-
Άντε να σε γλιτώσω απ την αναζήτηση,γιατί τα μισά τα χω γράψει στο 'Φρένα εντυπώσεις' και τα υπόλοιπα στο 'Βελτίωση φρένων'...Άσε που αυτή η ιστορία κράτησε μήνες, μπορεί και χρόνο και θα πήξεις...
τι δισκόφρενα έχεις;;
υποθέτω μονούς δίσκους 249 χιλιοστών...
Κοίτα, τα φρένα του 306 είναι ένα θέμα...
εγώ ταλαιπωρήθηκα πάρα πολύ. Το βασικό τους μειονέκτημα είναι το μονό κύκλωμα. Από κει χάνει σε αίσθηση το πεντάλ και σε πίεση στα απανωτά φρεναρίσματα. Να σκεφτείς ότι κάποια στιγμή νόμιζα πως είχα...2 συμπλέκτες
Έβαλα 249 διπλούς αεριζόμενους και κάποια διαφορά είδα αλλά δεν ήμουν ικανοποιημένος...
Στην πσοσπάθειά μου να φρενάρω δυνατά βέβαια, κατέστρεψα εύκολα την τρόμπα. Εκεί να δεις! Σκλήρυνε μέχρις αναισθησίας και από φρένα;; κούπα!
Έβαλα μεγαλύτερη τρόμπα από** Xsara SW** (απορώ πάντως, Citroen-Peugeot έχουν τα ίδια φρενα και τα Σιτροέν δε τολμάς να ακουμπήσεις το πεντάλ...) και πάλι βελτιώθηκε. Αλλα όχι πολύ
Το πρόβλημα λύθηκε πραγματικά όταν έβαλα 266χιλ εμπρός (χωρούν οριακά στην 14άρα, θα πρέπει να βγάλεις τα βαρυδάκια της ζυγοστάθμισης απ το εσωτερικό του τροχού να καταλάβεις! τόσο οριακό!!) από (νομίζω) saxo vts και πίσω έβαλα επιτέλους δισκόφρενα...249χιλ πίσω, δηλ αυτά που είχα αρχικά εμπρός (όσον φορά τη διάσταση)
Δεν είναι τίποτα σπουδαία δουλειά η τοποθέτηση δισκόφρενων πίσω...σε σημείο που να νιώθω κουτός που δεν το έκανα απ την αρχή! Απλά χρειάζεσαι έναν άξονα, ώστε να αφαιρέσεις τους μεγαλύτερους πίρους και να τους τοποθετήσεις στο δικό σου άξονα (άρα πρέπει να αγοράσεις άξονα και να τον χαραμίσεις...). Τουλάχιστον δε χρειάζεται να βάλεις έναν άξονα αμφίβολης...γεωμετρίας!
Τώρα πια τα φρένα είναι πραγματικά δυνατά! Το πεντέλ εξακολουθεί να έχει εκείνη την περίεργη αίσθηση, ή μάλλον να μην έχει αίσθηση, αλλά τα φρένα είναι εντυπωσιακά! Δεν πίστευα οτι θα είχα τέτοια φρένα!
Όσον αφορά το κόστος, με 300€ τοποθέτησα δύο νέες δισκόλπακες 266, έβαλα τις δαγκάνες εμπρός, τους πίρους και τα πίσω δισκόφρενα (αυτά ήταν μεταχειρισμένα...). Αν βάλεις δίσκους πίσω από Xsara, παρήγγειλε από πριν ένα σετ ντίζες: Δεξιά το 306 απαιτέι 1,5 πόντο μεγαλύτερη ντίζα και η υπάρχουσα θα σε φρενάρει ακόμη και σε βυθίσεις...
Αυτά!
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Έβαλα μεγαλύτερη τρόμπα από Xantia SW (απορώ πάντως, Citroen-Peugeot έχουν τα ίδια φρενα και τα Σιτροέν δε τολμάς να ακουμπήσεις το πεντάλ...) και πάλι βελτιώθηκε. Αλλα όχι πολύ
Εχει τρόμπα LHM υψηλης πίεσης το 306? Γιατι αν είχε μόνο τότε θα μπορούσες να βάλεις σύστημα από Xantia (απευθείας παροχη από την τρόμπα 175 bar στα φρενα). Mήπως εννοούσες Xsara?
Α και το Xantia εχεί μπροστα τις ντίζες του χειροφρενου γιατι πιανει μπροστα το χειροφρενο
Και στα υδραυλικα συστηματα τα φρένα είναι η μέρα με την νύχτα σε σχεση με τα κοινά συστηματα -
Ο χρήστης GeZ έγραψε:
Έβαλα μεγαλύτερη τρόμπα από Xantia SW (απορώ πάντως, Citroen-Peugeot έχουν τα ίδια φρενα και τα Σιτροέν δε τολμάς να ακουμπήσεις το πεντάλ...) και πάλι βελτιώθηκε. Αλλα όχι πολύ
Εχει τρόμπα LHM υψηλης πίεσης το 306? Γιατι αν είχε μόνο τότε θα μπορούσες να βάλεις σύστημα από Xantia (απευθείας παροχη από την τρόμπα 175 bar στα φρενα). Mήπως εννοούσες Xsara?
Α και το Xantia εχεί μπροστα τις ντίζες του χειροφρενου γιατι πιανει μπροστα το χειροφρενο
Και στα υδραυλικα συστηματα τα φρένα είναι η μέρα με την νύχτα σε σχεση με τα κοινά συστηματαΈχεις απόλυτο δίκιο! όπου Xantia=Xsara! Εκ παραδρομής...
Διορθώθηκε ήδη...
Ευχαριστώ !
-
εγω παιδια εχω το 1.4 champion με φρενα απο 2.000cc και πισω αξονα επισης απο 2.000cc μαζι με ζαμφορ...Το αμαξι ειναι τρενο φρεναρει καλα.......Αλλα εχω μια Ερωτησει.....Ξερει κανεις αν φοραει 1.4 τον ιδιο στρομφαλοφορο αξονα με το 1.6??? Γτ δν εχουν μεγαλες διαφορες στα αλογα...!!!!
-
**http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=3699
Δεν χρειάζεται να ρωτάς σε άσχετα θέματα. [mod] **
Peugeot 306 1.4 (μοντ 2000) - Μα γιατί δε φρενάρει;;;