Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2014 - Formula 1 Ubs Chinese Grand Prix
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2014 - Formula 1 Ubs Chinese Grand Prix
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 11 / 13
    Formula 1
    39
    242
    1325
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fokion_sportage last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Alba, κι άλλο feeling!!!

      ......................

      Read more at http://en.espnf1.com/redbull/motorsport ... JZhtkIk.99

      στο ιδιο μηκος κυματος με οτι ελεγε ο Μπραντλ.

      ο 'μικρός' που προερχεται απο το 'χρεπι' προσαρμοστικε ο Vet απο το 'τραινο' δεν........

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mikeerfol last edited by

        Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:

        O Rosberg πουστράκι είναι;
        Σαν πουστράκι φαίνεται τώρα που τον βλέπω να κάνει δηλώσεις. Λες και βλέπω τον Καπουτσίδη.

        http://www.formula1.com/news/interviews ... 15761.html

        What was the first record you bought?
        NR: Elton John’s Lion King soundtrack.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:

          O Rosberg πουστράκι είναι;
          Σαν πουστράκι φαίνεται τώρα που τον βλέπω να κάνει δηλώσεις. Λες και βλέπω τον Καπουτσίδη.

          http://www.formula1.com/news/interviews ... 15761.html

          What was the first record you bought?
          NR: Elton John’s Lion King soundtrack.

          Τη ζορίζει την όπισθεν...

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            geo-f1 last edited by

            Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              go_for_pole last edited by

              Το Britney λέτε να του το έχουν κολλήσει τυχαία; Πάντως και για άλλο κορυφαίο έχουν ακουστεί διάφορα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mikeerfol last edited by

                Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                Το Britney λέτε να του το έχουν κολλήσει τυχαία; Πάντως και για άλλο κορυφαίο έχουν ακουστεί διάφορα

                Τωρινό ή παλιό οδηγό;

                (κουςκους mode on αλλά εσύ το ξεκίνησες )

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  geo-f1 last edited by

                  Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                  Το Britney λέτε να του το έχουν κολλήσει τυχαία; Πάντως και για άλλο κορυφαίο έχουν ακουστεί διάφορα

                  Δεν ανησυχω!!

                  Οχι δεν ανησυχω!!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    g8777 last edited by

                    Παλιος οδηγος.

                    Ας αλλαξουμε θεμα:

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sparticle last edited by

                      Ο χρήστης elteo έγραψε:

                      Σιγουρα τα τζαπονια δεν ερχονται για να αποτυχουν.

                      Yeah sure....

                      Η Honda Racing F1 Team πάντως παρόλο τον πακτωλό χρημάτων απέτυχε. To πρωτάθλημα της Brawn πάρθηκε μεν με Honda σασί (οκ δεκτό) αλλά με διπλό διαχύτη.

                      φιξτ.

                      Και τέλος πάντων η McLaren από πέρσι πελαγοδρομεί. Δεν της αρκεί ένας δυνατός κινητήρας μόνο (κι αν τελικά θα είναι τόσο δυνατός)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mikeerfol last edited by

                        Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:

                        Το Britney λέτε να του το έχουν κολλήσει τυχαία; Πάντως και για άλλο κορυφαίο έχουν ακουστεί διάφορα

                        Δεν ανησυχω!!

                        Οχι δεν ανησυχω!!!!!

                        Να ανησυχείς

                        g8777 for president

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          alba-parietti last edited by

                          https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... c75fadc011

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alba-parietti last edited by

                            Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
                            Alba, για να καταλάβω...το 'μπαίνει δυνατά στη στροφή' εννοείς με περισσότερα χιλιόμετρα?

                            Δηλαδή φρενάρει νωρίτερα, οπότε και μπαίνει πιο νωρίς στο γκάζι για να έχει περισσότερα χιλιόμετρα μέσα στη στροφή ώστε όταν τσαρουχώσει το γκάζι προς την έξοδο να φτάσει στο τέλος της επόμενης ευθείας που ακολουθεί μετά τη στροφή με περισσότερα χιλιόμετρα?

                            Αν ισχύει αυτό, καρτοτεχνική θυμίζει...

                            Και φυσιολογικά με τόση ροπή των τουρμπομοτέρ (α ρε ατμόσφαιρα ) τους χαλάει την έξοδο, γιαυτό γκρινιάζει ο Vettel.

                            Ο Alonso όμως, τι άλλαξε?

                            Tα φετινά μονοθέσια οδηγούνται όπως τα muscle cars.Ποιοί οδηγοί μπόρεσαν να καταλάβουν την λογική που ανταποκρίνεται στην οδήγησή τους και μπόρεσαν να προσαρμοστούν ανάλογα στα νέα δεδομένα;Αυτοί που προέρχονται από μονοθέσια με προβληματική πρόσφυση (Alonso,Ricciardo

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              greo last edited by

                              Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                              Το Britney λέτε να του το έχουν κολλήσει τυχαία; Πάντως και για άλλο κορυφαίο έχουν ακουστεί διάφορα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                greo last edited by

                                Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                                Alba, για να καταλάβω...το 'μπαίνει δυνατά στη στροφή' εννοείς με περισσότερα χιλιόμετρα?

                                Δηλαδή φρενάρει νωρίτερα, οπότε και μπαίνει πιο νωρίς στο γκάζι για να έχει περισσότερα χιλιόμετρα μέσα στη στροφή ώστε όταν τσαρουχώσει το γκάζι προς την έξοδο να φτάσει στο τέλος της επόμενης ευθείας που ακολουθεί μετά τη στροφή με περισσότερα χιλιόμετρα?

                                Αν ισχύει αυτό, καρτοτεχνική θυμίζει...

                                Και φυσιολογικά με τόση ροπή των τουρμπομοτέρ (α ρε ατμόσφαιρα ) τους χαλάει την έξοδο, γιαυτό γκρινιάζει ο Vettel.

                                Ο Alonso όμως, τι άλλαξε?

                                Tα φετινά μονοθέσια οδηγούνται όπως τα muscle cars.Ποιοί οδηγοί μπόρεσαν να καταλάβουν την λογική που ανταποκρίνεται στην οδήγησή τους και μπόρεσαν να προσαρμοστούν ανάλογα στα νέα δεδομένα;Αυτοί που προέρχονται από μονοθέσια με προβληματική πρόσφυση (Alonso,RicciardoMόνο ένας οδηγός που προέρχεται από μονοθέσιο, που για τουλάχιστον το δεύτερο μισό της περσινής χρονιάς είχε πολυ καλή πρόσφυση,προσαρμόστηκε μια χαρά στα φετινά,σημειώνοντας πολύ καλά αποτελέσματα ως τώρα, δεδομένων των οικονομικών δυνατοτήτων της ομάδας του.Και όμως αυτός ο οδηγός είναι αναγκασμένος κάθε χρονο να ψάχνει τιμόνι σε μικρομεσαίες ομάδες...

                                Sorry Alba αλλα αυτα τα ακουω βερεσε. Δεν κατεβηκαν περσι απο το διαστημα οι οδηγοι. Ειχαν μπει σε μονοθεσια και πριν την περσινη χρονια. Το προβλημα του Κιμι, αλλα και εν μερει και του Φετελ ειναι οτι η προ-Φ1 καρριερα ηταν πολυ μικρη ετσι και η εκπαιδευση τους σε περιεργες συνθηκες

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Z
                                  zorz last edited by

                                  Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                  Το Britney λέτε να του το έχουν κολλήσει τυχαία;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sparticle last edited by

                                    Ο χρήστης zorz έγραψε:

                                    Ναι ρε παιδιά! Γερμανικό διαβατήριο! Τώρα το 'πιασα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alba-parietti last edited by

                                      Ο χρήστης greo έγραψε:
                                      Sorry Alba αλλα αυτα τα ακουω βερεσε. Δεν κατεβηκαν περσι απο το διαστημα οι οδηγοι. Ειχαν μπει σε μονοθεσια και πριν την περσινη χρονια. Το προβλημα του Κιμι, αλλα και εν μερει και του Φετελ ειναι οτι η προ-Φ1 καρριερα ηταν πολυ μικρη ετσι και η εκπαιδευση τους σε περιεργες συνθηκες

                                      greo συμφωνώ ότι όλα αυτά είναι δικαιολογίες.Το είπα ήδη ότι πρωταθλητής=αυτός που μπορεί να προσαρμόζεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις δυσκολίες και τις ιδιοτροπίες του μονοθεσίου.Απλά αν για τον ένα (Kimi)ξέραμε εκ των προτέρων ότι έχει τη μικρότερη δυνατή προσαρμοστικότητα,για τον άλλο (vettel),αν δεν ψάξουμε δικαιολογίες,θα πρέπει να δεχθούμε ότι τον έβγαλε από το σακούλι του ο Newey.
                                      Θεωρώ ότι η χρονιά είναι χαμένη και για τους δύο.Και αν τον vettel μπορεί ακόμα να τον 'σώσει' ο Newey,τον άλλο δεν μπορεί να τον σώσει τίποτα.
                                      F14T + pull rod + στενότερο πλέον μπροστινό φτερό=λιγότερο downforce μπροστά=bad news for KImi,good news for Alonso.
                                      Ο Alonso απο τo 2005/06 έμαθε να κυνηγά την υποστροφή,κάνοντας συνεχείς διορθώσεις με το τιμόνι και κοφτές τιμονιές, κυρίως για λόγους εκμετάλλευσης των χαρακτηριστικών των ελαστικών της Michelin.Aυτό το πράγμα δεν μπορείς να το κάνεις αν το μονοθέσιο είναι σχεδιασμένο ποντάροντας στη σταθερότητα του μπροτινού μέρους.Χρειάζεσαι ένα μονοθέσιο με σταθερό το πίσω μέρος, όπως η F14T.Ο Kimi σε τέτοιο μονοθέσιο δεν πρόκειται να βολευτεί ,ακόμα και αν αλλάξουν το ρύγχος και ψάξουν να προσαρμόσουν κατά το δυνατόν την μπροστινή ανάρτηση στις προτιμήσεις του.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos last edited by

                                        Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                                        Sorry Alba αλλα αυτα τα ακουω βερεσε. Δεν κατεβηκαν περσι απο το διαστημα οι οδηγοι. Ειχαν μπει σε μονοθεσια και πριν την περσινη χρονια. Το προβλημα του Κιμι, αλλα και εν μερει και του Φετελ ειναι οτι η προ-Φ1 καρριερα ηταν πολυ μικρη ετσι και η εκπαιδευση τους σε περιεργες συνθηκες

                                        greo συμφωνώ ότι όλα αυτά είναι δικαιολογίες.Το είπα ήδη ότι πρωταθλητής=αυτός που μπορεί να προσαρμόζεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις δυσκολίες και τις ιδιοτροπίες του μονοθεσίου.Απλά αν για τον ένα (Kimi)ξέραμε εκ των προτέρων ότι έχει τη μικρότερη δυνατή προσαρμοστικότητα,για τον άλλο (vettel),αν δεν ψάξουμε δικαιολογίες,θα πρέπει να δεχθούμε ότι τον έβγαλε από το σακούλι του ο Newey.
                                        Θεωρώ ότι η χρονιά είναι χαμένη και για τους δύο.Και αν τον vettel μπορεί ακόμα να τον 'σώσει' ο Newey,τον άλλο δεν μπορεί να τον σώσει τίποτα.
                                        F14T + pull rod + στενότερο πλέον μπροστινό φτερό=λιγότερο downforce μπροστά=bad news for KImi,good news for Alonso.
                                        Ο Alonso απο τo 2005/06 έμαθε να κυνηγά την υποστροφή,κάνοντας συνεχείς διορθώσεις με το τιμόνι και κοφτές τιμονιές, κυρίως για λόγους εκμετάλλευσης των χαρακτηριστικών των ελαστικών της Michelin.Aυτό το πράγμα δεν μπορείς να το κάνεις αν το μονοθέσιο είναι σχεδιασμένο ποντάροντας στη σταθερότητα του μπροτινού μέρους.Χρειάζεσαι ένα μονοθέσιο με σταθερό το πίσω μέρος, όπως η F14T.Ο Kimi σε τέτοιο μονοθέσιο δεν πρόκειται να βολευτεί ,ακόμα και αν αλλάξουν το ρύγχος και ψάξουν να προσαρμόσουν κατά το δυνατόν την μπροστινή ανάρτηση στις προτιμήσεις του.

                                        Πάντως μου φαίνεται λίγο δύσκολο οδηγοί επιπέδου F1 να δυσκολεύονται σε τέτοιο βαθμό να προσαρμοστούν μετά από τόση προπόνηση pre-season στα νέα (οδηγικά) δεδομένα του μονοθεσίου.

                                        Τόσο δύσκολο είναι να το 'βρούνε'?

                                        Nikos @ YouTube

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mikeerfol last edited by

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            ampalos last edited by

                                            Μήπως για το finger boy είναι distraction ότι έγινε μπαμπάς;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 11 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr