-
Αγαπητοί φίλοι,
έχω ένα Ford Sierra CVH 1.6 cc μοντέλο '92. Δεν έχει υδραυλικό τιμόνι και το air.con. δεν είναι εργοστασιακό. Μιας και ο κινητήρας και χάνει και καίει λάδια σκέφτομαι να μην τον επισκευάσω αλλά να τον αλλάξω και να βάλω κάτι καλίτερο.
Συνεργείο ειδικευμένο σε τέτοιες δουλειές μου πρότεινε τον κινητήρα DOHC 2000 cc από Γερμανία, 45 άλογα παραπάνω από το δικό μου, με λίγα χιλιόμετρα, με υδραυλικό τιμόνι, και air.con. εργοστασιακό. Κόστος 3000 ευρώ.
Τί προτείνετε; -
Αγαπητοί φίλοι,
έχω ένα Ford Sierra CVH 1.6 cc μοντέλο '92. Δεν έχει υδραυλικό τιμόνι και το air.con. δεν είναι εργοστασιακό. Μιας και ο κινητήρας και χάνει και καίει λάδια σκέφτομαι να μην τον επισκευάσω αλλά να τον αλλάξω και να βάλω κάτι καλίτερο.
Συνεργείο ειδικευμένο σε τέτοιες δουλειές μου πρότεινε τον κινητήρα DOHC 2000 cc από Γερμανία, 45 άλογα παραπάνω από το δικό μου, με λίγα χιλιόμετρα, με υδραυλικό τιμόνι, και air.con. εργοστασιακό. Κόστος 3000 ευρώ.
Τί προτείνετε; -
Αγαπητοί φίλοι,
έχω ένα Ford Sierra CVH 1.6 cc μοντέλο '92. Δεν έχει υδραυλικό τιμόνι και το air.con. δεν είναι εργοστασιακό. Μιας και ο κινητήρας και χάνει και καίει λάδια σκέφτομαι να μην τον επισκευάσω αλλά να τον αλλάξω και να βάλω κάτι καλίτερο.
Συνεργείο ειδικευμένο σε τέτοιες δουλειές μου πρότεινε τον κινητήρα DOHC 2000 cc από Γερμανία, 45 άλογα παραπάνω από το δικό μου, με λίγα χιλιόμετρα, με υδραυλικό τιμόνι, και air.con. εργοστασιακό. Κόστος 3000 ευρώ.
Τί προτείνετε; -
Εξαρτάται σε ποια κατάσταση βρίσκεται το υπόλοιπο αμάξι. Δηλαδή σε τι κατάσταση βρίσκονται τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη του, τα πλαστικά του, το πλαίσιό του (αν έχει διαβρώσεις κ.τ.λ.), το χρώμα του...
Αν όλα αυτά είναι σε κάλή κατάσταση και αν σου αρέσει το αμάξι σου, τότε κάν' το.
Αλλά να ξέρεις ότι καλό είναι να κοιτάξεις και για φρένα, αλλά και για αναρτήσεις, προκειμένου να μην χαθεί η ομοιογένεια του συνόλου.
-
Γεια σου φίλε Γιάννη!
Έχω το ίδιο αυτοκίνητο (πρώην έκδοση GT ) και σκεφτόμουν πολύ σοβαρά το ίδιο. Έμενα μου ζήτησαν πριν 6 μήνες, σε συνεργείο FORD στην Πάτρα, 1200€ εργασία + το τροπέτο (που να το βρω;;;; ). Από Γερμανία φέρνεις ένα αρκετά καλό με 1000€. Οπότε μάλλον πολλά σου ζήτησαν νομίζω. Κάποιος μου είπε εδώ ότι με 5500-6000 μου το κάνει και cosworth! Πάντως εκτός από κινητήρα θα χρειαστείς και σασμάν, διαφορικό, αναρτήσεις και φρένα. Αλλιώς δεν αξίζει με τίποτα. Στείλε μου ένα email να είμαστε σε επαφή. -
Ο χρήστης yiannnis έγραψε:
κινητήρα DOHC 2000 cc από Γερμανία, 45 άλογα παραπάνωΓιάννη, νομίζω ότι ο 2L 16v injection DOHC βγάζει 120HP. 125HP έβγαζε ο παλιός μη καταλυτικός κινητήρας. Πρόσεξε γιατί υπάρχει και κινητήρας με 115 HP. Για ρώτα τη γνώμη του συνεργείου και για τον κινητήρα 2,3 από Scorpio. (Υπάρχει και ο 2.9l Cosworth κινητήρας από Scorpio/Granada αλλά πάμε ψηλά εκεί...)
-
Λοιπόν, ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.
Δημήτρη, το αμάξι είναι σε καλή κατάσταση και θα'θελα να το κρατήσω. Ο μηχανικός μου είπε ότι το 1600αρι μπορεί να σηκώσει τη 2λιτρη μηχανή χωρίς περαιτέρω μετατροπές. Τα αμορτισέρ τα'χω ήδη αλλάξει με πιο σκληρά και θα κρατήσουν το εξτρα βάρος της μηανής. Διαφορικό, κιβώτιο, φρένα είπε ότι αντέχουν και αυτά.
Αντρέα, τροπέτο βρίσκεις αν ψάξεις αλλά το θέμα είναι πώς θα το κουβαλήσεις στο συνεργείο. Γι' αυτό και πήγα στο συγκεκριμένο μάστορα που ειδικεύεται στα αγωνιστικά Ford και έχει καμια δεκαριά μηχανές στοκ να περιμένουν. Ίσως γι'αυτό είναι και ακριβός. Όντως, έχεις δίκιο, ο DOHC χωρίς καταλύτη βγάζει 125 άλογα. Εκτός από τους κινητήρες που προτείνεις διάβασα ότι μπορεί να τοποθετηθεί και V8 από Rover. Ιδού: http://www.diy-nitrous.fsnet.co.uk/v8-ford-sierra.htm Τί λες γι' αυτό;
Και ένα link για το πώς μπορείς να κοντύνεις το λεβιέ: http://hometown.aol.com/dvandrews/quick.htm. Το έκανα στο δικό μου και είναι πολύ καλή μετατροπή. -
An antexoun ta upoloipa den 3erw (mallon nai an den to spas), alla mono kinhthras 8a einai psiloxalia douleia.Egw eixa rwthsei na balw to diaforiko me ta diskofrena pisw kai mou to apekleisan xwris ton kinhthra! Kati analogo 8a einai na alla3eis mono mhxanh. Kai me 3000euro nomizw oti einai sketo klepsimo. Oute kainourgios kinhthras den kanei toso. Gia rwta kai pou8ena allou, A8hna den eisai? Ekei 8a uparxoun arketa sunergeia gia tetoies douleies, edw den uparxei tipota! Oso gia tis alles mhxanes, pisteuw 8a htan kalutera na ebazes mono oti forage apo to ergostasio...
p.s. den exw ellhnika kai grafw greeklish!
-
Πήγα πάλι στον μηχανικό και μου είπε πως το τροπέτο (από Γερμανία το' χει φέρει) το πουλά 1500 ευρώ συν 700 με 800 ευρώ για την τοποθέτηση - εργασία. Σύνολο 2300 περίπου. Η μετατροπή θα περιλαμβάνει: κινητήρα, σασμάν, μεγαλύτερες δισκόπλακες και σιαγόνες-τακάκια μπροστά ή μεγαλύτερα ταμπούρα πίσω, υδραυλικό τιμόνι και air con. Σε αυτή την τιμή θα το βάλει και καλίμπρα για να ισιώσει το σασί που'χει πάρει λίγο και το αμάξι τραβάει. Τα αμορτισέρ μου κρατάνε αλλά αν θέλω μπορώ να τ'αλλάξω εν καιρώ. Μου πρότεινε sachs που είπε ότι έχουν και ελατήρια για το συγκεκριμένο αμάξι. Με αυτά τα λεφτά μεταχειρισμένο DOHC δεν έχω βρεί και όπου αλλού ρώτησα τα ίδια περίπου ζητάνε για την μετατροπή.
Αν, Αντρέα, αυτός φέρνει το τροπέτο με 1000 ευρώ όπως λες και μου το πουλά 1500 νομίζω ότι δε ξεφεύγει και πολύ από το πλαίσιο του λογικού κέρδους. Τώρα για τα εργατικά που ζητάει...πες μου εσύ γιατί δεν έχω ιδέα. Πάντως και άλλοι που ρώτησα τα ίδια ζητάνε.
yiannnis@msn.com -
Εμένα μου είχαν ζητήσει 1200€ για εργασία μόνο. Για τα ανταλλακτικά δεν ξέρω γιατί πολύ απλά δεν είχα βρει πλήρες τροπέτο πουθενά εδώ. Αν κοιτάξεις σε αγγελίες στο ιντερνετ θα βρεις ολόκληρα αυτοκίνητα (για κυκλοφορία) σε πολύ καλή κατάσταση στην Γερμανία με 1000€ maximum. Φαντάζομαι στην τιμή που σου είπαν συμπεριλαμβάνονται και όλα τα ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά που απαιτούνται έτσι; (ένας μαντράς μου είχε πει ότι χρειάζεται αλλαγή και η ασφαλειοθήκη!) Θα χρειαστεί να αλλάξεις και εξάτμιση και αν θες να γίνει σωστά η δουλειά ΠΡΕΠΕΙ να αλλάξεις και το διαφορικό. Μην κρατήσεις του 1600 με τα ταμπούρα, το αυτοκίνητο δεν θα αποδίδει σωστά. Με τα φρένα τι θα κάνουν; Θα σου βάλουν το ABS;
Εγώ προς το παρόν το έχω αφήσει το ζήτημα γιατί: 1) δεν βρίσκω τροπέτο/κιβώτιο/διαφορικό εδώ, 2) δεν βρίσκω εδώ συνεργείο που να αναλάβει να κάνει σωστή και υπεύθυνη δουλειά, 3) η SIERRA μου έχει μόνο 110ΚΚm και 4) πάω στρατό σε 1-2 μήνες (δεν είμαι 18 ) Αργότερα υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να βρεθώ στη Γερμανία για λίγο καιρό, οπότε ίσως ανεβάσω και φτιάξω το αυτοκίνητο εκεί. Πληροφορίες και συμβουλές πάντως μαζεύω συνέχεια!
-
Έλα ρε Αντρέα! Στρατό; Με το καλό! Λοιπόν ο τύπος μου είπε ότι θα αλλάξει και τα ηλεκτρικά ηλεκτρονικά (πίνακα οργάνων,εγκέφαλο κλπ.) Για ασφάλειες που σου είπε ο μαντράς εγώ δεν έχω ακούσει. Θα αλλάξει επίσης και αρχική εξάτμιση χταπόδι. Φρένα μου είπε πως θα βάλει μεγαλύτερες δισκόπλακες και σιαγόνες-τακάκια μπροστά. Για ABS δεν είπε τίποτα. Είχε το DOHC ABS;Αν είχε να του πω να βάλει και απ' αυτό. Επίσης και για διαφορικό δεν μου είπε. Λες ότι είναι απαραίτητο; Αν ναι, μπορώ να το βάλω λίγο καιρό μετά την μετατροπή; Αυτός ο μηχανικός μόνο αυτή τη δουλειά κάνει. Φέρνει τροπέτα Ford από Γερμανία και κάνει μετατροπές Ετοιμάζει επίσης αγωνιστικά. Πάω από παλιά σ'αυτόν για ανταλλακτικά. Προχθές που ξαναπήγα είχε τρια τροπέτα DOHC και καμιά δεκαριά μηχανές και ό,τι αλλή μηχανή Ford θες. Και επειδή όσες φορές πήγα μου έκανε καλή δουλειά, λέω να τον εμπιστευτώ.
Αν πας Γερμανία το δικό σου πιθανόν να σου κοστίσει φθηνότερα αλλά στην περίπτωση που σου βγάλει κανα προβληματάκι δε θα μπορείς να πηγαίνεις στο Γερμανό να του γκρινιάζεις Και γω περίμενα να τελειώσω στρατό, σπουδές εξωτερικό, να βρω δουλειά και τώρα που ξεμπέρδεψα λέω να το βάλω μπρος.
Πού πας στρατό; -
Mε 4-5Κ πουλάνε Sierra Cosworth 4x4 στη Γερμανία τα οποία είναι μαμά και όχι μετατροπή. Άντε να σου στοιχίσει και 4Κ τελωνείο και μεταφορά σύνολο 8-9Κ και έχεις πολύ ανώτερο αυτοκίνητο χωρίς μετατροπές. Αν λοιπόν πουλήσεις το δικό σου 2Κ και με τα 3+ Κ που θα σου στοιχίσει η μετατροπή πάς στα 5-6Κ. Βάζεις γραμμάτια τα υπόλοιπα 3 και είσαι αρχηγός χωρίς να μπλέξεις με αμφιβόλου ποιότητας και αξιοπιστίας μετατροπές. Ιδίως αφού το αμάξι σου είναι χτυπημενο και τραβάει όπως λες εγώ ούτε θα το συζητούσα για τέτοιου είδους μετατροπή. Και θα γλιτώσεις και το πήγαινε έλα στο συνεργείο αφού σίγουρα η μετατροπή θα βγάλει και αρκετά προβληματάκια αργότερα. Σου μιλάω εκ πείρας μιας και το 1992 είχα μετατρέψει ένα Escort 1.1 σε 1.6 XR3i και παρά το ότι το συνεργείο ήταν καλό και οι μηχανικοί πολύ φίλοι τα προβλήματα δεν έλειψαν. Λύθηκαν βέβαια αλλά ταλαιπωρήθηκα λίγο. Και βέβαια άλλο μετατροπή άλλο μαμά. Ρίξε μια ματιά στο
http://www.mobile.deΦιλικά
-
Ο χρήστης yiannnis έγραψε:
Έλα ρε Αντρέα! Στρατό; Με το καλό! Λοιπόν ο τύπος μου είπε ότι θα αλλάξει και τα ηλεκτρικά ηλεκτρονικά (πίνακα οργάνων,εγκέφαλο κλπ.)
... Είχε το DOHC ABS;
... Και επειδή όσες φορές πήγα μου έκανε καλή δουλειά, λέω να τον εμπιστευτώ.
... Πού πας στρατό;ΟΚ, προφανώς αφού αλλαχτεί η πλεξούδα θα αλλάξει και την ασφαλειοθήκη. Έχω την εντύπωση ότι όλα τα 2L μετά το '89 είχαν και ABS.
Φαίνεται να έχει εμπειρία σε αυτές τις δουλειές , κάντο και μου λες και εμένα!
Ακόμα περιμένω το 'ραβασάκι', πιστεύω αεροπορία στην Τρίπολη. -
Ο χρήστης jd έγραψε:
Mε 4-5Κ πουλάνε Sierra Cosworth 4x4 στη Γερμανία τα οποία είναι μαμά και όχι μετατροπή. Άντε να σου στοιχίσει και 4Κ τελωνείο και μεταφορά σύνολο 8-9Κ και έχεις πολύ ανώτερο αυτοκίνητο χωρίς μετατροπές. Αν λοιπόν πουλήσεις το δικό σου 2Κ και με τα 3+ Κ που θα σου στοιχίσει η μετατροπή πάς στα 5-6Κ. Βάζεις γραμμάτια τα υπόλοιπα 3 και είσαι αρχηγός χωρίς να μπλέξεις με αμφιβόλου ποιότητας και αξιοπιστίας μετατροπές. Ιδίως αφού το αμάξι σου είναι χτυπημενο και τραβάει όπως λες εγώ ούτε θα το συζητούσα για τέτοιου είδους μετατροπή. Και θα γλιτώσεις και το πήγαινε έλα στο συνεργείο αφού σίγουρα η μετατροπή θα βγάλει και αρκετά προβληματάκια αργότερα. Σου μιλάω εκ πείρας μιας και το 1992 είχα μετατρέψει ένα Escort 1.1 σε 1.6 XR3i και παρά το ότι το συνεργείο ήταν καλό και οι μηχανικοί πολύ φίλοι τα προβλήματα δεν έλειψαν. Λύθηκαν βέβαια αλλά ταλαιπωρήθηκα λίγο. Και βέβαια άλλο μετατροπή άλλο μαμά. Ρίξε μια ματιά στο
http://www.mobile.deΦιλικά
Καλό! Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;
Σοβαρά τώρα γιατί το έχω ψάξει λίγο. Με 4-5Κ δεν παίρνεις Cosworth 4Χ4. Ίσως βρεις ένα μέτριο 2WD αυτοκίνητο 88-89 μοντέλο. Κοίτα στο http://www.cosworth.nl , ο τύπος ξέρει (έχω αγοράσει από αυτόν και είναι καλός). Για 'καλό' τετρακίνητο ξεκινάς απο 6-7Κ minimum. Και 3Κ λίγα μου φαίνονται για να το εκτελωνίσεις. Οπότε πας στα 10Κ για αυτοκίνητο 13-15 χρονών με άπειρες μετατροπές/βελτιώσεις που δεν τις ξέρεις. Και κάτι θα θέλει μόλις το πάρεις, αποκλείεται να είναι 100% έτοιμο. Σίγουρα ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα βγάλει περισσότερα προβλήματα από μια απλή μετατροπή απο 1600 σε 2000 στο αμάξι που έχεις. Και προφανώς δεν υπάρχουν τόσα λεφτά για παιχνίδια. Αλλιώς βρίσκεις με 20+Κ μια καθαρή RS500!!!Οπότε αν μπορείς να έχεις 120 άλογα με ABS, A/C με 2300€ νομίζω είναι η καλύτερη λύση. Προσωπικά αν δεν το κάνω κάποια στιγμή σύντομα, θα του βάλω (όταν πάρω καινούργιο αυτοκίνητο) ένα μοτέρ 2,9 με τους 210HP από Scorpio Cosworth και θα πηγαίνω σε αναβάσεις για την πλάκα μου!!!
-
Ο χρήστης andreasp έγραψε:
Καλό! Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;
Σοβαρά τώρα γιατί το έχω ψάξει λίγο. Με 4-5Κ δεν παίρνεις Cosworth 4Χ4. Ίσως βρεις ένα μέτριο 2WD αυτοκίνητο 88-89 μοντέλο.Μια βόλτα στο http://www.mobile.de ίσως σε κάνει να αλλάξεις γνώμη. Αλλά ακόμα και το 2WD είναι καλύτερο από τη μετατροπή με τα 120 άλογα σε αυτοκίνητο χτυπημένο αρκετά για να θέλει καλίμπρα.
Οπότε πας στα 10Κ για αυτοκίνητο 13-15 χρονών με άπειρες μετατροπές/βελτιώσεις που δεν τις ξέρεις. Και κάτι θα θέλει μόλις το πάρεις, αποκλείεται να είναι 100% έτοιμο.
Ενώ η μετατροπή από τον κυρ μήτσο θα είναι απολύτως αξιόπιστη και δε θα βγάλει κανένα πρόβλημα. Ας γελάσω...
Σίγουρα ένα τέτοιο αυτοκίνητο θα βγάλει περισσότερα προβλήματα από μια απλή μετατροπή απο 1600 σε 2000 στο αμάξι που έχεις.
Πως είσαι τόσο σίγουρος για αυτό? Δηλαδή ο κινητήρας που μπορεί ο μάστορας να τον έχει σε ακινησία καμιά 5-ετία και να είναι γεμάτος σκουριά θα είναι εντάξει? Και σε τελική να δώσει 3+ Κ σε αυτοκίνητο 15-ετίας για να πάει από τα 80 άλογα στα 120 δε μου λέει και τίποτα. Τέτοια αυτοκίνητα πλέον αξίζουν μόνο τα cosworth Το Sierra στις απλές του εκδόσεις δεν ήταν ποτέ και από τα κορυφαία στην κατηγορία του.
Και προφανώς δεν υπάρχουν τόσα λεφτά για παιχνίδια. Αλλιώς βρίσκεις με 20+Κ μια καθαρή RS500!!!
Δηλαδή από τα 10Κ πετάγεσαι ξαφνικά στα 20+Κ? Και μη ξεχνάς ότι το 2WD θα του στοιχίσει κάτω από 10Κ, αυτό είναι σίγουρο.
Προσωπικά αν δεν το κάνω κάποια στιγμή σύντομα, θα του βάλω (όταν πάρω καινούργιο αυτοκίνητο) ένα μοτέρ 2,9 με τους 210HP από Scorpio Cosworth και θα πηγαίνω σε αναβάσεις για την πλάκα μου!!!
Έχεις αναρωτηθεί αν το πλαίσιο αντέχει τέτοια δύναμη και ροπή?
-
Ξανακοίταξα! Και εξακολουθώ να πιστεύω ότι με 4-5Κ, το αυτοκίνητο δεν θα είναι και στην καλύτερη κατάσταση... Χωρίς συζήτηση, μια cosworth είμαι καλύτερη από τις απλές, ειδικά μετατροπή.
Δεν νομίζω να υπάρχουν πλέον original cosworth και χωρίς να έχουν φάει και καμιά 'ψιλή'!
Όλες οι μετατρόπες έχουν προβλήματα! Είσαι σίγουρος ότι η ανακατασκευή του κινητήρα/turbo που σιγουρα θα έχουν γίνει 1-2 φορές θα είναι απροβλημάτιστες;
Εγώ νομίζω ότι γίνεσαι καλύτερος πελάτης στα συνεργεία όταν μπλέξεις σε τέτοιο project. Ο άνθρωπος θέλει ένα αυτοκίνητο να κάνει τη δουλειά του. Με 2500€ βελτιώνει σημαντικά αυτό που έχει, δεν είπε κανείς ότι θα αποκτήσει το super car!
Kαι ναι! Αντέχει το μοτέρ από το Scorpio. To έχω δει σε πολλές μετατροπές.
(Αν ενδιαφέρεται κανείς, ξέρω κάποιον που αναλαμβάνει να στήσει 4Χ4 cosworth από απλή με 5500-6000, εγώ δεν το κάνω!)
-
Γειά σας και πάλι!
Η απόφαση ελήφθη, το αυτοκίνητο είναι από το Σάββατο 'μέσα'. Μόλις το δοκιμάσω θα σας ενημερώσω.Ρίξε μια ματιά στο
http://www.mobile.deΚοίταξα, μπορεί και να'χεις δίκιο αλλά δε θέλω Cosworth στη παρούσα φάση. Είμαι πιο πολύ της φάσης:
Ο άνθρωπος θέλει ένα αυτοκίνητο να κάνει τη δουλειά του. Με 2500€ βελτιώνει σημαντικά αυτό που έχει, δεν είπε κανείς ότι θα αποκτήσει το super car!
Λοιπόν τέλος εβδομάδος τα αποτελέσματα.
-
Ο χρήστης yiannnis έγραψε:
Λοιπόν τέλος εβδομάδος τα αποτελέσματα.
Λοιπόν; Έχουμε νέα;
-
Ο χρήστης andreasp έγραψε:
Λοιπόν; Έχουμε νέα;
Τέλειο! Το πήγα ταξίδι στο χωριό και κει που με τον 1.600 κατέβαζα, με τον 2000 είχα ξεχάσει τον επιλογέα ταχυτήτων. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι πολύ καλύτερο από του προηγουμένου σε αίσθηση. Κάνει και ένα ωραίο... γουργουρητό! Η μηχανή με τα 40 άλογα παραπάνω με καλύπτει πλήρως: τα προσπεράσματα γίνονται εύκολα χωρίς κατεβάσματα, στις ανηφορικές στροφές και φουρκέτες αφήνω τρίτη και άμα θελήσω επιταχύνω κιόλας. Τώρα που έγινε και μπροστόβαρο, στρίβει και καλύτερα! Τελική με άνεση 200 αλλά φτάνει και τα 220. Κάνει και λιγότερο θόρυβο! Άσε το υδραυλικό τιμόνι...άνεση στο full. Από τις 5 στροφές του προηγούμενου έπεσα στις 2,5. Διαδρομές που το σκεφτόμουν να τις κάνω, τώρα ούτε που τις καταλάβαινα... Καίει και λιγότερο!
Ο μηχανικός μου είπε να αλλάξω κάποια στιγμή και τα ζαντολάστιχα και από 14άρια να βάλω 15άρια-θα έχει καλύτερο βήμα. Έβαλε και ανοξείδωτη εξάτμιση μεγαλύτερης διαμέτρου, aircon, πίνακα οργάνων, εγκέφαλο. Στο μέλλον μπορεί να βάλουμε και μπλοκέ.
Ένα πρόβλημα μόνο: όταν βγάζω το δείκτη λαδιού για έλεγχο της στάθμης, το λάδι πάνω στη βέργα σχηματίζει μια διαγώνια περίπου γραμμή με αποτέλεσμα να μη μπορώ να καταλάβω σε τί ύψος είναι τα λάδια.
Αν τυχόν θελήσεις να κάνεις την ίδια μετατροπή, συστήνω ανεπιφύλακτα αυτόν τον μάστορα. Έχει όνομα στην πιάτσα και είναι και ευγενικός. Δεν πουλά μούρη.
-
Ο χρήστης yiannnis έγραψε:
Τελική με άνεση 200 αλλά φτάνει και τα 220.Kαλορίζικο και καλά ταξίδια.
Λίγο αισιόδοξη μου φαίνεται η ένδειξη 220 (τουλάχιστον στην ευθεία) για μοτέρ 120 hp και συντελεστή αεροδυναμικής κοντά στο 0.40 . Στη κατηφόρα ίσως.
αλλαγή κινητήρα σε Ford Sierra