-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
είδατε τι έσωσε σε κάποια φάση ο Loeb;οχι , για πες
-
Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
είδατε τι έσωσε σε κάποια φάση ο Loeb;
οχι , για πες
Εγώ είδα.
Στην 1η Bull την 2η μέρα, ο Loeb άργησε να φρενάρει σε μια δεξιά στροφή 4ης σχέσης στο κιβώτιο ακολουθόμενη από μια αριστερή με αποτέλεσμα να ανοικτεί προς το εξωτερικό της στροφής και με τον πίσω αριστερό τροχό να 'γλείφει' το χαντάκι και να ισορροπά στους τρεις τροχούς, και σανίδωσε λίγο το γκάζι και με κάποια 'ανάποδα' να βγει από εκεί με συνέπεια την επόμενη αριστερή στροφή να πάει πάλι ανοικτά και τους δεξιούς τροχούς εκτός δρόμου κάνοντας επανάληψη τις προηγούμενες του ενέργειες να το ισιώσει και να συνεχίσει! -
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
είδατε τι έσωσε σε κάποια φάση ο Loeb;
οχι , για πες
Εγώ είδα.
Στην 1η Bull την 2η μέρα, ο Loeb άργησε να φρενάρει σε μια δεξιά στροφή 4ης σχέσης στο κιβώτιο ακολουθόμενη από μια αριστερή με αποτέλεσμα να ανοικτεί προς το εξωτερικό της στροφής και με τον πίσω αριστερό τροχό να 'γλείφει' το χαντάκι και να ισορροπά στους τρεις τροχούς, και σανίδωσε λίγο το γκάζι και με κάποια 'ανάποδα' να βγει από εκεί με συνέπεια την επόμενη αριστερή στροφή να πάει πάλι ανοικτά και τους δεξιούς τροχούς εκτός δρόμου κάνοντας επανάληψη τις προηγούμενες του ενέργειες να το ισιώσει και να συνεχίσει!θα το διξει λογικα σημερα στις 23΄30. ειναι κολοφαρδος ανθρωπος
-
Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
θα το διξει λογικα σημερα στις 23΄30. ειναι κολοφαρδος ανθρωποςΕίναι πολύ εντυπωσιακό, και δε νομιζω να είναι απλά τύχη το ότι το έσωσε...
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
θα το διξει λογικα σημερα στις 23΄30. ειναι κολοφαρδος ανθρωπος
Είναι πολύ εντυπωσιακό, και δε νομιζω να είναι απλά τύχη το ότι το έσωσε...
Είχε την ικανότητα να κάνει τις σωστές ενέργειες που θα του έδιναν πιθανότητες να το σώσει! Και το έσωσε!
-
Σωστό!
Πάντως είναι ένας από τους πιο όμορφους αγώνες...
Πολύ ωραίες ειδικές και πολύ θέαμα... -
Ο πρωταθλητής καθάρισε εύκολα! Όλοι το αποδίδουν στη νέα γόμα της Μισλεν που όμως απλά έκανε την διαφορά. Ο Ψηλός κρατήθηκε μέσα στο δρόμο και χωρίς βλέψεις για νίκή, έδωσε μάχη με τον Πέτρο που την κέρδισε! Ο Ντυβαλ έκανε καλό αγώνα και χρόνους πήρε τους βαθμούς και σίγουρα θα συνεχίσει με άλλο αέρα τώρα! Και ο άλλος φιλανδός (Garde) κράτησε αλλά όπως φαίνεται είναι δύσκολο να διεκδικήσει χωμάτινα! Αναμενόμενη ήταν και απόδοση του Ατκινσον και Στολ σε αντίθεση με την απογοήτευση των Rovanpera, Galli αλλά των Skoda! Κάτι πρέπει να αλλάξει να σταματήσουν να παλεύβουν για τους βαθμούς της 7ης και 8ης θέσης!
Το πρωτάθλημα πάντως εξελλίσεται εντυπωσιακά με 5 οδηγούς (3 παγκόσμιους) να βρίσκονται μέσα σε 6 βαθμούς. Μακάρι να υπάρχουν και στην συνέχεια ανατρεπτικά αποτελέσματα και κρατηθούν τέτοιες διαφορές μέχρι το τέλος. Ανταγωνισμός και θέαμα!
-
η ford φετος δεν εχει καθολου καλους οδηγους
-
ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΕΥΚΟΛΑ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΛΑ... ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΤΗΣ ΝΙΚΗΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΤΗΣ MICHELIN ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ. ΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΥΤΗ Η ΥΠΕΡΟΧΗ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΧΩΜΑΤΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ, ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΚΑΤΑΡΡΙΨΕΙ ΤΟ ΡΕΚΟΝ ΝΙΚΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ Ο GRONHOLM ΕΒΑΛΕ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΟΔΗΓΕΙ ΜΕ ΠΕΡΙΤΤΑ ΡΙΣΚΑ. ΜΑΖΕΥΕΙ ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ. ΔΕΝ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΞΑΝΑΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΓΩΝΑ.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΕΡΜΑΤΙΣΑΝ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ DUVAL, ATKINSON ΜΕ ΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΣΕ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΦΙΛΙΚΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟΝ. ΟΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΣΑΦΕΙΣ, Ο ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΗΤΑΝ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 2 ΟΠΟΤΕ ΑΠΕΦΥΓΑΝ ΠΕΡΙΤΤΑ ΡΙΣΚΑ.
ΚΑΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ROVANPERA, ΕΧΑΣΕ ΚΑΘΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ GALLI ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ. ΚΑΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ 2 SKODA ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΙΧΑΝ, ΟΥΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΙ ΤΣΕΧΟΙ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ FORD, ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΦΕΡΟΥΝ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΟΙ ΜΕΤΡΙΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΠΟΥ ΠΛΑΙΣΙΩΝΟΥΝ ΤΟΝ GARDEMEISTER KAI EN MEΡΕΙ ΤΟ 'ΣΤΑΣΙΜΟ' ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ FOCUS ΠΟΥ ΥΠΟΛΕΙΠΕΤΑΙ ΣΑΦΩΣ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.
ΣΩΣΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ O WILSON ΕΠΕΝΔΥΣΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΕΞΕΙ ΤΟ 2006, ΑΦΟΥ Η ΦΕΤΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ, -
Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!!!
ΕΚΑΝΕ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΧΩΡΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΕΙ ΟΛΑ ΑΝ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΔΑΜΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΣΕ ΝΑ ΤΑ ΧΑΣΕΙ ΟΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΣΕ.
ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΑΛΛΟΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΙΝΑΙ, ΙΣΩΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΙΕΣΗ ΑΠΟ ΜΑΡΤΙΝ ΚΑΙ GARDE ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ.
Ο ΝΟΡΒΗΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙΤΛΟ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΝ ΔΕ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ ΠΡΩΤΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗ ΝΙΚΗ.
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΣΚΗΝΗ ΜΕ ΤΟ GALLI , Ο ΙΤΑΛΟΣ ΕΚΤΟΣ ΕΑΥΤΟΥ ΞΕΣΠΑΣΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΥΝΟΔΗΓΟ.ΤΙ ΤΡΑΒΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ? -
Νομίζω είναι και η πρώτη φορά που ο Petter χάνει σε μονομαχία
Κατά τα λοιπά, μου έκανε τεράστια εντύπωση η νίκη ενός συνδυασμού (Loeb + Citroen) που ποτέ δεν είχε δείξει κάτι ιδιαίτερο στους γρήγορους χωμάτινους αγώνες (ΝΖ, FIN). Εκτός από τα λάστιχα, δεν μπορώ να αποδώσω τη διαφορά σε κάποιο άλλο παράγοντα.
WRC 2005-4ος Γύρος ΡΑΛΙ N.ΖΗΛΑΝΔΙΑΣ