Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι ΝΕΟΥ AUDI A4 1.8T Quattro
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Περι ΝΕΟΥ AUDI A4 1.8T Quattro
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    22
    65
    1611
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cpp last edited by

      Ο χρήστης sarandavgas έγραψε:

      Αν θελεις, επειδη ειμαι κατοχος ενος A4 TQ 190+35=225 ps με 40000 χλμ μετα απο 18 μηνες, θα σου πω για το αυτοκινητο.
      Το καινουργιο ελαχιστες ουσιαστικες αλλαγες εχει στο στησιμο -εκτος απο τον κινητηρα εχει μιλαμε για τον ΤFSi - .

      Σε ανοικτο δρομο μπορει να οδηγηθει με πολυ μεγαλες ταχυτητεες σε σχέση με τα υπολοιπα αυτοκινητα και κυρια σε κλειστες ή ανοικτες καμπες θα σε ενθουσιασει... οποτε χρειαζεται και αρκετη προσοχη στην αρχη γιατι την ταχυτητα σου την καταλαβαινεις μονο σε σχεση με αλλους.... απο φασαρία για να καταλαβεις απο 160 εως 230 χλμ εχεις περιπου τον ιδιο θορυβο μεσα στην καμπινα και η αισθηση του αυτοκινητου ειναι ιδια. Φρενα αψογα εγω με 16 ριδες τροχους δεν βτρισκω την αναρτηση ιδιαιτερα σφικτη...

      Τελικη στο κοντερ 260 μπορεις να τα δεις γρηγορα και ευκολα (αυτα που γραφω ισχυουν και για τους 190 ιππους) ... στροφες Υλικης αν γνωρισεις το αυτοκινητο περνας με 180 μιλωντας με το διπλανο σου αν εισαι μονος ..... εξαρταται

      Πχ, Αθηνα - Θεσσαλονικη 3 και 30 ατσαλάκωτος - που ειναι και το πιο σημαντικο- (αν ξερεις που τη στηνουν).
      Για να προλαβουμε και καποιους που θα πουν οτι το ταδε οχημα - οδηγος παει πιο γρηγορα (Φτερουγες και λοιπα πτηνά)....οταν ο τελευταιος βγαινει απο μεσα θελει 3 ωρες για να επανέλθει το μυικο-νευρικο συστημα

      Σε στενες - κλειστες στροφες θα δεις οτι εχει στησιμο περισσοτερο προστοκινητο, κατι το οποιο σε συνδυασμο με το μεγεθος του και τη μεγαλη ροπη θελει λιγο προσοχη.
      Σε γενικες γραμμες δεν θα σου ελεγα οτι ειναι φορτε του παντα σε ευθεια αναλογια με το πως παει σε ολες τις αλλες συνθηκες.

      Καταναλωση οπως το πας ...μεχρι 4000 περιπου 160 χλμ στην εθνικη περιπου 10 λτ/100χλμ απο κει και πανω 5000 στροφες περιπου 200 χλμ. 13λτ/100 χλμ τερμα γκαζι βλεπεις και 35 λτ /100 χλμ. Εντος πολης με σχετικα ελαφρυ ποδι 10-12 λτ/ 100χλμ. Βενζινη εγω βαζω παντα 100 οκτανιων.

      Thanks αλλα εχω μια απορεια. Απο οτι εχω διαβασει μεχρι τωρα το καινουργιο Α4 εκτος απο τους κινητηρες εχει βελτιωθει απο οτι λεγεται σημαντικα και η αναρτηση του. Σε σχεση το οτι ειναι και Quattro δεν θα εχει καλυτερο στριξιμο και στησιμο σε σχεση με το προηγουμενο?

      Νομίζω δεν θα έχεις την sport ανάρτηση εσύ ας έχεις το καινούργιο!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sarandavgas last edited by

        Ο χρήστης cpp έγραψε:
        Νομίζω δεν θα έχεις την sport ανάρτηση εσύ ας έχεις το καινούργιο!

        Απο οτι ειχα διαβασει (με καθε επιφυλαξη βεβαια) δεν αναφεροταν μονο στην sport αναρτηση αλλα στην αναρτηση γενικα του αυτοκινητου οτι εχει βελτιωθει πολυ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sarandavgas last edited by

          Ο χρήστης sfrag έγραψε:
          α και κατι αλλο αλλη η τετρακινηση με torsen και αλλη με haldex στο πρωτο εισαι τετακινητος συνεχως και μεταβαλεις την εμπλοκη στο δευτερο εισαι δικινητος και αναλογως 'προσοντων' μπορει να γινεις τετρακινητος Τorsen δεν μπορει να τοποθετηθει σε αυτοκινητα με εγκαρσιους κινητηρες αποτι ξερω....

          Το συγκεκριμενο τι τρετρακινηση εχει δηλαδη?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            maxmara last edited by

            Ο χρήστης sfrag έγραψε:
            ... το avant και μενα μου αρεσε περισσοτερο αλλα βλεπεις κολλαγε η συμβια .... ..

            Γιατί????

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              markvag last edited by

              Ο χρήστης G60POWER έγραψε:

              Δηλαδη σε κλειστες στροφες δεν ανταποκρινεται τοσο καλα και ας ειναι και Quattro? Sorry που ρωταω συνεχεια αλλα οπως ειπα τωρα τελευταια το πηρε ο πατερας μου και θελω να ξερω τα μειον του.

              Απλώς δεν βολεύεται λόγω φιλοσοφίας στησίματος. Δεν έχει κάποιο πρόβλημα. Είναι πιο 'ταξιδιάρικο'. Άντε καλοτάξιδο.

              Συν το ότι έχει το κλασσικό (ας το πούμε) μειονέκτημα των Audi ότι ο κινητήρας είναι κατά μήκος και πολύ μπροστά = πολύ βάρος, πολύ μπροστά = υποστροφή... Ψύλοι στ' άχυρα βέβαια...

              [list:3uao6wak]ετσι ελεγαν και οι ιταλες μηχανικαρες το 80 και μαζευαν καστανα στα πεταλα [/list:u:3uao6wak]

              Δεν ξέρω τι έλεγαν οι Ιταλές μηχανικάρες το 80, αλλά πολύ βάρος μπροστά βρε παιδί μου...

              Όπως λέω βέβαια:

              Ψύλοι στ' άχυρα βέβαια...

              @cpp
              Στο καινούριο η κατανομή βάρους δεν έχει διορθωθεί και τόσο (αφού δεν είναι και πραγματικά καινούριο μοντέλο δομικά), αλλά στο επόμενο η κατανομή του βάρους θα είναι σημαντικά καλύτερη...

              Και το 'πρόβλημα' δεν είναι στην κατανομή (πχ 58/42) αλλά στο ότι ένα μεγάλο κομμάτι του βάρους εμπρός είναι πολύ μπροστά... Επαναλαμβάνω όμως, ψύλοι στ' άχυρα με τον τρόπο που στρίβει... Για να φτάσεις να σε πειράζει αυτό πας με πάαααααρα πολλά... (στο quattro... σε προσθιοκίνητο όχι και τόσο πολλά...)

              Το μόνο ουσιαστικό μειονέκτημα για εμένα στο αυτοκίνητο είναι το βάρος του, άντε και η αντιπροσωπεία... Κατά τα άλλα, ψάχνεις με μικροσκόπιο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Ειχαν πει ότι θα καταργήσουν τον 1,8Τ
                Είναι αλήθεια αυτό και αν ναι πώς θα γίνει εφόσον συνεχώς πλασάρεται σε μοντέλα όπως τα Cupra, FR κτλ...;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  technik last edited by

                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                  Ειχαν πει ότι θα καταργήσουν τον 1,8Τ
                  Είναι αλήθεια αυτό και αν ναι πώς θα γίνει εφόσον συνεχώς πλασάρεται σε μοντέλα όπως τα Cupra, FR κτλ...;

                  Έχει ακόμα ψωμί μέχρι να αποσυρθεί.

                  Μόλις πλασαρίστηκε και στο νέο Α4.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Το καινούριο Εuro5 στους ρύπους το περνά...;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης elteo έγραψε:
                      Το καινούριο Εuro5 στους ρύπους το περνά...;

                      Εχω διαβασει οτι δεν περνα την νεα νορμα καυσαεριων και για αυτο καταργηται.Μαλλον θα τον εκμεταλλευτουν μεχρι την τελευταια στιγμη.
                      Το Εuro5 απο ποτε θα ισχυει;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sarandavgas last edited by

                        Αν σε περιπτωση αργοτερα θελησω να βελτιωσω τον κινητηρα ηθελα να ρωτησω, ποσο βελτιωση παιρνει? Και με ποσα χρηματα περιπου? Θα πρεπει να γινουν παρα πολλες αλλαγες?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          markvag last edited by

                          Αν παίρνει από βελτίωση ο 1,8Τ της VAG;;;;;; Σε λίγο θα ψάχνουμε με το μικροσκόπιο να βρούμε ποια μοτέρ δεν είναι βελτιωμένα...

                          Απ' όσο ξέρω και βλέπω ένα από τα πιο αγαπημένα μοτέρ των βελτιωτών που μπορεί σχετικά εύκολα και αξιόπιστα να βγάλει 'τρελά' νούμερα ιπποδύναμης...

                          Εξάλλου, και η ίδια η VW κάνει αυτή τη δουλειά... Το μοτέρ έχει κυκλοφορήσει σε εκδόσεις 150, 157, 163, 180, 190, 210, 225 ίππων εργοστασιακό!!! Για τις βελτιώσεις χάνεται το μπαλάκι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sarandavgas last edited by

                            Το δικο μου π.χ ειναι 163. Μπορει να φτασει δηαλαδη ευκολα τα 225? Θελει μεγαλη τροποποιηση? Και με ποσα περιπου χρηματα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              technik last edited by

                              Ο χρήστης markvag έγραψε:
                              Αν παίρνει από βελτίωση ο 1,8Τ της VAG;;;;;; Σε λίγο θα ψάχνουμε με το μικροσκόπιο να βρούμε ποια μοτέρ δεν είναι βελτιωμένα...

                              Απ' όσο ξέρω και βλέπω ένα από τα πιο αγαπημένα μοτέρ των βελτιωτών που μπορεί σχετικά εύκολα και αξιόπιστα να βγάλει 'τρελά' νούμερα ιπποδύναμης...

                              Εξάλλου, και η ίδια η VW κάνει αυτή τη δουλειά... Το μοτέρ έχει κυκλοφορήσει σε εκδόσεις 150, 157, 163, 180, 190, 210, 225 ίππων εργοστασιακό!!! Για τις βελτιώσεις χάνεται το μπαλάκι...

                              Συνολικά, σε **63 **μοντέλα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                markvag last edited by

                                Αν θυμάμαι καλά, το 225 είχε επιπλέον από το 150 (που τώρα έγινε 163) intercoller, διαφορετικό πρόγραμμα και διαφορετική τουρμπίνα. Δεν νομίζω όμως ότι το 163 θα δυσκολευτεί και τόσο να πάει κοντά στα 200 άλογα...

                                Α, τώρα που το θυμήθηκα... Η Skoda διαθέτει το Octavia I 1,8Τ σε εκδόσεις 150 ίππων και 193, βελτιωμένη η τελευταία από την ΑΒΤ (και σε δυναμομέτρηση που είδα στο Drive τα άλογα είναι πραγματικά), με διαφορά στην τιμή αγοράς 1.500 ευρώ (μόλις το είδα στους τιμοκαταλόγους στο τέλος των 4Τ)... Για 40άλογα (και από έμπειρο Γερμανό βελτιωτή) δεν είναι και άσχημα...

                                Δεν βλέπω τον λόγο το συγκεκριμένο κιτ να μην ταιριάζει και στα άλλα μοντέλα του ομίλου (εξάλλου η ΑΒΤ ασχολείται με βελτιώσεις VW-Audi βασικά...)

                                Το κλειδί βέβαια είναι η βελτίωση να γίνει από κάποιον έμπειρο και καλό βελτιωτή, όπως όλες οι βελτιώσεις, γιατί το μοτέρ μπορεί μεν να φτάσει τα 500 άλογα, αλλά για πόσο;;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  markvag last edited by

                                  Ο χρήστης technik έγραψε:

                                  Αν παίρνει από βελτίωση ο 1,8Τ της VAG;;;;;; Σε λίγο θα ψάχνουμε με το μικροσκόπιο να βρούμε ποια μοτέρ δεν είναι βελτιωμένα...

                                  Απ' όσο ξέρω και βλέπω ένα από τα πιο αγαπημένα μοτέρ των βελτιωτών που μπορεί σχετικά εύκολα και αξιόπιστα να βγάλει 'τρελά' νούμερα ιπποδύναμης...

                                  Εξάλλου, και η ίδια η VW κάνει αυτή τη δουλειά... Το μοτέρ έχει κυκλοφορήσει σε εκδόσεις 150, 157, 163, 180, 190, 210, 225 ίππων εργοστασιακό!!! Για τις βελτιώσεις χάνεται το μπαλάκι...

                                  Συνολικά, σε **63 **μοντέλα

                                  and (still) counting...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sarandavgas last edited by

                                    Δηλαδη μιλαμε γυρω στα 1500 Ευρω να στοιχιζει η ολη ιστορια? Το εχει κανει κανενας συμφορουμιτης?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      markvag last edited by

                                      Ο χρήστης sarandavgas έγραψε:
                                      Δηλαδη μιλαμε γυρω στα 1500 Ευρω να στοιχιζει η ολη ιστορια? Το εχει κανει κανενας συμφορουμιτης?

                                      Προσοχή!

                                      1.500 χρεώνει η ΑΒ για το Octavia που πωλείται κανονικά από τις εκθέσεις τις Skoda στην Ελλάδα... Για κάτι άλλο δεν γνωρίζω πόσο μπορεί να κοστίζει!!!

                                      Φαντάζομαι ότι δεν θα ξεφεύγει τρελά, αλλά υποθέσεις είναι αυτές...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fast-safe last edited by

                                        Οι μεγάλοι βελτιωτικοί οίκοι του εξωτερικού (ΑΒΤ , ΜΤΜ κλπ) χρεώνουν το chipάρισμα (βγάζουν το μαμά chip από την ECU και βάζουν το δικό τους) γύρω στα 1500 . Οι μικρότεροι οίκοι (εσωτερικού - εξωτερικού ) από 800 - 1200. Οι γνωστοί Έλληνες προγραματιστές, για custom πρόγραμμα, γύρω στο 1000άρικο.

                                        Βέβαια σιγά σιγά το 'chipάρισμα' αρχίζει να καταργείται και πάει να αντικατασταθεί με το 'flashάρισμα' . Δηλαδή , δεν θα σου βγάζουν το chip απλά θα συνδέονται μέσω της obd θύρας με τον εγκέφαλο και θα κατεβάζουν το δικό τους πρόγραμμα . Αυτό το κάνει η Revo , η Giac και άλλες με κόστος περί τα 1000€ για την GIAC και 1200€ για τη REVO (τιμές στο περίπου) και παράλληλα σου δίνουν την δυνατότητα αγορά ενός switchόκουτου που μπορείς να 'παίζεις' με διάφορες παραμέτρους του προγράμματος (με την GIAC μπορείς να παίξεις με 3 setup ενώ με της REVO να πειράξεις avans , πίεση κλπ κλπ ) .

                                        Ότι και αν επιλέξεις , must για τους 1,8Τ είναι η αγορά του VAG- COM για να μπορείς να ελέγχεις ανά πάσα ώρα και στιγμή τι συμβάινει στο αμάξι σου .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          charmak66 last edited by

                                          Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                          Ο πατέρας του charmak66 το έχει πάρει πριν λίγες μέρες (νέο A4 1,8 turbo quattro). Το ΠΣΚ θα το οδηγήσει κι ο ίδιος οπότε από εβδομάδα περιμένω να μας πει τις εντυπώσεις του.

                                          O charmak66 δεν οδήγησε! Ήταν όμως από πίσω του (οδηγώντας άλλο αυτοκίνητο) για ένα ταξίδι 4+ ωρών του φάνηκε ότι το αυτοκίνητο προσπερνάει με μεγάλη ευκολία,ακόμα και με τον κινητήρα να δουλεύει σχεδόν πάντα μέχρι τις 3000 στροφές.

                                          Επίσης τον πήραν βόλτα και εντυπωσιάστηκε από την αίσθηση 'όλα είναι υπό έλεγχο' που δίνει το αυτοκίνητο,ακόμα και στους επιβάτες του.Με παρότρυνση προς τον τον μπαμπά-charmak66 φαίνεται ότι το αυτοκίνητο με μία,ακόμα και δύο σχέσεις πάνω,τραβάει πολύ καλά από πολύ χαμηλά!23 κιλά ροπής στις 1950 στροφές είναι αυτά!Ακόμα,όπως ήταν αναμενόμενο,το audi πιάνει άρκετά μεγάλες ταχύτητες,χωρίς να το καταλαβαίνεις.

                                          Εντύπωση του έκαναν και φώτα του,τα οποία του φώνηκαν εκπληκτικά,ακολουθώντας μερικά μέτρα πιο πίσω.

                                          Υπεράνω κριτικής η 'απτή' ποιότητα (πλαστικά κλπ),καθώς και η εκπληκτική θέση οδήγησης.Τα πάντα βρίσκονται εκεί που θέλεις (έτσι φαίνεται τουλάχιστον,έκατσα μόνο με το αυτοκίνητο ακίνητο).

                                          Άσχετο:Ο charmak66 είναι απίστευτα ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΕΝΟΣ με τους μπιπ που θέλουν 15-20 μέρες για να ελέγξουν και να αντικαταστήσουν μια motherboard,καθώς και με τη ΔΕΗ,η οποία μάλλον ευθύνεται για το θάνατό της,με αποτέλεσμα να χρειάζεται να γράφει από net cafe,αραιά και που...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            maxmara last edited by

                                            Ο charmak66 ή ο μπαμπάς-charmak66 μήπως είναι και ύψους playmaker (1.80+) να μας πούν την γνώμη τους στο άν χωράνε και μακρόστενοι άνθρωποι στην θέση του οδηγού ;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr