Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορα Νέα από το WRC
    1. Home
    2. WRC
    3. Διάφορα Νέα από το WRC
    • 1
    • 2
    • 134
    • 135
    • 136
    • 137
    • 138
    • 147
    • 148
    • 136 / 148
    WRC
    203
    2957
    6517
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nafpaktos last edited by

      Φαντάζομαι αν επιστρέψει η γερμανία θα είναι μέσα εκτός και αν συμπιπτει με κάποια άλλη του υποχρέωση.

      Υ.Γ Βαγγέλλη γράφε δυο λόγια πάνω από το σύνδεσμο,για να ξέρουμε περι τίνος πρόκειται.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vaggelis27 last edited by

        Και να γυρισει δυσκολα θα το χασουν στην VW φετος!(Και Φινλανδια μπορει να ειναι αν επιστρεψει)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          go_for_pole last edited by

          Ο χρήστης Vaggelιs27 έγραψε:
          Ο Matton δηλωσε οτι δεν υπαρχει λογος να μην ειναι και την επομενη χρονια στο WRC αφου υπαρχει για ακομα 2 χρονια και η συμφωνια με Abu Dhabi.Τωρα για το WTCC ειναι αλλο θεμα αυτο.

          Σήμερα ανακοινώθηκε επίσημα η Citroen για το WTCC. Ακολουθεί σύντομα σύμφωνα με φήμες η Renault. Για την επιστροφή του Loeb μια εξήγηση είναι ότι το συμβόλαιο με την Abu Dhabi έχει performance clauses που χωρίς την μαγεία του δεν πιάνονται. Πάντως χορηγεία ή όχι χωρίς εργοστασιακή εξέλιξη τα ψωμιά της Citroen είναι λίγα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vaggelis27 last edited by

            Εδω κρατιεται ο Wilson ακομα κουτσα στραβα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              go_for_pole last edited by

              Όσο βρίσκει pay drivers ναι, αλλά γενικότερα τι σημασία έχει; 1, 2 χρόνια το πολύ χωρίς εξέλιξη

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nass last edited by

                Συμφωνείς έτσι όπως το έθεσε ο Capito '2 χρόνια χωρίς εξέλιξη 0 χρόνια με εξέλιξη' ?
                Αν ναι γιατί θεωρείς τόσο σημαντικό παράγοντα την εξέλιξη ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  go_for_pole last edited by

                  Για αρχή δεν πιστεύω τον Capito, ακόμη και χωρίς νέα ομολογκασιόν εξέλιξη μπορεί να κάνει μια χαρά ΑΦΟΥ έχει τα λεφτά. Οι άλλοι ούτε λεφτά, ούτε resources θα έχουν. Τώρα δεν κερδίζουν, εκτός Loeb αν θέλεις, αρά μηδέν appeal στους χορηγούς. Επιμένω ότι το παρακάλι στον Loeb πολύ πιθανό να έχει να κάνει με ρήτρα ανανέωσης. Αν δε η VW κάνει κανένα ωραίο να βγει πελατειακό Polo τότε αντίο, ούτε έσοδα από πελάτες (κλάμα ο Γουίλσον). Αν δε βγάλει τότε προφανώς θα βλέπουμε Ford και Citroen στις ειδικές αλλά σε πολύ β' ρόλο

                  ΥΓ Λατρεύω David Evans, αφού αφιερώνει ένα ολόκληρο άρθρο για να θάψει Mirko και Sordo καταλήγει στον σωτήρα Meeke. Μυαλά από το τελευταίο ράφι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    the_sigman last edited by

                    http://www.autosport.com/news/report.php/id/108304

                    Sebastien Loeb dominated the qualifying run for the Pikes Peak Hill Climb, where he was almost five seconds per mile quicker than anybody.

                    Loeb completed the 5.1-mile qualifying run in 3m26.728s, 23 seconds ahead of Romain Dumas, who was driving a Norma prototype in the unlimited class, which includes 13 cars this year.

                    Qualifying quickest allows Loeb to run first up the hill on Sunday's race day.

                    Peugeot said however that it was not reading too much into the Frenchman's huge advantage.

                    'Sebastien completed two clean qualifying runs with no problems at all,' said Peugeot's project chief Jean-Christophe Pallier. 'We're happy with the set-up of the car but we're not taking anything at all for granted.

                    'I'm sure we not seen the ultimate pace of our rivals yet. Now the target is to stay fully focussed to achieve our objectives.

                    'There's a slight advantage in starting first, as it means that you definitely won't be affected by other peoples' racing incidents, but that doesn't take anything away from the massive challenge that lies ahead.'

                    Loeb admitted he was pleased with the pace from the 208 T16 Pikes Peak, which set the time at just after 7:00 Colorado time yesterday.

                    The nine-time World Rally champion said: 'It's not like a race, qualifying isn't really a crucial part of what goes on here.

                    'It's how you perform on the day that counts. You have to rely on your own skills but also the car, the weather and the road conditions as well.

                    'Anything can still happen, but obviously we're here to try and win: that's our mission and we'll be disappointed if we don't achieve it. So far we've got off to a really good start.'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nafpaktos last edited by

                      Bελτίωση της ασφάλειας
                      http://www.autosport.com/news/report.php/id/108345

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        giannis-tsaknis last edited by

                        Μηπως θα ηταν δυνατον, να ποσταρεις ολο το αρθρο γιατι εχω ξεπερασει το οριο?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          blackpug106 last edited by

                          Ο χρήστης giannis tsaknis έγραψε:
                          Μηπως θα ηταν δυνατον, να ποσταρεις ολο το αρθρο γιατι εχω ξεπερασει το οριο?

                          FIA seeks to improve safety in rolls in the WRC
                          By David Evans

                          The FIA Institute is carrying out tests to improve the safety of rally cars in rolls, an area brought into sharp focus by Mads Ostberg's crash on Rally Italy last week.

                          Ostberg's Ford Fiesta RS WRC had to have the A-pillar section of its rollcage cut out and replaced during last week's Olbia-based event, as it sustained damage in a crash on the Friday of the rally.

                          The FIA Institute is focusing on that area of the rollcage and in particular the material used.

                          It is testing four different rollcages, each made from a different type of steel. In the process, it destroys four Subaru rally cars, but buys invaluable - and potentially life-saving – data.

                          The nature of the first simulated accident includes an impact on the car's A-pillar at less than 20mph via an Impreza mounted on a flying floor.

                          Prodrive technical director David Lapworth is part of the research group. He explained: 'We reconstructed a serious, but not catastrophic crash. That was a roll, if you like, with the car impacting the ground at 30km/h and the top of the A-pillar taking the full force.

                          'We're looking to replicate the vertical drop of the car. This isn't about a big, dramatic, head-on impact; it's about the roll-over protection system.

                          'When a car rolls, it rarely drops off a cliff and lands square onto its roof.'

                          FIA Institute research consultant Andy Mellor said: 'Should a rollcage be strong or energy absorbing? In fact, it needs to be both – a compromise. But metallics tend not to behave like that – they're either strong or stretchy.

                          'Today we've had a unique look inside an accident, which makes this pioneering work.

                          'What we'll study now is the sequence of failures within the rollcage. For example, when the triangulation bar fails, the cage can lose its structural stiffness. So replacing those joints with something more elastic or tolerant may allow more bending in the joints while keeping the whole structure more intact.'

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nafpaktos last edited by

                            TOMMI
                            https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151697160835733&set=pb.206160890732.-2207520000.1372420955.&type=3&theater

                            Ντιντιέ
                            https://twitter.com/planetemarcus/status/350581862550351876

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nafpaktos last edited by

                              Eugen Böhringer
                              http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp ... id=7291641

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vaggelis27 last edited by

                                Kris Meeke τελικα στην θεση του Khalid Al Qassimi για το NORF.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dap last edited by

                                  Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
                                  Eugen Böhringer
                                  http://www.e-go.gr/wmotors/articles.asp ... id=7291641

                                  Ειχα τη μεγαλη τιμη να συνομιλησω μαζι του το 1963 μετα το σιρκουι στο Τατοι....Παρ'ολη τη μικρη διαρκεια της συνομιλιας μας ,εμειναν ανεξιτηλα στη μνημη μου η γλυκυτητα της ομιλιας του και η ευγενεια του....ΕΥΓΕΝΕΙΟΣ πραγματικος.... Ας ειναι ελαφρο το χωμα που τον σκεπαζει......

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Hyundai decided that the World Rally Championship, and motorsport in general, is one of the more efficient marketing tools. Meaning, they won’t be in it just for the kicks or some short-term benefits. Instead, team principal Michel Nandan confirms Hyundai will invest heavily.

                                    FT’s article claims Hyundai confirmed minimum four-year commitment to WRC, with planned investments reaching 80 million euros per year. Yes, that’s right, all you number crunchers, here’s some food for thought.

                                    http://www.worldrallyblog.com/2013/06/30/wrc-news/hyundai-in-wrc-for-a-minimum-of-4-years-big-budget-confirmed/

                                    €80M/yr

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • kubiak
                                      kubiak last edited by

                                      Μακάρι να έχουν 3 αυτοκίνητα ο καθείς και να έρθουν και νέα εργοστάσια... (α, και να εξαφανιστεί η Red Bull, έχει καταντήσει αηδία, όποια πέτρα και αν σηκώσεις τη Red Bull και τη Google θα βρεις)...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bomber21 last edited by

                                        Αναμένουμε για το επόμενο πρωτάθλημα την είσοδο κάποιας άλλης ομάδας εργοστασιακής πέραν της Hyundai στο WRC;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          s3 last edited by

                                          δεν αναμενεται καποια αλλη εταιρεια πλην της toyota που εχει δειξει ενδιαφερον να εμπλακει στο θεσμο αλλα χωρις περεταιρω πληροφοριες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • vespas
                                            vespas last edited by

                                            Hanninen στη Hyundai για τις φετινές δοκιμές

                                            http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=47&art_id=15384

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 137
                                            • 138
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 136 / 148
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr