-
Ο χρήστης eker123 έγραψε:
Το βαρυτερο δεν ειναι απαραιτητα και πιο δυσκινητο πχ το Α4 1.8τQ ειναι ωαρυτερο απο ενα σουπερ μινι αλλα ειναι σιγουρα πιο ευελικτο και πιο γρηγορο και ασφαλεστερο,εκεινο που ειναι δυσκολο ειναι ενα αμαξι που κοστιζει λιγοτερο απο τα μισα να ειναι καλυτερο σε ολαΩς προς το 'γρηγορότερο' και 'ασφαλέστερο' δεν αμφιβάλω, αλλά οι νόμοι της φυσικής ισχύουν και για τα 1.8TQ και η αδράνεια είναι νόμος της φυσικής -οπότε αμφιβάλω πως είναι πιο ευέλικτο.
Οσο για το άλλο που λες, μόλις καταλάβουμε πως σημασία δεν έχει που είναι καλύτερο ή χειρότερο ένα αυτοκίνητο αλλά αν τα σημεία στα οποία είναι καλύτερο είναι ακριβώς εκείνα τα σημεία που έχουν σημασία για τον καθένα μας, θα έχουμε πολύ λιγότερους τσακωμούς στο Forum.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
ο κώλος του μ'αρέσει, αλλά δεν επιλέγω βάσει κώλωνΤο 'χουμε καταλάβει
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
ο κώλος του μ'αρέσει, αλλά δεν επιλέγω βάσει κώλων
Το 'χουμε καταλάβει
cars concerning of course
-
Γιατρε αυτο κατι πρεπει να σου θυμιζει

-
Ο χρήστης eker123 έγραψε:
Γιατρε αυτο κατι πρεπει να σου θυμιζει
μου θυμιζει μου θυμιζει μονο που απο οτι καταλαβαινω αυτο πρεπει να ειναι το 2.0 tfsi.σωστα?
-
3.2 Quattro auto ................. Αμερικανικο
-
Αφού δεν το κάνε κανείς άλλος, θα το κάνω εγώ τελικά
Από 4Τ 06/04
Fabia 1.4 100
0-100: 11,2 0-1000m :32,7/161 (πιο λίγο από το πρώτο που χαν δοκιμάσει το 2000)
με 3η:
30-50: 4,5
50-80: 6,3
80-110: 6,5με 4η:
40-60: 6,2
80-110: 10,1
120-140: 7,6με 5η
50-70: 8
80-110: 15,6
120-140: 12,3Φρένα 120-0: 56,7μ
Από το ίδιο τεύχος Altea 1.6 8V
0-100: 12,9 0-1000m: 34,8/148
με 3η:
30-50: 4,1
50-80: 5,9
** 80-110: 7,1**με 4η:
40-60: 5,7
80-110: 8,7
120-140: 9,4με 5η
50-70: 7,6
80-110: 12,8
120-140: 12,1Φρένα 120-0: 61,3μ
Από 04/05
Toledo 1.6 8V
0-100: 13,2 0-1000m: 34,8/147
με 3η:
30-50: 4,2
50-80: 6,0
80-110: 7,2με 4η:
40-60: 5,9
80-110: 9,2
120-140: 9,6με 5η
50-70: 8,2
80-110: 13,6
120-140: 13,7Φρένα 120-0: 61,5μ
Αναμενόμενα. Χαμηλά ο 8βάλβιδος υπερτερεί λόγω 200 κυβικών (τα κιβώτια είναι όλα κοντά), ψηλά όμως και εκεί που θες δύναμη για προσπέρασμα μένουν πίσω. Εκτός και αν προτιμάτε να προσπερνάτε με 4η από τα 80 (πάλι πιο αργά είναι από ότι με 3η). Στα φρένα τα 200+ κιλά επιπλέον δεν κρύβονται
Ενδεικτικά τo Α3 1.6 FSI (από 09/04)
0-100: 11,3 0-1000m: 32,7/159 80-110 με 3η: 6,7 120-0: 56,5
και η 116i
0-100: 11,9 0-1000μ: 33,5/157 80-110 με 3η: 6,2 120-0: 58,6
τα Α3 & Α4 1.6 8V θα κυμαίνονται στα νούμερα των Altea & Toledo λόγω παραπλήσιας αναλογίας κιλών/ίππο, ίδιου κινητήρα και κιβωτίου.
Και βέβαια στη θέση του Fabia θα μπορούσε να είναι οποιοδήποτε 100άρι supermini, οι διαφορές είναι πολύ μικρές.
-
Τελικά με έπεισες....
Θα πουλήσω το Α3 και θα πάρω fabia!!! -
Ο χρήστης sotiropul έγραψε:
@lkarΤελικά με έπεισες....
Θα πουλήσω το Α3 και θα πάρω fabia!!!εσύ αυτό κατάλαβες;
AUDI A4 1.6