Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορα Νέα από το WRC
    1. Home
    2. WRC
    3. Διάφορα Νέα από το WRC
    • 1
    • 2
    • 132
    • 133
    • 134
    • 135
    • 136
    • 147
    • 148
    • 134 / 148
    WRC
    203
    2957
    6311
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vaggelis27 last edited by

      Μακαρι ο Πετερ αλλα δεν το πολυ πιστευω.Κατι μου λεει οτι ενας απο τους οδηγους θα ειναι Οστμπεργκ η Νοβικοβ αλλα μαλλον οστμπεργκ πιστευω πιο πολυ γιατι δεν τον αφηνει τον Ρωσσο ο Γουιλσον.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        el-em last edited by

        Πολυ πιθανο αυτο που λες για τον Ostberg, οχι ομως γιατι ο Wilson δεν αφηνει τον Novikov να φυγει, αλλα διοτι στο τελος του χρονου η M-Sport μαλλον θα αποσυρθει απο το Παγκοσμιο.
        Η συμφωνια με το Qatar ειναι διαρκειας ενος ετους και χωρις αυτους μελλον δεν υπαρχει.

        Φιλικα,

        'el-em'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nafpaktos last edited by

          Απόσπασμα απο κείμενο -It is understood the Acropolis appeared along with Rally GB and Rally Italia Sardegna in the WRC’s bottom three in 2012.
          http://www.maxrally.com/2013/06/05/why-the-futures-bright-for-the-acropolis
          1)Από ποιά άποψη???
          2)Από που είχε τέτοια πληροφόρηση???

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nafpaktos last edited by

            TOMMI
            http://totalf1.gr/archives/21642

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vaggelis27 last edited by

              Ο Juho Hanninen θα ειναι στην θεση του Al Qassimi στην Φινλανδια μαλλον.Πιο πολυ ακουγοταν για Meeke η Atkinson αλλα αλλαξαν γνωμη στην Citroen απο οτι φενεται.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                s3 last edited by

                Ο χρήστης Vaggelιs27 έγραψε:
                Ο Juho Hanninen θα ειναι στην θεση του Al Qassimi στην Φινλανδια μαλλον.Πιο πολυ ακουγοταν για Meeke η Atkinson αλλα αλλαξαν γνωμη στην Citroen απο οτι φενεται.

                Και πολυ καλα εκαναν!
                Ο Χανινεν πιστευω του αξιζει να εδραιωθει στο wrc.
                Και φετος αν ειχε μονιμο μπακετ πιστευω θα εφερνε πολυ καλυτερα αποτελεσματα απο ολους πλην vw.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  theo13 last edited by

                  http://www.autosport.com/news/report.php/id/108137

                  Παγώνει η VW την εξέλιξη του Πόλο για ένα χρόνο για να μην δημιουργηθεί χάσμα μεταξύ των αποδόσεων των αυτοκινήτων και χαθεί το ενδιαφέρον για το θεσμό

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    the_sigman last edited by

                    Ο χρήστης theo13 έγραψε:
                    http://www.autosport.com/news/report.php/id/108137

                    Παγώνει η VW την εξέλιξη του Πόλο για ένα χρόνο για να μην δημιουργηθεί χάσμα μεταξύ των αποδόσεων των αυτοκινήτων και χαθεί το ενδιαφέρον για το θεσμό

                    Να βρουν οι άλλοι τρόπο να την πλησιάσουν, όχι να σταματά η VW την εξέλιξη.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Κάνει πολύ καλά, προστατεύει την επένδυσή του.

                      Μ' αρέσει το εξής:

                      Ο χρήστης φραγκοφονιάς έγραψε:
                      OK, Volkswagen has still got the best two, if not three, drivers in the sport,

                      ναι ρε παπάρα, όταν δίνεις εκατομμύρια σε hospitality και όχι σε οδηγούς, σου φεύγουν και πάνε σε όποιον τους πληρώσει...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dap last edited by

                        Ο χρήστης theo13 έγραψε:
                        http://www.autosport.com/news/report.php/id/108137

                        Παγώνει η VW την εξέλιξη του Πόλο για ένα χρόνο για να μην δημιουργηθεί χάσμα μεταξύ των αποδόσεων των αυτοκινήτων και χαθεί το ενδιαφέρον για το θεσμό

                        Να τρως τετοιο χαστουκι και να λες και απο πανω οτι εισαι ευγνωμων μονο ο ( ευροφονιας) Γουιλσον θα' το 'κανε.....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • kubiak
                          kubiak last edited by

                          Το βαρέλι της κατρακύλας είναι απ' ό,τι φαίνεται χωρίς πάτο...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nafpaktos last edited by

                            Μπραβο ρε vw.H σιτροέν αλήθεια θα το έκανε???? Τελικά η νέα γενιά wrc αν και μου αρέσει δεν κατάφερε να πετύχει τον αντικειμενικό σκοπός της-δηλαδή να κάνει το πρωτάθλημα πιο φθηνό-ανταγωνιστικό(πιο φθηνό το έκανε αλλά πιο ανταγωνιστικό ΌΧΙ) .Ποιός είναι τελικά ο αντίκτυπος των νέων wrc??????????????Και με τα παλιά δε νομίζω να είχαμε χειρότερα αποτελέσματα από αυτά που έχουμε τώρα!!το άθλημα παραπαίει δυστυχώς χρόνια τώρα ανεξαρτήτως γενιάς wrc!!!η αλλάγή στη νέα γενιά μου φαίνεται ότι έγινε απλώς για να γίνει!! Μήπως τα γεγονότα αποδυκνείουν ότι τελικά το κόστος δεν είναι το κύριο θέμα στο wrc????????αλλά τα προβλήματα εστιάζονται αλλού?????????

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • kubiak
                              kubiak last edited by

                              Κατά την άποψή μου αυτό που χρειάζεται το WRC είναι:

                              1. Εξωτικά αγωνιστικά, 'τέρατα' αν θέλεις, αυτοκίνητα που δημιουργήσουν θρύλο γύρω από το όνομά τους. Αυτοκίνητα που θα γεννηθούν για να τρέξουν. Χωρίς να είναι απαραίτητα πιο γρήγορα από τα σημερινά.
                              2. Ήχο που θα πορώνει.

                              Όλα τα άλλα (εργοστάσια και νέοι πορωμένοι θεατές) θα έρθουν αβίαστα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                the_sigman last edited by

                                Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                                Κατά την άποψή μου αυτό που χρειάζεται το WRC είναι:

                                1. Εξωτικά αγωνιστικά, 'τέρατα' αν θέλεις, αυτοκίνητα που δημιουργήσουν θρύλο γύρω από το όνομά τους. Αυτοκίνητα που θα γεννηθούν για να τρέξουν. Χωρίς να είναι απαραίτητα πιο γρήγορα από τα σημερινά.
                                2. Ήχο που θα πορώνει.

                                Όλα τα άλλα (εργοστάσια και νέοι πορωμένοι θεατές) θα έρθουν αβίαστα...

                                +1

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nafpaktos last edited by

                                  Eλεος πια με αυτό το χειρόφρεονο.Βραζιλιάνικη σαπουνόπερα κατέληξε!!!ποτέ δεν είχα φανταστεί ότι ένα χειρόφρενο θα αποτελούσε ΜΕΙΖΟΝ ΘΕΜΑ!!
                                  http://www.autosport.com/news/report.php/id/108159

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • V
                                    vaggelis27 last edited by

                                    http://www.autosport.com/news/report.php/id/108164

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gf last edited by

                                      Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
                                      Eλεος πια με αυτό το χειρόφρεονο.Βραζιλιάνικη σαπουνόπερα κατέληξε!!!ποτέ δεν είχα φανταστεί ότι ένα χειρόφρενο θα αποτελούσε ΜΕΙΖΟΝ ΘΕΜΑ!!
                                      http://www.autosport.com/news/report.php/id/108159

                                      Δεν είναι ακριβώς το χειρόφρενο όπως το φαντάζεσαι στο αυτοκίνητο σου, αλλά ο μηχανισμός που ξεμπλοκάρει το μπροστινό με το πίσω διαφορικό για να έχουν ανεξαρτησία και το επανεμπλέκει στην συνέχεια μόλις ελευθερωθεί.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        go_for_pole last edited by

                                        Ο χρήστης kubiak έγραψε:
                                        Όλα τα άλλα (εργοστάσια και νέοι πορωμένοι θεατές) θα έρθουν αβίαστα...

                                        Sorry αλλά δεν. Εργοστάσια ίσως να έρθουν όταν τα οφέλη της νίκης θα είναι περισσότερα σε αξία από τα έξοδα. Με το promotion του πρωταθλήματος σε γελοία επίπεδα το χάσμα ανάμεσα στα δυο είναι απαγορευτικό. Γιαυτό και όπως είχα προβλέψει εδώ και καιρό η VW έμεινε μόνη της και αναγκάστηκε με μια κίνηση απελπισίας να υποβαθμίσει το kudos της για να κρατήσει όρθια δυο ζόμπι που θα παριστάνουν τον αντίπαλο μέχρι να φτάσει ο αναγκαίος καρπαζοεισπράκτορας (Hyundai) της υπόθεσης

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dap last edited by

                                          Αληθεια ρε Κωστα εχεις δει/διαβασει/ακουσει σε καποιο αλλο αθλημα,μηχανοκινητο η οχι,ομαδικο η ατομικο,στη στερια η στη θαλασσα και τον αερα να ξεκουραζεται ο πρωτος περιμενοντας τους υπολοιπους να ανασυνταξουν τις δυναμεις τους για να τον κοντραρουν;
                                          Μαλλον το μοτο του APR πρεπει να διεθνοποιειθει.......

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            go_for_pole last edited by

                                            Χεχε, βέβαια για να φτάσουν οι άλλοι τον πρώτο που καααάθεται θέλει εξέλιξη. 42 έριξε ο Οζιέ σε μια ημέρα, που θα βρουν οι άλλοι λεφτά για να προσπαθήσουν να τα μαζέψουν στον επόμενο αγώνα; Πόσο μάλλον πόσα πρέπει να ξοδέψει ένας νέος κατασκευαστής για να σταθεί με μια κάποια αξιοπρέπεια; Η μόνη επιλογή είναι ανακάτεμα της τράπουλας με R5 αλλά μετά τι θα χωρίζει το ERC από το WRC ιδιαίτερα όταν το ERC έχει κατά πολύ ανώτερο τηλεοπτικό πακέτο;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 132
                                            • 133
                                            • 134
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 134 / 148
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr