-
H ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΗΤΑΝ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΗ ΜΕ ΣΥΝΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ. Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ Ο LOEB, ΔΕΝ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 2 ΜΕΡΕΣ... ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΟΙ SOLBERG- GRONHOLM ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ, ΤΑ PIRELLI ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΩΡΑΙΑ ΜΑΧΗ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ.
Η ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΒΡΟΧΕΣ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ! -
Τι ωρα Ελλαδας αρχιζει η πρωτη ειδική του 2ου σκελους?
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Τι ωρα Ελλαδας αρχιζει η πρωτη ειδική του 2ου σκελους?00:23, 4 ΣΧΕΔΟΝ ΩΡΕΣ ΑΠΟ ΤΩΡΑ, ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ **ΠΕΡΙΛΗΨΗ **ΤΗΣ 1ΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΤ1!
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Τι ωρα Ελλαδας αρχιζει η πρωτη ειδική του 2ου σκελους?wrc.com -> Propecia Rally of New Zealand: New Zealand's rally is based around the city of Auckland.
04:58:16 Sat Apr 09 2005 in Pacific/Auckland (NZ) converts to
19:58:16 Fri Apr 08 2005 in Europe/Athens
DST is not in effect on this date/time in Pacific/Auckland (ΝΖ)
DST is in effect on this date/time in Europe/AthensΠηγή:timezoneconverter.com**
Συνεπώς η διαφορά είναι 9 ώρες και:Leg.1
SS01 08/04/2005 09:53 -> ΕΛΛΑΔΑ 08/04/2005 00:53
SS02 08/04/2005 10:46 -> ΕΛΛΑΔΑ 08/04/2005 01:46
SS03 08/04/2005 11:14 -> ΕΛΛΑΔΑ 08/04/2005 02:14
SS04 08/04/2005 11:37 -> ΕΛΛΑΔΑ 08/04/2005 02:37
SS05 08/04/2005 13:33 -> ΕΛΛΑΔΑ 08/04/2005 04:33
SS06 08/04/2005 14:01 -> ΕΛΛΑΔΑ 08/04/2005 05:01
SS07 08/04/2005 14:24 -> ΕΛΛΑΔΑ 08/04/2005 05:24
SS08 08/04/2005 14:54 -> ΕΛΛΑΔΑ 08/04/2005 05:54Leg.2
SS09 09/04/2005 09:23 -> ΕΛΛΑΔΑ 09/04/2005 00:23
SS10 09/04/2005 10:01 -> ΕΛΛΑΔΑ 09/04/2005 01:01
SS11 09/04/2005 10:24 -> ΕΛΛΑΔΑ 09/04/2005 01:24
SS12 09/04/2005 13:03 -> ΕΛΛΑΔΑ 09/04/2005 04:03
SS13 09/04/2005 13:39 -> ΕΛΛΑΔΑ 09/04/2005 04:39
SS14 09/04/2005 14:02 -> ΕΛΛΑΔΑ 09/04/2005 05:02
SS15 09/04/2005 19:30 -> ΕΛΛΑΔΑ 09/04/2005 10:30
SS16 09/04/2005 19:51 -> ΕΛΛΑΔΑ 09/04/2005 10:51Leg.3
SS17 10/04/2005 09:03 -> ΕΛΛΑΔΑ 10/04/2005 00:03
SS18 10/04/2005 09:26 -> ΕΛΛΑΔΑ 10/04/2005 00:26
SS19 10/04/2005 11:03 -> ΕΛΛΑΔΑ 10/04/2005 02:03
SS20 10/04/2005 11:36 -> ΕΛΛΑΔΑ 10/04/2005 02:36 -
1 1 LOEB
Citroen 1:31:30.3 0.0
(+0.0)
2 7 GRÖNHOLM
Peugeot 1:32:06.0 +35.7
(+35.7)
3 5 SOLBERG
Subaru 1:32:07.0 +36.7
(+1.0)
4 2 DUVAL
Citroen 1:32:11.0 +40.7
(+4.0)Έτσι έχουν τα αποτελέσματα (γενική) μετά την 10η ΕΔ, την 2η του 2ου
σκέλους....
Βλέπω τον αγαπημένο μου Πέτρο, να πυροβολεί.....
Αλλά ο αλσατός δεν κάθεται με σταυρωμένα χέρια!!
Πήρε την ειδική για 0,7''!!!!
Αυτές είναι μάχες!
Τα απότελέσματα της ΕΔ 10, μέχρι τώρα:
1 1 LOEB Citroen 9:07.3 0.0
2 5 SOLBERG Subaru 9:08.0 +0.7
3 7 GRÖNHOLM Peugeot 9:12.0 +4.7
4 2 DUVAL Citroen 9:14.1 +6.8
5 6 ATKINSON Subaru 9:17.9 +10.6
6 3 GARDEMEISTER Ford 9:18.6 +11.3
7 8 MÄRTIN Peugeot 9:18.6 +11.3
8 10 GALLI Mitsubishi 9:21.9 +14.6
9 9 ROVANPERÄ Mitsubishi 9:25.8 +18.5
10 14 STOHL Citroen 9:27.2 +19.9Αυτά από το swrt.com, που μαζί με αυτό της ΜΙΤΣΟΥ, είναι πλέον τα πιο γρήγορα σε ενημέρωση....
-
Ηδη, έχουμε 5 τερματίσαντες την 11η ΕΔ
-
Τελικα τα Μισλενια δεν φαινονται να πτοουνται απο τα Πιρελια!
Κ η διαφορα ως κ την 10η στο +30 απο την μαχη για την 2η θεση. -
Ο Solberg 2ος γενικής, στην 11η ΕΔ!!!!
Έριξε 2,7'' στον Gro!!!! -
1 5 SOLBERG Subaru 19:36.3 0.0
2 7 GRÖNHOLM Peugeot 19:39.0 +2.7
3 1 LOEB Citroen 19:40.8 +4.5
4 2 DUVAL Citroen 19:49.4 +13.1
5 8 MÄRTIN Peugeot 19:56.4 +20.1
6 3 GARDEMEISTER Ford 20:01.0 +24.7
7 6 ATKINSON Subaru 20:01.1 +24.8
8 14 STOHL Citroen 20:09.4 +33.1
9 10 GALLI Mitsubishi 20:13.2 +36.9
10 9 ROVANPERÄ Mitsubishi 20:16.5 +40.2
11 17 WARMBOLD Ford 20:41.7 +1:05.4
12 11 SCHWARZ Skoda 20:43.7 +1:07.4
13 12 TUOHINO Skoda 20:47.2 +1:10.9OVERALL CLASSIFICATION
Pos No. Driver Vehicle Time Diff Fastest
1 1 LOEB Citroen 1:51:11.1 0.0 (+0.0)
2 5 SOLBERG Subaru 1:51:43.3 +32.2 (+32.2)
3 7 GRÖNHOLM Peugeot 1:51:45.0 +33.9 (+1.7)
4 2 DUVAL Citroen 1:52:00.4 +49.3 (+15.4)
5 8 MÄRTIN Peugeot 1:52:55.0 +1:43.9 (+54.6)
6 3 GARDEMEISTER Ford 1:52:55.1 +1:44.0 (+0.1)
7 6 ATKINSON Subaru 1:52:55.6 +1:44.5 (+0.5)Μετα την 11η ΕΔ και τέλος της 1ης 'μπούκλας' του 2ου σκέλους....
-
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ, ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΤΟ 2ο ΣΚΕΛΟΣ ΟΤΙ Ο LOEB ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΟΠΟΤΕ Η ΜΑΧΗ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΗΣ 2ΗΣ ΘΕΣΗΣ ΜΕΤΑΞΥ GRONHOLM KAI SOLBERG!
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΣ Ο ΓΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΑΦΗΣΕ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ.
-
Φανταστειτε να κατεβαζαν και xsara 05 τι θα γινοταν!
Πραγματικα ο Γαλλος ειναι ΚΟΡΥΦΗ!
Χαλαλι του που ειναι αντιθεαματικος!Αλλα και ο Ντυβαλ παει πολυ καλα!
Με εκπλησσει θα ελεγα! -
ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΘΕΣΕΙΣ. Ο DUVAL ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΝΕΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΑ ΑΦΟΥ **ΠΡΕΠΕΙ **ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΣΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΡΑΛΛΥ. ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ, ΟΠΟΤΕ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ.
ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΤΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο GARDEMEISTER, O MONΑΔΙΚΟΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ WILSON.
TA MITSUBISHI, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ SKODA ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΥΝ. ΕΙΔΙΚΑ ΟΙ ΤΣΕΧΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΤΟΥΣ...
ΟΠΩΣ ΑΝΑΜΕΝΟΤΑΝ, STOHL KAI ΑTKINSON TA ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΜΙΑ ΧΑΡΑ, ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ANDERSSON ΜΕ ΤΟ SUZUKI ΠΟΥ ΑΔΙΚΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΝΩ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ Ν! ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ 2ΗΣ ΜΕΡΑΣ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ Ο PONS, ΕΝΩ Ο ARAI, O AL ATTIYAH KAI OI ΑΡΓΕΝΤΙΝΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ!
-
Loeb φαινεται οτι καθαρισε με τον καλυτερο τροπο. Αν δεν του τυχει καμια αναποδια στις υπολοιπες ειδικες θα παρει μια σπουδαια νικη. Φαινεται οτι χρησιμοποιησε οσο καλυτερα γινοταν το πλεονεκτημα που του εδωσαν τα ελαστικα του. Στην 13η κ ειδικοτερα στην 14η εκοψε τον βηχα πολυ αποτομα στους Gron κ Solb σκορπιζοντας τα οποια ονειρα τους για την 1η θεση κ κανοντας τους να ελπιζουν μονο σε καποια κακοτυχια του Γαλλου.
Για να δουμε πως θα εξελιχθει η μαχη για την 2η θεση.Απο εκει κ μετα ο Duval ειναι μονος του 4ος χωρις να απειλει ιδιατερα τους μπροστινους του κ εχοντας μια διαφορα ασφαλειας απο τους Garde κ Martin. Ελπιζω να δουμε κ μια μαχη μεταξυ των τελευταιων για την 5η θεση.
-
ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ!ΚΕΡΔΙΣΕ 4 ΕΙΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ.
Η ΜΑΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ Ο ΠΕΤΕΡ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ!
ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΧΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ GARDE - MARTIN ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΜΟΛΙΣ 9 SEC!
ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΜΕΡΑ! -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Τρέχει και Starlet N/1 !!!
Δεν ειναι εκτος homologation?
Μπορει να τρεξει αυτοκινητο σε αγωνα του παγκοσμιου αν εχει ληξει η homologation του?(αν και καθυστερημένα )
Το ΕΡ91 τρέχει μέχρι 2005.
-
Προσωπικά εντύπωση μου κάνουν οι εσωτερικές μάχες των οδηγών σε Μίτσου και Σκόντα! Πραγματικά μιλάμε για κοντινή μάχη! Μάχη απότι φαίνεται θα έχουμε όντως ανάμεσα σε Garde kai Martin αύριο. Όσο για την δεύτερη θέση ελπίζω να την πάρει ο ψηλός...
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
. Όσο για την δεύτερη θέση ελπίζω να την πάρει ο ψηλός...Παρόλο που είμαι Subaraκιας, κι εγώ θέλω το 'Σανίδα' 2ο, γιατί το αξίζει μετά από τόση γκαντεμιά και για λόγους συναγωνισμού....
Σκεφτήτε ότι αν τερματίσουν έτσι αύριο, το πρωτάθλημα ξαναρχίζει με διαφορές 1 βαθμού για τους 3 κορυφαίους.... -
Νικητής ο Loeb τελικά! Πραγματικά το αξίζε και το καλό γι αυτόν είναι ότι και στον επόμενο αγώνα ο μεγάλος αντίπαλος του θα ξεκινάει μπροστά του. Αυτό που με εντυπωσιάζει δεν είναι τόσο ότι κερδίζει, αλλά το ότι ακόμα και με τη διαφορά ασφαλέιας που έχει κάνει κορυφαίους χρόνους με διαφορά 1-2 sec από τον 1ο. Κέρδισε μάλιστα την τελευταία ειδική. Αυτό δεν είναι συνηθισμένη τακτική για κάποιον που έχει διαφορά 40sec μία ειδική πριν το τέλος.
Ο Gro επιτέλους δείχνει να χει πάρει πάνω του. Έδωσε μια δύσκολη μάχη και την κέρδισε με εντυπωσιακό τρόπο (3/4 ειδικές της ημέρας κέρδισε).
Ο Martin πήρε στην τελευταία ss τον Gardemeister.
Βλέποντας τη βαθμολογία, προμηνύεται ένα πολύ συναρπαστικό πρωτάθλημα όμοιο με αυτό του 2003. Οι 5 πρώτοι έχουν από 26 μέχρι 20 βαθμούς. Ακόμα και οι Martin,Gardemeister που δείχνουν να μην σε θέση να πιέσουν στο όρια ακόμα με τα καινούρια τους αυτοκίνητα, μαζεύουν παντού βαθμούς και παίζουν πολύ δυνατά.
-
Τα καταφεραι ο μεγαλος SEB , ΚΑΙ ΝΙΚΗΣΕ , ωραιος αγωνας με ομηρικες μαχες πισω , ο μαρτιν δειχνει να μαθαινει το αυτοκινιτο , οπως και οι garde ,duval, atkinson. eπισεις ο ατκινσον δικαιωνει την επιλογη της σουμπαρου , αφου κερδισε και ειδηκες , ηταν εμπρος απο τον εμπειρο πλεον rovampera
τα μιτσου περα απο το αποτελεσμα , ειναι καλυτερα σε ολους τους τομοις , απο περσι και ειναι ικανα να κυνηθουν μεσα στην οκταδα !
τα σκοντα δεν με ικανοποιησαν , θα δουμε στο μελλον .
-
είδατε τι έσωσε σε κάποια φάση ο Loeb;
WRC 2005-4ος Γύρος ΡΑΛΙ N.ΖΗΛΑΝΔΙΑΣ