Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περισσότερη ιπποδύναμη σε Honda Jazz
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περισσότερη ιπποδύναμη σε Honda Jazz
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    23
    97
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nickolas last edited by

      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
      συγνώμη για την παρέμβαση, αλλά πόσο συχνά οδηγείς με κάτω από 2.000 στροφές? Σε τι αποσκοπεί κάτι τέτοιο?

      Για ένα αυτοκίνητο πόλης η ροπή χαμηλά είναι το ζητούμενο.Αν είναι δυνατόν καλό είναι να μπορείς να γυρίσεις όλη την πόλη με τρίτη. Και αυτό προυποθέτει ο κινητήρας να τραβά και από τις 1200σαλ. με τρίτη.Για αυτό μάλλον και η honda έβαλε 8βάλβιδο μοτέρ. Το πρόβλημα πάντως δεν πρέπει να είναι ο κινητήρας αλλά η υστέριση απόκρισης του γκαζιού.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        selas last edited by

        Ο μηχανικος στο service μου προτεινε extra γηωση του κινητηρα και μπουζι ιριδιου ,αλλα το κοστος για 8 μπουζι ειναι υψηλο .βεβαια αν ηξερα οτι το προβλημα της νοχελικης εκκινησης θα λυνοταν δεν θα με πειραζε.Εχει δοκιμασει καποιος παρομοια λυση?

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • P
          periperg last edited by

          ΤΟ JAZZ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΓΚΑΖΙ .ΒΑΛΕ ΕΝΑ ΦΙΛΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΑΣ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            selas last edited by

            ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΤΟΥ 2003 ΤΑ HONDA JAZZ ΕPXONTAI ME ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΓΚΑΖΙ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • First post
              Last post
            • 1
            • 2
            • 2 / 2
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr