-
Πολλά ακούγονται τελευταία για νέους γύρους στο καλεντάρι. Πορτογαλία, Κίνα, Νορβηγία, Καναδάς, Ιορδανία!!!!
Κάποιοι πρέπει να βγουν για να γίνει αυτό. Ωστόσο πέρσι δεν ήταν που η FIA έκανε πρόγραμμα για 3 χρόνια?Το Ακρόπολις φαίνεται δυνατό, αλλά αν διαβάσετε (οι περισσότεροι θα το έχετε κάνει) απόψεις σε διεθνές φόρουμ, δεν το έχουν σε υψηλή προτεραιότητα.
Η Κύπρος φαίνεται να κλονίζεται με την ομοιομορφία με το Ακρόπολις και Τουρκίας αλλά και τις 'αργές' Μ.Ω.Τ.
Η Αυστραλία παρότι καλά οργανωμένος αγώνας, μπαίνει μέσα έχει τοπικά προβλήματα και δείχνει ότι δεν τον θέλει τον αγώνα.Από την άλλη η Πορτογαλία έχει τον πρώτο λόγο μετά και τον εξαιρετικό αγώνα του ΕΠΡ που διοργάνωσε και τις δηλώσεις των - καθόλου αδιάφορων - οδηγών που πήραν μέρος.
Η Κίνα έκανε στο παρελθόν (1999) έναν αγώνα και σήμερα δείχνει δυνατή για τους κατασκευαστές και χορηγούς για την τεράστια αγορά που διαθέτει.
Η Ιορδανία έρχεται μάλλον σαν outsider αφού εκεί οι λόγοι είναι καθαρά για θέματα χορηγών.
Νορβηγία και Καναδάς μάχονται για ένα ακόμη χιονισμένο αγώνα στηριζόμενοι και στα προβλήματα της Σουηδίας που ψάχνουν το χιόνι κάθε χρόνο.Για καταθέστε απόψεις και πείτε τι βλέπετε και για το Ακρόπολις.
-
Πολλά ακούγονται τελευταία για νέους γύρους στο καλεντάρι. Πορτογαλία, Κίνα, Νορβηγία, Καναδάς, Ιορδανία!!!!
Κάποιοι πρέπει να βγουν για να γίνει αυτό. Ωστόσο πέρσι δεν ήταν που η FIA έκανε πρόγραμμα για 3 χρόνια?Το Ακρόπολις φαίνεται δυνατό, αλλά αν διαβάσετε (οι περισσότεροι θα το έχετε κάνει) απόψεις σε διεθνές φόρουμ, δεν το έχουν σε υψηλή προτεραιότητα.
Η Κύπρος φαίνεται να κλονίζεται με την ομοιομορφία με το Ακρόπολις και Τουρκίας αλλά και τις 'αργές' Μ.Ω.Τ.
Η Αυστραλία παρότι καλά οργανωμένος αγώνας, μπαίνει μέσα έχει τοπικά προβλήματα και δείχνει ότι δεν τον θέλει τον αγώνα.Από την άλλη η Πορτογαλία έχει τον πρώτο λόγο μετά και τον εξαιρετικό αγώνα του ΕΠΡ που διοργάνωσε και τις δηλώσεις των - καθόλου αδιάφορων - οδηγών που πήραν μέρος.
Η Κίνα έκανε στο παρελθόν (1999) έναν αγώνα και σήμερα δείχνει δυνατή για τους κατασκευαστές και χορηγούς για την τεράστια αγορά που διαθέτει.
Η Ιορδανία έρχεται μάλλον σαν outsider αφού εκεί οι λόγοι είναι καθαρά για θέματα χορηγών.
Νορβηγία και Καναδάς μάχονται για ένα ακόμη χιονισμένο αγώνα στηριζόμενοι και στα προβλήματα της Σουηδίας που ψάχνουν το χιόνι κάθε χρόνο.Για καταθέστε απόψεις και πείτε τι βλέπετε και για το Ακρόπολις.
-
Πολλά ακούγονται τελευταία για νέους γύρους στο καλεντάρι. Πορτογαλία, Κίνα, Νορβηγία, Καναδάς, Ιορδανία!!!!
Κάποιοι πρέπει να βγουν για να γίνει αυτό. Ωστόσο πέρσι δεν ήταν που η FIA έκανε πρόγραμμα για 3 χρόνια?Το Ακρόπολις φαίνεται δυνατό, αλλά αν διαβάσετε (οι περισσότεροι θα το έχετε κάνει) απόψεις σε διεθνές φόρουμ, δεν το έχουν σε υψηλή προτεραιότητα.
Η Κύπρος φαίνεται να κλονίζεται με την ομοιομορφία με το Ακρόπολις και Τουρκίας αλλά και τις 'αργές' Μ.Ω.Τ.
Η Αυστραλία παρότι καλά οργανωμένος αγώνας, μπαίνει μέσα έχει τοπικά προβλήματα και δείχνει ότι δεν τον θέλει τον αγώνα.Από την άλλη η Πορτογαλία έχει τον πρώτο λόγο μετά και τον εξαιρετικό αγώνα του ΕΠΡ που διοργάνωσε και τις δηλώσεις των - καθόλου αδιάφορων - οδηγών που πήραν μέρος.
Η Κίνα έκανε στο παρελθόν (1999) έναν αγώνα και σήμερα δείχνει δυνατή για τους κατασκευαστές και χορηγούς για την τεράστια αγορά που διαθέτει.
Η Ιορδανία έρχεται μάλλον σαν outsider αφού εκεί οι λόγοι είναι καθαρά για θέματα χορηγών.
Νορβηγία και Καναδάς μάχονται για ένα ακόμη χιονισμένο αγώνα στηριζόμενοι και στα προβλήματα της Σουηδίας που ψάχνουν το χιόνι κάθε χρόνο.Για καταθέστε απόψεις και πείτε τι βλέπετε και για το Ακρόπολις.
-
Δεν έχω ενημερωθεί από ξένα site για να ξέρω για το Ακρόπολις.Πιστεύω οτι δύσκολα θα μας βγάλουν, καθώς γενικά υπάρχει μια συμπάθεια απέναντι στον ιστορικό μας αγώνα.Οι οδηγοί το απολαμβάνουν, ωραίο καιρό έχουμε, κόσμο, βουνά άπειρα για δοκιμές...Νομίζω δε κινδυνεύουμε άμεσα
Η Κίνα σίγουρα έχει δύναμη και η αγορά της σίγουρα επηρεάζει.Σκεφτείτε πόσοι Κινέζοι θα δουν από κοντά τα θηρία και θα επηρεαστεί η επιλογή αγοράς αυτοκινήτου (όχι απαραίτητα μοντέλου αλλά και μάρκας).
Νομίζω ο Καναδάς και η Νορβηγία είναι περισσότερο αουτσάιντερ από Ιορδανία.Δε νομίζω οτι υπάρχει χώρος για ένα ακόμα χιονισμένο αγώνα.Ειδικά ο Καναδάς στα μάτια μου φαίνεται μακριά από το θεσμό.
Αντίθετα η Ιορδανία είναι σ μια περιοχή που δεν υπάρχει άλλος αγώνας και υποθέτω οτι το 'ερημικό' τοπίο θα δώσει διαφορετικό χρώμα στο Πρωτάθλημα.Αν υπάρχει και θέμα χορηγών, τότε ενισχύεται κατά τη γνώμη μου.
Τέλος η Πορτογαλία είχε διοργανώσει στο παρελθόν, μάλλον με αποτυχία, λόγω αδυναμίας τιθάσευσης του κόσμου.Αν το κατάφερε στο ΕΠΡ τότε μπορεί...
Γενικά πιστεύω οτι έχουν συσσωρευτεί πολλοί αγώνες γύρω από τη Μεσόγειο, κάτι που δεν κάνει καλό στην εικόνα του ΠΠΡ: Ελλάδα, Τουρκία, Κύπρος, Κορσική, Σαν Ρέμο, Ισπανία και Μόντε....Αν μάλιστα αναλογιστούμε οτι σε αυτές τις χώρες οι εταιρείες είναι πολύ γνωστές και αποτελούν γι αυτές γνωστές 'ποσότητες' τότε μάλλον κάποιο θα φύγει...
Προσωπικά αν και δε το θέλω υποθέτω το Κύπρου, καθώς είναι ένα ακόμη Ακρόπολις, ακόμη πιο αργό και ίσως λίγο πιο σκληρό και η αγορά εκεί είναι μικρή.Αν η Τουρκία λύσει τα προβλήματα οργάνωσης που την χαρακτηρίζουν, νομίζω θα κερδίσει την εμπιστοσύνη.
Σε κάθε περίπτωση πιστεύω (και ελπίζω) οτι το ακρόπολις δεν κινδυνεύει -
και γω ειχα ακουσει οτι μεχρι το 2007 με 2008 το προγραμα θα ειναι οπως ειναι τωρα . τι παπαριες λενε τωρα ?
-
Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
και γω ειχα ακουσει οτι μεχρι το 2007 με 2008 το προγραμα θα ειναι οπως ειναι τωρα . τι παπαριες λενε τωρα ?Ας είναι καλά το δολλάρια (ή πλεον Ευρώπουλα...) των χορηγών και της Τι-Βι...
-
Οι φήμες πολλές, οι συζητήσεις και οι διαβουλεύσεις στα κατάλληλα κλιμάκια ακόμα περισσότερες.
Θεωρώ πως το Ακρόπολις δεν κινδυνεύει. Έχει γερά θεμέλια, κατάλληλες 'γνωριμίες', καλή οργάνωση και πολύ ιστορία.
Δυστυχώς όμως, δεν μπορώ να πω το ίδιο και για το Κύπρου. Καλή οργάνωση, τρομερή ξενοδοχειακή υποδομή, αλλά όλα τ' άλλα; (Διαφορετικότητα, ταχύτητα, γνωριμίες, αγορά)
Κίνα και Πορτογαλία τα θεωρώ δεδομένα από το 2007. Αν υπάρξει τρίτο η μάχη θα γίνει μεταξύ Νορβηγίας (όχι Καναδά) και Ιορδανίας ανάλογα με τις ισορροπίες. Θα επικρατήσει το θέαμα και η λογική ή το χρήμα αντίστοιχα;Το θέμα είναι ποιά θα βγούνε; Μετά το Κύπρου, δε βλέπω καλά και το Τουρκίας. Από εκεί και πέρα όμως;
-
Aν υποθέσουμε ότι θα φύγουν Κύπρου (λόγω ομοιομορφίας),Τουρκίας (λόγω μή ανταπόκρισης του κόσμου?) και Αυστραλίας (οικειοθελώς),τότε η αντικατάσταση με παρόμοιο σχεδόν κόστος θα μπορούσε να γίνει αντίστοιχα από Νορβηγία,Ιορδανία και Κίνα.Ίδωμεν!
-
Για το Ακρόπολις δεν ανυσυχώ, απλά μετέφερα κάποιες δημοσιεύσεις μελών που ασχολούνται με το χώρο και το έχουν στους 2-3 αγώνες που δεν θα ήθελαν.
Για το Πορτογαλίας συζητιέται και για το 2006!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Για το Ακρόπολις δεν ανυσυχώ, απλά μετέφερα κάποιες δημοσιεύσεις μελών που ασχολούνται με το χώρο και το έχουν στους 2-3 αγώνες που δεν θα ήθελαν.Για το Πορτογαλίας συζητιέται και για το 2006!
Προσωπικά πιστεύω πως το Πρτογαλίας ήταν ωραίο ράλλυ.Μπορεί να χε προβλήματα με τον κόσμο και με την οργάνωση αλλά σαν θέαμα με ικανοποιούσε με το παραπάνω!
-
Είδατε το άρθρο στο rally.gr? ( http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... le_id=7944 )
Tι γίνεται με την περίπτωση 12 αγώνων? Ποιοι θα είναι οι υποψήφιοι?
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Είδατε το άρθρο στο rally.gr? ( http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... le_id=7944 )
Tι γίνεται με την περίπτωση 12 αγώνων? Ποιοι θα είναι οι υποψήφιοι?ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΑΝ ΕΠΙΜΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΣΕ ΠΙΘΑΝΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ, ΜΙΑ ΜΕΣΗ ΛΥΣΗ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ. **14 ΑΓΩΝΕΣ **ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΙΘΑΝΗ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 3 ΑΓΩΝΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ...
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Είδατε το άρθρο στο rally.gr? ( http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... le_id=7944 )
Tι γίνεται με την περίπτωση 12 αγώνων? Ποιοι θα είναι οι υποψήφιοι?ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΑΝ ΕΠΙΜΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΣΕ ΠΙΘΑΝΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ, ΜΙΑ ΜΕΣΗ ΛΥΣΗ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ. **14 ΑΓΩΝΕΣ **ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΙΘΑΝΗ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 3 ΑΓΩΝΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ...
ενοεις , σαρδηνια , κυπρο και τουρκια ε ?
-
Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
Είδατε το άρθρο στο rally.gr? ( http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... le_id=7944 )
Tι γίνεται με την περίπτωση 12 αγώνων? Ποιοι θα είναι οι υποψήφιοι?ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΑΝ ΕΠΙΜΕΙΝΟΥΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΣΕ ΠΙΘΑΝΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ, ΜΙΑ ΜΕΣΗ ΛΥΣΗ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ. **14 ΑΓΩΝΕΣ **ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΙΘΑΝΗ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 3 ΑΓΩΝΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ...
ενοεις , σαρδηνια , κυπρο και τουρκια ε ?
ΕΝΝΟΩ ΚΥΠΡΟ, ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΣ ΕΑΥΤΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ (ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!) ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΙΝΔΥΝΕΨΟΥΜΕ...
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ FIA ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΟΙΡΑ...ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΣΑΝ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΝ ΕΚΤΟΣ SAFARI KAI ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ. ΑΣ ΜΗΝ ΕΦΗΣΥΧΑΖΟΜΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ... -
Δεν ξερω ποσοι και ποιοι παραγοντες συντελουν στην εγγραφη η στη διαγραφη ενος αγωνα στο καλενταρι.
Αλλα μιας και οι οργανωτες ζητανε πρωτα απ'ολα ξενοδοχιακες ευκολιες και η περιοχη της Φινλαμιας υστερει σε αυτο τον τομεα, μια σταδιακη μεταφορα του αγωνα προς την Πελοποννησο θα εδινε μια νεα ,διαφορετικη οψη στον αγωνα μας.(Παρασκευη κατω απο το αυλακι και τις αλλες δυο απο πανω η αντιστροφα ).
Επισης πρεπει να φροντισουμε να ερθει ξανα η ημερομηνια τελεσης στις αρχες η τα μεσα του Μαη.Ο Ιουνιος (τελευταια βδομαδα φετος) στα Ελληνικα βουνα πρεπει να ειναι κολαση για τα πληρωματα.Υ.Γ.ολα αυτα τα γραφω με ακραν υστεροβουλια.Λαχταρησα χωμα απο Παρνωνα αλλα και το αγναντεμα του Κορινθιακου απο τις παραλιες του.
-
Προσωρινό πρόγραμμα για το 2006 από το WRN. Τίποτε νέο από αγώνες, μόνο Τουρκία και Κύπρος πήγαν Σεπτέμβρη, αλλά μου φαίνεται ότι θα ακολουθήσουν αλλαγές. Υπάρχει ένα μεγάλο κενό μεταξύ του Ακρόπολις και του Γερμανίας λόγω Μουντιαλ!
Monte Carlo Rally January 20-22
Swedish Rally February 3-5
Rally Mexico March 3-5
Catalonia Rally March 24-26
Tour of Corsica March 31-April 2
Rally of Argentina April 21-23
Rally of Italy May 19-21
Acropolis Rally June 9-11
Deutschland Rally July 21-23
Rally Finland August 4-6
Rally Japan August 18-20
Cyprus Rally September 1-3
Rally of Turkey September 22-24
Rally of New Zealand October 7-10
Rally Australia October 27-29
Rally GB November 10-12 -
NEA ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ (ΤΕΛΙΚΗ?) ΔΩΘΗΚΕ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.
wrc-Kalender 2006:
20.-22. Januar - Monte Carlo
03.-05. Februar - Sweden
03.-05. März - Mexico
24.-26. März - Spain
07.-09. April - France
21.-23. April - Argentina
05.-07. Mai - Italy
19.-21. Mai - Greece
11.-13. August - Germany
18.-20. August - Finland
01.-03. September - Japan
22.-24. September - Cyprus
06.-08. Oktober - Turkey
27.-29. Oktober - Australia
10.-12. November - New Zealand
24.-26. November - Great BritainΙΟΥΝΙΟ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΓΩΝΕΣ ΛΟΓΩ ΜΟΥΝΤΙΑΛ. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΟΥ ΜΟΡΦΗ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΗ ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ FIA. ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΤΟ ΜΑΗ ΛΟΙΠΟΝ? ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ...
-
Ουσιαστικές αλλαγές βλέπω. Εκτός το κενό για το Μουντιάλ, έχουμε 2 ασφάλτινα (Ισπανία, Κορσική) στην αρχή της χρονιάς ενώ στο τέλος πήγαν οι Τουρκία και η κύπρος και φινάλε πάλι με Βρετανία.
Νέοι αγώνες στο ημερολόγιο του WRC