-
Εχω ενα hyundai accent του 2005.
Προσφατα μετα το μεγαλο σερβις, αρχισε να κολλαει η μιζα και να θελει 2-3 προσπαθειες για να παρει μπροστα.
Μου ειπαν οτι ειναι απο το ιμομπιλαιζερ, το οποιο και αλλαχτηκε η πλακετα παρακαμψης.
Συνεχισε να το κανει αυτο μετα απο 2-3 μερες ενω ηταν ολα ενταξει .
Τι παιζει με αυτο?
Επισης μολις παει η θερμοκρασια στην μεση στο αμαξι στην αλλαγη μεταξυ πρωτης και δευτερας ταχυτητας χανει στροφες και κλωτσαει πολυ το αμαξι, λες και παει να σβησει.
Τι εχει παιχτει?Με τρομαζει πολυ, ο μηχανικος μου ειπε οτι καποιο θεμα ειχε ο αισθητηρας λαμδα αλλα δεν τιθεται θεμα αλλαγης -
Ο χρήστης mynam3 έγραψε:
Εχω ενα hyundai accent του 2005.
Προσφατα μετα το μεγαλο σερβις, αρχισε να κολλαει η μιζα και να θελει 2-3 προσπαθειες για να παρει μπροστα.
Μου ειπαν οτι ειναι απο το ιμομπιλαιζερ, το οποιο και αλλαχτηκε η πλακετα παρακαμψης.
Συνεχισε να το κανει αυτο μετα απο 2-3 μερες ενω ηταν ολα ενταξει .
Τι παιζει με αυτο?
Επισης μολις παει η θερμοκρασια στην μεση στο αμαξι στην αλλαγη μεταξυ πρωτης και δευτερας ταχυτητας χανει στροφες και κλωτσαει πολυ το αμαξι, λες και παει να σβησει.
Τι εχει παιχτει?Με τρομαζει πολυ, ο μηχανικος μου ειπε οτι καποιο θεμα ειχε ο αισθητηρας λαμδα αλλα δεν τιθεται θεμα αλλαγηςΛυσεις:
- θα κατσεις να το ανεχτεις οπως δουλευει
- θα βρεις ενα μαστορα να στο επισκευασει και να δουλευει οπως πρεπει
- πουλα το
τωρα αν πας με τα λεγομενα του μηχανικου σου θα ελεγα οτι σου ταιριαζει η 1η περιπτωση, με τελευταια επιλογη αν αγανακτισεις και το βαρεθεις την 3η περιπτωση
-
Ο χρήστης mynam3 έγραψε:
Εχω ενα hyundai accent του 2005.
Προσφατα μετα το μεγαλο σερβις, αρχισε να κολλαει η μιζα και να θελει 2-3 προσπαθειες για να παρει μπροστα.
Μου ειπαν οτι ειναι απο το ιμομπιλαιζερ, το οποιο και αλλαχτηκε η πλακετα παρακαμψης.
Συνεχισε να το κανει αυτο μετα απο 2-3 μερες ενω ηταν ολα ενταξει .
Τι παιζει με αυτο?
Επισης μολις παει η θερμοκρασια στην μεση στο αμαξι στην αλλαγη μεταξυ πρωτης και δευτερας ταχυτητας χανει στροφες και κλωτσαει πολυ το αμαξι, λες και παει να σβησει.
Τι εχει παιχτει?Με τρομαζει πολυ, ο μηχανικος μου ειπε οτι καποιο θεμα ειχε ο αισθητηρας λαμδα αλλα δεν τιθεται θεμα αλλαγηςΓινε λιγο πιο σαφης:
'Κολλαει η μιζα' τι σημαινει ακριβως?
Δε γυρναει πχ η μιζα στις 1-2 πρωτες προσπαθειες και γυρναει τελικα στην 3η?
Γυρναει η μιζα αλλα δεν παιρνει μπρος κι παιρνει με την 3η? Αν ναι, το κανει αν ειναι κρυο ή αν ειναι ζεστο?Για το αλλο, αμα ξεκινησεις με 2α, στη αλλαγη για 3η θα το κανει ας πουμε? Αν αλλαξεις απο 1η 2α στις 3000 στροφες γλυκα γλυκα ή αλλαξεις στις 5000 τσαντισμενα θα κανει τα ιδια?
Το κανει συνεχεια και ο μηχανικος λεει οτι δε χρειαζεται κατι? -
Αισθητήρας στροφαλου μήπως? Τι δουλειά έχει ο λαμδα?
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Ο χρήστης Alxnks έγραψε:
Αισθητήρας στροφαλου μήπως? Τι δουλειά έχει ο λαμδα?Sent from my Neo V using Tapatalk
Λογικο αυτο που λες, κατσε να πει και αλλα να δουμε
-
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
Εχω ενα hyundai accent του 2005.
Προσφατα μετα το μεγαλο σερβις, αρχισε να κολλαει η μιζα και να θελει 2-3 προσπαθειες για να παρει μπροστα.
Μου ειπαν οτι ειναι απο το ιμομπιλαιζερ, το οποιο και αλλαχτηκε η πλακετα παρακαμψης.
Συνεχισε να το κανει αυτο μετα απο 2-3 μερες ενω ηταν ολα ενταξει .
Τι παιζει με αυτο?
Επισης μολις παει η θερμοκρασια στην μεση στο αμαξι στην αλλαγη μεταξυ πρωτης και δευτερας ταχυτητας χανει στροφες και κλωτσαει πολυ το αμαξι, λες και παει να σβησει.
Τι εχει παιχτει?Με τρομαζει πολυ, ο μηχανικος μου ειπε οτι καποιο θεμα ειχε ο αισθητηρας λαμδα αλλα δεν τιθεται θεμα αλλαγηςΓινε λιγο πιο σαφης:
'Κολλαει η μιζα' τι σημαινει ακριβως?
Δε γυρναει πχ η μιζα στις 1-2 πρωτες προσπαθειες και γυρναει τελικα στην 3η?
Γυρναει η μιζα αλλα δεν παιρνει μπρος κι παιρνει με την 3η? Αν ναι, το κανει αν ειναι κρυο ή αν ειναι ζεστο?Για το αλλο, αμα ξεκινησεις με 2α, στη αλλαγη για 3η θα το κανει ας πουμε? Αν αλλαξεις απο 1η 2α στις 3000 στροφες γλυκα γλυκα ή αλλαξεις στις 5000 τσαντισμενα θα κανει τα ιδια?
Το κανει συνεχεια και ο μηχανικος λεει οτι δε χρειαζεται κατι?Με το κολλαει η μιζα εννοω οτι εκει που επαιρνε μπροστα με το που γυρνουσα το κλειδι, τωρα παλευει αλλα δεν παιρνει. Με 1-2 προσπαθειες τζιφος, στην 3η αντε 4η θα παρει και μετα ολα ενταξει.
Το κανει κρυο αυτο, ζεστο οταν ειναι παιρνει αμεσως.
Δεν εχω ξεκινησει με 2α, θα ξεκινησω αργοτερα και θα δουμε.
Παντως γλυκα αν αλλαξω ταχυτητες ΕΝΩ ειναι κρυο δεν το κανει. Αν ζεσταθει, τι γλυκα τι στις 5000 στροφες, το ιδιο αποτελεσμα εχει . Με τρομαζει σε ανηφορες κυριως, ειδικα αν εχω καποιον απο πισω.
Για τον λαμδα το ανεφερα μιας και πριν το σερβις μου εβγαλε το κιτρινο λαμπακι με το check της μηχανης.
Το ειδε, μου ειπε οτι ειναι ο αισθητηρας λαμδα, το εσβησε οπως μου ειπε και θα εμφανιστει παλι. Δεν εχει καποιο θεμα, τωρα ειμαι με αναμμενο λαμπακι
Μηπως ειναι θεμα βενζινης?Βαζω απο το ιδιο πρατηριο πολλα χρονια τωρα και σε αλλα αμαξια, δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα αλλα ποτε δεν ειναι αργα. Να βαλω κανα ενισχυτικο/καθαριστικο η πεταμενα λεφτα? -
Αισθητήρας θέσης στροφάλου;
-
Ειναι επικινδυνο να μεινει στην μεση του πουθενα?
-
Ο χρήστης mynam3 έγραψε:
Ειναι επικινδυνο να μεινει στην μεση του πουθενα?Ναι.(αν είναι αυτό που λέω)
-
Ο χρήστης mynam3 έγραψε:
Εχω ενα hyundai accent του 2005.
Προσφατα μετα το μεγαλο σερβις, αρχισε να κολλαει η μιζα και να θελει 2-3 προσπαθειες για να παρει μπροστα.
Μου ειπαν οτι ειναι απο το ιμομπιλαιζερ, το οποιο και αλλαχτηκε η πλακετα παρακαμψης.
Συνεχισε να το κανει αυτο μετα απο 2-3 μερες ενω ηταν ολα ενταξει .
Τι παιζει με αυτο?
Επισης μολις παει η θερμοκρασια στην μεση στο αμαξι στην αλλαγη μεταξυ πρωτης και δευτερας ταχυτητας χανει στροφες και κλωτσαει πολυ το αμαξι, λες και παει να σβησει.
Τι εχει παιχτει?Με τρομαζει πολυ, ο μηχανικος μου ειπε οτι καποιο θεμα ειχε ο αισθητηρας λαμδα αλλα δεν τιθεται θεμα αλλαγηςΓινε λιγο πιο σαφης:
'Κολλαει η μιζα' τι σημαινει ακριβως?
Δε γυρναει πχ η μιζα στις 1-2 πρωτες προσπαθειες και γυρναει τελικα στην 3η?
Γυρναει η μιζα αλλα δεν παιρνει μπρος κι παιρνει με την 3η? Αν ναι, το κανει αν ειναι κρυο ή αν ειναι ζεστο?Για το αλλο, αμα ξεκινησεις με 2α, στη αλλαγη για 3η θα το κανει ας πουμε? Αν αλλαξεις απο 1η 2α στις 3000 στροφες γλυκα γλυκα ή αλλαξεις στις 5000 τσαντισμενα θα κανει τα ιδια?
Το κανει συνεχεια και ο μηχανικος λεει οτι δε χρειαζεται κατι?Με το κολλαει η μιζα εννοω οτι εκει που επαιρνε μπροστα με το που γυρνουσα το κλειδι, τωρα παλευει αλλα δεν παιρνει. Με 1-2 προσπαθειες τζιφος, στην 3η αντε 4η θα παρει και μετα ολα ενταξει.
Το κανει κρυο αυτο, ζεστο οταν ειναι παιρνει αμεσως.
Δεν εχω ξεκινησει με 2α, θα ξεκινησω αργοτερα και θα δουμε.
Παντως γλυκα αν αλλαξω ταχυτητες ΕΝΩ ειναι κρυο δεν το κανει. Αν ζεσταθει, τι γλυκα τι στις 5000 στροφες, το ιδιο αποτελεσμα εχει . Με τρομαζει σε ανηφορες κυριως, ειδικα αν εχω καποιον απο πισω.
Για τον λαμδα το ανεφερα μιας και πριν το σερβις μου εβγαλε το κιτρινο λαμπακι με το check της μηχανης.
Το ειδε, μου ειπε οτι ειναι ο αισθητηρας λαμδα, το εσβησε οπως μου ειπε και θα εμφανιστει παλι. Δεν εχει καποιο θεμα, τωρα ειμαι με αναμμενο λαμπακι
Μηπως ειναι θεμα βενζινης?Βαζω απο το ιδιο πρατηριο πολλα χρονια τωρα και σε αλλα αμαξια, δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα αλλα ποτε δεν ειναι αργα. Να βαλω κανα ενισχυτικο/καθαριστικο η πεταμενα λεφτα?Μαθε με καποιο τροπο τι κωδικο βγαζει το λαμπακι, και αν υπαρχουν και αλλα σφαλματα εκτος απο αυτο. Πηγαινε να στο ξαναδιαβασει ελπιζω να μη σου παρει λεφτα. Υπαρχουν μερικα που αφορουν το λ αλλα δεν σημαινουν απαραιτητα οτι ειναι ο λ προβληματικος. Το οτι το κανει μονο ζεστο συνηγορει για το λ αφου μεχρι να ζεσταθει η μηχανη δεν τον λαμβανει η υποψη του τον λ ο εγκεφαλος.
Για το αλλο που δεν παιρνει μπρος κρυο:
- Οτι λεει ο bill και ο Alxkns
- Αντλια καυσιμου δε σηκωνει πολυ πιεση?
- Ο λ μπορει να εχει προβλημα ή να δειχνει προβλημα σε αλλο μερος, πχ πολυ φτωχο η πλουσιο μειγμα.
Δες και κανα αλλο μαστορα ετσι για αλλαγη.
-
Βαλβίδα ψυχρής μυρίζομαι...
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Βαλβίδα ψυχρής μυρίζομαι...Τι ειναι αυτο?
-
Βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης ή πιο σωστά (για τα πιο σύγχρονα αυτοκίνητα) αισθητήρας θερμοκρασίας.
Είναι ένα τέτοιο παπαράκι. -
Τον αισθητήρα θερμοκρασίας ψυκτικού εννοεί, βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης δεν υπάρχει εδώ και καιρό.
Sent from my Note 2 using smoke signals.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τον αισθητήρα θερμοκρασίας ψυκτικού εννοεί, βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης δεν υπάρχει εδώ και καιρό.Sent from my Note 2 using smoke signals.
Ναι το καταλαβα οταν το ειδα, αλλα θα ηθελα να μαθω που κολλαει στην περιπτωση μας. Τα φωτα σας?
ΒΤW στο site τον λεει σαν 'βαλβιδα ψυχτικου'. Οπως Οχτωβρης, πραχτορας κλπ
-
Αν δεν βλέπει χαμηλή θερμοκρασία (=κρύο μοτέρ) τότε δεν ρυθμίζει το μείγμα για κρύα εκκίνηση.
Sent from my Note 2 using smoke signals.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αν δεν βλέπει χαμηλή θερμοκρασία (=κρύο μοτέρ) τότε δεν ρυθμίζει το μείγμα για κρύα εκκίνηση.Sent from my Note 2 using smoke signals.
Οκ, αλλα δουλευει μια χαρα κρυο λεει ο φιλος. (Οταν παρει). Τι μεσολαβει μεταξυ των 2-3 μιζιων?
-
Φίλε trident, επειδή με το φιατάκι μου έχω περάσει ουκ ολίγα προβλήματα εκκίνησης σκέφτηκα το εξής:
- αν είχε πρόβλημα και δεν έπαιρνε ενώ ήταν ζεστό τότε θα πήγαινε καρφί για αισθητήρα στροφών (όπως έκανα εγώ)
- τώρα που έχει πρόβλημα και δεν παίρνει κρύο τότε ας πάει για μια βαλβίδα ψυχρής (όπως πήγα κι εγώ )
Ούτως ή άλλως το ανταλλακτικό είναι του 20άρικου οπότε αν τελικά διαπιστώσει ότι δε φταίει αυτό τουλάχιστον δε θα κλαίει ένα σκασμό λεφτά.
Επίσης, ας κοιτάξει το μάτι του στροφάλου, το έχω περάσει κι αυτό (ευτυχώς όχι στο δικό μου φιατάκι, σε Uno καλού φίλου).
Edit: πριν φτάσουμε στα παραπάνω, καλό είναι να ρίξει μια ματιά στο βαρελάκι της μίζας: μπορεί να έχει κανα καλωδιάκι χαλαρό, να μην κάνει καλή επαφή, να έχει μαυρίσει (και αυτό στη λίστα μου ) και το ότι παίρνει το αυτοκίνητο τελικά να είναι καθαρή σύμπτωση.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Φίλε trident, επειδή με το φιατάκι μου έχω περάσει ουκ ολίγα προβλήματα εκκίνησης σκέφτηκα το εξής:- αν είχε πρόβλημα και δεν έπαιρνε ενώ ήταν ζεστό τότε θα πήγαινε καρφί για αισθητήρα στροφών (όπως έκανα εγώ)
- τώρα που έχει πρόβλημα και δεν παίρνει κρύο τότε ας πάει για μια βαλβίδα ψυχρής (όπως πήγα κι εγώ )
Ούτως ή άλλως το ανταλλακτικό είναι του 20άρικου οπότε αν τελικά διαπιστώσει ότι δε φταίει αυτό τουλάχιστον δε θα κλαίει ένα σκασμό λεφτά.
Επίσης, ας κοιτάξει το μάτι του στροφάλου, το έχω περάσει κι αυτό (ευτυχώς όχι στο δικό μου φιατάκι, σε Uno καλού φίλου).
Βρε παιδια δε διαφωνω, ρωταω να μαθαινω, αλλα θελω και την εξηγηση απο πισω, συμπαθατε με.
Λογικες 'αυτο ειναι' χωρις τη λογικη εξηγηση ΓΙΑΤΙ ειναι 'αυτο', μου με νευριαζαν απο τοτε που ημουν στο δημοτικο -
Δες το Edit από πάνω επίσης.
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........