-
Ο χρήστης Ηλιας Α έγραψε:
αν δεν μπερδευει νερα με λαδια, λαδια με νερα, δεν φερνει συμπιεση στο ψυγειο νερου, δεν καιει νερα ο κινητηρας 99,9% για να μην πουμε 100% δεν εχεις θεμα με κινητηρα, καπακι, φλαντζα.
πιστευω το ψυγειο που αλλαξες να ειναι ιδιο σε μεγεθος και κυψελες με το παλαιο. τσεκαρισε και την φτερωτη της αντλιας.Για το ψυγείο που έγινε πριν 2 χρόνια η αλλαγή δεν έχω ιδέα. Ελπίζω ο τότε μηχανικός να τα κοίταξε αυτά.
Τώρα λάδια στο κύκλωμα ψύξης δεν υπήρχαν και νερά δεν έκαιγε οπότε ελπίζω να μην έχει πρόβλημα.Για να το δει αυτό πρεπει να λύσει ιμάντες χρονισμου κλπ.Αν δεν έχεις αλλάξει ιμάντα, ευκαιρία να τον αλλάξεις.
Sent from my LG-E975 using Tapatalk 2
Ευκαιρία να μπω φυλακή !
Κρίμα και θα μπορούσε να γίνει η δουλειά μια και έξω... Τώρα πάλι άδειασμα νερά κτλ...
Δεν πειράζει αν είναι μόνο αυτό ας παει στο καλό... -
Ο χρήστης ktsangop έγραψε:
Υ.Γ. Η θερμοκρασία πέφτει αμέσως μόλις ανοίξω καλοριφέρ στο ζεστό και αφήσω το γκάζι, στα κανονικά επίπεδα.
Ευχαριστώ,
Κώστας.αυτη ειναι πολυ καλη δοκιμη που εκανες και ανοιξες το καλοριφερ να δεις αν κατεβαζει τη θερμοκρασια στα κανονικα και τελικα την κατεβαζει, εφοσον αλλαξες καινουριο θερμοστατη με ιδια θερμοκρασια ανοιγματος, τοτε πιστευω πιστευω οτι οφειλεται στο ψυγειο νερου(πιθανον βουλωμενο) δοκιμαστε να το λυσεται και να το στειλεται να το καθαρισουν με υψηλες πιεσεις νερου η να το αντικαταστησεις
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
αυτη ειναι πολυ καλη δοκιμη που εκανες και ανοιξες το καλοριφερ να δεις αν κατεβαζει τη θερμοκρασια στα κανονικα και τελικα την κατεβαζει, εφοσον αλλαξες καινουριο θερμοστατη με ιδια θερμοκρασια ανοιγματος, τοτε πιστευω πιστευω οτι οφειλεται στο ψυγειο νερου(πιθανον βουλωμενο) δοκιμαστε να το λυσεται και να το στειλεται να το καθαρισουν με υψηλες πιεσεις νερου η να το αντικαταστησειςΜα δεν έχει ούτε 2 χρόνια το ρημάδι πως βούλωσε?
Τέλος πάντων σήμερα θα ξαναπάω στο συνεργείο και θα κανονίσω να τα ανοίξουμε όλα, θα το αφήσω μάλλον εκεί το αυτοκίνητο να έχει χρόνο να τα δει όλα... -
Ξέχασα να γράψω το εξής:
Την δεύτερη φορά που μου το έκανε στο ταξίδι, και πήρα τον φίλο μηχανικό μου είπε να πιάσω την σωλήνα στο πάνω μέρος του ψυγείου και να συγκρίνω θερμοκρασία με την κάτω. Και να δω αν έχει διαφορά αισθητή. Και όντως είχε. Η μία δεν πιανόταν για πάνω από 2 δευτερόλεπτα και η άλλη ήταν ζεστή αλλά την κρατούσες.
Και το διαπιστώσαμε την δεύτερη φορά που πήγα και στο συνεργείο με το μηχάνημα(πως λέγεται τέλος πάντων), γιατί την πρώτη δεν είχαν διαφορά θερμοκρασίας σημαντική ούτε μετά από ανάβαση σε βουνό με γκάζια(!).
Αυτό το δοκίμασα εν τω μεταξύ και άλλες φορές μόνος με τα χέρια για προληπτικούς λόγους και πάντα το ένιωθα ότι δεν υπάρχει διαφορά. Εκτός από χθες βέβαια που μου έκανε το κόλπο πάλι μετά το συνεργείο που η διαφορά θερμοκρασίας ήταν και πάλι αισθητή.
-
Σε κανονικες συνθηκες νομιζω πρεπει να εχει διαφορα θερμοκρασιας.
-
Ο χρήστης ktsangop έγραψε:
Ξέχασα να γράψω το εξής:Την δεύτερη φορά που μου το έκανε στο ταξίδι, και πήρα τον φίλο μηχανικό μου είπε να πιάσω την σωλήνα στο πάνω μέρος του ψυγείου και να συγκρίνω θερμοκρασία με την κάτω. Και να δω αν έχει διαφορά αισθητή. Και όντως είχε. Η μία δεν πιανόταν για πάνω από 2 δευτερόλεπτα και η άλλη ήταν ζεστή αλλά την κρατούσες.
Και το διαπιστώσαμε την δεύτερη φορά που πήγα και στο συνεργείο με το μηχάνημα(πως λέγεται τέλος πάντων), γιατί την πρώτη δεν είχαν διαφορά θερμοκρασίας σημαντική ούτε μετά από ανάβαση σε βουνό με γκάζια(!).
Αυτό το δοκίμασα εν τω μεταξύ και άλλες φορές μόνος με τα χέρια για προληπτικούς λόγους και πάντα το ένιωθα ότι δεν υπάρχει διαφορά. Εκτός από χθες βέβαια που μου έκανε το κόλπο πάλι μετά το συνεργείο που η διαφορά θερμοκρασίας ήταν και πάλι αισθητή.
Αυτό κατά πάσα πιθανότητα μας λέει ότι το ψυγείο είναι εντάξει. Νομίζω ότι το πρόβλημα είναι στην αντλία νερού (φαγωμένα πτερύγια).
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Σε κανονικες συνθηκες νομιζω πρεπει να εχει διαφορα θερμοκρασιας.Τον θερμοστάτη ελένχεις έτσι.Οταν ανοίγει τα λάστιχα έχουν σχεδόν ίδια θερμοκρασία,όταν είναι κλειστόςτότε ο σωλήνας που πάει στην κάτω πλευρά του ψυγείου είναι πιο κρύος.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σε κανονικες συνθηκες νομιζω πρεπει να εχει διαφορα θερμοκρασιας.
Τον θερμοστάτη ελένχεις έτσι.Οταν ανοίγει τα λάστιχα έχουν σχεδόν ίδια θερμοκρασία,όταν είναι κλειστόςτότε ο σωλήνας που πάει στην κάτω πλευρά του ψυγείου είναι πιο κρύος.
Διαφορά θερμοκρασίας θα πρέπει να έχει νομίζω. Αν δεν έχει, τότε γιατί να περνάμε το νερό μέσα από το ψυγείο;
Επίσης, νομίζω ότι αν το πάνω κολάρο ζεσταίνεται, αυτό σημαίνει ότι ανοίγει ο θερμοστάτης.
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Σε κανονικες συνθηκες νομιζω πρεπει να εχει διαφορα θερμοκρασιας.
Τον θερμοστάτη ελένχεις έτσι.Οταν ανοίγει τα λάστιχα έχουν σχεδόν ίδια θερμοκρασία,όταν είναι κλειστόςτότε ο σωλήνας που πάει στην κάτω πλευρά του ψυγείου είναι πιο κρύος.
Διαφορά θερμοκρασίας θα πρέπει να έχει νομίζω. Αν δεν έχει, τότε γιατί να περνάμε το νερό μέσα από το ψυγείο;
Επίσης, νομίζω ότι αν το πάνω κολάρο ζεσταίνεται, αυτό σημαίνει ότι ανοίγει ο θερμοστάτης.
Το ψυγείο δεν κατεβάζει την θερμοκρασία σε ανεκτά για το χέρι επίπεδα.Είτε 80° είτε 90° θα σε κάψει.
Πιθανόν να μην είναι σε ολα τα αμάξια το ίδιο (πάνω και κάτω λάστιχα) αλλα το ένα λαστιχο πριν τον θερμοστάτη ζεσταίνεται καθώς το νερό δεν κυκλοφορεί παντού,ανοίγει ο θερμοστάτης και κυκλοφορεί σε όλο το κύκλωμα και φυσικά απο το ψυγείο το νερό για να 'ψυχθεί'. -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Σε κανονικες συνθηκες νομιζω πρεπει να εχει διαφορα θερμοκρασιας.
Τον θερμοστάτη ελένχεις έτσι.Οταν ανοίγει τα λάστιχα έχουν σχεδόν ίδια θερμοκρασία,όταν είναι κλειστόςτότε ο σωλήνας που πάει στην κάτω πλευρά του ψυγείου είναι πιο κρύος.
Διαφορά θερμοκρασίας θα πρέπει να έχει νομίζω. Αν δεν έχει, τότε γιατί να περνάμε το νερό μέσα από το ψυγείο;
Επίσης, νομίζω ότι αν το πάνω κολάρο ζεσταίνεται, αυτό σημαίνει ότι ανοίγει ο θερμοστάτης.
Μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας στο κύκλωμα ψύξης σημαίνει κακή κυκλοφορία του υγρού.
Η να στο πω αλλιώς, το κρύο υγρό από το ψυγείο για κάποιο λόγο, δεν 'σπρώχνεται' προς τον κινητήρα με καλή ροή.
Μια μικρή διαφορά είναι το λογικό. Δεν είναι και τόσο δυνατά τα ψυγεία να ρίξουν τόσους βαθμούς και τόσο γρήγορα τα υγρά.
Ούτε και που χρειάζεται. -
Ο χρήστης ktsangop έγραψε:
Σε κανονικες συνθηκες νομιζω πρεπει να εχει διαφορα θερμοκρασιας.
Τον θερμοστάτη ελένχεις έτσι.Οταν ανοίγει τα λάστιχα έχουν σχεδόν ίδια θερμοκρασία,όταν είναι κλειστόςτότε ο σωλήνας που πάει στην κάτω πλευρά του ψυγείου είναι πιο κρύος.
Διαφορά θερμοκρασίας θα πρέπει να έχει νομίζω. Αν δεν έχει, τότε γιατί να περνάμε το νερό μέσα από το ψυγείο;
Επίσης, νομίζω ότι αν το πάνω κολάρο ζεσταίνεται, αυτό σημαίνει ότι ανοίγει ο θερμοστάτης.
Μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας στο κύκλωμα ψύξης σημαίνει κακή κυκλοφορία του υγρού.
Η να στο πω αλλιώς, το κρύο υγρό από το ψυγείο για κάποιο λόγο, δεν 'σπρώχνεται' προς τον κινητήρα με καλή ροή.
Μια μικρή διαφορά είναι το λογικό. Δεν είναι και τόσο δυνατά τα ψυγεία να ρίξουν τόσους βαθμούς και τόσο γρήγορα τα υγρά.
Ούτε και που χρειάζεται.Λογικό ακούγεται. Όλα οδηγούν στην αντλία επομένως!
Πλαστική φτερωτή κανένας;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το ψυγείο δεν κατεβάζει την θερμοκρασία σε ανεκτά για το χέρι επίπεδα.Είτε 80° είτε 90° θα σε κάψει.
Πιθανόν να μην είναι σε ολα τα αμάξια το ίδιο (πάνω και κάτω λάστιχα) αλλα το ένα λαστιχο πριν τον θερμοστάτη ζεσταίνεται καθώς το νερό δεν κυκλοφορεί παντού,ανοίγει ο θερμοστάτης και κυκλοφορεί σε όλο το κύκλωμα και φυσικά απο το ψυγείο το νερό για να 'ψυχθεί'.Για αυτό και λέω ότι όταν σταματάς από πορεία με ανοικτή μηχανή, βεντιλατέρ να δουλεύουν κτλ, θα πρέπει να έχουν περίπου την ίδια θερμοκρασία. Αν μπορείς να το πιάσεις σημαίνει ότι κάτι δεν πάει καλά. Τώρα τα έμαθα και εγώ αυτά μην νομίζετε ότι είμαι κανένας γνώστης...
Αυτό κατά πάσα πιθανότητα μας λέει ότι το ψυγείο είναι εντάξει. Νομίζω ότι το πρόβλημα είναι στην αντλία νερού (φαγωμένα πτερύγια).
Μακάρι φίλε αυτό πιστεύω και εγώ. Και πιθανότατα οι μηχανικοί να αποφεύγουν τη μανούρα, με την ελπίδα ότι είναι μόνο θερμοστάτης (που ήταν πολύ πιθανό), για αυτό και δεν πάνε κατευθείαν σε αλλαγή και αντλίας.
-
Μια αλλαγή θερμοστάτη δεν έκανε ποτέ κακό σε κανένα (για να προλάβω ορισμένους, ούτε σε τσέπες). Για μένα είναι μέρος της τακτικής συντήρησης. Ούτως ή άλλως, δεν έχει σημασία μόνο το αν ανοίγει και κλείνει αλλά και το πως και πότε το κάνει.
-
Έχεις δίκιο. Απλά έπρεπε και τα 2 μαζί πακέτο για να γλιτώσουμε διπλό κόπο, κόστος για εργατικά, και χαμένο χρόνο...
-
Ο χρήστης ktsangop έγραψε:
Έχεις δίκιο. Απλά έπρεπε και τα 2 μαζί πακέτο για να γλιτώσουμε διπλό κόπο, κόστος για εργατικά, και χαμένο χρόνο...Αν υπάρχει, βάλε αντλία με μεταλλική φτερωτή. Υποθέτω βέβαια ότι η δική του έχει πλαστική.
Αν η φτερωτή ήταν μεταλλική, ψάξε για ηλεκτρόλυση!!!!!!!!!!!!!!!!! Μπορείς να το κάνεις και μόνος σου. Πάρε ένα πολύμετρο και βάλε τον ένα ακροδέκτη μέσα στο νερό του ψυγείου και τον άλλο σε μια καλή γείωση και μέτρα τάση με τη μηχανή να δουλεύει.
Νομίζω ότι το όριο είναι 1 βολτ. Αν είναι παραπάνω θα πρέπει να το ψάξεις (κακές γειώσεις συνήθως).
-
Τελικά πήγα χθες το απόγευμα στο συνεργείο με τα χίλια ζόρια, αφού αμέσως μόλις βγήκα στον αυτοκινητόδρομο στην ανηφόρα ανέβασε πάλι θερμοκρασία. Μόλις έφτασα το διαπίστωσε πλέον και αυτός ότι υπάρχει μεγάλη διαφορά θερμοκρασίας στο κύκλωμα αφού το πάνω κολάρο ζεματούσε και το κάτω άντε να είχε 40-50 βαθμούς.
Θα ξαναπάω Δευτέρα όπου θα βγάλει πρώτα την αντλία νερού, και αν φαίνεται καλή θα κατεβάσει και το ψυγείο.
Αν είναι σπασμένη, αλλάζουμε αντλία και τέλος.Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Αν υπάρχει, βάλε αντλία με μεταλλική φτερωτή. Υποθέτω βέβαια ότι η δική του έχει πλαστική.
Αν η φτερωτή ήταν μεταλλική, ψάξε για ηλεκτρόλυση!!!!!!!!!!!!!!!!! Μπορείς να το κάνεις και μόνος σου. Πάρε ένα πολύμετρο και βάλε τον ένα ακροδέκτη μέσα στο νερό του ψυγείου και τον άλλο σε μια καλή γείωση και μέτρα τάση με τη μηχανή να δουλεύει.
Νομίζω ότι το όριο είναι 1 βολτ. Αν είναι παραπάνω θα πρέπει να το ψάξεις (κακές γειώσεις συνήθως).
Καλή ιδέα αν και νομίζω κάπου είχα διαβάσει ότι είναι πλαστική, και η Ford δεν βγάζει πλέον μεταλλικές.
-
θα βγαζουν αλλοι, σιγα μη βαλεις original.
-
Τελικά παιδιά ήταν το ψυγείο. Ήταν βουλωμένο.
Βάλαμε ένα μεταχειρισμένο που είχε πρόχειρο για δοκιμή, και μια βδομάδα τώρα που το δοκίμασα όλα είναι ΟΚ.Βέβαια στο επόμενο service λέω να αλλάξω σετ αντλίας/ιμάντα έτσι και αλλιώς, αλλά προς το παρόν το αποφύγαμε.
-
Ο χρήστης ktsangop έγραψε:
Τελικά παιδιά ήταν το ψυγείο. Ήταν βουλωμένο.
Βάλαμε ένα μεταχειρισμένο που είχε πρόχειρο για δοκιμή, και μια βδομάδα τώρα που το δοκίμασα όλα είναι ΟΚ.Βέβαια στο επόμενο service λέω να αλλάξω σετ αντλίας/ιμάντα έτσι και αλλιώς, αλλά προς το παρόν το αποφύγαμε.
μεσα επεσα με τα συμπτωματα που περιεγραφες ε!
γιατι δεν το στειλατε να το καθαρισουν με πιεστικο νερου; -
Το είχε πρόχειρο και το έβαλε να το δοκιμάσουμε για να δούμε αν φταίει αυτό πριν ασχοληθεί με αντλία-ιμάντες κτλ. Και αφού ήταν το ψυγείο τώρα μένει δεν το ξανα-αλλάζουμε...
Θα του πω να το στείλουμε για καθάρισμα αν γίνεται και να το κρατήσει καβάντζα για μένα, ποιος ξέρει μπορεί να χρειαστεί πάλι!
Ευχαριστώ όλους για τις ιδέες, έμαθα κάποια χρήσιμα πράγματα και την επόμενη φορά (ξουτ!) θα έχω μια καλύτερη ιδέα.
Ford Focus ανεβάζει θερμοκρασία