-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
Δεν έπρεπε να υπάρχει μια επιλογή 'Δεν ξέρω';
Για τον πρώτο πίνακα μιλάω που ρωτάει για τον δημιουργό της διαφήμισης.Αν εννοείς ότι δεν έχεις κάποια γνώμη (σίγουρα θετική ή σίγουρα αρνητική), βάζεις στη μέση.
Λαχανόρυζο. Δεν μπορώ να πω οτι μ'αρέσει, αλλά το τρώω χωρίς να βλαστημάω (Γνώμη ούτε θετική ούτε αρνητική)
Σούσι. Δεν έχω φάει ποτέ. (Δεν έχω γνώμη. Αν φάω μπορεί να ξετρελαθώ, μπορεί και να θέλω να ξεράσω. Αυτή τη στιγμή αφήνω και τα δύο ενδεχόμενα, και όλα τα ενδιάμεσα, ανοιχτά. Κοινώς, δεν έχω γνώμη)Εν προκειμένω, το '4' δεν είναι η κατάλληλη απάντηση και για τις δύο περιπτώσεις. Εντελώς άλλο έχει στο νου του κάποιος οταν απαντώντας 4 εννοεί 'ούτε κρύο, ούτε ζέστη' και εντελώς άλλο αυτός που εννοεί 'δεν έχω ιδέα'. Το να μην τα διαχωρίζεις αποκρύπτει πληροφορία και αλλοιώνει το αποτέλεσμα (γνώμη μου).
Προφανώς το όποιο αποτέλεσμα δεν το βγάζει ευθέως από τις απαντήσεις, αλλά από το σύνολο που περιέχει και ερωτήσεις διασταύρωσης, διατυπωμένες διαφορετικά η κάθε μία.
-
Ο χρήστης nikostzagarakis έγραψε:
:roll:Στη θέση σου όμως φίλε μου δε θα χαμογελούσα και πολύ.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... d=63861004
-
Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια και τον χρόνο σου...
-
Ο χρήστης nikostzagarakis έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια και τον χρόνο σου...Δώσε μας κι εσύ λίγα σχόλια και χρόνο. Αυτό που κάνεις μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να παρασύρει κόσμο σε άσκοπα έξοδα; Εσύ τι πιστεύεις;
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
:roll:
Στη θέση σου όμως φίλε μου δε θα χαμογελούσα και πολύ.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... d=63861004
Συμφωνώ με τον ΟΟΣΑ.. αλλά αυτό που κάνω εγώ δεν είναι ούτε δημοσκόπηση ούτε καταναλωτική έρευνα.... είναι καθαρά ακαδημαϊκή.....
-
Δώσε μας κι εσύ λίγα σχόλια και χρόνο. Αυτό που κάνεις μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να παρασύρει κόσμο σε άσκοπα έξοδα; Εσύ τι πιστεύεις;[/quote]
Μάλλον παρεξήγησες την έρευνα.... τι εννοείς άσκοπα έξοδα;
-
Ο χρήστης nikostzagarakis έγραψε:
:roll:
Στη θέση σου όμως φίλε μου δε θα χαμογελούσα και πολύ.
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid= ... d=63861004
Συμφωνώ με τον ΟΟΣΑ.. αλλά αυτό που κάνω εγώ δεν είναι ούτε δημοσκόπηση ούτε καταναλωτική έρευνα.... είναι καθαρά ακαδημαϊκή.....
Και γι'αυτό και σου απάντησα, αλλιώς δε θα με έβλεπες. Το έχω κόψει προ πολλού.
-
Ο χρήστης nikostzagarakis έγραψε:
Δώσε μας κι εσύ λίγα σχόλια και χρόνο. Αυτό που κάνεις μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να παρασύρει κόσμο σε άσκοπα έξοδα; Εσύ τι πιστεύεις;Μάλλον παρεξήγησες την έρευνα.... τι εννοείς άσκοπα έξοδα;[/quote]
Έχεις μια ερώτηση στην έρευνα, για το αν οι διαφημίσεις παρασύρουν τους καταναλωτές (συμπληρώνω: σε άσκοπα έξοδα). Ήταν η μόνη ερώτηση στην οποία έδωσα τελείως θετική απάντηση.
Επιστρέφω την ερώτηση και σε ρωτώ λοιπόν, εσύ τι πιστεύεις γι'αυτό;
Επίσης, πιστεύεις ότι τα αποτελέσματα της έρευνας μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τέτοιο σκοπό; -
Αν κατάλαβα καλά θεωρείς οτι αυτό που κάνω μπορεί να χρησιμοποιηθεί έτσι ώστε ο να μπορέσουν οι εταιρείες να παρασύρουν τον κόσμο σε άσκοπα έξοδα;
-
Ο χρήστης nikostzagarakis έγραψε:
Αν κατάλαβα καλά θεωρείς οτι αυτό που κάνω μπορεί να χρησιμοποιηθεί έτσι ώστε ο να μπορέσουν οι εταιρείες να παρασύρουν τον κόσμο σε άσκοπα έξοδα;Ακριβώς
-
καταρχήν μία πράξη (όπως αυτή η έρευνα) μπορεί να έχει πολλαπλές εφαρμογές... δηλαδή μπορεί να κάνει καλό όπως και κακό .... αυτό συμβαίνει με τα πάντα γύρω σου, όπως πχ ένα μαχαίρι μπορεί να σκοτώσει αλλά και να κόψει το ψωμί... αυτή η έρευνα γίνεται όχι για να βρουν τρόπο οι εταιρίες (οι οποίες δεν γνωρίζουν καν για την ύπαρξη της έρευνας) να κοροϊδεύουν τους ανθρώπους, αλλά για να δούμε πως οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται αυτές τις διαφημίσεις ... αν πραγματικά η Ελλάδα (εννοώ οι Έλληνες) νοιάζεται για το αν τους κοροϊδεύουν ή όχι μπορούν να ψάξουν τέτοιου είδους έρευνες και να τις χρησιμοποιήσουν προς όφελος των πολιτών... η έρευνα δεν κάνει κακό... το να κάθονται και να μένουν όλοι άπραγοι κάνει κακό... αντί να φοβόμαστε οτιδήποτε μπορούμε να κάνουμε το εξής απλό.. να ενημερωθούμε....
-
Μου αρέσει το παράδειγμα με το μαχαίρι.
Έρευνα Σχετικά Με Την Αντίληψη Των Ελλήνων Καταναλωτών Στις