-
Δεν ξέρω τι θα κάνει τελικά ο Μικ αλλά ο ανθρωπος φαινεται οτι το έχει.Αξίζει εργοστασικό μπάκετ.Τέτοιους οδηγούς θέλω.Αλλά οι μανατζαρέοι προτιμούν λατβαλα,σόρντο,χιρβονεν,ατκινσον(παλιότερα) και γενικά κάνουν ακατανόητες επιλογές.Μήπως λέω μήπως τελικά το οτι το wrc είναι για τον λούτσο είναι και θέμα των λάθος επιλογων των μανατζαρέων-ομάδων.Τρανό παράδειγμα και ο νεβίλ που έχει μπάκετ λόγω αλλατιγια γιατί αλλιως φέτος θα έκανε κανα αγώνα σποραδικά.Πόσο πιστευετε ότι φταίνε οι μάνατζερ για την εικόνα του wrc τελικά?
-
Δευτερη συνεχομενη εξοδος του meeke και μειωνονται δραματικα οι ελπιδες του για εργοστασιακο μπακετ στην citroen to 2014.
Σε δυσκολη θεση ο τεχνικος διευθυντης της γαλλικης ομαδας γιατι λιγοστευουν οι υποψηφιοτητες για οδηγους το νεο ετος καθως μαλλον και ο hirvonen δεν θα συνεχισει μαζι τους μετα την απογοητευτικη μεχρι στιγμης seasson. -
Συμφωνω απολυτως.Αλλα εχω και μια απορια, ο γιαρι που τοσα χρονια εχει μονο εξοδους πως γινεται να εχει μπακετ;Ισχυουν γι αυτον αλλα κριτιρια;
-
Αν θέλει να καταφέρει κάτι καλό η Citroen άποψη μου είναι ναι πάει να κάνει το μεγάλο μπαμ και να φέρει τον Neuville πίσω. Πραγματικά δεν βλέπω κάποιον άλλον οδηγό...
-
Kλατάρισμα ο Hirvonen, δεύτερος ο Neuville, νικητής, αλλά όχι πρωταθλητής ο Ogier!
-
Σιγα μην τον αφησει ο γουιλσον.Χωρις νεβιλ τερμα τα πετροδολαρα οποτε τερμα και η εμπλοκη στο wrc για το γουιλσον.Στη γαλλια τι λετε θα δουμε μαχη για τη νικη η ο οζιε θα παει απλως για το πρωταθλημα;
-
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
Στη γαλλια τι λετε θα δουμε μαχη για τη νικη η ο οζιε θα παει απλως για το πρωταθλημα;O Capito είπε πως θα τον αφήσουν να πιέσει, επειδή η VW είναι αρκετά μπροστά στο κατασκευαστών. Και ο ίδιος θα θέλει να πιέσει φαντάζομαι για να αποδείξει πως δε πήρε το πρωτάθλημα μονό και μόνο γιατί λείπει ο Loeb.
-
Μακάρι να πιέσει και να μην επαναπαυτεί στους βαθμούς για την κατάκτηση του πρωταθλήματος!!!!Περιμένω τον αγώνα πως και πως!!!
-
-
Ενταξει ρε παιδια μη τρελενεστε, τσιμπησε λιγο το χειροφρενο για να το γυρισει ωστε να μην χασει τη φορα στο flying.
ολο το διαδικτυο αυτο το βιντεο παιζει -
Ο χρήστης Spinos7 έγραψε:
Αν θέλει να καταφέρει κάτι καλό η Citroen άποψη μου είναι ναι πάει να κάνει το μεγάλο μπαμ και να φέρει τον Neuville πίσω. Πραγματικά δεν βλέπω κάποιον άλλον οδηγό...Ισως να μεινει στην M-Sport για να ανταποδωσει την χαρη στον Al-Attiyah (Qatar) που του βρηκε το μπακετ φετος με φουλ προγραμμα. Αλλιως M-Sport καπουτ αν φυγει ο Neuville καθως ο Nasser τον θεωρει βασικη προυποθεση για να συνεχισει η χορηγια. Και στην Citroen δεν θα μπορει να τον ακολουθησει (?) καθως ηδη υπαρχει χορηγος ο Al-Qassimi (Abu Dhabi). Η μακροπροθεσμη επιλογη παντως θα ηταν το μπακετ του Latvala στην VW γιατι δυστυχως οι αλλοι εχουν ημερομηνια ληξης.
-
Ο χρήστης the_sigman έγραψε:
Ενταξει ρε παιδια μη τρελενεστε, τσιμπησε λιγο το χειροφρενο για να το γυρισει ωστε να μην χασει τη φορα στο flying.
ολο το διαδικτυο αυτο το βιντεο παιζειΧτυπησε στο γεφυρακι! Και ευτυχως την γλιτωσε πολυ πολυ φθηνα με ανωδυνο τετακε!
Στο 9:00
Youtube Video – [09:00..] -
Μολις ειδα ενα βιντεο που δειχει οτι η χαραξη των ελαστικων στη γαλλια θα ειναι ιδια στο στεγνο και στο βρεγμενο με μονη διαφορα τη διαφορετικη γομα.Η απορια μου ειναι η εξης,οι ομαδες δεν εχουν δικαιωμα να χαραξουν το ελαστικο αναλογα με την κριση τους;η απογορευεται και θα εχουν τα ιδια ακριβως ελαστικα (χαραξη)σε στεγνο και βρεγμενο;
-
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
Μολις ειδα ενα βιντεο που δειχει οτι η χαραξη των ελαστικων στη γαλλια θα ειναι ιδια στο στεγνο και στο βρεγμενο με μονη διαφορα τη διαφορετικη γομα.Η απορια μου ειναι η εξης,οι ομαδες δεν εχουν δικαιωμα να χαραξουν το ελαστικο αναλογα με την κριση τους;η απογορευεται και θα εχουν τα ιδια ακριβως ελαστικα (χαραξη)σε στεγνο και βρεγμενο;Απαγορευεται η εξτρα χαραξη στα ελαστικα εδω και χρονια οπως και οτι η standard χαραξη και ολα τα ελαστικα ειναι τα ιδια-κοινη και μονο οι γομες διαφερουν (μαλακη και σκληρη). Απο το 2008 ή 2009 νομιζω. Στην πρωτη χρονια του κανονισμου κιολας τους επετρεπαν και μονο 1 γομα για ολο τον αγωνα και μετα αναθεωρησαν και τους επετρεψαν και την 2η γομα. Δεν εχουν ομως διαθεσιμη την ιδια ποσοτητα και των δυο γομων για χρηση, αλλα παντα καποια γομα περισσοτερα ελαστικα και την αλλη λιγοτερα.
-
Ευχαριστω
-
Rallye de France - Alsace Shakedown
- Dani Sordo: 2min 36.5sec
- Thierry Neuville: +1.5s
- Mikko Hirvonen: +1.5s
- Jari-Matti Latvala: +2.5s
- Sebastien Loeb: +2.9s
- Sebastien Ogier: +2.9s
- Andreas Mikkelsen: +3.1s
- Evgeny Novikov: +3.4s
- Mads Ostberg: +4.1s
- Romain Dumas: +5.9s
- Tomas Kostka: +6.5s
- Martin Prokop: +7.1s
http://www.wrc.com/news/sordo-fastest-a ... ?fid=19148
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Rallye de France - Alsace Shakedown- Dani Sordo: 2min 36.5sec
- Thierry Neuville: +1.5s
- Mikko Hirvonen: +1.5s
- Jari-Matti Latvala: +2.5s
- Sebastien Loeb: +2.9s
- Sebastien Ogier: +2.9s
- Andreas Mikkelsen: +3.1s
- Evgeny Novikov: +3.4s
- Mads Ostberg: +4.1s
- Romain Dumas: +5.9s
- Tomas Kostka: +6.5s
- Martin Prokop: +7.1s
http://www.wrc.com/news/sordo-fastest-a ... ?fid=19148
Ίδιο χρόνο οι Sebastien
-
ωραια χρωματα για το κυκνειο ασμα του Μαεστρου.
-
6,45 zωντανη μεταδοση της σουπερ ειδικης απο το Στρασβουργο εδω
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
6,45 zωντανη μεταδοση της σουπερ ειδικης απο το Στρασβουργο εδωΕυχαριστούμε, dim8
WRC 2013 (all rounds)