-
Πουλάκι αν έχω κάπου λάθος πες το μου....
Αλλιώς θα σου πω εγώ που είναι οι πατάτες της φωτογραφίας..... -
Να του πω εγώ???
-
Για να καταλάβω...
α) Έγινε ΑΓΩΝΑΣ και δεν το πήραμε χαμπάρι;
και αν ΝΑΙ, τότε ποιος κέρδισε, και ποιος προηγείται στην βαθμολογία του ενιαίου;β) Μήπως έγινε παρουσίαση, και μέσα σε όλα έβαλαν τα αυτοκίνητα στην πίστα να στρίψουν;
και αν ΝΑΙ, είναι κακό αυτό;
Όταν ΕΓΩ πάω με το ΠΟΛΙΤΙΚΟ μου που έχει περισσότερα άλογα από το Ρόβερ, μου λέει κανείς να πάω σαν την κότα;;
και αν ΝΑΙ, και εγώ παρόλα αυτά το πατήσω παραπάνω, ποιος φταίει, αυτός που έβαλε τον κανόνα, ή εγώ που τον παρέβην;Πραγματικά δεν καταλαβαίνω ποιο το πρόβλημα αν τα αμάξια δεν ΚΟΝΤΡΑΡΙΣΤΗΚΑΝ, και στις φωτό... ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ( ) τα αμάξια είναι απελπιστικά μόνα τους, είτε στρίβουν με 5, είτε με 50 είτε με 500...
Από την άλλη αν έγινε αγώνας χωρίς ρολ μπαρ, τότε ας μου πείτε ποιος προηγείται, γιατί δεν είναι σωστό να μένω στην άγνοια!!
-
Δεν ξερω αν ηταν επισημος αγωνας ή παρουσιαση, το σιγουρο είναι οτι ο Ζαχος ηταν εντυπωσιακα γρηγορος κανοντας καλυτερο χρονο απο τον ταχυτερο γυρο του 1ου Seicento μεσα στον αγωνα.
01:11.357 o Ζαχος
01:11.954 ο Χεκιμιαν -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
...
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω ποιο το πρόβλημα αν τα αμάξια δεν ΚΟΝΤΡΑΡΙΣΤΗΚΑΝ, και στις φωτό... ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ( ) τα αμάξια είναι απελπιστικά μόνα τους, είτε στρίβουν με 5, είτε με 50 είτε με 500...Από την άλλη αν έγινε αγώνας χωρίς ρολ μπαρ, τότε ας μου πείτε ποιος προηγείται, γιατί δεν είναι σωστό να μένω στην άγνοια!!
ΓιώργοΤ, πρόβλημα δεν υπάρχει κανένα έτσι όπως το εννοείς... αφού μάλιστα όπως λες δεν υπήρξε και οποιοσδήποτε αγώνας είτε ενιαίου είτε GP είτε κλπ.
ΟΜΩΣ, σε ένα ΕΠΙΣΗΜΟ αγώνα του ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ταχύτητας μπαίνουν 'κανονικά και με τον νόμο' αυτοκίνητα βόλτας (γιατί αγωνιστικά δεν είναι ακόμα αφού δεν πληρούν το παράρτημα J τουλάχιστον σε ένα σημείο του που αφορά τους κλωβούς ασφαλείας) και τρέχουν με τις ευλογίες όλων των αρχών του σπορ -δίνοντας έτσι και το 'καλό' παράδειγμα- προς τέρψη των οδηγών τους, των θεατών και των λοιπών αγωνιζομένων.
Και συν τοις άλλοις όλοι αυτοί που κατά καιρούς καταδικάζουν στο πυρ το εξώτερον τα GP, F2F, TimeTrials και συναφή, εδώ κάνουν 'τουμπεκί ψιλοκομμένο' και δεν τρέχει τίποτα και μια χαρά είναι όλα. Κάτι σαν τον Ντίνο Ηλιόπουλο που αναρωτιόταν 'αν είναι πτυσόμενος' σε γνωστή ελληνική ταινία.Τώρα αν όλο αυτό εσάς σας φαίνεται υγιές, μπορεί να έχετε δίκιο και απλά εγώ να γερνάω και να παραξενεύω...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Μήπως έγινε παρουσίαση, και μέσα σε όλα έβαλαν τα αυτοκίνητα στην πίστα να στρίψουν;
και αν ΝΑΙ, είναι κακό αυτό;
Όταν ΕΓΩ πάω με το ΠΟΛΙΤΙΚΟ μου που έχει περισσότερα άλογα από το Ρόβερ, μου λέει κανείς να πάω σαν την κότα;;
και αν ΝΑΙ, και εγώ παρόλα αυτά το πατήσω παραπάνω, ποιος φταίει, αυτός που έβαλε τον κανόνα, ή εγώ που τον παρέβην;Πραγματικά δεν καταλαβαίνω ποιο το πρόβλημα αν τα αμάξια δεν ΚΟΝΤΡΑΡΙΣΤΗΚΑΝ, και στις φωτό... ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ( ) τα αμάξια είναι απελπιστικά μόνα τους, είτε στρίβουν με 5, είτε με 50 είτε με 500...
Δεν ειναι λογικη αυτη Γιωργο. Λες να μου επιτρεψουν και εμενα να παρω μερος με το πολιτικο μου αυτοκινητο στην αναβαση Πορταριας που θα τρεχω μονος μου, που την ξερω απεξω και αφου υποσχεθω οτι δε θα το παρακανω?
Φαινεται οτι η ανευθυνοτητα σε επιπεδο ασφαλειας των Face to Face οχι μονο δεν προβληματιζει παρα ελαχιστους, αλλα επεκτεινεται και σε αλλους χωρους. Εκπτωσεις σε ολα λοιπον και δωρο οι πατατες και οι ακομψες ειρωνιες σε οσους τολμησουν να ρωτησουν τι και πως.
Και κατι τελευταιο σχετικα με την ενημερωση γυρω απο τον αγωνα. Καταρχην οταν γινεται μια τετοια σκληρη επιλογη απο τον ΣΧ ειμαι 100%σιγουρος οτι υπαρχει παρα πολυ καλος λογος. Ομως σε τελικη αναλυση με το να μην υπαρχει καλυψη ΔΕΝ τιμωρειται ο οργανωτης αλλα ο θεατης (που ακομη δε ξερει τι στο καλο ειναι αυτο το βιταμινουχο συμπληρωμα Citro Energy) και το πρωταθλημα (αφου δε μαθαινει κανεις τι φοβερες μαχες εγιναν για 2η συνεχομενη φορα φετος).
Τελος, δε μπορω να δεχτω οτι δεν ειχε κανεις την καλοσυνη ειτε απο τον ΣΟΑΑ, ειτε ο οργανωτης να διευκρινησει τουλαχιστον στα μελη του φορουμ (αφου καλως ή κακως δεν υπηρχε ενημερωση απο τα σαιτ) οτι θα γινει επιδειξη απο τα αυτοκινητα του ενιαιου και οχι αγωνας. Αν οντως πηγαινα Τριπολη περιμενοντας αγωνα και εβλεπα τρεις γυρους θα αισθανομουν εξαπατημενος. Αλλα φαινεται οτι ουτε αυτο προβληματισε.
-
A Nα πω και εγω κατι ασχετο που ομως πρεπει να το πει καποιος.Η τιμη τπυλαχιστον για τα Μεγαρα ηταν 11 euro(!!) στην Τριπολη ηταν τοσο πολυ?Γιατι αν ηταν δεν ξερω τι να πω 11ευρω για εναν αγωνα με 10 αυτοκινητα στην καθε κατηγορια?Ε η αναβαθμιση συγνωμη αλλα δεν γινεται ετσι
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Δεν ειναι λογικη αυτη Γιωργο. Λες να μου επιτρεψουν και εμενα να παρω μερος με το πολιτικο μου αυτοκινητο στην αναβαση Πορταριας που θα τρεχω μονος μου, που την ξερω απεξω και αφου υποσχεθω οτι δε θα το παρακανω?Εγώ πάλι δεν βλέπω το παράλογο, αν και το ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ παράδειγμα που έθεσες είναι τραβηγμένο από... τις βλεφαρίδες!!
Ακόμα κι έτσι όμως, στην ανάβαση ΜΠΟΡΕΙΣ να μπεις ανάμεσα στα δύο ανεβάσματα. Δεν θα έχεις το δρόμο δικό σου, ούτε χρονομέτρηση, αλλά μπορείς να μπεις... Κακώς κατα τη γνώμη μου, και ας μην επεκταθούμε γιατί το θέμα είναι ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟ.
Παρόλα αυτά όμως αν ανάμεσα στα δύο ανεβάσματα (στην ανάβαση) αποφάσιζαν να αφήσουν 1-2-5-15 συγκεκριμένα και ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ αυτοκίνητα με το δρόμο κλειστο, επειδή είναι τα αυτοκίνητα του χορηγού, ή κάτι αντίστοιχο, δεν νομίζω να υπήρχε πρόβλημα. ΑΣΕ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ!! Απλά όχι με 20 αμάξια, αλλά 2...
Υπενθυμίζω πως τα αυτοκίνητα αυτά είναι 'της οργάνωσης' και δεν έχουνε πάντοτε ρολ μπαρ... Ομως δεν παίζει ρόλο, αφού ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΓΩΝΑ!! Αν τώρα οι οδηγοί τους είναι από σβέλτοι ως ανεγκέφαλοι εγκληματίες, αυτό δεν μπορείς να το ξέρεις. Σίγουρα το τελευταίο δεν ίσχυσε στην περίπτωση των 'ενιαίων', μιας και δεν άκουσα να φεύγει ούτε πόντος από καλσόν...
Πραγματικά δεν καταλαβαινω το πρόβλημα να γίνει στο παρασκήνιο του αγώνα μια παρέλαση 'αγωνιστικών'... (μέχρι να φορέσουν ρολ μπαρ και να αγωνιστούν είναι σε εισαγωγικά αγωνιστικά... )
-
Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
...
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω ποιο το πρόβλημα αν τα αμάξια δεν ΚΟΝΤΡΑΡΙΣΤΗΚΑΝ, και στις φωτό... ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ( ) τα αμάξια είναι απελπιστικά μόνα τους, είτε στρίβουν με 5, είτε με 50 είτε με 500...Από την άλλη αν έγινε αγώνας χωρίς ρολ μπαρ, τότε ας μου πείτε ποιος προηγείται, γιατί δεν είναι σωστό να μένω στην άγνοια!!
ΓιώργοΤ, πρόβλημα δεν υπάρχει κανένα έτσι όπως το εννοείς... αφού μάλιστα όπως λες δεν υπήρξε και οποιοσδήποτε αγώνας είτε ενιαίου είτε GP είτε κλπ.
ΟΜΩΣ, σε ένα ΕΠΙΣΗΜΟ αγώνα του ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ταχύτητας μπαίνουν 'κανονικά και με τον νόμο' αυτοκίνητα βόλτας (γιατί αγωνιστικά δεν είναι ακόμα αφού δεν πληρούν το παράρτημα J τουλάχιστον σε ένα σημείο του που αφορά τους κλωβούς ασφαλείας) και τρέχουν με τις ευλογίες όλων των αρχών του σπορ -δίνοντας έτσι και το 'καλό' παράδειγμα- προς τέρψη των οδηγών τους, των θεατών και των λοιπών αγωνιζομένων.
Και συν τοις άλλοις όλοι αυτοί που κατά καιρούς καταδικάζουν στο πυρ το εξώτερον τα GP, F2F, TimeTrials και συναφή, εδώ κάνουν 'τουμπεκί ψιλοκομμένο' και δεν τρέχει τίποτα και μια χαρά είναι όλα. Κάτι σαν τον Ντίνο Ηλιόπουλο που αναρωτιόταν 'αν είναι πτυσόμενος' σε γνωστή ελληνική ταινία.Τώρα αν όλο αυτό εσάς σας φαίνεται υγιές, μπορεί να έχετε δίκιο και απλά εγώ να γερνάω και να παραξενεύω...
Αν κάποιος αποφασίσει και βάλει μαζορέτες να χορεύουν πάνω σε μια αυτοκινούμενη πλατφόρμα ανάμεσα σε 2 αγώνες πίστας, είναι έγκλημα, ή επιπλέον θέαμα;;
Επικίνδυνο είναι, δεν θα φοράνε καν ζώνες ασφαλείας (όπως δεν φοράνε και οι πιλότοι όταν κάνουν την ίδια παρέλαση σε ίδιο 'άρμα' σε κάθε Γ.Π. της Φ1...)Αν τώρα δεν βάλουμε μαζορέτες, αλλά οδηγούς του ενιαίου, αλλά αντί για άρμα πάνε με τα πόδια, είναι κακό; Αν πάνε με... ποδήλατο;
Δεν είναι κακό, ΑΣΤΕΙΟ είναι!!! Και δεν προσφέρει και θέαμα όπως και να το δεις (εκτός αν έχουμε κανένα τρελλοΒιλνέβ και βάφει τα μαλλιά του μωβ! )
Αν όμως τους βάλουμε να το κάνουν με τα αυτοκίνητα του ενιαίου, έστω στο στάδιο που έχει προφτάσει ο καθένας να τα ετοιμάσει είναι έγκλημα...Όσο για το ότι καταδικάζονται τα φέις του φέις και από την άλλη έγινε η παρέλαση, καταλαβαίνω απόλυτα το σκεπτικό σου.
***ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ***πως ο αντίλογος είναι πως ενώ τους αγωνιζόμενους αυτούς τους ξέρουμε, ξέρουμε ποιοι είναι και αν είναι λογικοί ή τρελλοί για τα σίδερα, ενώ τους συμμετέχοντες στο φέις του φέις δεν τους ξέρουμε, τουλάχιστον ΟΧΙ ΟΛΟΥΣ, και πιθανώς να πάει κάτι ΠΟΛΥ στραβά...
Επίσης η παρέλαση αν έχω καταλάβει καλά είναι ΠΑΡΕΛΑΣΗ, και κανείς δεν πήρε κούπα, κύπελλάκι ή παγωτό χωνάκι!
Αντιθέτως το φέις του φέις γίνεται για να βγάλει νικητή!
ΕΙΝΑΙ αγώνας, έστω και ανεπίσημος, και αν τον κάνεις στο πλαίσιο ενός πραγματικού αγώνα μπορεί να έχεις μπερδέματα... -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Δεν ξερω αν ηταν επισημος αγωνας ή παρουσιαση, το σιγουρο είναι οτι ο Ζαχος ηταν εντυπωσιακα γρηγορος κανοντας καλυτερο χρονο απο τον ταχυτερο γυρο του 1ου Seicento μεσα στον αγωνα.
01:11.357 o Ζαχος
01:11.954 ο ΧεκιμιανΕ, και;
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Δεν ξερω αν ηταν επισημος αγωνας ή παρουσιαση, το σιγουρο είναι οτι ο Ζαχος ηταν εντυπωσιακα γρηγορος κανοντας καλυτερο χρονο απο τον ταχυτερο γυρο του 1ου Seicento μεσα στον αγωνα.
01:11.357 o Ζαχος
01:11.954 ο ΧεκιμιανΕ, και;
Τι ε και? Εσυ δεν ρωτησες αν εγινε αγωνας?
Αγωνας Time trial φανηκε. Τουλαχιστον οι χρονοι των 1ων δηλωνουν οτι κινηθηκαν πολυ γρηγορα οπως ανεφερα σε επιπεδο των Sei σε ρυθμο αγωνα. -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πραγματικά δεν καταλαβαινω το πρόβλημα να γίνει στο παρασκήνιο του αγώνα μια παρέλαση 'αγωνιστικών'...Δεν ηταν παρελαση για την ακριβεια, ηταν ρεγκουλαριτε. Με 7 οδηγους στο ιδιο δευτερολεπτο και αυτον που τους περασε να γυρισει με μεση ωριαια σχεδον 106 χαω και ταχυτερα απο ενα κιτ καρ 1100 κυβικων... Σβελτη παρελαση και μαλιστα χρονομετρημενη.
ΥΓ Η αληθεια βρισκεται στις δυο γραμμες που εγραψε ο 3α. Οποιος το αποκρυπτογραφησε ας το εξηγησει και στον φιλο που ρωτησε για τον προεδρο της ΕΘΕΑ
-
λοιπον για να παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.δεχομαι οτι ο οργανωτης δεν εστειλε κανενα δελτιο τυπου.ε και? αν δουμε απο τα καναλια οταν τα δελτια ειδησεων ακουσουνε στα vhf της αστυνομιας οτι ρεφτηκε ο καθε καραγκιοζης φτανουν πριν τη αστυνομια.τι πρεπει να κανουν οι δημοσιογραφοι?να περιμενουν να τους φερουν την ειδηση στο καναπε του σπιτιου τους?αμα ειναι ετσι να γινω και εγω.και σπιτι εχω και καναπε
δευτερον . για το θεμα της ασφαλειας ,απο το 1986 που τρεχω στους ελληνικους αγωνες μεχρι το 1997 αν δεν κανω λαθος ,δοκιμες στα ραλλυ καναμε οσες θελαμε και με οτι αυτοκινητο θελαμε.οντως απο τοτε υπηρχαν καποιοι ανεγκεφαλοι που χαλαγαν τη συνταγη .εγω και μαρτυρες μου ολους οσους ειχα συνοδηγους οπως τον χρηστο και βασιλη αναγνωστοπουλο κοινος apr (αναφερω αυτους γιατι τους ξερετε) δεν κινδυνεψα ποτε , γιατι πηγαινα σαν ανθρωπος και γιατι οταν εβλεπα τους ηλιθιους την κοπαναγα και εφευγα.απο αυτους λοιπον αλλαξαν οι κανονισμοι μετα απο ατυχηματα που εκαναν.παμε λοιπον στα υπολοιπα. οταν το alfa romeo club εφερε στην ελλαδα το time trial επειδη ειχαν τα παλια τους αυτοκινητα και θελαν να κανουν ασ πουμε αγωνες, βρεθηκαν μερικοι επιτηδιοι που ειδαν κονομα και ξεκινησαν ολες αυτες τις μορφες αγωνων,( ας πουμε αγωνες γιατι κατα τη γνωμη μου μονο αγωνες δεν ειναι )χωρις κανενα μετρο ασφαλειας.και ειναι τυχεροι που ακομα δεν εχει γινει.γιατι οταν θα γινει και να ειστε σιγουροι οτι θα γινει τοτε θα φταινε μονο αυτοι που τρεχαν.και φυσικα θα ειμαστε ολοι πρωτοσελιδα γιατι δυστυχως τα ονομαζουν αγωνες, και μετα θα μπουν rollbar πυροσβεστηρες κτλ.επειδη παρακολουθω πολλους αγωνες στο εξωτερικο απο δορυφορο φυσικα δεν εχω δει σε κανεναν αγωνα εξω ειτε λεγετε τιμε τριαλ ειτε λεγετε side show ειτε λεγετε dragster ναμην εχουν ολους τους κανονες ασφαλειας που προβλεπετε στον κανονισμο ασφαλειας των αγωνων αυτοκινητου.μεχρι και οι γερμανοι που πανε και τρεχουν μετα ι.χ. αυτοκινητα τους στο νιμπουργκιν εχουν rollbar πυροσβεση κτλ και μαλιστα υπαρχει και τετοιο αμαξι εδω και οποιος θελει μπορω να του το δειξω.ας αφησουμε λοιπον τις βλακειες και ας κανει ο καθενας το χομπυ του οπως πρεπει και με ασφαλεια πανω απολλα.
συγνωμη αν σας κουρασα αλλα πιστευω οτι καποιος πρεπει να πει καποτε τις αληθειες για να δουμε τα πραγματα οπως ειναι.(ας την πληρωσω εγω την νυφη ετσι κι αλλιως δεν θα ειναι η πρωτη φορα -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Φαινεται οτι η ανευθυνοτητα σε επιπεδο ασφαλειας των Face to Face οχι μονο δεν προβληματιζει παρα ελαχιστους, αλλα επεκτεινεται και σε αλλους χωρους. Εκπτωσεις σε ολα λοιπον και δωρο οι πατατες και οι ακομψες ειρωνιες σε οσους τολμησουν να ρωτησουν τι και πως.
Δεν νομιζω πως το F2F ειναι συγκρισιμο Κωνσταντινε. Απο την στιγμη που στην συγκεκριμενη εκδηλωση η πιστα των Μεγαρων ειναι κομμενη στην μεση κ ειναι διαμορφωμενη ωστε τ αυτοκινητα να μην εχουν ν απλωσουν πολλα χλμ (μ εξαιρεση την ευθεια της εκκινησης που ομως κ εκει δεν ακολουθει καποια γρηγορη καμπη αλλα κλειστη στροφη).
Σιγουρα κ οι οδηγοι δεν ειναι συγκρισiμοι μ αυτους που οδηγησαν τα MG στην Τριπολη αλλα γι αυτο κιολας τον λογο στο F2F η πιστα ειναι κομμενη κ αργη ωστε να μην γινει κανενα παρατραγουδο. -
Κι ομως Κλεισθενη δεν ειναι τοσο αθωα τα πραγματα οσο δειχνουν. Αρκει να εβλεπες πως μια αθωα επαφη στην ευθεια της εκκινησης στο ενιαιο των 147 στη Μοντσα το προηγουμενο ΣΚ κατεληξε σε ενα ανατριχιαστικο barel roll. Δεν αργει να γινει το κακο, ειτε απο μια στιβα λαστιχα, ειτε απο ενα πατημε εξω απο τα κερμπ, ειτε, ειτε... Εχει απολυτο δικιο ο Θεοφιλος σε αυτα που γραφει. Απολυτο! Πουθενα στον κοσμο δε γινονται αυτα, εμεις ειμαστε οι 'εξυπνοι'
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Κι ομως Κλεισθενη δεν ειναι τοσο αθωα τα πραγματα οσο δειχνουν. Αρκει να εβλεπες πως μια αθωα επαφη στην ευθεια της εκκινησης στο ενιαιο των 147 στη Μοντσα το προηγουμενο ΣΚ κατεληξε σε ενα ανατριχιαστικο barel roll. Δεν αργει να γινει το κακο, ειτε απο μια στιβα λαστιχα, ειτε απο ενα πατημε εξω απο τα κερμπ, ειτε, ειτε... Εχει απολυτο δικιο ο Θεοφιλος σε αυτα που γραφει. Απολυτο! Πουθενα στον κοσμο δε γινονται αυτα, εμεις ειμαστε οι 'εξυπνοι'Στο τελευταίο F2F πάντως, θυμάμαι πολλούς που στην τελευταία ευθεία έπαιρναν παραμάζωμα τα ελαστικά που σχημάτιζαν το τεχνητό εσάκι. Από το σημείο που καθόμουν είχα την αίσθηση ότι το εσάκι δεν σχηματιζόταν στο μέσο ακριβώς της ευθείας, αρά αρκετά πιο κάτω, με αποτέλεσμα τα αυτοκίνητα να έχουν μαζέψει κάποια χλμ., αν και δεν ξέρω τι κινδύνους έκρυβε αυτό...
-
Ο χρήστης ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΦΑΓΑΔΑΚΗΣ έγραψε:
μεχρι και οι γερμανοι που πανε και τρεχουν μετα ι.χ. αυτοκινητα τους στο νιμπουργκιν εχουν rollbar πυροσβεση κτλ και μαλιστα υπαρχει και τετοιο αμαξι εδω και οποιος θελει μπορω να του το δειξω.Άσχετο με τα υπόλοιπα, αλλά το παραπάνω δεν ισχύει. Ούτε κράνος δε χρειάζεται να φορέσεις στο μεγάλο Nurburgring (ούτε φοράει κανείς). Τα ΙΧ είναι τελείως νορμάλ, χωρίς καμμία επέμβαση. Τονίζω πως δε μιλάω για αγώνες, μιλάω για τις ώρες που είναι ελεύθερο στο κοινό τα απογεύματα.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
μεχρι και οι γερμανοι που πανε και τρεχουν μετα ι.χ. αυτοκινητα τους στο νιμπουργκιν εχουν rollbar πυροσβεση κτλ και μαλιστα υπαρχει και τετοιο αμαξι εδω και οποιος θελει μπορω να του το δειξω.
Άσχετο με τα υπόλοιπα, αλλά το παραπάνω δεν ισχύει. Ούτε κράνος δε χρειάζεται να φορέσεις στο μεγάλο Nurburgring (ούτε φοράει κανείς). Τα ΙΧ είναι τελείως νορμάλ, χωρίς καμμία επέμβαση. Τονίζω πως δε μιλάω για αγώνες, μιλάω για τις ώρες που είναι ελεύθερο στο κοινό τα απογεύματα.
AMHN!!!!
Πέστα γιατί θα αρχίσω να αναρωτιέμαι αν είμαι ελέφαντας...
ΦΥΣΙΚΑ, εγώ προσωπικά δεν θα έμπαινα εύκολα στο Nurburgring Nordschleife χωρίς πλήρες 'J' αυτοκίνητο, αλλά αυτό είναι επιλογή του καθενός.
Οι Γερμανοί όντως αφήνουν οποιονδήποτε να μπει και να τρέξει εκεί, η συγκεκριμένη διαδρομή θεωρείται δρόμος και όχι πίστα, ισχύει ο Γερμανικός ΚΟΚ (που σημαίνει ότι μπορεί να σου πέσει κάποιος από πίσω και να φταις εσύ που εμπόδιζες με την λάθος θέση σου στο δρόμο...έλα Αλέκοοοοο το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις? ΚΟΚ είναι μόνο ο ελλειπέστατος Ελληνικός... οι Γερμανοί δεν έχουν ιδέα...), και αν τυχόν βγεις και δεν σκοτωθείς και χαλάσεις το armco (σε τρεις λωρίδες και πανάκριβο) θα πρέπει να πληρώσεις ΠΟΛΛΑ για την αποκατάσταση του, και... και...Πάντως το 'J' έχει βγει για να προστατέψει τα ξεροκέφαλά μας και όχι για να μας κάνει την ζωή δύσκολη...
Όσο για το που και πως δίνουν τις ευλογίες τους οι επίσημες αρχές του σπορ... μάλλον κάνουν 'άριστα' την δουλειά τους όπως και ο ΚΟΚ μας.
-
Αγώνας φάνηκε, αγώνας ήταν, αγώνας ήθελε να είναι, αλλά **βαθμολογία **δε βλέπω...
Αυτό που βλέπω είναι πως η χαζομάρα τους ήταν που τα χρονομέτρησαν. Εξακολουθώ να ΜΗΝ βλέπω ΚΑΤΑΤΑΞΗ, άρα και ΑΓΩΝΑ, εξακολουθώ να μην βλέπω που σας ενοχλεί πως ουσιαστικά ο χορηγός του αγώνα έβαλε ένα επιπλέον στοιχείο ΘΕΑΜΑΤΟΣ και ΟΧΙ ΑΓΩΝΑ!!!
(δεν ξέρω ποιος χορηγούσε τον συγκεκριμένο αγώνα, αλλά μην ξεχνάμε ποιος αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα την Ρενώ, την Εμ Τζι, ποιος είναι ο επικεφαλής των ελληνικών αγώνων, και πως τα Μεγαρα είναι τίγκα στο πανώ της Ρενώ. )Πάντως επιμένω... Ο ταχύτερος ήταν ταχύτερος από το ταχύτερο Τσινκουετσέντο! Ε, και; Να στείλω εξώδικο;
Υ.Γ. Το πρόβλημα είναι
α) πως μπήκαν στην πίστα ΜΗ αγωνιστικά ενδιαμέσως σε αγώνες
β) το ότι χρονομετρήθηκαν
γ) το ότι ορισμένοι ήταν ταχύτεροι από ορισμένα κανονικά αγωνιστικά
δ) το ότι τα μη αγωνιστικά (για την ωρα) αυτοκίνητα δεν είχαν ρολ μπαρ (ούτε το Ραλί μας είχε πριν γίνει αγωνιστικό, ελπίζω να μην με δείρετε! )
ε) όλα τα παραπάνω
στ) κανένα από τα παραπάνω, παρεξήγηση και λύθηκε -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Κι ομως Κλεισθενη δεν ειναι τοσο αθωα τα πραγματα οσο δειχνουν. Αρκει να εβλεπες πως μια αθωα επαφη στην ευθεια της εκκινησης στο ενιαιο των 147 στη Μοντσα το προηγουμενο ΣΚ κατεληξε σε ενα ανατριχιαστικο barel roll. Δεν αργει να γινει το κακο, ειτε απο μια στιβα λαστιχα, ειτε απο ενα πατημε εξω απο τα κερμπ, ειτε, ειτε... Εχει απολυτο δικιο ο Θεοφιλος σε αυτα που γραφει. Απολυτο! Πουθενα στον κοσμο δε γινονται αυτα, εμεις ειμαστε οι 'εξυπνοι'Τιποτα δεν ειναι αθωο. Αλλωστε οτι περιλαμβανει ταχυτητα εχει τους κινδυνους του.
Απο εκει κ μετα τα F2F, SideShow&GP οργανωθηκαν κ σχεδιαστηκαν μ ενα σκεπτικο οτι οι συμμετεχοντες με τα κανονικα αυτοκινητα κοντραρονται κ διοχετευουν ενα μερος της ενεργειας τους μεσα στην πιστα η οποια ειναι ενα πολυ πιο ασφαλες περιβαλλον απ οτι ο ανοιχτος δρομος. Τα χλμ σιγουρα δεν ανεβαινουν πολυ αλλα σιγουρα ανεβαινουν. Δεν κινουνται κ με 50 κ ουτε ειναι κατι το οποιο εχει ταχυτητα κ δεν εχει κινδυνους. Οτι κ να ναι ομως ειναι πολυ καλυτερο απο τον ανοιχτο δρομο. Κ δινει κ μια πολυ μικρη πηρουνια απο το ορεκτικο του γευματος που λεγεται αγωνες. Για οποιον ισως θελησει ν ακολουθησει αυτη την κατευθυνση.Τωρα για τα MG προσωπικα ουτε κρυο ουτε ζεστη. Καθυστερηση στον αγωνα της Τριπολης ηταν κ που δεν ειχα καμια ιδιαιτερη καουρα να τα δω. Δεν προσεφεραν κατι τα Time Trials, αλλα καταλαβαινω οτι ηθελαν να τα δειξουν κ να τα προβαλουν στον κοσμο. Απο εκει κ μετα η αληθεια ειναι οτι κινηθηκαν αρκετα γρηγορα κ οπως προανεφερα στους χρονους ενος Seicento KitCar. (Δεν χρειαζεται να στειλεις εξωδικο Γιωργο, απλα να καταλαβεις οτι κινηθηκαν πολυ γρηγορα )! Κ να σκεφτεις οτι ηταν κανονικα χωρις αθλητικη περιβολη! Δηλ. οπως τα παιρνεις απο το εργοστασιο με τα κανονικα καθισματα μπρος πισω, κ λαστιχα, αν δεν κανω λαθος, δρομου κ οχι competition.
Οπως ειπα, προσωπικα ουτε κρυο ουτε ζεστη, δεν μ ενοχλησε κατι κ ουτε θα σχολιαζα αν δεν τυχαινε αυτη η συζητηση.
Απο εκει κ μετα ομως δεν διαφωνω κ με την αποψη οτι οταν κακοσχολιαζονται οι εκδηλωσεις τυπου F2F κλπ για ελειψη ασφαλειας τοτε ισως θα επρεπε να ειπωθουν κ καποια πραγματα για το TimeTrial των MG. Ειδικοτερα την στιγμη που οργανωθηκε στα πλαισια ενος επισημου αγωνα Ταχυτητας του πανελληνιου πρωταθληματος.Τελικα Γιωργο ναι αγωνας ηταν. Απο την στιγμη που συμπεριλαμβανονται στα αποτελεσματα του αγωνα. Τωρα γιατι δεν ειδες βαθμολογια, τι να σου πω? Ουτε εγω ειδα. Αγωνας ο οποιος μαλλον δεν βαθμολογειται στο πρωταθλημα!
Οσο για τον αν υπαρχει καπου προβλημα, προσωπικα απο εμενα πουθενα. Σχολια κανουμε.
Χωρις ειρωνειουλες
ΓΙΑΤΙ????