-
Με επιδόσεις και κατανάλωση δεν θα έχεις πρόβλημα.
ΟΜΩΣ!
Το μεγάλο πρόβλημα θα είναι η άνεση και η πιθανότητα ζημιάς στη ζάντα εξαιτίας του χαμηλού προφίλ (περίπου 10 εκατοστά ελαστικό). Επιπλέον η 17άρα που σου πουλάνε είμαι βέβαιος ότι θα είναι τουλάχιστον 8χ17 και όχι 7χ17 (άντε 7,5) που θα ταίριαζε καλύτερα στο 205 ελαστικό. 8άρα 17άρα με 205 λάστιχο αυξάνει ακόμα περισσότερο τις πιθανότητες για ζημιά και μειώνει ακόμα περισσότερο την άνεση (το λάστιχο δεν κάθεται καλά στη ζάντα επειδή η ζάντα είναι φαρδύτερη από όσο χρειάζεται το ελαστικό). Οπότε αμέσως αμέσως θα πας σε 225/45/17 και πλέον θα έχεις ένα θεματάκι με την κατανάλωση και τις επιδόσεις. Το καλό είναι ότι τα 225/45/17 είναι φθηνότερα από τα 205/50/17.Τέλος, αισθητικά το αποτέλεσμα θα είναι άθλιο και πολύ χειρότερο από το υπάρχον. Η ζάντα θα εξέχει έστω και λίγο από τους θόλους και σε συνδυασμό με τα χαμηλοπρόφιλα ελαστικά το αυτοκίνητο θα 'φωνάζει' για χαμήλωμα μιας και θα φαίνεται σαν τρακτέρ ή για άλλους καγκούρικο. Με άλλα λόγια σε λίγο καιρό θα ανοίξεις τόπικ για ελατήρια χαμηλώματος.
Συμπερασματικά:
Μείνει στα 195/65/15 που φοράς τώρα και ξόδεψε τα χρήματα αυτά κάπου αλλού. Ακόμα καλύτερα κράτα τα γιατί εδώ που είμαστε δεν ξέρεις τι σου ξημερώνει.
Όταν αύριο μεθαύριο 'φαγωθούν' τα ελαστικά που φοράς τώρα και ψήνεσαι ακόμα για αλλαγή, ψάξε να βρεις μεταχειρισμένες 16άρες εργοστασιακές για το αυτοκίνητό σου που θα έχουν σωστό φάρδος και offset και βάλε αυτές.Υ.Γ. Το αυτοκίνητο που έχεις δείχνει ότι αγοράστηκε για ένα και μόνο σκοπό. Την οικονομία. Αν αρχίσεις και τα λεφτά που 'κερδίζεις' τα επιστρέφεις στο αυτοκίνητο τότε κάτι έχεις κάνει λάθος.
-
Παιδιά τελικά έβαλα 17Χ7.5 με λάστιχο 205/50 σε τιμή ζάντες κ λάστιχα καινούργια 550 ευρώ.
Φυσικά κράτησαν κ τα 15αρια μου.Τώρα
- Το αυτοκίνητο πατάει καλυτερα, είναι πιο σταθερό , δεν έχει
τις κλησεις τις μεγάλες που είχε.
2.κατανάλωση εθνική με 120-130 5.7-8
ελαφρά αυξημένη.- Λόγω τούρμπο δεν εχασε αρκετά
4.έχασε σε τελική όμως με το ζόρι 170 βέβαια κ με τα 15αρια Μαξ 180 είδα οποτε δεν είναι ενοχλητικο. Μέχρι τα 160 ανεβάζει σφαίρα.
Τωρα οι ζάντες κάθισαν καλά αφού το όφσετ τους ηταν όπως προβλεπόταν απο τη hyundai μάλιστα όταν τα βαλαμε το κν με βόλτα με τον λάστιχα μου κ όλα ηταν οκ.
Βαρος 11 ζάντα κ 9.3 λάστιχο.... Αρα 20.3 οι 16αρες μαμά είχαν 9 + 9.3 λάστιχο 18.3
Αυτά λοιπον ευχαριστώ ολους. Έβαλα 17 γιατί οι 16 θα μου έβγαιναν λίγο πιο ακριβές...κανεις δεν είχε στον για να τις πάρω φθηνά κ με παραγγελία έβγαιναν 400 ευρώ + 300 λάστιχο 700...
- Το αυτοκίνητο πατάει καλυτερα, είναι πιο σταθερό , δεν έχει
-
Η ζάντα που έβαλα έχει πολύ καλη ποιότητα..τιμή καινούργιας 1200 ευρώ...
-
Ποιό λάστιχο έβαλες;
-
Barum bravuris 2 πολύ καλό για τα λεφτά του 330.
-
'Πολύ καλό' τί εννοείς;...Αφού δε τό'χεις περπατήσει ακόμα;!...
-
Η κατανάλωση και η τελική οφείλονται μάλλον στη 'διόρθωση' του κοντέρ. To κοντέρ σου δείχνει τώρα πιο πραγματικά χιλιόμετρα από ότι πριν και η κατανάλωση φαίνεται αυξημένη διότι ο χιλιομετρητής γράφει λίγο λιγότερα χιλιόμετρα.
Στην ουσία οι διαφορές είναι ελάχιστες και όχι αυτές που σου δείχνει το trip computer και το κοντέρ.
Με γεια σου και καλά χιλιόμετρα. Τα λάστιχα που έβαλες βλέπω στο web πως είναι καλά, απλά συνήθως στις 'δεύτερες' μάρκες πέφτει γρηγορότερα η απόδοση και θέλουν νωρίτερα αλλαγή.
Ποιες ζάντες έβαλες; -
Τα Barum κάτι πολωνικά δεν είναι;
Αν θυμάμαι καλά μου τα είχε προτείνει κάποιος έμπορος ελαστικών, που πουλούσε (προωθούσε) την εταιρική τριλογία Conti, Uniroyal και Barum. Τα Barum ήταν τα φτηνά της παρέας. -
205/50/17 στο i30 diesel ;
Φαντάζομαι σου είπαν πόσο έχει η 4άδα στη διάσταση αυτή, όταν ξαναλλάξεις λάστιχα...
-
Ο χρήστης arist2 έγραψε:
Barum bravuris 2 πολύ καλό για τα λεφτά του 330.tzampa ειναι για 17-αρια. Ηταν με ΦΠΑ μεσα αυτη η τιμη?
Η 'μπαρουμ' ειναι γνωστη εταιρεια, κυριως για φορτηγακια επειδη βγαζουν πολλα χλμ (εχω ακουσει).
Πες μας απο ανεση πως εισαι τωρα, που ανεβηκες 2 νουμερα ζαντας?Το οφσετ αν ειναι ΟΚ θα το καταλαβεις κυριως σε κλειστες καθετες κατηφορικες στροφες με καποια χλμ...οταν το βαρος μετατοπιζεται μπροστα και στριβεις ταυτοχρονα...αλλα ειπες οτι ηταν συμφωνα με μαμα οποτε μαλλον ολα γκουντ.
Εγω σκεφτομαι απο 17-αρια, αν και μαμα διασταση, να πεσω σε 16-αρια να βελτιωσω ανεση σε ελληνικους δρομους.,( Η μαμα τα 16αρια τα δινει στο 1.8 της ενω τα 17-αρια στο διλιτρο), οποτε δεν νομιζω να υπαρχει θεμα , διοτι μιλαμε για ιδιο αμαξι με μονη αλλαγη στον κυβισμο, +40 αλογα, και κατι δεσιματα. Θα τσεκαρω βεβαια πριν κανω κατι οταν ερθει η ωρα για λαστιχα. προς το παρον θα παρω τις 4 ζαντες μεταχ, τις 16-αρες, που τις βρηκα σε λογικη τιμη (175 ευρω) και προς το τελος του χρονου θα παω για λαστιχα.
-
Η τιμη 330 με ΦΠΑ απόδειξη...τωρα σε άνεση ...σίγουρα πιο έντονα αισθάνεσαι ανωμαλίες δρόμου αλλα επειδη είχε μαλακή ανάρτηση και με τα 15 αρια έπλεε τωρα είμαι Οκ.
205/55/16 ή 205/50/17