει να ειναι τα σημερινα αυτοκινητα για να συμβαδιζουν με την οικονομικη κριση ...Μία συμβουλή από μη τεχνικό (αλλά λίγο ψαγμένο), για το στήσιμο των σημερινών αυτοκινήτων, μια σημαντική βελτίωση που μπορεί να πραγματοποιηθεί εύκολα και οπουδήποτε.
Με ένα μέτρο μετράμε τη διαδρομή στο πεντάλ του γκαζιού, κόβουμε ένα ξύλινο τάκο με πάχος το ήμισυ της διαδρομής και το τοποθετούμε κάτω από το πεντάλ...
...το αμάξι σέρνεται, στρίβεις όλες τις στροφές χωρίς 'άσε' και το κυριότερο, μειώνεις την κατανάλωση στο μισό!Υ.Γ. Εδώ στο νησί, η απλή αμόλυβδη 'παίζει' στο 1,75€ το λίτρο, η σουπεραμόλυβδη στα 1,95 με 2€ και το ντίζελ στο 1,50€ οπότε...
...ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΤΑΚΟ... -
....... Σε 6-7 γραμμες εγραψε για το σημερινο στησιμο ο φιλος μας , ετσι ΚΡ61 ? Εσκισε
-
Ξεχασε να αναφερει ο φιλος crn οτι τα esp/trc/dna/edc/e-diff πρεπει να ειναι στο on μην αγορασουμε και κανα αγροτεμαχιο τωρα που θα φορολογηθουν κιολας
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Πω πω .... περασαν 8 χρονια ημουν 54 χρονων τοτε ,ολοι σχεδον ειχαν την ευχερεια να πανε στην πιστα και να κανουν την πλακα τους η την στοιχειωδη εξελιξη του αυτοκινητου τους ιχ η αγωνιστικου , και τωρα .......... ουτε καν μπορει να το σκεφτει ενας ενθουσιωδης και ορεξατος νεος !Οχι την εξελιξη του σπορ που περιμεναμε ηρθε μ'αυτους τους τραγικους που μας κυβερνησαν ολα αυτα τα χρονια , αλλα χαθηκε καθε ελπιδα , οτι θα μπορεσουμε να ξαναδουμε νεους με τα αυτοκινητακια τους να κανουν κατι που σε αλλες χωρες θεωρειται πολυ απλο , αυτονοητο !
Και μη χειροτερα ....
Υ.Γ. Σορυ , αλλα σκεπτομουν πως θα πρεπει να ειναι τα σημερινα αυτοκινητα για να συμβαδιζουν με την οικονομικη κριση , και ξεθαψα αυτο το θεμα
αυτο ενα χρονο πριν !
Τωρα πια ....δεν εχουμε ουτε πιστα !
Ο μονος που ασχολειται με την αδειοδοτηση της πιστας (που δεν ειναι ουτε ο ιδιοκτητης της ) φανταζαστε ποιος μπορει να ειναι ? παντως οχι αυτοι οι τυποι (τα ρεστα της Μεσογειων) που μας πουλανε μουρη οτι αγαπουν το σπορ και γιαυτο θελουν να βρησκοντε στην εξουσια του αθληματος !
-
Από τα ωραιότερα και χρησιμότερα topic στην ιστορία του forum
-
Ο χρήστης Christos M έγραψε:
Από τα ωραιότερα και χρησιμότερα topic στην ιστορία του forumθα συμφωνήσω απόλυτα!!!!!
Μακάρι να υπήρχαν περισσότερα τέτοια γραπτά ντοκουμέντα αυτού του γερο-γκρινιάρη, που έχει την μοναδική ικανότητα να λέει τα πιό σωστά και λογικά πράγματα με τον χειρότερο επικοινωνιακά τρόπο σε βαθμό που χάνει πολλές φορές το αυτονόητο δίκιο του...
Αναστασια του<OΛΑ>κι οιφιλες της ΣΤΗΣΤΟ..ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ!