-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Μήπως -λέω μήπως- πήρε και το Fabia λόγω κόστους και όχι επειδή είναι ίσο με το Α4,με την Enzo, την SLR κτλ?το 2000 που το αγόρασα είχε και τότε ίδια τιμή με τα προηγούμενης γενιάς Polo/Ibiza και το Clio (εννοείται 100άρια).
Το επέλεξα από το Clio λόγω χώρων, νεότερου μοντέλου και αντιπροσώπου και -λεπτομέρεια- το άβολο τιμόνι του Clio.
Προφανώς τώρα με 30Κ cash μπορώ να πάρω και BMW, αλλά δεν θέλω να σέρνομαι στο δρόμο (σε σχέση με το GTI)
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Πες ότι στουκάρουν και τα δύο σε έναν τοίχο, με την ίδια ταχύτητα κτλ. Σε ποιο από τα δύο θα ήθελες να είσαι?Χμμμ Αυτό δεν είναι το νόημα του EuroNCAP ? Πως ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ, είναι το ίδιο (αν πήραν την ίδια βαθμολογία ?) Στην περίπτωση αυτή, επειδή και τα 2 αυτοκίνητα θα είναι μετά για πέταμα, προτιμώ να έχω το φτηνότερο
Το πρόβλημα είναι πως πολύ σπάνια οι συγκρούσεις είναι τόσο τυποποιημένες. Οπότε αν ρωτάς αν συγκρουστούν 2 αυτοκίνητα με 5 αστέρια, ένα 1500 κιλά και ένα 1000 κιλά, σε ποιό θα ήθελα να είμαι, η απάντηση είναι προφανής.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Γιατί να συγκρουστούν μεταξύ τους;Δε χρειάζεται Φώσκολος, ούτε Έλενα Ακρίτα
-
Ikar, εκτιμώ το ότι δεν κολλάς στις μάρκες. Άλλα μήπως έχεις φτάσει στο αντίθετο άκρο?
Όλες αυτές οι σελίδες γέμισαν επειδή έχεις εξισώσει το Fabia με το Α4! -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Στο GTI λόγω γνωριμιών και cash θα μου κάνουν και έκπτωση κι αυτός είναι ο κυριότερος **-κόστος- ** λόγος που το επιλέγω, αλλιώς το Type R είναι καλύτερο, αλλά δεν τα δίνω στο Σαρακάκη, απλά. Ούτε επειδή επέλεξα GTI έγινε ξαφνικα καλύτερο. Παραμένει το Type R. Ας είχε άλλον αντιπρόσωπο.Παρότι είσαι προδότης και δεν υπερασπίζεσαι τα ιδανικά σου δεν μπορώ να μην ευχηθώ 'καλοτάξιδο'. Πρόκειται σίγουρα για πολύ καλή επιλογή
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οπότε αν ρωτάς αν συγκρουστούν 2 αυτοκίνητα με 5 αστέρια, ένα 1500 κιλά και ένα 1000 κιλά, σε ποιό θα ήθελα να είμαι, η απάντηση είναι προφανής.Ακριβώς αυτό λέω ο έρμος...
-
Παιδια αν θελετε να μαθετε για τη παργματικη ασφαλεια του Χ μοντελου πρεπει να ρωτησετε εναν ασφαλιστη,οσο κι αν φαινεται περιεργο.Ολες οι μεγαλες ασφαλειες στο εξωτερικο κανουν ανεξαρτητες και λεπτομερεστατες μελετες για να υπολογιζουν τα νοσηλεια που πρεπει να δινουν...............
ΥΓ.δεν ειμαι ανορθογραφος απλα το πληκτρολογιο δεν εχει ελληνικα και γραφω στα κουτουρου
Ρε παιδες Ηρεμα ολοι μια οικογενεια ειμαστε εδω μεσα....Λεμε και καμμια $%^^ να παιρναει η ωρα αλλα ευχομαι σε ολους εδω μεσα καλα ταξιδια και μακρια απο κομπλεξικουσ με κλειδια ετσι και αλλοιως βλεπω οτι θα εχουμε πολλα νεα Τουτου αντε ΜΕΓΕΙΕΣ
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Χμμμ Αυτό δεν είναι το νόημα του EuroNCAP ? Πως ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ, είναι το ίδιο (αν πήραν την ίδια βαθμολογία ?) Στην περίπτωση αυτή, επειδή και τα 2 αυτοκίνητα θα είναι μετά για πέταμα, προτιμώ να έχω το φτηνότερο
Το πρόβλημα είναι πως πολύ σπάνια οι συγκρούσεις είναι τόσο τυποποιημένες. Οπότε αν ρωτάς αν συγκρουστούν 2 αυτοκίνητα με 5 αστέρια, ένα 1500 κιλά και ένα 1000 κιλά, σε ποιό θα ήθελα να είμαι, η απάντηση είναι προφανής.
και βέβαια ρόλο παίζει και η διαφορά στις ταχύτητες των δύο αυτοκινήτων
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Οπότε αν ρωτάς αν συγκρουστούν 2 αυτοκίνητα με 5 αστέρια, ένα 1500 κιλά και ένα 1000 κιλά, σε ποιό θα ήθελα να είμαι, η απάντηση είναι προφανής.
Ακριβώς αυτό λέω ο έρμος...
Ναι αλλά όπως παρατήρησε και κάποιος προηγουμένως, αυτή η λογική οδηγεί σε αυτοκίνητα 2 τόνων (Yaris --> Golf --> A4 --> 520 --> Land Cruiser --> Hummer). Είναι αδιέξοδη...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Στο GTI λόγω γνωριμιών και cash θα μου κάνουν και έκπτωση κι αυτός είναι ο κυριότερος **-κόστος- ** λόγος που το επιλέγω, αλλιώς το Type R είναι καλύτερο, αλλά δεν τα δίνω στο Σαρακάκη, απλά. Ούτε επειδή επέλεξα GTI έγινε ξαφνικα καλύτερο. Παραμένει το Type R. Ας είχε άλλον αντιπρόσωπο.
Παρότι είσαι προδότης και δεν υπερασπίζεσαι τα ιδανικά σου δεν μπορώ να μην ευχηθώ 'καλοτάξιδο'. Πρόκειται σίγουρα για πολύ καλή επιλογή
Μέσα σε όλα, για 1η φορά,
διάλεξε και το ομορφότερο
-
Αυτό το θέμα είναι και γαμώ τελικά!
Πήραν φωτιά τα πληκτρολόγια! (και των ανορθόγραφων ακόμη... ) -
Ικαρ γιατι δε κοιταξες το Μεγκαν2 και σφαιρατο ειναι και ποιοτικο Βεβαια ο κωλος του τα χαλαει λιγο
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οπότε αν ρωτάς αν συγκρουστούν 2 αυτοκίνητα με 5 αστέρια, ένα 1500 κιλά και ένα 1000 κιλά, σε ποιό θα ήθελα να είμαι, η απάντηση είναι προφανής.
Ακριβώς αυτό λέω ο έρμος...
Ναι αλλά όπως παρατήρησε και κάποιος προηγουμένως, αυτή η λογική οδηγεί σε αυτοκίνητα 2 τόνων (Yaris --> Golf --> A4 --> 520 --> Land Cruiser --> Hummer). Είναι αδιέξοδη...
Καλύτερα δυο τόνοι παρά στα δυο μέτρα (και τα ραδίκια ανάποδα... )
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Παρότι είσαι προδότης και δεν υπερασπίζεσαι τα ιδανικά σου δεν μπορώ να μην ευχηθώ 'καλοτάξιδο'. Πρόκειται σίγουρα για πολύ καλή επιλογή
δυστυχώς το 'πραγματικό' συγκριτικό θ'αργήσει γιατί με όλα αυτά που έχουμε διαβάσει...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Παρότι είσαι προδότης και δεν υπερασπίζεσαι τα ιδανικά σου δεν μπορώ να μην ευχηθώ 'καλοτάξιδο'. Πρόκειται σίγουρα για πολύ καλή επιλογή
δυστυχώς το 'πραγματικό' συγκριτικό θ'αργήσει γιατί με όλα αυτά που έχουμε διαβάσει...
Ποιός θα κλείσει το 'τρίο' με Ρο Χι ?
(τα δικά μου ιδανικά ποιός θα τα υπερασπιστεί? ) -
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Οπότε αν ρωτάς αν συγκρουστούν 2 αυτοκίνητα με 5 αστέρια, ένα 1500 κιλά και ένα 1000 κιλά, σε ποιό θα ήθελα να είμαι, η απάντηση είναι προφανής.
Ακριβώς αυτό λέω ο έρμος...
Ναι αλλά όπως παρατήρησε και κάποιος προηγουμένως, αυτή η λογική οδηγεί σε αυτοκίνητα 2 τόνων (Yaris --> Golf --> A4 --> 520 --> Land Cruiser --> Hummer). Είναι αδιέξοδη...
Καλύτερα δυο τόνοι παρά στα δυο μέτρα (και τα ραδίκια ανάποδα... )
Σαφώς αλλά πόσοι έχουν την άνεση να αγοράσουν αυτούς τους 2 τόνους;
Δεν μιλάμε δηλ. για επιλογήΑnyway end of story γιατί λάλησα...
-
Ο χρήστης sirbasil έγραψε:
Οπότε αν ρωτάς αν συγκρουστούν 2 αυτοκίνητα με 5 αστέρια, ένα 1500 κιλά και ένα 1000 κιλά, σε ποιό θα ήθελα να είμαι, η απάντηση είναι προφανής.
Ακριβώς αυτό λέω ο έρμος...
Ναι αλλά όπως παρατήρησε και κάποιος προηγουμένως, αυτή η λογική οδηγεί σε αυτοκίνητα 2 τόνων (Yaris --> Golf --> A4 --> 520 --> Land Cruiser --> Hummer). Είναι αδιέξοδη...
Καλύτερα δυο τόνοι παρά στα δυο μέτρα (και τα ραδίκια ανάποδα... )
Δεν είναι έτσι, τουλάχιστον για συνειδητοποιημένους οδηγούς που δεν θα περιμένουν παθητικά να τους πέσει ο άλλος πάνω τους αλλά θα προσπαθήσουν (1) να μην φτάσουν ως εκεί (2) αν παρ΄ όλα αυτά πάει να γίνει το κακό, να προσπαθήσουν να το αποφύγουν. Αν λοιπόν ένα αυτοκίνητο 2 τόνων, μόνο και μόνο λόγω αδράνειας και άρα μειωμένης ευελιξίας, μειώνει τις δυνατότητές σου να αποφύγεις το ατύχημα (ακόμα και ρίχνοντάς το στο παρακείμενο χωράφι, που, λίγοι το συνειδητοποιούν, είναι καλύτερη επιλογή από τη μετωπική), τότε υπάρχει ένα όριο πέρα από το οποίο η μείωση της ενεργητικής ασφάλειας (ευελιξία αλλά και φρένα, επιταχύνσεις κοκ., όλα αυτά που συνδέονται με τη μεγάλη μάζα) δεν αντισταθμίζεται από αντίστοιχη αύξηση της παθητικής ασφάλειας. Δηλ. μπορεί με ένα αυτοκίνητο 1500 κιλών να είσαι τελικά ΣΥΝΟΛΙΚΑ περισσότερο ασφαλής απ΄ όσο με ένα 2000 κιλών.
Παράδειγμα 1: επειδή πρέπει να έχουν αντίστοιχες επιδόσεις, τι προτιμάς από άποψη ασφάλειας (ξέχνα χώρους-αισθητική κτλ.) ? Ενα Μ3 CSL ή ένα M5 ? (προσωπικά το Μ3, διότι θεωρώ πως 2 τόνοι παραπάει...)
Παράδειγμα 2: μεταξύ των άλλων λόγων που τα SUV χάνουν δημοτικότητα στις ΗΠΑ είναι ακριβώς και αυτό που λέω: παρότι είναι 2 τόνους, λόγω υψηλού κέντρου βάρους και αναρτήσεων, είναι επικίνδυνα για τούμπα -άρα λιγότερο ασφαλή (παρότι αν τελικά την κάνεις, μάλλον θα τον πάρεις παραμάζωμα τον άλλο τον ταλαίπωρο).
-
Ο χρήστης eker123 έγραψε:
Ικαρ γιατι δε κοιταξες το Μεγκαν2 και σφαιρατο ειναι και ποιοτικο Βεβαια ο κωλος του τα χαλαει λιγοκαι 33Κ+ και ηλεκτρονικά ΟΝ και... και... ο κώλος του μ'αρέσει, αλλά δεν επιλέγω βάσει κώλων
(ακόμα εκρεμούν και τα ηλεκτρονικά του GTI )
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
υπάρχει ένα όριο πέρα από το οποίο η μείωση της ενεργητικής ασφάλειας (ευελιξία αλλά και φρένα, επιταχύνσεις κοκ., όλα αυτά που συνδέονται με τη μεγάλη μάζα) δεν αντισταθμίζεται από αντίστοιχη αύξηση της παθητικής ασφάλειας. Δηλ. μπορεί με ένα αυτοκίνητο 1500 κιλών να είσαι τελικά ΣΥΝΟΛΙΚΑ περισσότερο ασφαλής απ΄ όσο με ένα 2000 κιλών.Σε πιάνω σ'αυτό που λες. Πού είναι η τέλεια ισορροπία - η χρυσή τομή. Σωστό
Το σημείο τριβής με τους άλλους ήταν στο καθαρά παθητικό, όχι στο σύνολο. Ότι δηλ ένα Matiz σε περίπτωση σύγκρουσης είναι χειρότερο από το Cherokee, παρά τα ίδια αστέρια. Για κάποιους, αυτό δεν χωνεύεται με τίποτα...
-
Το βαρυτερο δεν ειναι απαραιτητα και πιο δυσκινητο πχ το Α4 1.8τQ ειναι ωαρυτερο απο ενα σουπερ μινι αλλα ειναι σιγουρα πιο ευελικτο και πιο γρηγορο και ασφαλεστερο,εκεινο που ειναι δυσκολο ειναι ενα αμαξι που κοστιζει λιγοτερο απο τα μισα να ειναι καλυτερο σε ολα
Δεν ελεγα το 2.0,το 1.6 ελεγα ενας φιλος το πηρε Φουλ εξτρα ηλιοροφες κρουιζ κοντρολ και δεν του πηγε πολλα
AUDI A4 1.6