Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CLASSIC MOTO
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. CLASSIC MOTO
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 7 / 8
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    49
    154
    961
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      ck037 last edited by

      κουκλες ... Επιασα κουβεντα με τα παιδια ....Πολυ Φιλικοι....
      και ηρθαν και στην εκκινηση!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gabyy7 last edited by

        καινουριο οχημα μολις το πηρα πηρε μπροστα με την πρωτη αφου το ασταρωσα και δοκιμασα δεν παιρνει με τιποτα μια βοηθεια και σχολια γενικοτερα! ειναι χωρις χαρτια το πηρα απο ενα παλιαντζη τι μπορει να γινει?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          ronnie last edited by

          Ωραιο βεσπακι!

          Με καποιο χαρτι ή τιμολογιο μπορεις να βγαλεις ιστορικες αν το βαψεις καποιο εργοστασιακο χρωμα.
          Αλλιως την πατησες.

          Αν δεν παιρνει μπρος κοιτα

          1. αν κατεβαινει βενζινα απο το ρεζεβουαρ, μπορει να εχει βουλωσει το ρουμπινετο.
          2. αν καει το πισω φως του φρενου δεν παιρνει μπρος. αλλαξε το.
          3. Πολλαπλασιαστης-πλατινες?
          4. μπουζι?
          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            stelios85 last edited by

            Οπως στα είπε ο ronnie απλα εμένα μια φορά είχε κολήσει και το σβηστήρι από τον διακόπτη!
            Σπάνιο αλλά τσεκαρε τα όλα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gabyy7 last edited by

              επειδη πρωτη φορα πιανομαι με vespa θελω να μου πειτε που ειναι οι πλατινες που ειναι ο πολλαπλασιαστης και που ειναι και η ταπα για να βαζω λαδι στο μοτερ ευχαρσιτω πολυ για την βοηθεια

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • R
                ronnie last edited by

                Οι πλατινες ειναι λιγο δυσκολες στην αλλαγη επειδη πρεπει να βγει το βολαν για να τις αλλαξεις.

                Ο πολλαπλασιαστης ειναι ενα μπλε συνηθως βαρελακι στο πισω μερος του χωρου του κινητηρα, απο το οποιο ξεκιναει το καλωδιο που παει στο μπουζι.

                Δεν υπαρχει ξεχωριστο δοχειο για το διχρονολαδο. Το προσθετεις εσυ καθε φορα που βαζεις βενζινη, με ενα ειδικο κανατακι. Η μιξη ειναι 2%.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gabyy7 last edited by

                  λαδι κυνητηρα απο που παιρνει αυτο ψανχω να βρω λογικα την βιδα που βγαινει τηνβρηκα αλλα την ταπα που παιρνει! και τις ταχυτητες πως τις ρυθμιζω βρηκα που καταληγουν οι ντιζες κατω απο το μοτερ αλλα πως θα ρυθμιστουν παιρνει μονο 3η και 4η και ο λεβιες κανει ολοκληρη περιστροφη

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    ronnie last edited by

                    Το λαδι το ριχνεις στο ρεζερβουαρ μαζι με την βενζινη, καθε φορα που το γεμιζεις. Δεν υπαρχει ξεχωριστο δοχειο.

                    Οι ντιζες ειναι πληρως ρυθμιζομενες κατω απο το μοτερ. θελει υπομονη για να ρυθμιστουν σωστα. Αφου κανει πληρη περιστροφη κατι εχεις κανει λαθος. Οι ντιζες ειναι 2 ετσι?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      gabyy7 last edited by

                      2 ντιζες ειναι ναι και εχουν ξεσφυχτει πως ομως θα τις τεντοσω τερμα πρεπει να βαλω το λεβιε καπου στην μεση? μαλλον δεν εχω καταλαβει καλα συγνωμη που ρωταω παλι αλλα εγω λεω για λαδι κινητηρα οχι για λαδι βενζινης!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης gabyy7 έγραψε:
                        λαδι κυνητηρα απο που παιρνει αυτο ψανχω να βρω λογικα την βιδα που βγαινει τηνβρηκα αλλα την ταπα που παιρνει!

                        Είναι δίχρονο το μοτερ!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 2
                          27 last edited by

                          Ο χρήστης gabyy7 έγραψε:
                          2 ντιζες ειναι ναι και εχουν ξεσφυχτει πως ομως θα τις τεντοσω τερμα πρεπει να βαλω το λεβιε καπου στην μεση? μαλλον δεν εχω καταλαβει καλα συγνωμη που ρωταω παλι αλλα εγω λεω για λαδι κινητηρα οχι για λαδι βενζινης!

                          Δες εδώ
                          http://www.palli.it/vespa/cambio_olio.htm

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • 2
                            27 last edited by

                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                            λαδι κυνητηρα απο που παιρνει αυτο ψανχω να βρω λογικα την βιδα που βγαινει τηνβρηκα αλλα την ταπα που παιρνει!

                            Είναι δίχρονο το μοτερ!

                            Και τα δίχρονα χρειάζονται το λαδακι τους για λίπανση στροφάλου και σαζμαν...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης 27 έγραψε:

                              λαδι κυνητηρα απο που παιρνει αυτο ψανχω να βρω λογικα την βιδα που βγαινει τηνβρηκα αλλα την ταπα που παιρνει!

                              Είναι δίχρονο το μοτερ!

                              Και τα δίχρονα χρειάζονται το λαδακι τους για λίπανση στροφάλου και σαζμαν...

                              Κινητήρα λέει όμως

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Έχουνε και λάδι στο σαζμάν όμως, ( βαλβολίνες συνήθως, ο κατασκευαστής λέει τι και πόσο χρειάζεται ) τώρα να θέλουμε να ανακατασκευάσουμε ένα όχημα και να μην ξέρουμε αν είναι δίχρονο, και τι σημαίνει δίχρονο, εμένα μου
                                κάνει κάπως.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  ronnie last edited by

                                  Υπαρχει μονο μια βιδα-ταπα στο πισω μερος του μοτερ για συμπληρωση λαδιων για το σασμαν (βαλβολινες). Δεν εχει αλλο σημειο προσβασης το καρτερ. Δεν εχει ταπα απο κατω.

                                  Με τα χαρτια τι εκανες. Αν δεν εχεις, ειναι σαν να ειναι κλεμενο. Προσεχε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • G
                                    gabyy7 last edited by

                                    Ο χρήστης 27 έγραψε:

                                    2 ντιζες ειναι ναι και εχουν ξεσφυχτει πως ομως θα τις τεντοσω τερμα πρεπει να βαλω το λεβιε καπου στην μεση? μαλλον δεν εχω καταλαβει καλα συγνωμη που ρωταω παλι αλλα εγω λεω για λαδι κινητηρα οχι για λαδι βενζινης!

                                    Δες εδώ
                                    http://www.palli.it/vespa/cambio_olio.htm

                                    αυτην την βιδα την βρηκα και εγω τι ειναι απο εκει αδιαζουν οι βαλβολινες? με τα χαρτια δεν εκανα κατι ακομα ψαχνω να βρω καποια αδεια αν πωλειται η αλλιως ενα χαρτι απο καποιο παλιαντζη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 2
                                      27 last edited by

                                      Από την κάτω αδειάζουν, από την πάνω γεμίζουν. Όταν αδειάσουν δώσε 1-2 πεταλιές να φύγουν υπόλοιπα λαδιού πριν γεμίσεις.
                                      Αν θέλεις να το ψειρίσεις με ξέπλυμα, βάλε μισή ή μία δόση λαδιού, δώσε μερικές πεταλιές, άδειασέ το, κλείσε κάτω τάπα και γέμισε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gabyy7 last edited by

                                        αλλαξα μπουζι και πηρε για λιγο και μετα παλι δεν παιρνει επισης παιρνει μονο οταν η ροδα ειναι στον αερα με 4η ταχυτητα με νεκρο η συμπλεκτη ειναι λες και δεν εχει συμπιεση και χανει και βενζινη απο το καρπυρατερ απο εκει που καταληγει το σωληνακι απο το ντεποζιτο!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          ronnie last edited by

                                          Απο οτι φαινεται το βεσπακι ειναι χαλια. Θελει προσοχη σε ολα τα μηχανικα μερη. Παρε ενα βιβλιο, διαβασε μερικα αρθρα και ανακατασκευες στο ιντερνετ για να ξεστραβωθεις. Μετα πας το μηχανακι σε ενα μαστορα να στο φτιαξει.

                                          Μονος σου χωρις παρεα απο καποιον που σκαμπαζει δυο-τρια πραγματα δεν νομιζω να τα καταφερεις.

                                          Σου προτεινω αυτο το βιβλιο. Ειναι πολυ καλο και εξηγει ταπαντα.

                                          http://www.amazon.com/Restore-Maintain- ... 0760306230

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            ronnie last edited by

                                            1963 Clark-Lotus 25-Vespa 50s

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 7 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr