-
Mια κλασσική διαμάχη σε Hyundai forum, πάντα έχει αυτά τα αποτελέσματα και δεν οδηγεί πουθενά και φυσικά είναι βαρετή! Πάει να αποδείξει ο ένας στον άλλο τι; Αφού ο ένας δε θα κατανοήσει τις απόψεις του άλλου, αφήστε το να πάει στο διάολο!
-
Διαμάχες ενός γραφικού vs world αρκετές και σε άλλα τοπικά, ας έχουμε χιούμορ ... και ας ανησυχούν μόνο οι μέτοχοι.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Βέβαια αν τα σχόλια έκαναν τεμενάδες στα αμάξια, μια χαρά θα το αποδεχόσουν αλλά οκ, είσαι αντικειμενικός.Με ξέρεις κι από χτες και το λες αυτό; Γιατί δεν ισχύει.
Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Η πλάκα είναι πως η Hyundai έχει χάσει την παλιά της ταυτότητα(low cost κατασκευαστής), αλλά δεν έχει καταφέρει να βγάλει ακόμα νέα(μήπως δεν γουστάρει χωρίς θρήσκευμα;). Έτσι, έχει πολλή πλάκα να υπερασπίζεσαι μια εταιρεία για κάτι που δεν ξέρει ούτε και η ίδια τί ακριβώς είναι, ετκός και αν είσαι αγνωστικιστής
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ίδια ε;
Δεν σε βλέπω ρε παλικάρι να λες τα ίδια για Nissan renault και dacia, ίδια αμαξακια δεν έχουν;
Μήπως η Audi και η vw με seat, skoda; σκατα η Audi ποιοτικά κι οδηγικα λόγω seat ε;
Κι ένα κάρο αλλά παραδείγματα (Citroen Peugeot Toyota κτλ κτλ κτλ), μόνο το Hyundai Kia σου έχει μείνει εσένα; αντικειμενικότατος...not!Και ξαναλέμε...κανείς νοήμων άνθρωπος δεν κρίνει κάτι τωρινό, χωρίς να το έχει καν δει και χωρίς να λαμβάνει υπόψη τα σχόλια αυτών που το έχουν δει-οδηγησει, με μόνο του γνώμονα κατι πολύ παλιότερο, απλά και μόνο για να βγάλει και να δικαιολογήσει (με τελείως σαθρες βασεις) τον κομπλεξισμό του. Καταντάει γραφικός μέχρι αηδίας.
Όσο για το ειρωνικό για την εξέλιξη των ειδών...ευχαρίστως να σε σχολιάσω εκεί όταν όντως εξελιχθεις (νοητικά εστω)..μέχρι τότε ο σχολιασμός για σένα εκεί θα ναι οφ τοπικ!
Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Εχεις βγει με τόση παπαρολογία. Για την προσωπική επίθεση σε μένα απλώς είσαι αστείος και με διασκέδασες αλλά νομίζω πως αρκεί. Εφτασε και 12 το βράδυ!
Κάνε αυτό που μπορείς, βάλε κανα λινκ σχετικό με καινούρια μοντέλα να δούμε την εξέλιξη τους ... που βλέπουν αυτοι που τα οδηγούν!
Και κάτι τελευταίο. Ξεκαθάρισε λίγο τις σχέσεις Hyundai με Kia γιατί και αυτές μάλλον δεν τις αντιλαμβάνεσαι και πολύ σωστά.
Η αλήθεια είναι ότι πρώτος εσύ ειρωνεύεται κι ότι εσύ διασκεδαζεις με τις χαμηλότερου επιπέδου, εμπαθεις απόψεις σου.
Και ναι, βάζω λινκ που δείχνουν reviews και test drive ειδικών του εξωτερικού (η κι εσωτερικού για οποίο υπαρχουν), που μιλάνε με παρα πολύ καλά σχολια...κι από την άλλη έχουμε εσένα που το έχεις δει από φωτογραφία στην καλύτερη και μαζί και το εμπαθες πόρισμα σου.
Μάλλον να προτιμήσουμε εσένα ε;Η συνεργασία τους κάπως έτσι ξεκίνησε κι εξελίχθηκε αλλιώς. Διάβασε λιγάκι, δεν είναι κακο.
Α...στο παρόν θρεντ ο γραφικός είσαι εσύ με τις μη αντικειμενικες-εμπαθεις απόψεις σου που δεν στηρίζονται πουθενα, ελπίζω να έχεις εξελιχθεί ως εκεί τουλάχιστον για να αντιληφθείς αυτό το στοιχειώδες.
Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Η πλάκα είναι πως η Hyundai έχει χάσει την παλιά της ταυτότητα(low cost κατασκευαστής), αλλά δεν έχει καταφέρει να βγάλει ακόμα νέα(μήπως δεν γουστάρει χωρίς θρήσκευμα;). Έτσι, έχει πολλή πλάκα να υπερασπίζεσαι μια εταιρεία για κάτι που δεν ξέρει ούτε και η ίδια τί ακριβώς είναι, ετκός και αν είσαι αγνωστικιστήςτι εννοεις δεν ξερει τι ειναι;;;;
πληρες γκαμα αυτοκινητων,κινητηρων,κυβικων..........στο εξωτερικο -
Δεν έχει κάποιο διακριτικό χαρακτηριστικό, είναι κάτι σαν Opel χωρίς το brand name.
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Ίδια ε;
Δεν σε βλέπω ρε παλικάρι να λες τα ίδια για Nissan renault και dacia, ίδια αμαξακια δεν έχουν;
Μήπως η Audi και η vw με seat, skoda; σκατα η Audi ποιοτικά κι οδηγικα λόγω seat ε;
Κι ένα κάρο αλλά παραδείγματα (Citroen Peugeot Toyota κτλ κτλ κτλ), μόνο το Hyundai Kia σου έχει μείνει εσένα; αντικειμενικότατος...not!Και ξαναλέμε...κανείς νοήμων άνθρωπος δεν κρίνει κάτι τωρινό, χωρίς να το έχει καν δει και χωρίς να λαμβάνει υπόψη τα σχόλια αυτών που το έχουν δει-οδηγησει, με μόνο του γνώμονα κατι πολύ παλιότερο, απλά και μόνο για να βγάλει και να δικαιολογήσει (με τελείως σαθρες βασεις) τον κομπλεξισμό του. Καταντάει γραφικός μέχρι αηδίας.
Όσο για το ειρωνικό για την εξέλιξη των ειδών...ευχαρίστως να σε σχολιάσω εκεί όταν όντως εξελιχθεις (νοητικά εστω)..μέχρι τότε ο σχολιασμός για σένα εκεί θα ναι οφ τοπικ!
Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Εχεις βγει με τόση παπαρολογία. Για την προσωπική επίθεση σε μένα απλώς είσαι αστείος και με διασκέδασες αλλά νομίζω πως αρκεί. Εφτασε και 12 το βράδυ!
Κάνε αυτό που μπορείς, βάλε κανα λινκ σχετικό με καινούρια μοντέλα να δούμε την εξέλιξη τους ... που βλέπουν αυτοι που τα οδηγούν!
Και κάτι τελευταίο. Ξεκαθάρισε λίγο τις σχέσεις Hyundai με Kia γιατί και αυτές μάλλον δεν τις αντιλαμβάνεσαι και πολύ σωστά.
Η αλήθεια είναι ότι πρώτος εσύ ειρωνεύεται κι ότι εσύ διασκεδαζεις με τις χαμηλότερου επιπέδου, εμπαθεις απόψεις σου.
Και ναι, βάζω λινκ που δείχνουν reviews και test drive ειδικών του εξωτερικού (η κι εσωτερικού για οποίο υπαρχουν), που μιλάνε με παρα πολύ καλά σχολια...κι από την άλλη έχουμε εσένα που το έχεις δει από φωτογραφία στην καλύτερη και μαζί και το εμπαθες πόρισμα σου.
Μάλλον να προτιμήσουμε εσένα ε;Η συνεργασία τους κάπως έτσι ξεκίνησε κι εξελίχθηκε αλλιώς. Διάβασε λιγάκι, δεν είναι κακο.
Α...στο παρόν θρεντ ο γραφικός είσαι εσύ με τις μη αντικειμενικες-εμπαθεις απόψεις σου που δεν στηρίζονται πουθενα, ελπίζω να έχεις εξελιχθεί ως εκεί τουλάχιστον για να αντιληφθείς αυτό το στοιχειώδες.
Στάλθηκε από το LG 4X HD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Ότι πεις ... ναι και με χαμόγελο!
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Δεν έχει κάποιο διακριτικό χαρακτηριστικό, είναι κάτι σαν Opel χωρίς το brand name.Βγάζει 'ανθρωπομεταφορεις' διαφόρων μεγεθών, κυβικών κλπ.
Τα τελευταία χρόνια βέβαια έχει αφήσει την Kia να κινηθεί σε λίγο πιο σπορτιβ πλαίσια για να ξεχωρίζουν μεταξύ τους. Κάπως ...Στάλθηκε από το GT-I9195 μου
-
Αυτό έκανε πριν τα διάφορα i. Πλέον δεν είναι ούτε τόσα φτηνά, ούτε έχουν τις τεχνικές προδιαγραφές για κάτι τέτοιο-δεν βάζεις πολλαπλούς πίσω για να φτιάξεις φτηνό ανθρωπομεταφορέα-. Προσπαθούν να κάνουν κάτι άλλο, αλλά ανάθεμα και αν ξέρουν τί είναι αυτό.
-
Επειδή βάζουν πολλαπλών πίσω χωρίς τυμπανοκρουσιες και ζητώντας ένα σκασμο λεφτα, δεν ξέρουν τι θέλουν να φτιάξουν; ;;;8 στις 10 μάρκες.. .....ανθρωπομεταφορεις φτιάχνουν, απλά κάποιες με πινελιες σπορτιφ, ρετρο, πολυτελείας κτλ προσπαθούν να διακριθουν -ξεχωρισουν
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Ότι πεις ... ναι και με χαμόγελο!Aυτό θα πει 'επιχείρημα'.
Βγάζει 'ανθρωπομεταφορεις' διαφόρων μεγεθών, κυβικών κλπ.
Τα τελευταία χρόνια βέβαια έχει αφήσει την Kia να κινηθεί σε λίγο πιο σπορτιβ πλαίσια για να ξεχωρίζουν μεταξύ τους. Κάπως ...Θα συμφωνήσω, η Hyundai βγάζει 'ανθρωπομεταφορείς' ενώ οι άλλοι βγάζουν άρματα μάχης με 20 αερόσακους και δημόσιες σχέσεις με το συνεργείο! (τουλάχιστον παλιότερα)
Θα συμφωνήσω επίσης ότι Ηyundai = Kia (κατ'εμε δε μοιάζουν ούτε έμοιαζαν ποτέ) όπως VW Up με Skoda Citigo, Seat Mii. Renault με Dacia και Nissan. Κάποτε έβγαλε η Peugeot το Rally και ζήλεψε η Citroen και έβγαλε το Saxo vts, μη μου λές για αντιγραφή πόσο μάλλον από εταιρίες που είναι εξαγορασμένες η μία από την άλλη ή συνεργάζονται! Δεν είναι κάτι που δε κάνουν και οι άλλοι.Ακόμα και νέα αμερικάνικα μοντέλα νομίζεις ότι είναι γιαπωνέζικα!Εγώ απορώ γτ ακόμα γίνεται αυτή η κουβέντα, όσοι δε συμπαθείτε την εταιρία απλώς αποχωρείτε από την συγκεκριμένη ενότητα! Πάντως έχετε πλάκα
-
Από πού κατάλαβες εσύ ότι δεν συμπαθούμε την εταιρεία; Αν στο μυαλό σου υπάρχει το σχήμα 'συμπαθώ-->τα θεωρώ όλα καλά' να βάλεις τον δάσκαλο να σου εξηγήσει γιατί δεν ισχύει.
@GGAB
Μια μηχανολογική επιλογή την κάνεις για να επιτύχεις συγκεκριμένα αποτελέσματα. Ποιά αποτελέσματα πέτυχαν οι πολλαπλοί του i30; Επιπλέον, έχεις καταλάβει ποιός είναι ο εταιρικός στόχος της Hyundai; Εμένα μου κάνει σε κάτι 'πάμε να αποδείξουμε πως μπορούμε να ανταγωνιστούμε στα ίσα τους πάντες, για αυτό και βγάζουμε μοντέλο σε οποιαδήποτε κατηγορία υπάρχει' -
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Από πού κατάλαβες εσύ ότι δεν συμπαθούμε την εταιρεία; Αν στο μυαλό σου υπάρχει το σχήμα 'συμπαθώ-->τα θεωρώ όλα καλά' να βάλεις τον δάσκαλο να σου εξηγήσει γιατί δεν ισχύει.@GGAB
Μια μηχανολογική επιλογή την κάνεις για να επιτύχεις συγκεκριμένα αποτελέσματα. Ποιά αποτελέσματα πέτυχαν οι πολλαπλοί του i30; Επιπλέον, έχεις καταλάβει ποιός είναι ο εταιρικός στόχος της Hyundai; Εμένα μου κάνει σε κάτι 'πάμε να αποδείξουμε πως μπορούμε να ανταγωνιστούμε στα ίσα τους πάντες, για αυτό και βγάζουμε μοντέλο σε οποιαδήποτε κατηγορία υπάρχει'Οι πολλαπλοι του i 30 πέτυχαν μια ασφελεστατη οδική συμπεριφορά, συνάμα και άνετη
Σήμερα έχει ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΑ μοντέλα σε όσες κατηγορίες επιχειρεί ακόμη και στα limo με το equus.. ...
Κρίμα που δεν ακολουθεί το παράδειγμα της Φιατ.. .........μισό μοντέλο σε 1000000000000000000 εκδόσεις -
That's the point
Επιτυγχάνει κάτι(αξιοπρεπή μοντέλα) που έχουν και όλοι οι υπόλοιποι, δεν ξεχωρίζει σε κάτι, δεν έχει μια ιδαίτερη ταυτότητα σαν εταιρεία, δεν έχει καποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό για να σε τραβήξει.Παρεμπιπτόντως, το να επιτυγχάνει με πολλαπλούς ό,τι όλοι οι υπόλοιποι με ημιάκαμπτο, δεν το λες και επιτυχία...
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
That's the point
Επιτυγχάνει κάτι(αξιοπρεπή μοντέλα) που έχουν και όλοι οι υπόλοιποι, δεν ξεχωρίζει σε κάτι, δεν έχει μια ιδαίτερη ταυτότητα σαν εταιρεία, δεν έχει καποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό για να σε τραβήξει.Σόρυ για την σπόντα, αλλά ο κάθε άνθρωπος ταξινομεί και αξιολογεί με τον δικό του προσωπικό τρόπο το κάθε ιδιαίτερο χαρακτηριστικό που θα τον τραβήξει. Η προσωπική άποψη δεν είναι και υποχρεωτικά σωστή, ούτε και αντικειμενική.
Αν ποτέ αυτό γίνει κατανοητό εδώ μέσα, ίσως και να σταματήσει και αυτή η 'διαμάχη'.
Χλωμό, αλλά ποτέ μην λες ποτέ...
υ.γ. πάντως δεν είναι κακό να υπάρχουν φίλοι κατασκευαστών (και μοντέλων) στο χώρο διότι κρατούν ζωντανά πολλά θέματα που αφορούν τα αυτοκίνητά τους (με τις απόψεις τους) αφού ως επί το πλείστον είναι και κάτοχοι.
-
Ποιά διαμάχη ακριβώς;
Η ύπαρξη του υποκειμενικού παράγοντα δεν αναιρεί την ύπαρξη αντικειμενικών παραγόντων. Το ότι ο καθένας έχει τις συμπάθειές του είναι θεμιτό, αρκεί να μην προσπαθεί να τις αναγάγει σε αντικειμενικό κριτήριο.
-
Και επειδή πολλές μ@λ@κίες ειπώθηκαν και άκρη δεν βγήκε ... ας δούμε τουλάχιστον την επόμενη γενιά Genesis.
Ιδιαίτερα όμορφο.
http://www.carscoops.com/2013/10/hyundai-releases-official-renderings-of.html -
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
That's the point
Επιτυγχάνει κάτι(αξιοπρεπή μοντέλα) που έχουν και όλοι οι υπόλοιποι, δεν ξεχωρίζει σε κάτι, δεν έχει μια ιδαίτερη ταυτότητα σαν εταιρεία, δεν έχει καποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό για να σε τραβήξει.Παρεμπιπτόντως, το να επιτυγχάνει με πολλαπλούς ό,τι όλοι οι υπόλοιποι με ημιάκαμπτο, δεν το λες και επιτυχία...
οποτε θα πρεπει να γινει κατι σαν σε φεραρι,μπουκατι,πορσε,λαμπο κτλ καθως ολοι οι υπολοιποι βραζουν στο ιδιο καζανι.....
μαλλον δεν θα τα καταφερουν......
τι εχουν κανει αλλοι κατασκευαστες με πολλαπλους;;;;εκτος απο το να σε χρεωνουν καποια χιλιαρικα για το υπερπρο'ι'ον;;;;θες να μου πεις οτι δεν μπορουν να το ρυθμισουν σε πιο σπορ η' δεν θελουν γιατι απευθυνονται σε οικογενειακο στυλ οδηγησης;;;πιστευεις οτι ακομη δεν στριβουν;;; -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Και επειδή πολλές μ@λ@κίες ειπώθηκαν και άκρη δεν βγήκε ... ας δούμε τουλάχιστον την επόμενη γενιά Genesis.
Ιδιαίτερα όμορφο.
http://www.carscoops.com/2013/10/hyundai-releases-official-renderings-of.htmlρε συ αυτο ειναι mazda 6!!!
ετσι οπως το βλεπω δεν στριβει,δεν φρεναρει.....
HYUNDAI FORUM