-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Κοίταξε να δεις, σχετικά με το δίλιτρο που λες, με προβληματίζουν η υψηλότερη ασφάλεια και τα τέλη,
Σε αυτά έχεις δίκιο... Αλλά η επιβάρυνση δεν νομίζω να είναι μεγαλύτερη από τη διαφορά στο κόστος των σέρβις στην αντιπροσωπεία της Audi...(δεν άντεξα... την είπα την κακία... )
η αυξημένη λογικά κατανάλωση,
Χμ... εδώ μάλλον δεν έχεις δίκιο, μιας και ο δυνατότερος (και το κυριότερο πιο ροπάτος) κινητήρας θα πιέζεται πολύ λιγότερο για να κινήσει το αμάξωμα (και πλέον τα αμαξώματα είναι αρκετά βαριά). Δεν είναι σπάνιο το φαινόμενο τα 1,6 να καίνε περισσότερο από τα 2,0, απλούστατα γιατί οι 'μικρότεροι' κινητήρες ζορίζονται αρκετά... Αυτό θα φανεί ιδίως στην γρήγορη οδήγηση...
και στο φινάλε, τώρα είναι αφορολόγητο, αν αύριο αλλάξει κάτι και επανέλθουμε στο τεκμήριο;;
Με την λογική αυτή διαφωνώ (αν και δεν τη βρίσκω παράλογη... στο Ελλάντα ζούμε... ), αλλά από την άλλη, αν αλλάξει τελείως το φορολογικό σύστημα και μπουν τρελά τεκμήρια για όλα τα αυτοκίνητα πάνω από 1,4;;; Προς το παρόν (και για τα επόμενα χρόνια) δεν νομίζω να τίθεται θέμα...
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μην ξεχνάμε το κόστος σε καύσιμα. Οι δίλιτροι δύσκολα καίνε κάτω από 12 lt στην πόλη. Σε σχέση με έναν 1.6 που καίει γύρω στα 10 lt, έχουμε διαφορά κάπου 200 ευρώ ανά 10.000 χλμ ετησίως με τιμή βενζίνης 0,85 (πόσο μάλλον για 100άρα του 1 ευρώ) [χονδρικές μετρήσεις].Συγκρίνοντας τις γνώμες των markvag (βλ. προηγούμενη δημοσίευση) και manosk ποιο είναι το τελικό συμπέρασμα;; Να προτιμήσει κάποιος μια δίλιτρη έκδοση ή θα του βγει ο κούκος αηδόνι αργότερα;;
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
@ anemos231: το είδες το .xls; Τι συμπεράσματα έβγαλες;Τα κόστη κατοχής, χρήσης και συντήρησης θα αυξηθούν ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ λόγω:
Δυστυχώς δεν είχα καθόλου χρόνο και δεν το έχω δει ακόμη
Πιστεύω απόψε να μπορέσω να ασχοληθώ. -
Κανονισε παντως να μας ενημερωσεις οταν τελικα το αγορασεις!!!!
Ο λαος του forum υποφερει και αγωνιά για την επιλογη σου!!!
Σε λιγο θα το φτασουμε το topic 40 σελιδες!!!! -
Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
Κανονισε παντως να μας ενημερωσεις οταν τελικα το αγορασεις!!!!
Ο λαος του forum υποφερει και αγωνιά για την επιλογη σου!!!
Σε λιγο θα το φτασουμε το topic 40 σελιδες!!!!Και η πλάκα είναι ότι η αγορά δεν θα γίνει τώρα σύντομα. Υπολογίζω (Θεού θέλοντος και πορτοφολιού επιτρέποντος) να κάνω την κίνηση κατά τον Ιούνιο- Ιούλιο, οπότε όπως καταλαβαίνεις θα φτάσουμε στάνταρ τις 40+ σελίδες..
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Δεν έχει δηλ ενεργητική ασφάλεια ένα 1600άρι..;
Δεν είπα αυτό!!! Απλά το 2λιτρο προσπερνάει σαφώς πιο άνετα...
Πάντως, δεν πιστεύω προσωπικά ότι οι διαφορές στο κόστος χρήσης να φτάνουν στα 1000+ ευρώ το χρόνο!
Εν πάση περιπτώσει, εξαρτάται σαφώς από την χρήση που θα γίνει στο αμάξι. Αν είναι να κινείται βασικά στην πόλη, τότε, ακόμα κι αν το κόστος χρήσης δεν είναι θέμα, πιθανότατα το 1,6 να είναι υπέραρκετό. Αν πάλι κινείται γρήγορα σε επαρχιακούς δρόμους φορτωμένο, πιστεύω ότι το 2λιτρο υπερτερεί...
-
Ο χρήστης anemos231 έγραψε:
Και η πλάκα είναι ότι η αγορά δεν θα γίνει τώρα σύντομα. Υπολογίζω (Θεού θέλοντος και πορτοφολιού επιτρέποντος) να κάνω την κίνηση κατά τον Ιούνιο- Ιούλιο, οπότε όπως καταλαβαίνεις θα φτάσουμε στάνταρ τις 40+ σελίδες..
ααααα. Ωραια!!! Κι εσυ δικος μου εισαι που προσπαθω να αποφασιω τι οικογενειακο να αγορασω εδω και 1 χρονο....
Τελικα μας βλεπω ως οικογενεια να κραταμε το 206 της κυριας μου κι εγω να 'σπρωχνω' το ΜΧ5 για το νεο ΜΧ5!!!! -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
@ anemos231: το είδες το .xls; Τι συμπεράσματα έβγαλες;Τα κόστη κατοχής, χρήσης και συντήρησης θα αυξηθούν ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ λόγω:
Αγαπητέ φίλε kubiak επιτέλους κατάφερα να βρω χρόνο και να δω το εξελάκι σου. Έκανα μάλιστα και μία δοκιμή ανάμεσα σε πέντε αυτοκινητάκια που με ενδιαφέρουν, αν και θα ξανακάνω άλλη μία με περισσότερα μοντέλα και πιο προσεκτικά. Τα αποτελέσματα του πρώτου αυτού τεστ ήταν :
- Renault Megane
- Ford Focus
- Mazda 3
- Alfa 156
- Audi A3
Πάντως, καθοριστικό ρόλο στην κατάταξη των παραπάνω από το πρόγραμμα θα πρέπει λογικά να έπαιξε η τιμή αγοράς, καθώς δεν είναι τυχαίο ότι πρώτο ήρθε το Megane (χαμηλότερη τιμή) και τελευταίο το Α3 (υψηλότερη τιμή, αν και είχε τα περισσότερα δεκάρια).
Θα δούμε, θέλω να καθήσω και να ρίξω μια πιο προσεκτική ματιά στους τύπους που βγάζουν το τελικό αποτέλεσμα καθώς προφανώς η τιμή θα πρέπει να υπεισέρχεται με μεγάλο συντελεστή βαρύτητας.
Πάντως, πρόκειται για εξαιρετική δουλειά, και το προγραμματάκι αρκετά εύκολο και συνάμα διασκεδαστικό στη χρήση του!
Τα ξαναλέμε!!
-
Ο χρήστης anemos231 έγραψε:
Αγαπητέ φίλε kubiak επιτέλους κατάφερα να βρω χρόνο και να δω το εξελάκι σου. Έκανα μάλιστα και μία δοκιμή ανάμεσα σε πέντε αυτοκινητάκια που με ενδιαφέρουν, αν και θα ξανακάνω άλλη μία με περισσότερα μοντέλα και πιο προσεκτικά. Τα αποτελέσματα του πρώτου αυτού τεστ ήταν :- Renault Megane
- Ford Focus
- Mazda 3
- Alfa 156
- Audi A3
Πάντως, καθοριστικό ρόλο στην κατάταξη των παραπάνω από το πρόγραμμα θα πρέπει λογικά να έπαιξε η τιμή αγοράς, καθώς δεν είναι τυχαίο ότι πρώτο ήρθε το Megane (χαμηλότερη τιμή) και τελευταίο το Α3 (υψηλότερη τιμή, αν και είχε τα περισσότερα δεκάρια).
Θα δούμε, θέλω να καθήσω και να ρίξω μια πιο προσεκτική ματιά στους τύπους που βγάζουν το τελικό αποτέλεσμα καθώς προφανώς η τιμή θα πρέπει να υπεισέρχεται με μεγάλο συντελεστή βαρύτητας.
Πάντως, πρόκειται για εξαιρετική δουλειά, και το προγραμματάκι αρκετά εύκολο και συνάμα διασκεδαστικό στη χρήση του!
Τα ξαναλέμε!!
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...
Ενδιαφέρον το αποτέλεσμα...
Σημαντικό ρόλο παίζουν και τα βάρη...Αν το θέλει κάποιος άλλος ας μου πει (στείλτε τη διεύθυνση e-mail με πμ)...
-
Αγαπητοί φίλοι επανέρχομαι στο γνωστό θέμα μου:
Υπενθυμίζω ότι την ψάχνω για αυτοκίνητο 1.6 έως 1.8, είτε Hatchback είτε Sedan (αρκεί να έχει καλούς χώρους για 3-4 άτομα & αποσκευές), πολύ καλή οδική συμπεριφορά, σπορ εμφάνιση, καλές επιδόσεις, έως 28Κ (έχω ανέβει λιγάκι..) και οπωσδήποτε άριστη ποιότητα κατασκευής και να μην είναι ζημιάρικο και τρέχουμε στα συνεργεία κάθε τόσο.
Μετά από αρκετό ψάξιμο και κάμποσα test drive έχω καταλήξει στα εξής δύο:
1. Audi A3 Sportback 1.6 FSI Ambition
Τιμή 27.000, 115 ίπποι, 1260 κιλά, σέρβις κάθε 30.000
2. Saab 9-3 Sportsedan 1.8 Linear
Τιμή 28.000, 122 ίπποι, 1440 κιλά, σέρβις κάθε 40.000
Προβληματίζομαι ιδιαίτερα και θέλω τη βοήθειά σας.
Έχω μια ελαφρά προτίμηση στο 9-3, καθώς το θεωρώ και πιο όμορφο εξωτερικά και υπερτερεί στους χώρους. Όμως όσον αφορά την οδηγική ευχαρίστηση, προτιμώ το Α3. Μου φάνηκε πιο νευρικό, προφανώς λόγω του μικρότερου βάρους του, είχα καλύτερη θέση οδήγησης, λόγω και των εξαιρετικών καθισμάτων, και γενικά καλύτερο κράτημα και καλύτερη αίσθηση στο δρόμο.
Στα χρήματα είναι σχεδόν ίδια, στο κόστος συντήρησης μάλλον παρόμοιο, ίδια τέλη κυκλοφορίας, λίγο ακριβότερη ασφάλεια στο Saab, στην κατανάλωση οικονομικότερο το Α3, αλλά λόγω Super αμόλυβδης έρχεται μία η άλλη..
Ένα προβληματάκι στο Α3 είναι ο μεγάλος χρόνος παράδοσης (5-6 μήνες) ενώ στο 9-3 είναι 1 μήνας, αν και προσπαθώ αυτό να μην με επηρεάσει στην επιλογή μου..
Μου αρέσουν πολύ και τα δύο αυτοκίνητα, αν και είναι εντελώς διαφορετικά, θεωρώ ότι έχουν επαρκείς χώρους για οικογένεια και συνδυάζουν τη σπορ εμφάνιση που ψάχνω (είναι βέβαια μακριά από πραγματικό σπορ χαρακτήρα στην οδήγηση..)
Θα ήθελα λοιπόν τη βοήθειά σας. Ποιο από τα δύο θα μου προτείνατε; Μήπως έχετε ακούσει προβλήματα σε κάποιο από τα δύο;
Μία παράκληση όμως: Έχω καταλήξει σε αυτά τα δύο. Μην μου προτείνετε κάποιο άλλο. Περιμένω τη γνώμη σας και ευχαριστώ εκ των προτέρων! -
Saab θα επέλεγα εγώ.
-
Περιμένω και τη γνώμη του dpolal, μια που απέκτησε πρόσφατα το Α3. Έχω διαβάσει το σχετικό θέμα του. Παραμένουν όλα καλά; Έχει διαπιστώσει κανένα πρόβλημα;
-
Πριν από 2 ημέρες οδήγησα για αρκετά χιλιόμετρα΄το Α3 sportback ενός συναδέλφου για 30-40 χμ στον εθνικό δρόμο (λέμε τώρα...) Πάτρας -Τρίπολης (γνωστό και σαν 111).
Το αυτοκίνητο για την κατηγορία του είναι αλλού! Εχει πολύ καλή οδική συμπεριφορά, συμπεριφέται σαν 'ένα κομάτι' και δεν προβληματίζει σε κανένα σημείο.(λίγο ελαφρύ τιμόνι ίσως)
Η θέση οδήγησης είναι** άψογη **όπως και σε όλα τα audi.
Εκανα αρκετές βλακείες, όπως τσαρούχωμα στα φρένα μέσα σε στροφή, απότομο άφημα του γκαζιού αλλά το αυτοκίνητο δεν...καταλαβαίνει.
Το ESP δε χρειάστηκε να επέμβει ποτέ.
Βέβαια πιθανόν, κάποιος πιο ψαγμένος από εμένα να έφερνε το αυτοκίνητο σε 'δύσκολη θέση' πάντως εγώ δεν μπόρεσα.
Ο κινητήρας είναι πολύ καλός και πάντα εκεί όταν τον χρειάζεσαι. (τηρουμένων των αναλογιών βέβαια μια και μιλάμε για 1.6 αυτοκίνητο)
Εμφανισιακά μου αρέσει πολύ και θα τολμούσα να πω ότι στο εσωτερικό του είναι πιο 'φρέσκο' και λιγότερο συντηρητικό από το SAAB kai με σαφώς καλύτερους συνδυασμούς χρωμάτων. Μόνο του μειονέκτημα ότι στη βασική έκδοση (δε θυμάμαι για ποια μιλάς εσύ) δεν έχει και πολλά πράγματα.Θα το έπαιρνα με κλειστά μάτια, αν με ενδιέφερε
Για το SAAB δεν έχω κάτι να πω, δεν το έχω οδηγήσει και δεν το ξέρω -
SAAB έχει ένας πολύ καλός φίλος, οπότε μπαίνω συχνά. Καταρχήν εντύπωση μου έκανε η ποιότητα κύλισης και η ησυχία στο εσωτερικό. Το πήρε με αυτόματο 5άρι κιβώτιο, του οποίου η 5η είναι πάρα πολύ μακριά, ιδανική για ταξίδι. Φαντάζομαι πως η κλιμάκωση δε θα διαφέρει πολύ στο χειροκίνητο. Οδηγικά, πολύ καλή πλευρική πρόσφυση. Το τιμόνι είναι λίγο αποστειρωμένο, όπως όμως πολλά καινούρια τιμόνια που τα βρίσκω ελαφριά. Η συναρμογή και τα υλικά πρέπει να είναι λίγο υποδεέστερα από του Audi. Είχε 2-3 χαζοπροβλήματα, όπως ας πούμε τελευταία αυξομειώνεται από μόνη της η ένταση φωτισμού στο ταμπλώ, αλλά τίποτα σημαντικό. Για τον κινητήρα δε μπορώ να σου πω γιατί το συγκεκριμένο φορούσε μεγαλύτερο. Δυστυχώς δεν μπορώ να συγκρίνω με το Audi γιατί έχω μπεί μόνο στο 3θυρο και πάλι ελάχιστα.
Συνολικά, η άποψη μου είναι πολύ θετική, το αμάξι είναι πολύ στιβαρό και ποιοτικό. -
Saab δαγκωτό
-
Ο χρήστης anemos231 έγραψε:
Περιμένω και τη γνώμη του dpolal, μια που απέκτησε πρόσφατα το Α3. Έχω διαβάσει το σχετικό θέμα του. Παραμένουν όλα καλά; Έχει διαπιστώσει κανένα πρόβλημα;Γειά και χαρά σου άνεμε...
Μετά από 3000χλμ περίπου έχω καταλήξει σε κάποια συμπεράσματα σχετικά με το Α3 αφού τώρα πλέον ανέβηκαν και οι ρυθμοί με τους οποίους κινούμαι, όπως βέβαια και οι απαιτήσεις μου από το αυτοκίνητο.
Καταρχήν να πώ ότι από άποψη ποιότητας μέχρι τώρα κανένα απολύτως παράπονο. Όλα είναι άψογα και δεν έχω παρατηρήσει κανένα πρόβλημα (φτού-φτού)...
Το τιμόνι του, όπως έχει αναφερθεί, είναι ίσως υπερβολικά ελαφρύ για την κλάση του.
Πάρα πολύ ξεκούραστο στην πόλη αλλά ίσως όχι τόσο βαρύ όσο θα έπρεπε για τον αυτοκινητόδρομο (βαραίνει σταδιακά με την αύξηση της ταχύτητας) αν και προσωπικά δεν μου έχει προκαλέσει πρόβλημα και μου αρέσει έτσι. (μάλλον γερνάω)Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι εξίσου μαλακό και οι αλλαγές γίνονται χωρίς πρόβλημα σε κάθε εύρος στροφών. Κανένα παράπονο και εδώ.
Το κράτημα του είναι απλά φοβερό (με τα δικά μου δεδομένα πάντα).
Όπως και αν έχω δοκιμάσει να στρίψω δεν αντιμετώπισα πρόβλημα και το αυτοκίνητο έμενε κολλημένο στην τροχιά του.
Η ουρά ακολουθεί πάντα και μόνο μερικές φορές που ο δρόμος ήταν γυαλί αποσταθεροποιήθηκε ελαφρά αλλά πάντα μέσα στα όρια που έβαζα εγώ.
Γενικά είναι πολύ ρυθμίσιμο και σε προτρέπει για παιχνίδια.
Στην εθνική είναι βράχος και ταξιδεύεις απλά, χαλαρά και ξεκούραστα ακόμα και με 180 στο κοντέρ χωρίς το παραμικρό πρόβλημα και άγχος αφού δεν πλέει ούτε είναι υπερβολικά νευρικό.Ο κινητήρας τώρα (1.6 FSI) είναι μάλλον η μικρή μου απογοήτευση. (μικρή)
Εξηγούμαι ότι επειδή προέρχομαι από το Saxo VTS οι εμπειρίες μου ήταν τέτοιες που να μπορώ να τα συγκρίνω αν και το Α3 αδικείται εντελώς λόγο βάρους.
Σε καμμία περίπτωση πάντως το αυτοκίνητο ΔΕΝ είναι νωχελικό και ράθυμο.
Έχει το νεύρο του αλλά όχι και την εκρηκτικότητα που είχα συνηθίσει.
Γενικά οι προσπεράσεις δεν είναι ιδιαίτερο πρόβλημα ούτε στον αυτοκινητόδρομο ούτε στην πόλη, ούτε επίσης και οι σφήνες αν έχεις όρεξη αλλά, αν θελήσεις παραπάνω παιχνίδια τότε διαπιστώνεις ότι δεν θα σε ακολουθήσει.
Καλό είναι να ξέρεις τί μπορεί να σου δώσει το αμάξι και να κρίνεις ανάλογα με την περίσταση.
(εγώ ακόμα το μαθαίνω αυτό βέβαια και εξηγούμαι ότι το παραπάνω αφορά συνήθως παιχνίδια με άλλα αυτοκίνητα μέσα σε κίνηση τις ποιό πολλές φορές αλλά είναι συμπεριφορές επικίνδυνες που καλό είναι να αποφεύγονται... Δυστυχώς, για μένα, old habits come back some times )
Πάντως μετά τις 5.000 στροφές ο κινητήρας δεν δίνει την εντύπωση ότι έχει πολλά αποθέματα ακόμα και δεν πετυχαίνεις και πολλά πράγματα αν το πιέσεις.Τα κατεβάσματα γίνονται εύκολα (καλό κιβώτιο είπαμε) αλλά αν θέλεις πολύ δύναμη καλό είναι να κατεβάσεις δύο ταχύτητες.
Από 5η δηλαδή καλό είναι να χώσεις μια τρίτη αν πρέπει να επιταχύνεις πολύ γρήγορα.
Παίζει ρόλο βέβαια με τί στροφές κινείσαι και από ότι έχω καταλάβει η μηχανή αισθάνεται καλύτερα από τις 3.500 μέχρι τις 4.500. (για το θέμα αυτό θα επανέλθω αργότερα με περισσότερα στοιχεία για το πού αποδίδει την περισσότερη δύναμη)
Επίσης με 3000χλμ δεν έχει ανοίξει όπως πρέπει ακόμα και πιστεύω ότι θα καλυτερέψει αφού μου δίνει την εντύπωση ότι είναι πάρα πολύ σφικτή...Για την κατανάλωση έχω ήδη γράψει στο θέμα που έχω ανοίξει οπότε δεν αναφέρω τίποτα άλλο εδώ.
Κλείνωντας θα πώ ότι τα παραπάνω είναι εντελώς υποκειμενικά και αφορούν δικές μου εντυπώσεις και συμπεράσματα...
Το αμάξι ΕΙΝΑΙ πολύ καλό και είναι και πολύ όμορφο (το βλέπω αυτό από τα βλέμματα που εισπράττω καθημερινά ).
Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ευχαριστημένος.Δύναμη;;;;
Nαι, θα ήθελα περισσότερη, δυστυχώς...
Αλλά δεν με έπαιρνε οικονομικά για το 2.0 (το απλό, όχι το Τ ) αν και από ότι μου είπαν δεν έχει και τις τρομερές διαφορές στην απόδοση...Όλα είναι θέμα συμβιβασμών σε αυτή την ζωή...
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Saab δαγκωτόΘα μου ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο αγαπητέ φίλε να μου εξηγούσες και γιατί.
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Το τιμόνι του, όπως έχει αναφερθεί, είναι ίσως υπερβολικά ελαφρύ για την κλάση του.
Πάρα πολύ ξεκούραστο στην πόλη αλλά ίσως όχι τόσο βαρύ όσο θα έπρεπε για τον αυτοκινητόδρομο (βαραίνει σταδιακά με την αύξηση της ταχύτητας) αν και προσωπικά δεν μου έχει προκαλέσει πρόβλημα και μου αρέσει έτσι. (μάλλον γερνάω)Αυτή είναι και μια δική μου απορία, γιατί να είναι τόσο ελαφρύ. Βέβαια πού να οδηγήσεις και το Saab, το τιμόνι του οποίου είναι πούπουλο.. Ίσως να βοηθάει σε παρκαρίσματα και μανούβρες αλλά στο δρόμο.....
Θα παρακαλούσα τους φίλους που μου γράφουν την προτίμησή τους μεταξύ Α3 και 9-3, να μου εξηγούν και τους λόγους της προτίμησής τους.
Το δίλημμά μου είναι τεράστιο, εξάλλου τα χρήματα είναι πολλά (για μένα) για πειραματισμούς. Βοηθήστε.. -
Είναι πολύ όμορφα και τα δύο αν και σε διαφορετικό στυλ...
Νομίζω ότι θα πρέπει να αποφασίσεις 'χώρους vs αίσθηση στο δρόμο' (ίσως και αίσθηση πολυτέλειας φινίρισμα κλπ)...
Tο εσωτερικό του Saab δεν είναι που έχει πολλά κουμπάκια (βλέπε εργονομία που ίσως και να συνηθίζεται);
Από εκεί και πέρα αν τα έξοδα από πλευράς κατανάλωσης/κατοχής είναι παρόμοια τα μόνα που μένουν είναι η συντήρηση και η αξιοπιστία.
Μακάρι να είχα άποψη για να βοηθήσω αλλά που τέτοια τύχη...
Μία ερώτηση μόνο, ο αντιπρόσωπος/εισαγωγέας της Saab ποιος είναι;
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Είναι πολύ όμορφα και τα δύο αν και σε διαφορετικό στυλ...Νομίζω ότι θα πρέπει να αποφασίσεις 'χώρους vs αίσθηση στο δρόμο'.
Από εκεί και πέρα αν από πλευράς κατανάλωσης/χρήσης είναι παρόμοια τα μόνα που μένουν είναι η συντήρηση και η αξιοπιστία.
Μακάρι να είχα άποψη για να βοηθήσω αλλά που τέτοια τύχη...
Μία ερώτηση μόνο, ο αντιπρόσωπος/εισαγωγέας της Saab ποιος είναι;
Ο Βασιλάκης της Seat/Hertz/Aegean
Οικογενειακό με σπορ χαρακτήρα στα 1.6