Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI A4 1.6
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. AUDI A4 1.6
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 13 / 13
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    30
    248
    2051
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      Ο χρήστης eker123 έγραψε:
      Το βαρυτερο δεν ειναι απαραιτητα και πιο δυσκινητο πχ το Α4 1.8τQ ειναι ωαρυτερο απο ενα σουπερ μινι αλλα ειναι σιγουρα πιο ευελικτο και πιο γρηγορο και ασφαλεστερο,εκεινο που ειναι δυσκολο ειναι ενα αμαξι που κοστιζει λιγοτερο απο τα μισα να ειναι καλυτερο σε ολα

      Ως προς το 'γρηγορότερο' και 'ασφαλέστερο' δεν αμφιβάλω, αλλά οι νόμοι της φυσικής ισχύουν και για τα 1.8TQ και η αδράνεια είναι νόμος της φυσικής -οπότε αμφιβάλω πως είναι πιο ευέλικτο.

      Οσο για το άλλο που λες, μόλις καταλάβουμε πως σημασία δεν έχει που είναι καλύτερο ή χειρότερο ένα αυτοκίνητο αλλά αν τα σημεία στα οποία είναι καλύτερο είναι ακριβώς εκείνα τα σημεία που έχουν σημασία για τον καθένα μας, θα έχουμε πολύ λιγότερους τσακωμούς στο Forum.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        technik last edited by

        Ο χρήστης lkar έγραψε:
        ο κώλος του μ'αρέσει, αλλά δεν επιλέγω βάσει κώλων

        Το 'χουμε καταλάβει

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          Ο χρήστης technik έγραψε:

          ο κώλος του μ'αρέσει, αλλά δεν επιλέγω βάσει κώλων

          Το 'χουμε καταλάβει

          cars concerning of course

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            eker123 last edited by

            Γιατρε αυτο κατι πρεπει να σου θυμιζει

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giatros last edited by

              Ο χρήστης eker123 έγραψε:
              Γιατρε αυτο κατι πρεπει να σου θυμιζει

              μου θυμιζει μου θυμιζει μονο που απο οτι καταλαβαινω αυτο πρεπει να ειναι το 2.0 tfsi.σωστα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • E
                eker123 last edited by

                3.2 Quattro auto ................. Αμερικανικο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Αφού δεν το κάνε κανείς άλλος, θα το κάνω εγώ τελικά

                  Από 4Τ 06/04

                  Fabia 1.4 100

                  0-100: 11,2 0-1000m :32,7/161 (πιο λίγο από το πρώτο που χαν δοκιμάσει το 2000)

                  με 3η:

                  30-50: 4,5
                  50-80: 6,3
                  80-110: 6,5

                  με 4η:
                  40-60: 6,2
                  80-110: 10,1
                  120-140: 7,6

                  με 5η

                  50-70: 8
                  80-110: 15,6
                  120-140: 12,3

                  Φρένα 120-0: 56,7μ

                  Από το ίδιο τεύχος Altea 1.6 8V

                  0-100: 12,9 0-1000m: 34,8/148

                  με 3η:

                  30-50: 4,1
                  50-80: 5,9
                  ** 80-110: 7,1**

                  με 4η:
                  40-60: 5,7
                  80-110: 8,7
                  120-140: 9,4

                  με 5η

                  50-70: 7,6
                  80-110: 12,8
                  120-140: 12,1

                  Φρένα 120-0: 61,3μ

                  Από 04/05

                  Toledo 1.6 8V

                  0-100: 13,2 0-1000m: 34,8/147

                  με 3η:

                  30-50: 4,2
                  50-80: 6,0
                  80-110: 7,2

                  με 4η:

                  40-60: 5,9
                  80-110: 9,2
                  120-140: 9,6

                  με 5η

                  50-70: 8,2
                  80-110: 13,6
                  120-140: 13,7

                  Φρένα 120-0: 61,5μ

                  Αναμενόμενα. Χαμηλά ο 8βάλβιδος υπερτερεί λόγω 200 κυβικών (τα κιβώτια είναι όλα κοντά), ψηλά όμως και εκεί που θες δύναμη για προσπέρασμα μένουν πίσω. Εκτός και αν προτιμάτε να προσπερνάτε με 4η από τα 80 (πάλι πιο αργά είναι από ότι με 3η). Στα φρένα τα 200+ κιλά επιπλέον δεν κρύβονται

                  Ενδεικτικά τo Α3 1.6 FSI (από 09/04)

                  0-100: 11,3 0-1000m: 32,7/159 80-110 με 3η: 6,7 120-0: 56,5

                  και η 116i

                  0-100: 11,9 0-1000μ: 33,5/157 80-110 με 3η: 6,2 120-0: 58,6

                  τα Α3 & Α4 1.6 8V θα κυμαίνονται στα νούμερα των Altea & Toledo λόγω παραπλήσιας αναλογίας κιλών/ίππο, ίδιου κινητήρα και κιβωτίου.

                  Και βέβαια στη θέση του Fabia θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε 100άρι supermini, οι διαφορές είναι πολύ μικρές.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sotiropul last edited by

                    @lkar

                    Τελικά με έπεισες....
                    Θα πουλήσω το Α3 και θα πάρω fabia!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης sotiropul έγραψε:
                      @lkar

                      Τελικά με έπεισες....
                      Θα πουλήσω το Α3 και θα πάρω fabia!!!

                      εσύ αυτό κατάλαβες;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 9
                      • 10
                      • 11
                      • 12
                      • 13
                      • 13 / 13
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr