-
Γεια χαρά. Έχω ένα Suzuki Swift του 99 και πριν λίγες μέρες ανέβασε θερμοκρασία. Το πήγα για σέρβις και μου εξήγησε ο μάστορας ότι έχανε νερό από μία από τις 4 τάπες που βρίσκονταν στην εισαγωγή. Μου αντικατέστησε και τις 4, ενώ είπε ότι σύντομα θα πρέπει να αλλάξω και ψυγείο. Ωστόσο για την αλλαγή αυτή των 4 ταπων μου πήρε 80 €, ποσό που μου φάνηκε υπερβολικό. Έψαξα στο ίντερνετ αλλά δεν βρήκα πόσο μπορεί να κοστίζουν αυτές οι τάπες. Γι' αυτό αποφάσισα να αναφέρω το θέμα εδώ, αν κάποιος ξέρει κάτι για κοστολόγηση τέτοιων ειδών. Με έπιασαν τρελά κότσο;;;
-
Γεια χαρά. Έχω ένα Suzuki Swift του 99 και πριν λίγες μέρες ανέβασε θερμοκρασία. Το πήγα για σέρβις και μου εξήγησε ο μάστορας ότι έχανε νερό από μία από τις 4 τάπες που βρίσκονταν στην εισαγωγή. Μου αντικατέστησε και τις 4, ενώ είπε ότι σύντομα θα πρέπει να αλλάξω και ψυγείο. Ωστόσο για την αλλαγή αυτή των 4 ταπων μου πήρε 80 €, ποσό που μου φάνηκε υπερβολικό. Έψαξα στο ίντερνετ αλλά δεν βρήκα πόσο μπορεί να κοστίζουν αυτές οι τάπες. Γι' αυτό αποφάσισα να αναφέρω το θέμα εδώ, αν κάποιος ξέρει κάτι για κοστολόγηση τέτοιων ειδών. Με έπιασαν τρελά κότσο;;;
-
Γεια χαρά. Έχω ένα Suzuki Swift του 99 και πριν λίγες μέρες ανέβασε θερμοκρασία. Το πήγα για σέρβις και μου εξήγησε ο μάστορας ότι έχανε νερό από μία από τις 4 τάπες που βρίσκονταν στην εισαγωγή. Μου αντικατέστησε και τις 4, ενώ είπε ότι σύντομα θα πρέπει να αλλάξω και ψυγείο. Ωστόσο για την αλλαγή αυτή των 4 ταπων μου πήρε 80 €, ποσό που μου φάνηκε υπερβολικό. Έψαξα στο ίντερνετ αλλά δεν βρήκα πόσο μπορεί να κοστίζουν αυτές οι τάπες. Γι' αυτό αποφάσισα να αναφέρω το θέμα εδώ, αν κάποιος ξέρει κάτι για κοστολόγηση τέτοιων ειδών. Με έπιασαν τρελά κότσο;;;
-
Μηπως ηταν απο το μπλοκ της μηχανης κι οχι στην εισαγωγη?
-
Καλως αντικατεστησε ολες τις ταπες. Σε λιγο καιρο, θα ηθελε καποια αλλη αλλαγη.
Σαν ανταλακτικα, ειναι σχετικα φτηνα. Το κοστος ανεβαινει, απο την δυσκολια τοποθετησης.
Η εξαγωγη, και η επανατοποθετηση ορισμενων περιφεριακων εξαρτηματων, πχ πολλαπλη εισαγ-εξαγωγης, δικαιολογει τα χρηματα αυτα. Οπως, και καποια ανταλακτικα, που αλλαζουν στανταρ στο λυσιμο. (πχ φλατζες)
Ενα τσεκαρισμα και στις ταπες του κορμου, και παραφλου καλης ποιοτητας, μετα την αλλαγη και του ψυγειου.
Απο μονος σου ομως, μπορεις να ελενξεις την δυσκολια επισκευης. Κατοπιν, βγαζεις συμπερασματα. -
Fokion Sportage, για να σου πω την αλήθεια εγώ αυτό που μου είπε ο μάστορας έγραψα, δυστυχώς δεν έχω ιδέα για το πού πέφτει η εισαγωγή ή το μπλοκ της μηχανής. Είμαι αρκετά άσχετος με τα μέρη της μηχανής και γι'αυτό έκανα το post, μήπως μου πει κάποιος που να γνωρίζει περισσότερα αν με έπιασαν κότσο!
Φίλε Τζαβάρα, ακριβώς αυτό μου είπαν και στο συνεργείο. Ότι καλού-κακού θα αντικαταστήσουν και τις 4 τάπες, γιατί μετά από λίγο κάποια άλλη θα ήθελε αλλαγή. Πιστεύεις πως ήταν η δυσκολία της τοποθέτησης που ανέβασε το κόστος; Βρήκα στην Ευρωϊαπωνική τιμές γι'αυτές τις τάπες που άρχιζαν από 5 ευρώ. Δλδ γύρω στα 20 ευρώ θα κόστισαν συνολικά. Και άλλα 60 η εργασία. (Φλάτζα μου είπαν ότι μπορεί να σκιστεί καθώς τη βγάζουν, αλλά τελικά δεν σκίστηκε και άφησαν την ίδια).Δεν μπορώ να τσεκάρω από μόνος μου τη δυσκολία επισκευής, δεν ξέρω καν προς τα πού πέφτουν αυτές οι τάπες! Κι ο μάστορας δεν μου έδειξε πού είναι.
-
Καλησπέρα!
Αλήθεια, είχες κάνει κάποια εργασία αλλαγής αντιψυκτικού πρόσφατα ή ήταν κάτι τυχαίο;
Δες πού είναι αυτή η τάπα (το συγκεκριμένο μπλοκ έχει μία μόνο) στο 0:38 στο παρακάτω βίντεο. -
Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:
Καλησπέρα!
Αλήθεια, είχες κάνει κάποια εργασία αλλαγής αντιψυκτικού πρόσφατα ή ήταν κάτι τυχαίο;
Δες πού είναι αυτή η τάπα (το συγκεκριμένο μπλοκ έχει μία μόνο) στο 0:38 στο παρακάτω βίντεο.Καμμία σχέση αυτό που έβαλες, οι τάπες είναι λαμαρινένια καπάκια που μπαίνουν καρφωτά στις κεφαλές και στα μπλόκ, και είναι για την απορρόφηση μέρους των διαστολών / συστολών, αλλά κυρίως για τον καθαρισμό της άμμου του καλουπιού του χυτηρίου, αλλάζονται μόνο όταν τρυπήσουν, και τρυπάνε γιατί βάζουμε νερό αντί για αντιψυκτικό, και γιατί παθαίνουν ηλεκτρόλυση από τις διαρροές του DC ρεύματος ( στα σκάφη για την προστασία των μεταλλικών μερών από τις διαρροές του DC, βάζουν θυσιαζόμενα ανόδια, ώστε να φθείρονται αυτά και όχι τα υπόλοιπα βρεχάμενα μέρη του σκάφους.
http://www.google.gr/search?q=τ� ... B705%3B470
-
Ο χρήστης damoclesword έγραψε:
Fokion Sportage, για να σου πω την αλήθεια εγώ αυτό που μου είπε ο μάστορας έγραψα, δυστυχώς δεν έχω ιδέα για το πού πέφτει η εισαγωγή ή το μπλοκ της μηχανής. Είμαι αρκετά άσχετος με τα μέρη της μηχανής και γι'αυτό έκανα το post, μήπως μου πει κάποιος που να γνωρίζει περισσότερα αν με έπιασαν κότσο!
Φίλε Τζαβάρα, ακριβώς αυτό μου είπαν και στο συνεργείο. Ότι καλού-κακού θα αντικαταστήσουν και τις 4 τάπες, γιατί μετά από λίγο κάποια άλλη θα ήθελε αλλαγή. Πιστεύεις πως ήταν η δυσκολία της τοποθέτησης που ανέβασε το κόστος; Βρήκα στην Ευρωϊαπωνική τιμές γι'αυτές τις τάπες που άρχιζαν από 5 ευρώ. Δλδ γύρω στα 20 ευρώ θα κόστισαν συνολικά. Και άλλα 60 η εργασία. (Φλάτζα μου είπαν ότι μπορεί να σκιστεί καθώς τη βγάζουν, αλλά τελικά δεν σκίστηκε και άφησαν την ίδια).Δεν μπορώ να τσεκάρω από μόνος μου τη δυσκολία επισκευής, δεν ξέρω καν προς τα πού πέφτουν αυτές οι τάπες! Κι ο μάστορας δεν μου έδειξε πού είναι.
Αυτο λυνεται ευκολα
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Καλησπέρα!
Αλήθεια, είχες κάνει κάποια εργασία αλλαγής αντιψυκτικού πρόσφατα ή ήταν κάτι τυχαίο;
Δες πού είναι αυτή η τάπα (το συγκεκριμένο μπλοκ έχει μία μόνο) στο 0:38 στο παρακάτω βίντεο.Καμμία σχέση αυτό που έβαλες, οι τάπες είναι λαμαρινένια καπάκια που μπαίνουν καρφωτά στις κεφαλές και στα μπλόκ, και είναι για την απορρόφηση μέρους των διαστολών / συστολών, αλλά κυρίως για τον καθαρισμό της άμμου του καλουπιού του χυτηρίου, αλλάζονται μόνο όταν τρυπήσουν, και τρυπάνε γιατί βάζουμε νερό αντί για αντιψυκτικό, και γιατί παθαίνουν ηλεκτρόλυση από τις διαρροές του DC ρεύματος ( στα σκάφη για την προστασία των μεταλλικών μερών από τις διαρροές του DC, βάζουν θυσιαζόμενα ανόδια, ώστε να φθείρονται αυτά και όχι τα υπόλοιπα βρεχάμενα μέρη του σκάφους.
http://www.google.gr/search?q=τ� ... B705%3B470
Ευχαριστώ Quadra 21 και σόρυ αν άθελα μου μπέρδεψα κάποιους με την παραπάνω δημοσίευση.
-
Συνηθες φαινομενο, να δακρυζει μια σαπια ταπα. Μπορει στον κορμο, μπορει και στην κυλινδροκεφαλη εξωτερικα.
Ευκολη η διαγνωση, και πολλες φορες, ευκολη και η επισκευη.
Ομως, υπαρχουν περιπτωσεις, που η αλλαγη ταπας, βγαζει μεγαλο κοστος. Εξαγωγη κυλινδροκεφαλης, η ακομα και κιβωτιου ταχυτητων. πχ FIAT pundo fire.
Αρκετες φορες, σαπουνιαζαν τα λαδια, απο τρυπιες ταπες στο καπακι. Εσωτερικα. Εξαγωγη λοιπον εκεντροφορων, και των
περιφεριακων εξαρτηματων.
Αποτελεσματα, φτηνων ατιψυκτικων, και νερου με μπολικα αλατα.
Ισως να ειναι υπερβολη, αλλα στην τριετια, καλο θα ειναι η αλλαγη του παραφλου. -
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τα βιντεάκια και για τις πληροφορίες. Σήμερα που είχα λίγο χρόνο έκατσα και είδα πού πέφτει το κάθε τι (στο περίπου τουλάχιστον).
Το ψυγείο το γεμίζω εξ'ολοκλήρου με παραφλού ή προσθέτω και κάποια ποσότητα νερού μαζί; Επίσης, είναι εφικτός ο καθαρισμός ενός ψυγείου που μπορεί να έχει μαζέψει άλατα από νερό ή άλλες ακαθαρσίες; Ή πάω κατευθείαν για καινούργιο; -
Ο χρήστης damoclesword έγραψε:
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για τα βιντεάκια και για τις πληροφορίες. Σήμερα που είχα λίγο χρόνο έκατσα και είδα πού πέφτει το κάθε τι (στο περίπου τουλάχιστον).
Το ψυγείο το γεμίζω εξ'ολοκλήρου με παραφλού ή προσθέτω και κάποια ποσότητα νερού μαζί; Επίσης, είναι εφικτός ο καθαρισμός ενός ψυγείου που μπορεί να έχει μαζέψει άλατα από νερό ή άλλες ακαθαρσίες; Ή πάω κατευθείαν για καινούργιο;Το γεμιζεις με οτι ζουμι λεει το βιβλιαρακι του κατασκευαστη. Μερικα ψυγεια ειναι αλουμινενια και παιρνουν το Χ αντιψυκτικο, μερικα ειναι απο χαλκο νομιζω και παιρνουν το Ψ αντιψυκτικο. Λογικα το δικο σου θα ειναι αλουμινενιο.
Δεν ειναι αναγκη να πας για καινουριο αν δεν ειναι τρυπιο. Οπως γραφτηκε προσφατα εδω, οι 'ψυγειαδες' βαζουν ενα ζουμι μεσα και καθαριζει ολο το κυκλωμα απο τη μπιχλα σκουριες κλπ. Καλο θα ηταν να αλλαξεις και θερμοστατη, βαλε original αν μπορεις, δεν κανει τα απειρα λεφτα. Ψυγειο αν χρειαστει εχει και διαφορα aftermarket που ειναι οικονομικα.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Καλησπέρα!
Αλήθεια, είχες κάνει κάποια εργασία αλλαγής αντιψυκτικού πρόσφατα ή ήταν κάτι τυχαίο;
Δες πού είναι αυτή η τάπα (το συγκεκριμένο μπλοκ έχει μία μόνο) στο 0:38 στο παρακάτω βίντεο.Καμμία σχέση αυτό που έβαλες, οι τάπες είναι λαμαρινένια καπάκια που μπαίνουν καρφωτά στις κεφαλές και στα μπλόκ, και είναι για την απορρόφηση μέρους των διαστολών / συστολών, αλλά κυρίως για τον καθαρισμό της άμμου του καλουπιού του χυτηρίου, αλλάζονται μόνο όταν τρυπήσουν, και τρυπάνε γιατί βάζουμε νερό αντί για αντιψυκτικό, και γιατί παθαίνουν ηλεκτρόλυση από τις διαρροές του DC ρεύματος ( στα σκάφη για την προστασία των μεταλλικών μερών από τις διαρροές του DC, βάζουν θυσιαζόμενα ανόδια, ώστε να φθείρονται αυτά και όχι τα υπόλοιπα βρεχάμενα μέρη του σκάφους.
http://www.google.gr/search?q=τ� ... B705%3B470
- http://www.ioustinianos.gr/product_cate ... 2&catid=23
-
Ευχαριστώ bill! Πήρα ένα καλό μάθημα σήμερα!
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
οι τάπες είναι λαμαρινένια καπάκια που μπαίνουν καρφωτά στις κεφαλές και στα μπλόκ, και είναι για την απορρόφηση μέρους των διαστολών / συστολών, αλλά κυρίως για τον καθαρισμό της άμμου του καλουπιού του χυτηρίουΜια άλλη θεωρία που έχω ακούσει είναι πως οι τάπες υπάρχουν ώστε σε περίπτωση που παγώσει το ψυκτικό και διασταλεί να πεταχτούν αυτές πρώτα και να μη σπάσει το μοτέρ.
-
Ο χρήστης damoclesword έγραψε:
Γεια χαρά. Έχω ένα Suzuki Swift του 99 και πριν λίγες μέρες ανέβασε θερμοκρασία. Το πήγα για σέρβις και μου εξήγησε ο μάστορας ότι έχανε νερό από μία από τις 4 τάπες που βρίσκονταν στην εισαγωγή. Μου αντικατέστησε και τις 4, ενώ είπε ότι σύντομα θα πρέπει να αλλάξω και ψυγείο. Ωστόσο για την αλλαγή αυτή των 4 ταπων μου πήρε 80 €, ποσό που μου φάνηκε υπερβολικό. Έψαξα στο ίντερνετ αλλά δεν βρήκα πόσο μπορεί να κοστίζουν αυτές οι τάπες. Γι' αυτό αποφάσισα να αναφέρω το θέμα εδώ, αν κάποιος ξέρει κάτι για κοστολόγηση τέτοιων ειδών. Με έπιασαν τρελά κότσο;;;κατεβα σε νουμερο θερμοστατη απο 88 σε 82, τωρα οπως εχουμε και θερμο κλιμα με βαση και την παλαιοτητα του ψυγειου νερου θα εχει μειωμενη αποδοση σε ψυξη με αποτελεσμα οταν ζοριστει η ακομη και σε αυτοκινητοδρομο να σου κραταει υψηλες θερμοκρασιες 95-100βαθμους(και ο δεικτης να δειχνει σταθερα στη μεση), με την παροδο του χρονου ενας υψηλος θερμοστατηςν θα σου ''ανοιξει'' το ψυγειο νερου η θα σου καψει την φλατζα κεφαλης
-
Ο χρήστης Τζαβαρας Δημητρης έγραψε:
Συνηθες φαινομενο, να δακρυζει μια σαπια ταπα. Μπορει στον κορμο, μπορει και στην κυλινδροκεφαλη εξωτερικα.
Ευκολη η διαγνωση, και πολλες φορες, ευκολη και η επισκευη.
Ομως, υπαρχουν περιπτωσεις, που η αλλαγη ταπας, βγαζει μεγαλο κοστος. Εξαγωγη κυλινδροκεφαλης, η ακομα και κιβωτιου ταχυτητων. πχ FIAT pundo fire.
Αρκετες φορες, σαπουνιαζαν τα λαδια, απο τρυπιες ταπες στο καπακι. Εσωτερικα. Εξαγωγη λοιπον εκεντροφορων, και των
περιφεριακων εξαρτηματων.
Αποτελεσματα, φτηνων ατιψυκτικων, και νερου με μπολικα αλατα.
Ισως να ειναι υπερβολη, αλλα στην τριετια, καλο θα ειναι η αλλαγη του παραφλου.με συγχωρεις αλλα ουτε απο φθηνα αντιψυκτικα ουτε απο νερο βρυσης τρυπανε αυτου του ειδους επιλογη υλικου στη κεφαλη στα almera & στα sunny τα 14αρια & 16αρια ειχανε μεταλλικες ταπες, στα γερμανικα τα περιφερειακα στο κυκλωμα ψυξης εχουν κανει ευρεια χρηση πλαστικου και ουτε σπανε ουτε ραγιζουν μετα απο 300.000χλμ, αυτο το γκρουπ fiat-lancya μια ζωη βγαζει αυτο τον καλο κινητηρα fire με μαπα περιφερειακα και αναλωσιμα, απλα ειναι στον πατο πυραμιδας-ο καλος πελατης των μηχανικων απο τα πιο απλα ηλεκτρικα πραγματα που εννοειται οτι πρεπει να λειτουργουν και οχι να χαιρομαστε οταν λειτουργουν
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
στα γερμανικα τα περιφερειακα στο κυκλωμα ψυξης εχουν κανει ευρεια χρηση πλαστικου και ουτε σπανε ουτε ραγιζουν μετα απο 300.000χλμ,Δεν θα το ελεγα αυτο. Πλαστικοι διακλαδωτηρες νερου, που κοπηκαν ξαφνικα, η πετσικαρισαν, χανωντας το ψυκτικο υγρο.
Η δε αντλια νερου, με πλαστικη τη φτερωτη! Αλλη πικρα αυτη παλι.
Το σπασιμο του στοπ, στους θερμοστατες του γκρουπ, ταλαιπωρησε πολυ κοσμο.
Οσο για τα primera-almera, αλλαζε η κυλινδροκεφαλη, πριν χαλασουν οι ταπες.
Σωστη η παρατηρηση σου, με τα fiat. Η λογικη του Ιταλου, παμφθηνα αντ/κα, και πολυ φθηνα τα σχετικα service.
Bελτιωθηκαν ομως, μην το παραβλεπουμε. Σε κρατημα, φρενα, τιμονι, ειναι απο τους κορυφαιους.
Νερο βρυσης, και πρασινο παραφλου του βενζιναδικου, δεν θα βαλω, ουτε σε εκτακτη αναγκη. -
πολυ ευαισθητες κεφαλες που εκαναν με το παραμικρο ρηγμα ηταν στους κινητηρες Ε13 & Ε15(που φορουσε το καθε λογης sunny & cherry), ειχαν προβλημα οι GA14DE & GA16DE η το προβλημα ηταν στους αρχικους GA14DS & GA16DS;
Τάπες νερού στην εισαγωγή