-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
Ναι το καλύτερο είναι το Α4, δεν παίζεται σε συμπεριφορά, επιδόσεις, χώρους και από τα πιο προσιτά βέβαια.
Τι; δεν είναι πρωταπριλιά σήμερα;
τι άλλο θα διαβάσουμε...
δεν ειπαμε το καλυτερο αλλα πολυ καλο.μηπως εχεις καποιο αποθημενο με τα audi φιλε μου?
Aπλά λεει την αληθεια φιλε μου, που εσύ δεν θελεις να παραδεχθείς (προφανώς γιατι ήδη το αγόρασες).
Οσο για το S40 1.8 που λες οτι ειναι 'βαρκα γιαλος' μαλλον σκισμενο τουτού σου δώσανε να οδηγήσεις γιατι το αντιστοιχο που εγώ ειχα για 2 μερες ήταν άψογο μέχρι τα 170+ που του έδωσα.
-
Να κανω μια ασχετη ερωτηση....γιατι συγκρινετε το S40 1.8 με το 1.6Α4 αντι για το 1.8?
Το 1.8 εχει σαφως καλυτερο στησιμο...και επιδοσεις...και για μενα ειναι κριμα να μην δοσεις λιγα παραπανο για το 1.8. εγω το μετανιοσα.
Επισης απο πλευρας ανταλακτικων ακομα και αντιπροσωπειας δεν υπαρχει καμια σχεση... -
Ο χρήστης Dont_Panic έγραψε:
Να κανω μια ασχετη ερωτηση....γιατι συγκρινετε το S40 1.8 με το 1.6Α4 αντι για το 1.8?Μα, απλούστατα γιατί κοστίζουν το ίδιο (το Volvo ίσως είναι και λίγο φθηνότερο...)
Γιατρέ μου, αν το ερώτημα αναφερόταν στο 1,8Τ, οι απαντήσεις θα ήταν πολύ διαφορετικές...
Εξαιρετικό αυτοκίνητο το Α4, αλλά αδικείται από τον κινητήρα (τον 1,6)... Θέλει τουλάχιστον τον 2,0 FSI με τα 130 άλογα, που πιστεύω ότι και θα πρέπει να είναι η βασική έκδοση... Όχι τον 1,6 με τα 100...
Μην ξεχνάμε ότι είναι και 1300+ κιλά (άδειο)....
-
Παιδιά, δε θα μπω στην ουσία της συζήτησης, ένα πράγμα μόνο θα πω με πάσα ειλικρίνεια.
Σε καμιά περίπτωση το S40 δεν είναι 'βάρκα γιαλό'.Σε 15.800χμ που έχω κάνει δεν έχω διαπιστώσει κανένα τέτοιο φαινόμενο.
Το τριήμερο της Κ.Δευτέρας πήγε και ανετότατα κράτησε *(και θα τα κρατούσε για πολύ περισσότερο αν δεν έβαζε τις τσιρίδες ο ...other seat driver, για να θυμηθούμε και λίγο τον Δήμου) *τα 200χμ/ώρα (κοντέρ φυσικά, στην ευθεία της Κατερίνης) και όλα φαινόταν να είναι υπό έλεγχο και το αυτοκίνητο έδειχνε 'να μη μασάει'.
Σε επαρχιακό στροφιλίκι δεν έχει κανένα πρόβλημα.
Δεν είναι... 'ΤΥPE-R' και θα ήταν λίγο παράξενο να ζητάμε τέτοια ρύθμιση ανάρτησης από αυτό.
Πιθανώς να είναι 'οδηγικά απρόσωπο' (ελαφρώς) , όπως άλλωστε είναι και τα περισσότερα αυτοκίνητα σε αυτήν την κατηγορία (όπως είναι και το Α4) αλλά 'βάρκα γιαλό' σε καμία περίπτωση.
Αν 'ορίσουμε' σα μέτρο σύγκρισης τςη κατηγορίας την 156, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο 'στέκεται' πολύ καλά απέναντί της (4Τ, τεύχος Νοεμβρίου 2004) και είναι συνολικά καλύτερο αυτοκίνητο από το SAAB στα ίδια κυβικά (CAR, τεύχος Ιανουαρίου..μάλλον)Πάντως δε νομίζω ότι αν κάποιος επιλέξει το Α4 θα το...σκυλομετανιώσει!!
Αλώς θα 'συμβιβαστεί' με τα 102 άλογα.
Απλό είναι. -
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Οσο για τα καλα φρενα, το στήσιμο την μονωση και την ποιοτητα κατασκευής, τα περισσοτερα συγχρονα αυτοκινητα πλεον τα προσφέρουν.
Νομίζω ότι θα βρεις πολλούς να διαφωνούν σε αυτό!
(κι εγώ σ'αυτούς...)Kαι πολλους να συμφωνούν. Προφανώς αναφέρομαι σε αυτοκινητα στην ιδια περιπου κατηγορια με το Α4.
Κι εγώ σε αυτά αναφέρομαι....
Είναι πολύ μεγάλη γενικότητα, δε νομίζεις??Αν ήταν έτσι κανείς δε θα έπερνε με 24.000+ audi, bmw, .....
Θα έπερναν όλοι με 18.000 και άτοκα χρηματοδοτικά και ένα σωρό δώρα όλα τα- κατά τη γνώμη σου- ισάξια σε φρένα,στήσιμο,μόνωση και ποιότητα κατασκευής!!! -
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Ναι το καλύτερο είναι το Α4, δεν παίζεται σε συμπεριφορά, επιδόσεις, χώρους και από τα πιο προσιτά βέβαια.
Τι; δεν είναι πρωταπριλιά σήμερα;
τι άλλο θα διαβάσουμε...
δεν ειπαμε το καλυτερο αλλα πολυ καλο.μηπως εχεις καποιο αποθημενο με τα audi φιλε μου?
Aπλά λεει την αληθεια φιλε μου, που εσύ δεν θελεις να παραδεχθείς (προφανώς γιατι ήδη το αγόρασες).
Οσο για το S40 1.8 που λες οτι ειναι 'βαρκα γιαλος' μαλλον σκισμενο τουτού σου δώσανε να οδηγήσεις γιατι το αντιστοιχο που εγώ ειχα για 2 μερες ήταν άψογο μέχρι τα 170+ που του έδωσα.
κοιτα προμηθεα επειδη τα εχω οδηγησει και τα δυο,δεν φταιω αν ηταν σκισμενο το ντουντου οπως λες(λαθος τους γιατι με προβληματισε αρκετα και τελικα κατεληξα στο Α4)αλλα ειχε ασαφεια σε μεγαλες ταχυτητες,κατι που το Α4 δεν το ειχε.
ο ικαρ οπως και αρκετοι εδω μεσα ειναι απολυτοι σε αυτ/τα που δεν πανε αλλα αν τους πει οτι διαπιστωνεις κατι στο 6(μαζντα)θα αρχισουν τις ειρωνιες κτλ.
επειδη το θεμα μας δεν ειναι αυτο,η αποψη μου ειναι οτι το Α4 1.6 συγκρινεται με το 1.8 της βολβο οχι με γνομωνα τα χρηματα,αλλα γιατι το s40 1.6 ειναι πολυ θορυβωδες και πολυ λιγο.εγω παντως που βρεθηκα να αποφασισω αναμεσα στα 2 βρεθηκα σε μεγαλο διλλημα.θα συμφωνησω με τον φιλο μου τον τραβελερ στο οτι στο Α4 υπαρχει καποιος μικρος συμβιβασμος ως προς τα 102 αλλα μακαρι να μπορουσα να διαθεσω αλλα 2 και κατι εκατ να παρω το 1.8
παντως οποιος επιλεξει το Α4(και ειναι αρκετοι αυτοι)δεν θα το μετανιωσει με τιποτα οπως πχ και με το s40 1.8 -
Ο χρήστης giatros έγραψε:
Ναι το καλύτερο είναι το Α4, δεν παίζεται σε συμπεριφορά, επιδόσεις, χώρους και από τα πιο προσιτά βέβαια.
Τι; δεν είναι πρωταπριλιά σήμερα;
τι άλλο θα διαβάσουμε...
δεν ειπαμε το καλυτερο αλλα πολυ καλο.μηπως εχεις καποιο αποθημενο με τα audi φιλε μου?
Κανένα απολύτως! Κι ορισμένοι που με ξέρουν θα συμφωνήσουν. Το Α4 TQ είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο -αν και ακριβό- το 1.6 απλώς απαράδεκτο. Το δικίνητο 1.8 δεν είναι εξίσου καλό με το Quattro, Audi είναι και τα δύο. Δεν έχει να κάνει με τη μάρκα. Και το Α2 Audi είναι. Επειδή είναι Audi δεν σημαίνει αυτόματα ότι είναι και 'καλό'.
Το ίδιο απαράδεκτο είναι και το Passat 1.6 όπως και όλα -για μένα- τα 1.4 με 75 άλογα που κυκλοφορούν ανεξαρτήτως καταγωγής (PSA ή VAG). Μην ξεχνάμε και την 316 φυσικά το νέο Toledo, το Altea, αλλά τα δύο τελευταία δεν κοστίζουν 24Κ+
Σχετικό είναι και το γεγονός ότι το νέο Passat δεν θα εισαχθεί επίσημα με τον αρχαίο 1.6 8V, παρόλο που υπάρχει και αυτή η έκδοση
-
Ο χρήστης sotiropul έγραψε:
Αν ήταν έτσι κανείς δε θα έπερνε με 24.000+ audi, bmw, .....
Θα έπερναν όλοι με 18.000 και άτοκα χρηματοδοτικά και ένα σωρό δώρα όλα τα- κατά τη γνώμη σου- ισάξια σε φρένα,στήσιμο,μόνωση και ποιότητα κατασκευής!!!και χωρίς 'όνομα'
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ναι το καλύτερο είναι το Α4, δεν παίζεται σε συμπεριφορά, επιδόσεις, χώρους και από τα πιο προσιτά βέβαια.
Τι; δεν είναι πρωταπριλιά σήμερα;
τι άλλο θα διαβάσουμε...
δεν ειπαμε το καλυτερο αλλα πολυ καλο.μηπως εχεις καποιο αποθημενο με τα audi φιλε μου?
το 1.6 απλώς απαράδεκτο.
εισαι υπερβολικος για να μην πω τιποτε αλλο.κανενα αυτ-το δεν ειναι απραδεκτο.κρατα την γνωμη σου για σενα φιλε μου.
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
Ναι το καλύτερο είναι το Α4, δεν παίζεται σε συμπεριφορά, επιδόσεις, χώρους και από τα πιο προσιτά βέβαια.
Τι; δεν είναι πρωταπριλιά σήμερα;
τι άλλο θα διαβάσουμε...
δεν ειπαμε το καλυτερο αλλα πολυ καλο.μηπως εχεις καποιο αποθημενο με τα audi φιλε μου?
το 1.6 απλώς απαράδεκτο.
εισαι υπερβολικος για να μην πω τιποτε αλλο.κανενα αυτ-το δεν ειναι απραδεκτο.κρατα την γνωμη σου για σενα φιλε μου.
Όπως είδες πιο πάνω γράφω ΓΙΑ ΜΕΝΑ απαράδεκτο. Το αν θα κρατήσω για μένα ή όχι τη γνώμη μου δεν θα μου το πεις εσύ. Έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα με το Α4 1.6 και το Passat 1.6 και ναι είναι απαράδεκτα για μένα.
Με το ίδιο σκεπτικό μην γράφεις ότι είναι καλό αυτοκίνητο γιατί παρασύρεισ ορισμένους
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ναι το καλύτερο είναι το Α4, δεν παίζεται σε συμπεριφορά, επιδόσεις, χώρους και από τα πιο προσιτά βέβαια.
Τι; δεν είναι πρωταπριλιά σήμερα;
τι άλλο θα διαβάσουμε...
δεν ειπαμε το καλυτερο αλλα πολυ καλο.μηπως εχεις καποιο αποθημενο με τα audi φιλε μου?
το 1.6 απλώς απαράδεκτο.
εισαι υπερβολικος για να μην πω τιποτε αλλο.κανενα αυτ-το δεν ειναι απραδεκτο.κρατα την γνωμη σου για σενα φιλε μου.
Όπως είδες πιο πάνω γράφω ΓΙΑ ΜΕΝΑ απαράδεκτο. Το αν θα κρατήσω για μένα ή όχι τη γνώμη μου δεν θα μου το πεις εσύ. Έχω κάνει πολλά χιλιόμετρα με το Α4 1.6 και το Passat 1.6 και ναι είναι απαράδεκτα για μένα.
Με το ίδιο σκεπτικό μην γράφεις ότι είναι καλό αυτοκίνητο γιατί παρασύρεισ ορισμένους
τι εγινε?εκνευριστηκαμε ικαρ?και εγω θα σου το πω και οποιος αλλος κρινει οτι εισαι υπερβολικος.κοιτα δεν γραφεις οτι ειναι ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ απαραδεκτο αλλα το γενικευεις. ποτε κανενα περιοδικο αυτ/των δεν χαρακτηρισε κανενα αυτ/το απαραδεκτο και ερχεσαι εσυ και ισοπεδωνεις τα παντα.λιγο οριο δεν βλαπτει,το οτι η ανωνυμια του ιντερνετ σου δινει μια ελευθερια λογου δεν σημαινει οτι μπορεις να λες οτι θελεις(απαραδεκτο).κλεινω το θεμα εδω και καλα θα κανεις να εισαι πιο προσεκτικος σε αυτα που λες,και οταν λες την αποψη σου να λες οτι ειναι για εσενα ετσι.οκ?
-
ρε σε λιγο θα βαζουμε στην υπογραφη μας οτι το ποστ αυτο γραφει προσωπικες αποψεις και γνωμες και δε εχουν καμμια σχεση με αυτοκινητοβιομηχανιες ή οτιδηποτε αλλο! χμ...
τωρα που το σκεφτομαι να το παμε ενα βημα παραπανω και να απαγορεψουμε στον οποιοδηποτε να κανει quote αυτο που εχουμε γραψει, τμηματικα ή ολοκληρο χωρις την εγγραφη εγκριση του συγγραφεα!γιατρε, δε μας τα λες καλα τα πραγματα!
(τι κακο ειναι αυτο, να μη παραδεχονται οι γερμανοφιλοι οτι εχουν κανει λαθος επιλογη και να προσπαθουν να κανουν το ασπρο μαυρο....)
για να επανελθω στο θεμα, κι εγω δε θα επαιρνα ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ αυτοκινητο ειναι ΤΟΣΟ βαρυ με τοσα λιγα αλογα! Με αυτες τις αναλογιες το αυτοκινητο απλα σερνεται....
α! και για να ειμαστε ενταξει, κραταω τη γνωμη μου για μενα!
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
ποτε κανενα περιοδικο αυτ/των δεν χαρακτηρισε κανενα αυτ/το απαραδεκτοκαι δεν σε προβληματίζει αυτό;
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
....ποτε κανενα περιοδικο αυτ/των δεν χαρακτηρισε κανενα αυτ/το απαραδεκτο και ερχεσαι εσυ και ισοπεδωνεις τα παντα......Ναι, ναι, ιδίως όταν έχει δισέλιδες διαφημίσεις του αυτοκινήτου σε κάθε τεύχος του...
Εξάλλου σιγά μην είναι απαράδεκτο αυτοκίνητο που κοστίζει 24700 ευρά (βασική έκδοση χωρίς τέλη ταξ., έξοδα μεταφοράς κλπ κλπ), ζυγίζει 1300 κιλά και αποδίδει 102 άλογα. Α, να μην ξεχάσω το φθηνό service και το μεγάλο διάστημα εγγύησης...
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
τι κακο ειναι αυτο, να μη παραδεχονται οι γερμανοφιλοι οτι εχουν κανει λαθος επιλογη και να προσπαθουν να κανουν το ασπρο μαυρο....'Ελεος ρε μάγκες τι είναι αυτά που γράφετε??
Επειδή δεν είσαι εσύ δηλαδή γερμανόφιλος πρέπει να παραδεχτούμε ότι έχουμε κάνει όλοι λάθος?????'Ημαρτον που λέει κι ο ξεδοντιάρης...
-
λαθος φιλε μου! ειμαι φιλος οποιασδηποτε αυτοκινητοβιομηχανιας κανει 'σωστα' αυτοκινητα!
η αουντι σαφως εχει βγαλει κορυφαια αυτοκινητα! απλα το Α4 1.6 δεν θεωρω οτι ειναι σωστο και εκτος αυτου εδω ειπωθηκαν οτι το συγκερκιμενο αυτοκινητο κανει και ρανει! ε, ειπαμε, αλλα οχι κι ετσι! υπαρχει και μετρο!
chill!
(κι εσυ το 1.6 εχεις ??)
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
τι εγινε?εκνευριστηκαμε ικαρ?και εγω θα σου το πω και οποιος αλλος κρινει οτι εισαι υπερβολικος.κοιτα δεν γραφεις οτι ειναι ΓΙΑ ΕΣΕΝΑ απαραδεκτο αλλα το γενικευεις. ποτε κανενα περιοδικο αυτ/των δεν χαρακτηρισε κανενα αυτ/το απαραδεκτο και ερχεσαι εσυ και ισοπεδωνεις τα παντα.λιγο οριο δεν βλαπτει,το οτι η ανωνυμια του ιντερνετ σου δινει μια ελευθερια λογου δεν σημαινει οτι μπορεις να λες οτι θελεις(απαραδεκτο).κλεινω το θεμα εδω και καλα θα κανεις να εισαι πιο προσεκτικος σε αυτα που λες,και οταν λες την αποψη σου να λες οτι ειναι για εσενα ετσι.οκ?
Κανένας εκνευρισμός, δεν το αγόρασα εγώ άλλωστε για να εκνευριστώ. Στα χιλιόμετρα που έκανα όντως εκνευρίστηκα πάρα πολύ όταν για να χω μία αξιοπρεπή ταχύτητα ταξίδίου ο κινητήρας δούλευε με το ζόρι στις 3.500-4.000σ.α.λ
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=7319
και επίσης τη δοκιμή του Toledo, με αυτόν τον κινητήρα και αντίστοιχη αναλογία κιλών/ίππο, αυτού του τεύχους. Βέβαια πολύ δύσκολα θα βρεις δημοσιογραφικό καινούριο Α4 1.6 (γιατί άραγε; ). Στα σημερινά περιοδικά ΜΗΝ περιμένεις να βρεις 'απαράδεκτες' εκφράσεις. Σε κατ' ιδίαν συζητήσεις με συντάκτες ΜΠΟΡΕΙ
-
ακου τμ το Α4 μολις το αγορασα δεν πιστευω οτι εχω κανει λαθος,ο καιρος θα το δειξει βεβαια αυτο και να εισαι σιγουρος οτι αν διαπιστωσω κατι τετοιο θα το μοιραστω μαζι σας,δεν εχω κανενα τετοιο κομπλεξ,απλα επειδη οδηγησα αρκετα αυτ/τα εκτος του βολβο κατεληξα οτι το Α4 μου ταιριαζει περισσοτερο.
τωρα για το θεμα του φορουμ αστο καλυτερα τι λεει και τι γραφει ο καθενας.
στον σλιβι να πω αυτες τις ιστοριες με τα περιοδικα τις χρησιμοποιουν καποιοι γιατι δεν εχουν τι αλλο να πουνε,οσο για τα σερβις κανε καμμια βολτα και σε αλλες εταιριες(volvo,bmw.mb,saab)να δεις και εκει τις τιμες.
ικαρ δεν θα συμφωνησω μαζι σου και το ξερεις.τωρα για το δημοσιογραφικα 1.6 τι να σου πω?γενικα εκτος απο το 2.0 tfsi εγω δεν ειδα καποιο αλλο αρθρο. -
Ο χρήστης tazz έγραψε:
ποτε κανενα περιοδικο αυτ/των δεν χαρακτηρισε κανενα αυτ/το απαραδεκτο
και δεν σε προβληματίζει αυτό;
κοιτα ταζζ μονο χαζος δεν ειμαι,αναμεσα στα περιοδικα και στις εταιριες υπαρχει αλισβερισι,ειναι πολλα τα λεφτα φιλε μου,μονο που αυτο ισχυει για ολες τις μαρκες και οχι μονο για την αουντι η οποια δεν ειναι και καλος πελατης οσον αφορα τις διαφημισεις,διορθωσε με αν κανω λαθος,ποσες διαφημισεις αουντι βλεπεις σε σχεση με οπελ,χιουνται,μαζντα,τογιοτα κ.α?
-
Ο χρήστης giatros έγραψε:
οσο για τα σερβις,στα 15000 πρωτο τεστ,αλλαγη λαδιων 116 ευρω και στα 30000 χλμ 235000.τιμες λιγο πιο ακριβες απο τον μεσο ορο.Μην ξεχνάμε ότι, μπορεί οι τιμές να είναι λίγο ακριβότερες, αλλά εγώ το Golf θα το πάω για αλλαγή λαδιών στα 15.000 και για σέρβις στα 30.000.
Άλλα αυτοκίνητα θα έχουν κάνει δύο σέρβις ως τότεtm, οι γερμανόφιλοι παραμένουν γερμανόφιλοι επειδή μάλλον μένουν ευχαριστημένοι... Αμάν πια με τους ΑΝΤΙγερμανόφιλους. Πήξαμε
AUDI A4 1.6