-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Αλήθεια εάν έχεις 4 άτομα-αποσκευές και clima (plus 17' τροχοί) το καλοκαιράκι θεωρείς ότι θα τα βγάλει πέρα...;
Γιατί ένα αυτοκίνητο πρέπει να οδηγείται σε όλες τις συνθήκες με ασφάλεια...Έχει γίνει και αυτό συγκεκριμένα Αθήνα -Λευκάδα 4 άτομα, αποσκευές, Α/C, 17αρα, προσπεράσεις, και πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια από πολλά που έχουν περισσότερα άλογα και είναι κατά τη γνώμη σου καλύτερα ή ασφαλέστερα ...
Το προηγούμενο αμάξι μου alfa 156 1,6(120 άλογα).Απαλάχτηκα!!
Αναρωτιέμαι αν έσεις έχετε οδηγήσει ποτέ το Α3... -
Ο χρήστης sotiropul έγραψε:
Έχει γίνει και αυτό συγκεκριμένα Αθήνα -Λευκάδα 4 άτομα, αποσκευές, Α/C, 17αρα, προσπεράσεις, και πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια από πολλά που έχουν περισσότερα άλογα και είναι κατά τη γνώμη σου καλύτερα ή ασφαλέστερα ...Το προηγούμενο αμάξι μου alfa 156 1,6(120 άλογα).Απαλάχτηκα!!
Αναρωτιέμαι αν έσεις έχετε οδηγήσει ποτέ το Α3...Ομολογώ το λάθος μου, το παρεξήγησα το αυτοκίνητο,
102 άλογα σε 225/45/17 ( τόσο δεν είναι; ), ας πούμε ΧΩΡΙΣ A/C, και πάνω από 1400 κιλά βάρους (και λίγα λέω με επιβάτες και αποσκευές),
πετάει και σπίθες στο δρόμο...Εγώ λέω να πάμε όλοι εμείς που έχουμε οδηγήσει Golf IV 1.6 8V για περισσότερα από 150.000 χιλιόμετρα (με 185/80/14 και 195/65/15 και λιγότερα κιλά), να πάμε να κοιταχτούμε σε κανένα γιατρό γιατί νομίζαμε ότι οι προσπεράσεις γινόντουσαν -κυρίως- με κεκτημένη ταχύτητα...
Από την 156 γιατί απαλλάχτηκες;
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Ομολογώ το λάθος μου, το παρεξήγησα το αυτοκίνητο,
102 άλογα σε 225/45/17 ( τόσο δεν είναι; ), ας πούμε ΧΩΡΙΣ A/C, και πάνω από 1400 κιλά βάρους (και λίγα λέω με επιβάτες και αποσκευές),
πετάει και σπίθες στο δρόμο...Εγώ λέω να πάμε όλοι εμείς που έχουμε οδηγήσει Golf IV 1.6 8V για περισσότερα από 150.000 χιλιόμετρα (με 185/80/14 και 195/65/15 και λιγότερα κιλά), να πάμε να κοιταχτούμε σε κανένα γιατρό γιατί νομίζαμε ότι οι προσπεράσεις γινόντουσαν -κυρίως- με κεκτημένη ταχύτητα...
Από την 156 γιατί απαλλάχτηκες;
Είπε κανείς ότι βγάζει σπίθες???
Σου ξαναείπα αν θες να φεύγεις πρώτος στα φανάρια μη το πάρεις.
Δε μπορώ να ακούω όμως μαλ@#$ιες ότι αν το φορτώσεις δε πάει και τέτοια και μάλιστα χωρίς να το έχετε οδηγήσει καν...ΕΛΕΟΣΔε ξέρω τι έκανε το golf της προηγούμενης 5ετίας αλλά εγώ είμαι ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ!!Κατανοητό??
Η alfa ήταν ένα πρόβλημα..τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο... -
Δεν προσπαθώ (ούτε νομίζω να προσπαθεί κανένας άλλος) να σου αλλάξω τη γνώμη... Απλά facts καταθέτω... Το ότι το Golf είναι πενταετίας/δεκαετίας κλπ, δε νομίζω να έχει σχέση από τη στιγμή που ο κινητήρας είναι ο ίδιος (και το μόνο highlight του είναι η μεταβολή του μήκους των αυλών εισαγωγής κάπου στις 4.500 σ.α.λ.). Δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα αλλά όταν -βρισκόμενος στις 5.800 σ.α.λ. που λογικά πρέπει να αποδίδεται η μέγιστη ιπποδύναμη- ανεβάσεις σχέση, τότε αυτομάτως ο δείκτης στροφών πρέπει να πηγαίνει στις 4.500 σ.α.λ. (όπου το μήκος των αυλών εισαγωγής έχει μικρύνει πολύ), έτσι δεν είναι;
Να σου πω ακόμα ότι λόγω του ότι κάποια στιγμή μου άρεσε ένα σετ ζαντών 17' αλλά είχα ενδοιασμούς για την επιβάρυνση της επίδοσης του αυτοκινήτου (και συνεπώς της ενεργητικής του ασφάλειας), είχα επικοινωνήσει με τέσσερα (4) καταστήματα εμπορίας (μεταξύ άλλων) ελαστικών και ζαντών . Και οι τέσσερις μου είχαν πει ότι με 17' τροχούς θα το 'πέθαινα' το αυτοκίνητο και ότι -απολύτως οριακά- θα έπρεπε να τοποθετήσω τροχούς 16'.
Αν ήθελα φανάρια, ΔΕΝ θα είχα πάρει το Golf, και από τη στιγμή που το είχα στην κατοχή μου και επιθυμούσα φανάρια, θα είχα βάλει κάτι από χταπόδι/εξάτμιση/φιλτροχοάνη/πρόγραμμα/εγκέφαλο/turbo/σκούπα.
Αντίθετα, δεν έκανα τίποτα από όλα αυτά.
Οι μόνες επεμβάσεις ήταν η τοποθέτηση σιδερένιων ζαντών 195/65/15 (από Bora), η αλλαγή των ελατήριων (από εργοστασιακά, σε H&R που ήταν ελάχιστα πιο κοντά), η αλλαγή των αμορτισέρ σε κίτρινα Bilstein, και η αλλαγή των λαμπτήρων πορείας και διασταυρώσεως με OSRAM Silverstar.
Η αλλαγή των τροχών και των ελατηρίων/αμορτισέρ έγινε γιατί το αυτοκίνητο ήταν αρκετά 'πλαδαρό' για τα δικά μου γούστα και γιατί οι κλίσεις που έπαιρνε (σε συνδυασμό με το ανεκδιήγητο δίπλώμα των 185/80/14) ήταν τρομαχτικές...
Να τονίσω ότι η τοποθέτηση των 15' επιβάρυνε (αισθητά) την επιτάχυνση, και ότι όλες οι αλλαγές που ανέφερα έγιναν όταν ήρθε η ώρα αντικατάστασης και αποφάσισα ότι ήταν επιταγή να τοποθετήσω κάτι καλύτερο...
(Μία επέμβαση που ήθελα να κάνω αλλά τελικά δεν έκανα είναι η αλλαγή των φρένων (σωληνάκια/δίσκοι/δαγκάνες), όχι γιατί δεν έμεινα ικανοποιημένος αλλά γιατί θα ήθελα κάτι παραπάνω.)Και εμένα μου φαινόταν κάποιες φορές ότι επιτάχυνα ικανοποιητικά στις προσπεράσεις (έλεγα σβέλτα καθώς είχα τη γνώση ότι δεν ήταν γρήγορα), εξαιρουμένων κάποιων ταξιδιών σε Επίδαυρο κλπ με επιβάτες, όπου έκανα προσευχή για να μην πετύχω μεγάλο όχημα ή συνδυασμό μεγάλων οχημάτων.
Όταν όμως μπήκα σε αυτοκίνητα που επιταχύνουν πραγματικά γρήγορα τότε κατάλαβα και το βούλωσα (έκοψα ακόμα και το σβέλτα).Το θέμα είναι να παραδεχόμαστε τι έχουμε (για εμένα, το Golf IV 1.6 8V, το ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΔΛΔ τα τελευταία 6 χρόνια και 250.000χλμ, δεν είναι ούτε καν σβέλτο)...
Αλλά από την άλλη, η επιτάχυνση και η αξιοπρεπής κίνηση είναι θέματα υποκειμενικά.
Και στο κάτω κάτω δεν είμαι εγώ αυτός που θα σκεφθεί αν θα πρέπει να κάνει την προσπέραση στο όχημα που προπορεύεται ή όχι (μάλλον είμαι και εγώ σε αυτή την δύστυχη κατηγορία μέχρι να αλλάξω το αυτοκίνητο που έχω και να αποκτήσω το πολυπόθητο 1.900 turbo diesel με τα 150 PS και τα 30Νm ροπής (και πιο λίγα να είναι δε με πειράζει))...Η 156 πιθανόν να ήταν καλύτερη από πλευράς ενεργητικής ασφάλειας πιθανόν όχι, δε γνωρίζω να σου πω...
Πάντως λυπάμαι αλλά, είτε δεν είσαι αντικειμενικός, ή οι απαιτήσεις σου είναι αρκετά χαμηλότερες από τις δικές μου σε ορισμένα θέματα (χωρίς να ζητάω επιταχύνσεις EVO ME NITRO κλπ κλπ)...
ΥΓ-1:For the record, αναφέρομαι συνεχώς σε προσπεράσεις (που σημαίνει 'επιταχύνσεις εν κινήσει'), ενώ εσύ επιμένεις να μου προσάπτεις την ταμπέλα 'για τα φανάρια' (που σημαίνει 'επιταχύνσεις από στάση').
ΥΓ-2: Και το 'πετάει σπίθες στο δρόμο', ήταν σχήμα λόγου. Δεν το έβαλα ποτέ στο στόμα σου (ούτε στα δάχτυλά σου). Ήταν ειρωνία λόγω ιδίας πείρας με τον εν λόγο κινητήρα. Ρώτα οποιονδήποτε έχει μία απλή σχέση με αυτοκίνητα τι καταλαβαίνει όταν ακούει 102 PS & 225/45/17 & βάρος >1.400kg & 150Nm και θα δεις...Δεν έχω να πω τίποτα άλλο._
-
Ο χρήστης sotiropul έγραψε:
Αλήθεια εάν έχεις 4 άτομα-αποσκευές και clima (plus 17' τροχοί) το καλοκαιράκι θεωρείς ότι θα τα βγάλει πέρα...;
Γιατί ένα αυτοκίνητο πρέπει να οδηγείται σε όλες τις συνθήκες με ασφάλεια...Έχει γίνει και αυτό συγκεκριμένα Αθήνα -Λευκάδα 4 άτομα, αποσκευές, Α/C, 17αρα, προσπεράσεις, και πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια από πολλά που έχουν περισσότερα άλογα και είναι κατά τη γνώμη σου καλύτερα ή ασφαλέστερα ...
Το προηγούμενο αμάξι μου alfa 156 1,6(120 άλογα).Απαλάχτηκα!!
Αναρωτιέμαι αν έσεις έχετε οδηγήσει ποτέ το Α3...Αναρωτιέμαι γιατι καποιοι εδώ μεσα θελουν να μας πείσουν οτι μετά την VW-Audi το χάος...
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Αναρωτιέμαι γιατι καποιοι εδώ μεσα θελουν να μας πείσουν οτι μετά την VW-Audi το χάος...ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ
-
Ο χρήστης sotiropul έγραψε:
Δε ξέρω τι έκανε το golf της προηγούμενης 5ετίας αλλά εγώ είμαι ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ **ΚΑΙ ΔΕ ΘΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΤΗ ΓΝΩΜΗ!!**Κατανοητό??
......όταν μάθεις να συζητάς γράψε μου...
-
Ο χρήστης sotiropul έγραψε:
Αλήθεια εάν έχεις 4 άτομα-αποσκευές και clima (plus 17' τροχοί) το καλοκαιράκι θεωρείς ότι θα τα βγάλει πέρα...;
Γιατί ένα αυτοκίνητο πρέπει να οδηγείται σε όλες τις συνθήκες με ασφάλεια...Έχει γίνει και αυτό συγκεκριμένα Αθήνα -Λευκάδα 4 άτομα, αποσκευές, Α/C, 17αρα, προσπεράσεις, και πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια από πολλά που έχουν περισσότερα άλογα και είναι κατά τη γνώμη σου καλύτερα ή ασφαλέστερα ...
Σαν ποια δηλαδη???
Ενταξει καλο αμαξι, αλλα με 17'' και επιβατες + a/c, οι επιδοσεις του γινονται οριακες για το βαρος του. Αυτο θα συνεβαινε σε οποιοδηποτε αυτοκινητο και ειναι λογικο.
Ισως να μην εχεις οδηγησει ενα πραγματικα γρηγορο αυτοκινητο και τα λες αυτα. Και το λεω διοτι στο παρελθον συνηθισμενος απο καποια σουπερμινι που ειχα οδηγησει, πιστευα οτι και με 60-80 αλογα εισαι μια χαρα. Οταν ομως οδηγησα ενα Punto GT (μαμα), καταλαβα οτι ολα τα προηγουμενα σερνονται στο δρομο!!!
Μιλαμε για ρεπριζ-φωτια..... -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Σαν ποια δηλαδη???
Ενταξει καλο αμαξι, αλλα με 17'' και επιβατες + a/c, οι επιδοσεις του γινονται οριακες για το βαρος του. Αυτο θα συνεβαινε σε οποιοδηποτε αυτοκινητο και ειναι λογικο.
Ισως να μην εχεις οδηγησει ενα πραγματικα γρηγορο αυτοκινητο και τα λες αυτα. Και το λεω διοτι στο παρελθον συνηθισμενος απο καποια σουπερμινι που ειχα οδηγησει, πιστευα οτι και με 60-80 αλογα εισαι μια χαρα. Οταν ομως οδηγησα ενα Punto GT (μαμα), καταλαβα οτι ολα τα προηγουμενα σερνονται στο δρομο!!!
Μιλαμε για ρεπριζ-φωτια.....πόσο πιο γρήγορο νομίζεις ότι είναι το Α3 102 ρε Σπύρο από τα 'δικά μας' 100άρια;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Σαν ποια δηλαδη???
Ενταξει καλο αμαξι, αλλα με 17'' και επιβατες + a/c, οι επιδοσεις του γινονται οριακες για το βαρος του. Αυτο θα συνεβαινε σε οποιοδηποτε αυτοκινητο και ειναι λογικο.
Ισως να μην εχεις οδηγησει ενα πραγματικα γρηγορο αυτοκινητο και τα λες αυτα. Και το λεω διοτι στο παρελθον συνηθισμενος απο καποια σουπερμινι που ειχα οδηγησει, πιστευα οτι και με 60-80 αλογα εισαι μια χαρα. Οταν ομως οδηγησα ενα Punto GT (μαμα), καταλαβα οτι ολα τα προηγουμενα σερνονται στο δρομο!!!
Μιλαμε για ρεπριζ-φωτια.....πόσο πιο γρήγορο νομίζεις ότι είναι το Α3 102 ρε Σπύρο από τα 'δικά μας' 100άρια;
Απο το δικο μου δεν ειναι πιο γρηγορο πλεον (αν ηταν ποτε), ειδικα μετα τις 4000σαλ. Απο εκει και μετα στις πιο χαμηλες στροφες η παραπανω ροπη ισως το κανει λιγο πιο σβελτο.
Αλλα σε προσπεραση ετσι και αλλιως θα δουλεψεις απο 4000 και πανω, οποτε το 102 ειναι χαμενο απο χερι.
Ολα αυτα τα λεω μετα απο μετρησεις ρεπριζ που εχω κανει και με δεδομενο οτι το δικο μου αποδιδει 108-112 αλογα περιπου μετα τη τοποθετηση σκουπας και προγραμμα. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Απο το δικο μου δεν ειναι πιο γρηγορο πλεον (αν ηταν ποτε), ειδικα μετα τις 4000σαλ. Απο εκει και μετα στις πιο χαμηλες στροφες η παραπανω ροπη ισως το κανει λιγο πιο σβελτο.
Αλλα σε προσπεραση ετσι και αλλιως θα δουλεψεις απο 4000 και πανω, οποτε το 102 ειναι χαμενο απο χερι.
Ολα αυτα τα λεω μετα απο μετρησεις ρεπριζ που εχω κανει και με δεδομενο οτι το δικο μου αποδιδει 108-112 αλογα περιπου μετα τη τοποθετηση σκουπας και προγραμμα.είχα αρχίσει να ανησυχώ ότι είμαι μόνο εγώ ο 'περίεργος'
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Απο το δικο μου δεν ειναι πιο γρηγορο πλεον (αν ηταν ποτε), ειδικα μετα τις 4000σαλ. Απο εκει και μετα στις πιο χαμηλες στροφες η παραπανω ροπη ισως το κανει λιγο πιο σβελτο.
Αλλα σε προσπεραση ετσι και αλλιως θα δουλεψεις απο 4000 και πανω, οποτε το 102 ειναι χαμενο απο χερι.
Ολα αυτα τα λεω μετα απο μετρησεις ρεπριζ που εχω κανει και με δεδομενο οτι το δικο μου αποδιδει 108-112 αλογα περιπου μετα τη τοποθετηση σκουπας και προγραμμα.είχα αρχίσει να ανησυχώ ότι είμαι μόνο εγώ ο 'περίεργος'
μετα τις 4000 το δικο μου πλεον ειναι πιο γρηγορο σχεδον απο ολα τα 1600αρια και πολλα 1800αρια...
Το 1,6 102hp ειναι καλο μοτερ, απλα εχει εμφαση στη καλη ροπη στις μεσαιες στροφες, ψηλα ομως λαχανιαζει. Αμα εχει να κινησει και 1300 κιλα τα πραγματα γινονται δυσκολα.
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Αλήθεια εάν έχεις 4 άτομα-αποσκευές και clima (plus 17' τροχοί) το καλοκαιράκι θεωρείς ότι θα τα βγάλει πέρα...;
Γιατί ένα αυτοκίνητο πρέπει να οδηγείται σε όλες τις συνθήκες με ασφάλεια...Έχει γίνει και αυτό συγκεκριμένα Αθήνα -Λευκάδα 4 άτομα, αποσκευές, Α/C, 17αρα, προσπεράσεις, και πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια από πολλά που έχουν περισσότερα άλογα και είναι κατά τη γνώμη σου καλύτερα ή ασφαλέστερα ...
Το προηγούμενο αμάξι μου alfa 156 1,6(120 άλογα).Απαλάχτηκα!!
Αναρωτιέμαι αν έσεις έχετε οδηγήσει ποτέ το Α3...Αναρωτιέμαι γιατι καποιοι εδώ μεσα θελουν να μας πείσουν οτι μετά την VW-Audi το χάος...
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ
ακου φιλε ο καθενας λεει οτι πιστευει εδω μεσα.εσυ γιατι θελεις να μας πεισεις οτι η wv kai audi δεν αξιζουν?
-
Παιδιά επειδή ΔΕΝ θέλω να καταλήξουμε όπως σε άλλο άρθρο για μια ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία να σταματήσουμε καλύτερα εδώ;;;;;;
To άρθρο το ξεκίνησα για να καταγράψω τις εντυπώσεις μου από το αυτοκίνητο και μόνο αυτό και όχι για να δώ αν είναι καλύτερο ή όχι από τον ανταγωνισμό.
Προτιμώ λοιπόν να μείνουμε εκεί...Ευχαριστώ...
-
εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι καποιοι καθως βλεπουν συζητηση για audi(την οποια θεωρουν απαραδεκτη) μπαινουν στη συζητηση και απαξιωνουν το θεμα.
αυτ/τα δεν ειναι μονο τα gti,τα γρηγορα,υπαρχουν και αλλες αναγκες,οι οποιες δεν γινονται αντιληπτες δεν ξερω για πιο λογο
ισως οι moderator's θα επρεπε να ηταν πιο αυστηροι και να κλειδωνουν οποια συζητηση παρεκτρεπεται
αλλιως βλεπω να αρχισει να χανεται το ενδιαφερον για συμμετοχη και ανταλλαγη αποψεωνπαντα φιλικα
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
Αλήθεια εάν έχεις 4 άτομα-αποσκευές και clima (plus 17' τροχοί) το καλοκαιράκι θεωρείς ότι θα τα βγάλει πέρα...;
Γιατί ένα αυτοκίνητο πρέπει να οδηγείται σε όλες τις συνθήκες με ασφάλεια...Έχει γίνει και αυτό συγκεκριμένα Αθήνα -Λευκάδα 4 άτομα, αποσκευές, Α/C, 17αρα, προσπεράσεις, και πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια από πολλά που έχουν περισσότερα άλογα και είναι κατά τη γνώμη σου καλύτερα ή ασφαλέστερα ...
Το προηγούμενο αμάξι μου alfa 156 1,6(120 άλογα).Απαλάχτηκα!!
Αναρωτιέμαι αν έσεις έχετε οδηγήσει ποτέ το Α3...Αναρωτιέμαι γιατι καποιοι εδώ μεσα θελουν να μας πείσουν οτι μετά την VW-Audi το χάος...
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ
ακου φιλε ο καθενας λεει οτι πιστευει εδω μεσα.εσυ γιατι θελεις να μας πεισεις οτι η wv kai audi δεν αξιζουν?
Eσυ γιατί θελεις να μας πείσεις οτι αξιζουν (τα λεφτά τους)
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Αλήθεια εάν έχεις 4 άτομα-αποσκευές και clima (plus 17' τροχοί) το καλοκαιράκι θεωρείς ότι θα τα βγάλει πέρα...;
Γιατί ένα αυτοκίνητο πρέπει να οδηγείται σε όλες τις συνθήκες με ασφάλεια...Έχει γίνει και αυτό συγκεκριμένα Αθήνα -Λευκάδα 4 άτομα, αποσκευές, Α/C, 17αρα, προσπεράσεις, και πολύ μεγαλύτερη ασφάλεια από πολλά που έχουν περισσότερα άλογα και είναι κατά τη γνώμη σου καλύτερα ή ασφαλέστερα ...
Το προηγούμενο αμάξι μου alfa 156 1,6(120 άλογα).Απαλάχτηκα!!
Αναρωτιέμαι αν έσεις έχετε οδηγήσει ποτέ το Α3...Αναρωτιέμαι γιατι καποιοι εδώ μεσα θελουν να μας πείσουν οτι μετά την VW-Audi το χάος...
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ
ακου φιλε ο καθενας λεει οτι πιστευει εδω μεσα.εσυ γιατι θελεις να μας πεισεις οτι η wv kai audi δεν αξιζουν?
Eσυ γιατί θελεις να μας πείσεις οτι αξιζουν (τα λεφτά τους)
νοημα δεν προκειται να βγει κριμα
-
Eσυ γιατί θελεις να μας πείσεις οτι αξιζουν (τα λεφτά τους)
Ισως γιατι εχει ενα και μπορει να εκφερει αποψη καλυτερα απο εναν που εχει διαβασει για αυτο σε ενα περιοδικο
-
Είναι κρίμα να κάνουμε τράμπα ένα θέμα,
μια συζήτηση, μια 'εξομολόγηση' ενός φίλου
για το αυτοκίνητό του.Το κατα πόσο ή όχι αξίζει ένα αυτοκίνητο τα λεφτά του,
αυτό δεν το καθορίζει μια 'άτυπη ψηφοφορία',
αλλά ο ίδιος ο ιδιοκτήτης του.Επιπλέον, ο καθένας αξιολογεί με διαφορετικά κριτήρια.
Για τον Α αξίζει για την ποιότητά του,
για τον Β αξίζει για το μοτέρ του,
για τον Γ αξίζει και για τα δυο παραπάνω... -
Εγώ θα ήθελα κατ'αρχάς να ευχηθώ στον dpolal καλορίζικο, πολλά πολλά χιλιόμετρα!
Ψάχνομαι κι εγώ για αγορά σε αυτή την κατηγορία και το Α3 Sportback 1.6 FSi είναι ένα από αυτά στα οποία προσανατολίζομαι. Είχα βάλει μάλιστα κάποιο σχετικό θέμα και είχα ανταλλάξει ενδιαφέρουσες απόψεις με πολλούς φίλους.
Τώρα σχετικά με το Α3 των 102 ίππων, στον τομέα των επιδόσεων τα πράγματα πρέπει να είναι απογοητευτικά. Και αυτό το λέω γιατί πολύ απλά έχω κάνει μια καλή βόλτα με το Α3 FSi (115 Hp) ενός φίλου και το βρήκα απλά ικανοποιητικό, όχι όμως εντυπωσιακά νευρικό και γρήγορο. Από την άλλη βέβαια δεν μπορείς να μην εντυπωσιαστείς από την εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και το πολύ καλό κράτημα (έκδοση Ambition).
Τέλος πάντων, πιστεύω είναι ζήτημα σε ποιο σημείο δίνει ο καθένας προτεραιότητα όταν αγοράζει αυτοκίνητο.
Αυτά, και πάλι καλορίζικο και καλοτάξιδο φίλε dpolal!
Audi A3 1.6FSI - πρώτες εντυπώσεις