-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Aυτο πως μπορεις να το γνωριζεις?
Είναι καθαρά επαγωγικό συμπέρασμα από το εξής: O Sainz μόνο μία χρονιά κατάφερε να ξεπεράσει σε απόλυτη ταχύτητα τον ανταγωνισμό, και με ελάχιστες διαφορές. Όλες τις υπόλοιπες ήταν λίγο πίσω από Οριόλ και Γιούχα και αργότερα από Μάκινεν, Μπερνς και Μακρέι. Αντίθετα, ο κοντός από το 2003 που έχασε το πρωτάθλημα για 15 δευτερόλεπτα μέχρι το 2012 (τουλάχιστον) είχε σαφές προβάδισμα σε απόλυτη ταχύτητα.
...ναι αλλα ο τοτε ανταγωνισμος, πως ξερεις οτι ηταν σε παρομοια επιπεδα με τον τωρα?
Δηλαδη μιλας για Kankunnen, Sainz και Auriol πχ, σε σχεση με Latvala, Ηirvonen, Solberg?Nα μην μιλησουμε και για πολυ υψηλο επιπεδο εξελιξης στο συνολικο στησιμο του αυτοκινητου, στην αγωνιστικη citroen, με την xsara ηδη 'χτισμενη' απο Bugalski, αλλα και στην συνεχεια απο τον Sainz.
Για αυτο οπως ειπα και πριν, αλλοι καιροι, αλλη φιλοσοφια, αλλες οι δυνατοτητες των ομαδων, διαφορετικο Timing σε επιπεδα εξελιξης...
-
Συγνωμην που μπλεκω στα γραπτα σας αλλα ξερετε απο ποτε εχετε να γραψετε για την αγωνιστικη πλευρα του εφετεινου Ακροπολις;
Υ.Γ.Αν γραφατε για τον Οζιε δεν θα ειχα κανενα προβλημα αλλα για τον κοντο.....
-
Ο χρήστης spyros έγραψε:
ΥΓ.νομιζει κανεις σας οτι θα μπορουσε να τον νικησει ο κοντος με το subaru...........
Eγώ πάντως δεν το πιστεύω.Σχετικά πάντως με τον κοντό σε απόλυτη ταχύτητα στον χώμα σε καμμία περίπτωση δεν θα τον έβαζα στην κορυφή.Ο γκρόνχολμ για παράδειγμα αν και λιγότερο ολοκληρωμένος λόγω έλλειψης ταχύτητας στην άσφαλτο θεωρώ ότι σε απόλυτη ταχύτητα στο χώμα ήταν πιο γρήγορος.Απλά ο κοντός ήταν πιο σταθερός και πιο ολοκληρωμένος αντισταθμίζοντας έτσι το πλεονέκτημα του γκρόνχολμ ΟΤΑΝ είχε αμάξι.
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Συγνωμην που μπλεκω στα γραπτα σας αλλα ξερετε απο ποτε εχετε να γραψετε για την αγωνιστικη πλευρα του εφετεινου Ακροπολις;Υ.Γ.Αν γραφατε για τον Οζιε δεν θα ειχα κανενα προβλημα αλλα για τον κοντο.....
Δεν φταίμε εμείς αλλά ο κοντός!!
-
Mεταξυ μας, σιγα την αγωνιστικη πλευρα...
-
Μα υπαρχει αναλογο θεμα για τον λιβανωτο του κοντου...Εχει τιτλο 'Ο Loeb αποχωρει σιγα σιγα απο το WRC'.
Γιατι να τον τρωω στη μαπα και εδω;
-
*>Athanassoulas is hoping to return the event to Athens' Olympic Stadium for a ceremonial start and superspecial next year.
He added that tickets would be priced at €15 to ensure a sell-out crowd similar to 2005, rather than the half-empty stadium 12 months later when ticket prices rose dramatically.
-
Ο χρήστης bomber21 έγραψε:
*>Athanassoulas is hoping to return the event to Athens' Olympic Stadium for a ceremonial start and superspecial next year.He added that tickets would be priced at €15 to ensure a sell-out crowd similar to 2005, rather than the half-empty stadium 12 months later when ticket prices rose dramatically.
Σημαντική η υποστηριξη του αγωνα από τον Wilson μιας και δεν εχουμε σιγουρη τη θεση μας στο παγκοσμιο πρωταθλημα του χρόνου. Για τη δηλωση του Παυλου Αθανασουλα για το οτι δεν εχουν σημασια τα 300km, ναι μεν φετος δεν επηρεασε σε μεγαλο βαθμο το θεαμα του αγωνα αλλα ειναι περισσότερο λύση ανάγκης και όχι επιτυχής επιλογή που θα μπορουσε να γίνει και τα επομενα χρονια.
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Μα υπαρχει αναλογο θεμα για τον λιβανωτο του κοντου...Εχει τιτλο 'Ο Loeb αποχωρει σιγα σιγα απο το WRC'.Γιατι να τον τρωω στη μαπα και εδω;
αφου σ αρεσει.
-
Athanassoulas is hoping to return the event to Athens' Olympic Stadium for a ceremonial start and superspecial next year.
He added that tickets would be priced at €15 to ensure a sell-out crowd similar to 2005, rather than the half-empty stadium 12 months later when ticket prices rose dramatically.
Υπερειδική να γίνει 1000 φορές στο ΟΑΚΑ.
Η εκκίνηση πόσο δύσκολο είναι να καταλάβουν ΟΛΟΙ ότι ΠΡΕΠΕΙ να γίνεται στην Ακρόπολη; Κοντά στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου για παράδειγμα; Κάθε χρόνο έχει σκυλιάσει η 'ψηφιακή μου γλώσσα' να αναφέρεται ξεχωριστά στο αγωνιστικό και το Marketing. Πόσες φορές θα το πούμε δλδ; Από τη μία οι χορηγοί επικοινωνίας που κάθε χρόνο είναι και 'χειρότεροι' από την άλλη η λογική της μετριότητας. Το Ακρόπολις είναι show.. και παααλι καλά που το αγωνιστικό κομμάτι είναι ξεχωριστό. Βοηθήστε λίγο όμως και εσείς που είστε υπεύθυνοι για τη προβολή.. Δλδ είμαστε χαρούμενοι από τη φετινή προβολή; Αν είμαστε ικανοποιημένοι τότε... πάω πάσο..
Ράλι Ακρόπολις 2013: Η αγωνιστική πλευρά