-
Απορίες:
- Πότε θα ξεκινήσει να ισχύει το Block Exemption Regulation [BER];
- Με την έναρξη του BER θα πέσουν οι τιμές είτε στα αυτοκίνητα ή στον εξοπλισμό τους (έμμεσα ή άμεσα);
- Με την έναρξη του BER θα γίνει πιο οικονομικό το κόστος συντήρησης (μέσα στα πλαίσια της εργοστασιακής εγγύησης);
-
Απορίες:
- Πότε θα ξεκινήσει να ισχύει το Block Exemption Regulation [BER];
- Με την έναρξη του BER θα πέσουν οι τιμές είτε στα αυτοκίνητα ή στον εξοπλισμό τους (έμμεσα ή άμεσα);
- Με την έναρξη του BER θα γίνει πιο οικονομικό το κόστος συντήρησης (μέσα στα πλαίσια της εργοστασιακής εγγύησης);
-
Απορίες:
- Πότε θα ξεκινήσει να ισχύει το Block Exemption Regulation [BER];
- Με την έναρξη του BER θα πέσουν οι τιμές είτε στα αυτοκίνητα ή στον εξοπλισμό τους (έμμεσα ή άμεσα);
- Με την έναρξη του BER θα γίνει πιο οικονομικό το κόστος συντήρησης (μέσα στα πλαίσια της εργοστασιακής εγγύησης);
-
- To BER (Block Exemption Regulation) ισχύει εδώ και 1,5 χρόνο ουσιαστικά. Οποιοσδήποτε θέλει ανοίγει συνεργειο όποιας μάρκας θέλει, -ή multi brand- αρκεί φυσικά να πληροί τις προϋποθέσεις που έχει θέσει η/οι μάρκα/μάρκες σε εξοπλισμό και χώρους και προσωπικό.
Από τον Οκτώβριο το ίδιο ισχύει και για τις εκθέσεις. Όποιος θέλει ανοίγει έκθεση οποιασδήποτε μάρκας σε όποιο σημείο θέλει στην Ελλάδα/Ευρώπη, αρκεί φυσικά να πληρούνται τα αρχιτεκτονικά πρότυπα της μάρκας, τα εκθεσειακά μοντέλα-test drive κλπ.
Όποια εταιρεία/αντιπροσωπεία αρνηθεί έχει να κάνει με την ΕΕ -κάτι σαν βασικό μέτοχο -
-
Αν δεν μειωθούν οι φόροι στην Ελλάδα -18% ΦΠΑ + Τέλη ταξινόμησης - οι τιμές θα αυξηθούν γιατί θα εναρμονιστούν πανευρωπαϊκά οι τιμές πώλησης των αυτοκινήτων από τα εργοστάσια προς τους εισαγωγείς/θυγατρικές
-
Στις τιμές του σέρβις δεν έχει αλλάξει ουσιαστικά τίποτα. Αυτό που μπορεί να εκμεταλλευτεί ο κάτοχος με το BER είναι να αγοράζει μόνος του τα ίδια ανταλλακτικά του σέρβις από το after market και να τα πηγαίνει σε όποιο εξουσιοδοτημένο της αρεσκείας του θέλει. Δεν νοείται φυσικά το συνεργείο να αρνηθεί να τα τοποθετήσει.
Ακόμα είναι ομιχλώδες και το τοπίο με τις εγγυήσεις που τυπικά μόνο τα εξουσιοδοτημένα μπορούν να καλύψουν. 'παρανομίες' φυσικά γίνονται, αφού τα ελεύθερα συνεργεία συνερζάζονται με εξουσιοδοτημένα και καλύπτουν εγγυήσεις μέσω τρίτων ουσιαστικά.
-
Ευχαριστώ τον lkar για την σωστή απόδοση του όρου!
Έκανα και τη σχετική διόρθωση στον τίτλο...χμμμ, σχετικά με τις τιμές, είχα ακούσει/διαβάσει ότι ναι μεν οι τιμές δε θα πέσουν, αλλά, τα αυτοκίνητα θα έχουν καλύτερο επίπεδο εξοπλισμού στα ίδια επίπεδα τιμών με τις σημερινές (λόγου χάριν), εξαιτίας του σφοδρού ανταγωνισμού (ακόμα και από τα super market ( ;;; ))...
Ισχύει;
Στο Ελλαδιστανήσι έχει παρατηρηθεί κάποια αλλαγή στο χώρο της εμπορίας/συντήρησης/επισκευής αυτοκινήτων;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ακόμα είναι ομιχλώδες και το τοπίο με τις εγγυήσεις που τυπικά μόνο τα εξουσιοδοτημένα μπορούν να καλύψουν. 'παρανομίες' φυσικά γίνονται, αφού τα ελεύθερα συνεργεία συνερζάζονται με εξουσιοδοτημένα και καλύπτουν εγγυήσεις μέσω τρίτων ουσιαστικά.
H δικη μου γνωμη ειναι οτι δεν ειναι ομιχλώδες,αντιθετα ειναι σαφες οτι η εγγύηση καλυπτεται σε καθε περιπτωση,εκτος φυσικα αν είναι σαφές ότι εχει προκληθει βλάβη απο τον μάστορα.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
H δικη μου γνωμη ειναι οτι δεν ειναι ομιχλώδες,αντιθετα ειναι σαφες οτι η εγγύηση καλυπτεται σε καθε περιπτωση,εκτος φυσικα αν είναι σαφές ότι εχει προκληθει βλάβη απο τον μάστορα.
Άλλαξε εσύ πχ ιμάντα σε ανεξάρτητο συνεργείο και αν για κάποιο λόγο σπάσει απέδειξε μετά ότι ΔΕΝ ήταν σφάλμα του μάστορα.
Στο ανεξάρτητο βέβαια θα 'χεις πληρώσει τα μισά
χμμμ, σχετικά με τις τιμές, είχα ακούσει/διαβάσει ότι ναι μεν οι τιμές δε θα πέσουν, αλλά, τα αυτοκίνητα θα έχουν καλύτερο επίπεδο εξοπλισμού στα ίδια επίπεδα τιμών με τις σημερινές (λόγου χάριν), εξαιτίας του σφοδρού ανταγωνισμού (ακόμα και από τα super market ( ;;; ))...
Ισχύει;
Στο Ελλαδιστανήσι έχει παρατηρηθεί κάποια αλλαγή στο χώρο της εμπορίας/συντήρησης/επισκευής αυτοκινήτων;
Ακόμα και ο εξοπλισμός των αυτοκινήτων υπόκειται σε ΦΠΑ και τέλος ταξινόμησης (στο Ελλάντα βέβαια). Τα super market δεν έχουν λειτουργήσει ακόμα, ούτε και οι πωλήσεις μέσω internet, τουλάχιστον όσο θα θέλαν οι ιδιοκτήτες (Branson της Virgin πχ)
Αυτό που έχει αλλάξει για την ώρα στο ελλάντα είναι η αύξηση των εξουσιοδοτημένων και η επέκτασή τους σε άλλες μάρκες. πχ Παζαρόπουλος που έχει κάθετες μονάδες Skoda & Ford και ανοίγει συνεργεία όπου βλέπει ότι έχει ψωμί. Ο Γιαννίτσας έχει εξουσιοδοτημένο VW & Audi, αλλά έκθεση... Mercedes
Dealers της Opel ή της Renault ανοίγουν συνεργεία VAG ή ανάποδα, dealers VAG έχουν και συνεργεία Renault.
Επίσης δεν είναι πλέον απαραίτητη η δημιουργία κάθετων μονάδων που ήταν υποχρεωτική ουσιαστικά προ BER. Όποιος θέλει μπορεί να ανοίξει έκθεση Ford (επειδή έχει καλές προμήθειες πχ), αλλά συνεργείο Mercedes επειδή δεν έχουν αξιοπιστία και θα βγάλει τρελλά λεφτά
Και κάτι σχετικό, τα Aygo, C1, 107 & 1007 που θα κάνουν σέρβις;
Ποιο θα είναι γαλλικό και ποιο ιαπωνικό; το Aygo θα χει λιγότερες βλάβες;
-
Από το χειμώνα θα αρχίσει να φαίνεται πιο καλά το BER.
Πάντως, έχω την εντύπωση ότι παρά τον μεγάλο ανταγωνισμό, στο τέλος θα μείνουν λίγοι παίχτες
-
Aυτοκίνητα και στα Σουπερ Μαρκετ δηλαδή?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Από το χειμώνα θα αρχίσει να φαίνεται πιο καλά το BER.Πάντως, έχω την εντύπωση ότι παρά τον μεγάλο ανταγωνισμό, στο τέλος θα μείνουν λίγοι παίχτες
Θα τα παρει όλα η ford
πηρε τη volvo
σε λίγο θα παρει και τη mazdaκαι σιγά σιγά θα γίνουν 4 μαγαζιά από όλες
Παντως εγω δε νομίζω ότι μπορείς να ανοίξεις ότι μαγαζί θέλεις.... ακόμα και να πληρείς τους κανόνες.... Είναι απλό δε θα σου κάνουν ποτέ έκπτωση άρα θα πουλάς ακριβότερα.... στη λιανική
-
Ναι αλλά δεν είσαι υποχρεωμένος να αγοράζεις από την αντιπροσωπία. Μπορείς να αγοράζεις και από το εργοστάσιο.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Θα τα παρει όλα η ford
πηρε τη volvo
σε λίγο θα παρει και τη mazdaκαι σιγά σιγά θα γίνουν 4 μαγαζιά από όλες
Παντως εγω δε νομίζω ότι μπορείς να ανοίξεις ότι μαγαζί θέλεις.... ακόμα και να πληρείς τους κανόνες.... Είναι απλό δε θα σου κάνουν ποτέ έκπτωση άρα θα πουλάς ακριβότερα.... στη λιανική
Είναι υποχρεωμένοι να σε αντιμετωπίσουν ΙΣΟΤΙΜΑ με τους άλλους εξουσιοδοτημένους εμπόρους. Αν πχ ο ταδόπουλος πληροί τις προϋποθέσεις να ανοίξει έκθεση Ford, θα του τιμολογεί η Ford πιο ακριβά από ότι στην Autolink; Είναι απλώς παράνομο.
όλοι οι εξουσιοδοτημένοι έμποροι παίρνουν τις ίδιες προμήθειες και αγοράζουν ανταλλακτικά στις ίδιες τιμές (από την ίδια αντιπροσωπεία εννοείται). Τα bonus στο τέλος της χρονιάς διοφέρουν, αλλά εξαρτώνται από τους στόχους.
-
/OFF TOPIC
Ο χρήστης lkar στην υπογραφή του έγραψε:
Στην ευθεία όλοι γρήγοροι είναιμερικοί, ΟΥΤΕ στην ευθεία δε μπορούν να πάνε (τα μπάζα)... : ))
OFF TOPIC/
-
Aυτοκίνητα και στα Σουπερ Μαρκετ δηλαδή?
Πάντως εγώ θυμάμαι 'μικρό παιδί σαν ήμουνα και πήγαινα σχολείο' να έχει στο νέο -τότε- πολυκατάστημα 'Continent' (στη Θεσσαλονίκη) αυτοκίνητα και να τα χαζεύω όσο η μάνα μου έκανε τα ψώνια της.
Συγκεκριμένα είχε Honda (ξόδευα τουλάχιστον 1h/επίσκεψη σε CRX targa και -κυρίως- στο Prelude) ενώ θυμάμαι και ένα Volvo 850 και ένα Vectra 1ης γενιάς...
Βέβαια εκεί τα πουλούσαν πάλι οι αντιπρόσωποι τους που απλά νοίκιαζαν χώρο στο πολυκατάστημα...Άλλη ιστορία. -
Σκεφθείτε, πωλήσεις FORD, service RENAULT...
Kάτι τέτοιο θα ήταν ασύμφορο για την ίδια την επιχείρηση!
Δε θα τολμήσουν πολλοί τέττοιες αλλαγές...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ποιο θα είναι γαλλικό και ποιο ιαπωνικό; το Aygo θα χει λιγότερες βλάβες;
Ναι, αλλά δε θα στρίβει και θα κοπανάει στα σαμαράκια περισσότερο!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
H δικη μου γνωμη ειναι οτι δεν ειναι ομιχλώδες,αντιθετα ειναι σαφες οτι η εγγύηση καλυπτεται σε καθε περιπτωση,εκτος φυσικα αν είναι σαφές ότι εχει προκληθει βλάβη απο τον μάστορα.
Άλλαξε εσύ πχ ιμάντα σε ανεξάρτητο συνεργείο και αν για κάποιο λόγο σπάσει απέδειξε μετά ότι ΔΕΝ ήταν σφάλμα του μάστορα.
Στο ανεξάρτητο βέβαια θα 'χεις πληρώσει τα μισά
Αν εχω ιμάντα της μαρκας του αυτοκινητου,αυτοι θα πρεπει να αποδειξουν οτι εγινε λαθος,οχι εγω οτι δεν έγινε
Αν εχω ιμαντα imitation τα πράγματα σίγουρα θα ειναι πιο περίπλοκα.
Παντως οι ιμάντες δεν σπανε για πλακα,ειδικα οταν γινεται έγκαιρη συντήρηση και οχι 'οσο αντέξει'. -
Επειδη χτες παρελαβα το καινουριο Mondeo μας, στο βιβλιαρακι αναφερει ξεκαθαρα οτι η εγγυηση δεν ισχυει αν χρησιμοποιουν ανταλλακτικα που δεν ειναι γνησια Ford ή αντιστοιχης ποιοτητας με αυτα. Αρα εχει προβλεψη για χρηση 'ομοειδων' (?) ανταλλακτικων. Επισης αναφερει οτι μπορω να κανω service σε ασχετα συνεργεια διατηρωντας την εγγυηση, αρκει να γινονται αυτα που πρεπει, οταν πρεπει, με τα ανταλλακτικα που πρεπει.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Αν εχω ιμάντα της μαρκας του αυτοκινητου,αυτοι θα πρεπει να αποδειξουν οτι εγινε λαθος,οχι εγω οτι δεν έγινε
Αν εχω ιμαντα imitation τα πράγματα σίγουρα θα ειναι πιο περίπλοκα.
Παντως οι ιμάντες δεν σπανε για πλακα,ειδικα οταν γινεται έγκαιρη συντήρηση και οχι 'οσο αντέξει'.Σπάνε για πλάκα όταν το συνεργείο είναι για πλάκα.
Σε τοπικό συνεργείο είδα κάποια στιγμή Audi A6 ΤQ ατρακάριστο και υπεράριστα προσεγμένο (εξωτερικά και εσωτερικά). Σε ερώτησή μου τι βλάβη είχε μου είπαν ότι κόπηκε ο ιμάντας. Το ενδιαφέρον είναι ότι το αυτοκίνητο μόλις είχε βγει από 'ΕΠΙΣΗΜΟ' service όπου είχε αλλαχτεί ( ω τι σύμπτωση! ) ο ιμάντας. Οι μηχανικοί μου είπαν ότι δεν είχε τοποθετηθεί μία βίδα (ή ένα παξιμάδι, δε θυμάμαι καλά πάει και καιρός)...
Κόπηκε ο ιμάντας, 'καρφώθηκαν' οι βαλβίδες κλπ κλπ... : )) -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Αν εχω ιμάντα της μαρκας του αυτοκινητου,αυτοι θα πρεπει να αποδειξουν οτι εγινε λαθος,οχι εγω οτι δεν έγινε
Αν εχω ιμαντα imitation τα πράγματα σίγουρα θα ειναι πιο περίπλοκα.
Παντως οι ιμάντες δεν σπανε για πλακα,ειδικα οταν γινεται έγκαιρη συντήρηση και οχι 'οσο αντέξει'.Αν δεν προσέξεις οι ιμάντες σπάνε για πλάκα. 'έξυπνος' μηχανικός δίπλωσε (κοινώς τσάκισε) ιμάντα κατά την τοποθέτηση (ανεξάρτητο συνεργείο) και μετά από 1.000χλμ. έσπασε προφανώς. Ακόμα και με γυμνό μάτι φαινόταν το τσάκισμα και το κόψιμο στις 45 μοίρες.
από ποιον θα ζητήσει εγγύηση; θεωρητικά από το ανεξάρτητο συνεργείο. Θα του εγγυηθεί όμως τη σωστή επισκευή του κινητήρα;
Περί Block Exemption Regulation [BER]. Νέα, απορίες κλπ...