-
ειναι για εκφοβισμο...
Ξερεις τι ειναι εκει που οδηγας, ΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑΚ να βλεπεις μπροστα σου ξαφνικα διοδια;;
Το επαθα περσυ το καλοκαιρι, 2 περιμενα μετα τη Θεσ/νικη για Εβρο ... 3 εγιναν ... surprise
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
η περιοχή δεν έχει ουσιαστικά παρακαμπτηρίους (παρακαμπτήριος που τριπλασιάζει το χρόνο ταξιδιού, δεν έχει νόημα...).Το ζητούμενο είναι να παραμείνει affordable η Εγνατία (και να επεκταθεί κάποτε έως Καλαμπάκα και Τρίκαλα-Λάρισα), ώστε να παραμείνει έρημη η παλαιά επαρχιακή οδός Μετσόβου-Ιωαννίνων(και Καλαμπάκας-Μετσόβου στο μέλλον, wishfully).
Είναι ένα έξοχο playground, για λίγα χρόνια ακόμη, μέχρι να καταστραφεί εντελώς το οδόστρωμα από έλλειψη συντήρησης και κατολισθήσεις. Άλλος βασικός κίνδυνος πλην των λιθαριών στη μέση του δρόμου, είναι και, πλησίον των χωρίων, οι γιαγιάδες καταμεσίς του δρόμου για βόλτα, θεωρώντας την πρώην ΕΟ προέκταση της αυλής των.
Καλόν είναι, οπότε, να πηγαίνει κανείς φυλαγμένα όπου δεν βλέπει ολόκληρη τη στροφή έως την έξοδό της.
Πάντως, αμάξια δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα- δύο συνήντησα σε δεκάδες χιλιόμετρα, την τελευταία φορά που πέρασα. -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
η περιοχή δεν έχει ουσιαστικά παρακαμπτηρίους (παρακαμπτήριος που τριπλασιάζει το χρόνο ταξιδιού, δεν έχει νόημα...).
Το ζητούμενο είναι να παραμείνει affordable η Εγνατία (και να επεκταθεί κάποτε έως Καλαμπάκα και Τρίκαλα-Λάρισα), ώστε να παραμείνει έρημη η παλαιά επαρχιακή οδός Μετσόβου-Ιωαννίνων(και Καλαμπάκας-Μετσόβου στο μέλλον, wishfully).
Είναι ένα έξοχο playground, για λίγα χρόνια ακόμη, μέχρι να καταστραφεί εντελώς το οδόστρωμα από έλλειψη συντήρησης και κατολισθήσεις. Άλλος βασικός κίνδυνος πλην των λιθαριών στη μέση του δρόμου, είναι και, πλησίον των χωρίων, οι γιαγιάδες καταμεσίς του δρόμου για βόλτα, θεωρώντας την πρώην ΕΟ προέκταση της αυλής των.
Καλόν είναι, οπότε, να πηγαίνει κανείς φυλαγμένα όπου δεν βλέπει ολόκληρη τη στροφή έως την έξοδό της.
Πάντως, αμάξια δεν υπάρχουν ούτε για δείγμα- δύο συνήντησα σε δεκάδες χιλιόμετρα, την τελευταία φορά που πέρασα.Ο δρόμος από Μέτσοβο μέχρι Ιωάννινα, λογικά θα συνεχίσει να συντηρείται. Υπάρχουν αρκετά χωριά με κατοίκους ενδιάμεσα που τον χρησιμοποιούν και σήμερα. Ο δρόμος από Μέτσοβο μέχρι Παναγιά έχει αποκτήσει πρόβλημα ήδη, αφού εκεί δεν υπάρχουν χωριά και δεν συντηρείται καθόλου σχεδόν.
Θα συμφωνήσω πως πρόκειται για καταπληκτική διαδρομή για οδήγηση, εξάλλου κι εγώ εκεί έχω μάθει οδήγηση.
Παλαιότερα βέβαια με την κίνηση, αν ήθελες να πας γρήγορα, χρειαζόταν τέλεια γνώση του δρόμου, αλλιώς ο κίνδυνος να κάνεις λάθος ήταν μεγάλος.Ακόμη δεν τον έχω κάνει με καλό αυτοκίνητο, κάποτε το ρεκόρ μου ήταν 28 λεπτά Ιωάννινα - Μικρό Περιστέρι (41 χλμ), ενώ αντίστοιχα Μέτσοβο-Μικρό Περιστέρι ήμουν στα 14 λεπτά (17 χλμ). Όλα αυτά με ένα τέτοιο:
To βασικό πρόβλημα που είχε ήταν τα φρένα που ζεσταίνονταν για πλάκα.
Όταν η μηχανή των 1116 κ.εκ τα έπαιξε και μπήκε μία 1300 κ.εκ από Ritmo το πρόβλημα εντάθηκε. Στα τελευταία του, είχε περίπου 80 ίππους (με διπλό Weber και λίγο πιο ελεύθερο φίλτρο), αλλά και εμπρός φρένα από Uno Turbo, όπως και servo από Fiat 128 Nova.
E, θέλω να βρω ευκαιρία να... τιμήσω τα άγια χώματα με την 120i, να δούμε τι ψάρια θα πιάσει!
Η Xsara πάντως του πατέρα, έπεφτε εύκολα κάτω από 30 λεπτά στην διαδρομή των 41 χλμ χωριό-Γιάννενα.Όλα αυτά βέβαια με κίνηση, με άδειο δρόμο οι χρόνοι θα πέσουν κι άλλο. Αχ, να 'ταν τα νιάτα 2 φορές!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ο δρόμος από Μέτσοβο μέχρι Ιωάννινα, λογικά θα συνεχίσει να συντηρείται.
Καχριμάνης πάουερ ρε. Δείτε εδώ δρομάρα.
{20} : https://www.youtube.com/watch?v=CVLfmAEZdwAΔαιμονισμένα άριστος δρόμος, και έχει υποστεί και βελτιώσεις στο κομμάτι κοντά στο χιονοδρομικό
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
Ο δρόμος από Μέτσοβο μέχρι Ιωάννινα, λογικά θα συνεχίσει να συντηρείται.
Καχριμάνης πάουερ ρε. Δείτε εδώ δρομάρα.
{20} : https://www.youtube.com/watch?v=CVLfmAEZdwAΔαιμονισμένα άριστος δρόμος, και έχει υποστεί και βελτιώσεις στο κομμάτι κοντά στο χιονοδρομικό
Είναι η διαδρομή Μέτσοβο - Μηλιά Γρεβενών;
Αν ναι, πολύ ωραίος δρόμος, αλλά και πάλι, ο άλλος είναι πολύ πιο πλούσιος σε στροφές, ανηφόρες, κατηφόρες, κλπ κλπ. Και με χειρότερη άσφαλτο επίσης, όπως και πολλές παγίδες επίσης. -
Αυτή είναι, με κατεύθυνση προς Μέτσοβο, επιμένω οτι είναι λίγο πιο ανοιχτή και πιο 'χρωματιστή' σε στροφές. Από το Λα στράντα έξοδο εγνατίας Κηπουριο Κρανιά Μηλιά διασταύρωση με τον {6} της Κατάρας.
απλώς,
-
Ο χρήστης JimClark έγραψε:
Ο δρόμος από Μέτσοβο μέχρι Ιωάννινα, λογικά θα συνεχίσει να συντηρείται.
Καχριμάνης πάουερ ρε. Δείτε εδώ δρομάρα.
{20} : https://www.youtube.com/watch?v=CVLfmAEZdwAΔαιμονισμένα άριστος δρόμος, και έχει υποστεί και βελτιώσεις στο κομμάτι κοντά στο χιονοδρομικό
Γιατι σταματησες, εσβησες και εβαλες ξανα μπρος ;
-
Για καύλες ('γούστα' τις λένε οι Σαλονικοί), ακόμη και σε δημόσιο δρόμο, με όλους τους περιορισμούς που αυτός ( ο δημόσιος δρόμος) συνεπάγεται για τον στοιχειωδώς ευσυνείδητο οδηγό, και πάλι τα φρένα δεν αρκούν, είτε μιλάμε για αμάξια που η αγοραία αξία τους υπολείπεται του περιεχομένου του ντεπόζιτού τους σε καύσιμο, είτε για υπερκυριλέ και βλακωδώς ακριβές (και υπέρβαρες βεβαίως) υπερμοντέρνες κατασκευές.
Η λύση ακούει στο όνομα Quadra 21, διαβάστε τον στο οικείο (περί φρένων) τόπικ.
Υπάρχουν και κάποιες καθαρόαιμες κατασκευές (ελάχιστες) που αντέχουν πολλαπλά αθλητικά φρεναρίσματα, από τη μάνα τους, αλλά λόγω της εν Ελλάδι τιμής τους, είναι ανάξιες λογου.
Αγαπώ πολύ τα φρένα εδώ και χρόνια - ένας καλός στροφόδρομος (όπως αυτοί στην Πίνδο), βοηθά στο να αναδεικνύει τα καλά.
Ας μη λησμονούμε ότι και οι αγώνες στα φρένα κρίνονται.Πέραν όλων αυτών των αισθητικών και ρομαντικών σχολίων, για να επανέλθω και στο τόπικ, η αγωνία μου είναι η συντήρηση του 'λοιπού' επαρχιακού δικτύου.
Προσπερνώντας τις προάλλες στην Αντιρρίου - Ιωαννίνων, στο ύψος του Στάνου Αιτωλοακαρνανίας (όπου και η άλλοτε ξακουστή disco 'Why Not', καθώς και το μπλόκο με όριο 50 χλμ/ω) έπεσα μέσα σε κρατήρες, που θα μπορούσαν να προκαλέσουν κλατάρισμα και να σκοτώσουν. Και προς το παρόν, η Αντιρρίου-Ιωαννίνων ΔΕΝ είναι 'λοιπό' αλλά βασικό εθνικό δίκτυο.
Τι να πεις ρε πούστη**(προφανώς απευθύνομαι στον Πρωθυπουργό)
-
Ο χρήστης Morx έγραψε:
Γιατι σταματησες, εσβησες και εβαλες ξανα μπρος ;
Νόμισα σε ένα σημείο οτι είδα στα αριστερά αρκούδα ή κάτι άξιο φωτογράφισης, αλλά άκυρο...
-
Ετσι οπως εχει αδειασει αυτη η περιοχη λογω Εγνατιας ειναι η ιδανικη για πραγματικους οδηγους που εχουν χρονο και χρημα για καυσιμα, πεφτει λιγο μακρυα απο Αθηνα αλλα εαν ειχα παρεα θα την ξαναεκανα στην πρωτη ευκαιρια με την 2.24v.
-
Τι είναι αυτοί οι 'πραγματικοί' οδηγοί;
-
δινει εμφαση... οπως κατι αμερικανικοι τιτλοι ταινιων...
badass καταστασεις!
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Πέραν όλων αυτών των αισθητικών και ρομαντικών σχολίων, για να επανέλθω και στο τόπικ, η αγωνία μου είναι η συντήρηση του 'λοιπού' επαρχιακού δικτύου.
Προσπερνώντας τις προάλλες στην Αντιρρίου - Ιωαννίνων, στο ύψος του Στάνου Αιτωλοακαρνανίας (όπου και η άλλοτε ξακουστή disco 'Why Not', καθώς και το μπλόκο με όριο 50 χλμ/ω) έπεσα μέσα σε κρατήρες, που θα μπορούσαν να προκαλέσουν κλατάρισμα και να σκοτώσουν. Και προς το παρόν, η Αντιρρίου-Ιωαννίνων ΔΕΝ είναι 'λοιπό' αλλά βασικό εθνικό δίκτυο.
Τι να πεις ρε πούστη**(προφανώς απευθύνομαι στον Πρωθυπουργό)
H Αντιρρίου-Ιωαννίνων, έχει κάποια κομμάτια που είναι μια χαρά, έχει και κάποια άλλα που είναι κατεστραμμένα και αν δεν τα ξέρεις, παίζει να σπάσεις ζάντα ή να σκίσεις λάστιχο!
Τώρα που άνοιξε ο καιρός, όποιος θέλει να πάει στα Γιάννενα, ας προτιμήσει τον επάνω δρόμο (μέσω Δομοκού, Τρικάλων, Καλαμπάκας-Εγνατίας Οδού). Πέραν του κομματιού Καλαμπάκα-Παναγιά, παντού αλλού είναι πολύ καλύτερος.
-
Πραγματικοί οδηγοί είναι αυτοί που ∈ℝ
-
-
Καμμένο αλλά καλό
-
Και σωστό
Sent from Corsair's brick
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Πέραν όλων αυτών των αισθητικών και ρομαντικών σχολίων, για να επανέλθω και στο τόπικ, η αγωνία μου είναι η συντήρηση του 'λοιπού' επαρχιακού δικτύου.
Προσπερνώντας τις προάλλες στην Αντιρρίου - Ιωαννίνων, στο ύψος του Στάνου Αιτωλοακαρνανίας (όπου και η άλλοτε ξακουστή disco 'Why Not', καθώς και το μπλόκο με όριο 50 χλμ/ω) έπεσα μέσα σε κρατήρες, που θα μπορούσαν να προκαλέσουν κλατάρισμα και να σκοτώσουν. Και προς το παρόν, η Αντιρρίου-Ιωαννίνων ΔΕΝ είναι 'λοιπό' αλλά βασικό εθνικό δίκτυο.
Τι να πεις ρε πούστη**(προφανώς απευθύνομαι στον Πρωθυπουργό)
H Αντιρρίου-Ιωαννίνων, έχει κάποια κομμάτια που είναι μια χαρά, έχει και κάποια άλλα που είναι κατεστραμμένα και αν δεν τα ξέρεις, παίζει να σπάσεις ζάντα ή να σκίσεις λάστιχο!
Τώρα που άνοιξε ο καιρός, όποιος θέλει να πάει στα Γιάννενα, ας προτιμήσει τον επάνω δρόμο (μέσω Δομοκού, Τρικάλων, Καλαμπάκας-Εγνατίας Οδού). Πέραν του κομματιού Καλαμπάκα-Παναγιά, παντού αλλού είναι πολύ καλύτερος.
Όντως είναι σχεδόν παντού αλλού καλύτερος ο επάνω δρόμος (πλην του Καλαμπάκα - Παναγιά) και κυρίως έχει λιγότερη κίνηση, άρα ασφαλέστερος ακόμη κι εκεί που είναι ίδια χάλια ως χάραξη με τον κάτω. Απ' την άλλη είναι αρκετά μακρύτερος σε απόσταση - η ώρα ισοσκελίζεται μόνο με πολύ δυνατό αμάξι που επιτρέπει προσπεράσεις, και με γνώση του δρόμου - η οποία γνώση σημαίνει ρυθμούς κότας και ΜΗ προσπέραση σε κάποια άθλια και θεόστενα κομμάτια του θεσσαλικού κάμπου με τα τρακτέρ και τα αγροτικά να καιροφυλακτούν σε κάθε αφανή διασταύρωση.
Ο κάτω ίσως ενδείκνυται σε ρυθμούς ΚΤΕλ, αλλά και πάλι είναι τρομακτική η ρουλέτα του τί θα σου έρθει από απέναντι στην Κορίνθου-Πατρών... Οικονομικότερος είναι μόνον αν ΔΕΝ περάσεις τη γέφυρα στο Ρίο ντε Αντίρριο και πάρεις το φέρρυ. -
Τα κομμάτια του θεσσαλικού κάμπου δεν είναι, πλέον, ούτε τόσο άθλια, ούτε τόσο στενά.
-
Kάποια μεταξύ Καρδίτσης και Τρικάλων είναι ακόμη.
Αλλά και εκεί που έχουν φτιάξει μία ας πούμε Nationale με διαχωριστική νησίδα, αντί οι διασταυρώσεις να είναι μεγάλοι κυκλικοί κόμβοι, έχει ΦΑΝΑΡΙΑ!
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...