αλλο ενα Ακροπολις τελειωσε.
Ευτυχως ειχε καλο καιρο παρα τις προβλεψεις για το Σαββατο και μας αφησε να ευχαριστηθουμε τον αγωνα.
Ωραια η εξελιξη του αγωνα,ειδαμε μαχες,ειδαμε νεα αυτοκινητα,ειδαμε και μερικους πολλα υποσχομενους οδηγους.
Απιστευτα σημεια που βρηκαμε σε ασφαλτο και χωμα,με στριψιμο με 5ες και κοφτη.
Κορυφαιο την Κυριακη το πρωι με τον Breen ενα χλμ πριν το στοπ της 1ης ειδικης να περναει ενα πολυ ανοιχτο ''s'' μηκους 150 μετρων τερμα χωρις να αφησει ποτε και πουθενα,μετα απο ευθεια 500 μετρων με ενα κρισιμο σκαλοπατι στην εισοδο του ''s''.
Απο τα περασματα που σου μενουν για παντα.
Ωραιος ο Αμπρινγκ,επιδοση του αγωνα για μενα,με τελειες γραμμες,δειχνει να προσαρμοστηκε γρηγοροτερα απο πολλους εμπειροτερους απο αυτον οδηγους,στην πολυ γλυστερη Ελληνικη ασφαλτο.Οπου τον ειδαμε ηταν χαρμα οφθαλμων.Ουτε δισταγμους,ουτε τιμονιες,χρησιμοποιουσε ολο τον δρομο με την φορα,τελειος.Κριμα που το ριμαδι εβρασε και δεν του εδωσε την ευκαιρια να ολοκληρωσει την 1η μερα.
Καγιετανοβιτς αψογος επισης.
Περιμενα περισσοτερα απο Μπουφιε τουλαχιστον την 1η ημερα,οπως και απο Λαππι την 2η ημερα.Δεν μπορουσες να πιστεψεις οτι ο πρωτος κρατησε την πρωτια για τον μισο εστω αγωνα στο Μοντε,και ο δευτερος μεσα στη χωρα του εκανε χρονους επιπεδου Οζιε με σ2κ σε πολλες ειδικες.
Απο τους Ελληνες πολυ καλα περσματα απο Κυρκο,Αναδιωτη,και τον Καιτατζη που τα περασματα του ηταν αυτοκτονικα.Ταχυτατα με σωστες γραμμες,χρησιμοποιωντας και κομματια εξω απο το δρομο.
Σε ολες τις ειδικες ηταν απο 0,85 εως και 1,1 το χλμ αργοτερος απο τον πρωτο καθε ειδικης.Αυτο πολυ λιγοι σε ολο τον κοσμο το εχουν καταφερει,εστω και μεσα στη χωρα τους.
Τελος ωραιος αγωνας,ειχε μαχες,αλλα καμια σχεση με αυτο που ''γνωριζαμε'' σαν Ακροπολις.