-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
- Η Pirelli γιατί δέχτηκε να κάνει αποκλειστικό τεστ με τη Mercedes στα κρυφά ενώ ο κανονισμός αναφέρει ρητώς ότι πρέπει να είναι όλες οι ομάδες παρόν? Εδώ έρχεται το θέμα εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας που αναφέρω.
Νικο διαβασε ξανα τον κανονισμο τι λεει για αυτο και βρες τα κενα. Το μεσημερακι θα εχει quiz.....
HINT: Δεν αναφερει πουθενα οτι πρεπει να ειναι ολες οι ομαδες παρον.....Δες τι λέει η ανακοίνωση της FIA χθες:
'...provided every team is offered the opportunity to do so'.
Και παρακάτω αναφέρει:
'...such a development test could be possible if carried out by Pirelli, as opposed to the team that would provide the car and driver, and such tests would be conditional upon every team being given the same opportunity to test in order to ensure full sporting equity'.
Τι μας λέει λοιπόν εδώ.
Ότι μπορεί να γίνουν τέτοιες δοκιμές, αλλά πρέπει όλες οι ομάδες να μπορούν να κάνουν το ίδιο.
Δεν αναφέρει ξεκάθαρα ότι πρέπει να γίνουν την ίδια μέρα δοκιμές κι από άλλες ομάδες, αλλά πρέπει να έχουν όλες την ίδια ευκαιρία και εννοείται ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ ότι πρέπει να συμφωνήσουν σε ξεχωριστό τεστ για μια ομάδα, όλοι οι υπόλοιποι.
Πέρα από τις τρύπες στον κανονισμό, που συμφωνώ ότι 'F1 is all about stretching the rules', υπάρχει ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ επικοινωνιακό φέιλ από πλευράς Pirelli.
Αυτή η μυστικότητα λοιπόν της Pirelli νομίζω ότι δημιουργεί τριγμούς στη σχέση εμπιστοσύνης που πρέπει να υπάρχει μεταξύ των ομάδων. Αυτό που έγραψα και πριν δηλαδή, στο οποίο βλέπω ότι συμφωνεί κι ο elteo.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
- Η Pirelli γιατί δέχτηκε να κάνει αποκλειστικό τεστ με τη Mercedes στα κρυφά ενώ ο κανονισμός αναφέρει ρητώς ότι πρέπει να είναι όλες οι ομάδες παρόν? Εδώ έρχεται το θέμα εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας που αναφέρω.
Νικο διαβασε ξανα τον κανονισμο τι λεει για αυτο και βρες τα κενα. Το μεσημερακι θα εχει quiz.....
HINT: Δεν αναφερει πουθενα οτι πρεπει να ειναι ολες οι ομαδες παρον.....Δες τι λέει η ανακοίνωση της FIA χθες:
'...provided every team is offered the opportunity to do so'.
Βεβαιως. Υποχρεουται να δωσει την ευκαιρια και σε αλλες ομαδες να κανουν το ιδιο, αλλα δεν γραφει στην πρωτη παραγραφο αν υποχρεουτε να τις κανει την ιδια μερα. Απλα οτι θα πρεπει να δωσει την ευκαιρια
Και παρακάτω αναφέρει:
'...such a development test could be possible if carried out by Pirelli, as opposed to the team that would provide the car and driver, and such tests would be conditional upon every team being given the same opportunity to test in order to ensure full sporting equity'.
Again. Σου λεει οτι αμα δοκιμασουν και οι υπολοιπες ομαδες, οτι τεστ εκανε η μια πρεπει να κανει και η αλλη και να εχει τα ιδια δεδομενα που ειχε και η αλλη. Και παλι ομως δεν λεει οτι η Pirelli υποχρεουται να το κανει με ολες τις ομαδες την ιδια χρονικη στιγμη, στην ιδια πιστα, την ιδια περιοδο.
Τι μας λέει λοιπόν εδώ.
Ότι μπορεί να γίνουν τέτοιες δοκιμές, αλλά πρέπει όλες οι ομάδες να μπορούν να κάνουν το ίδιο.
Δεν αναφέρει ξεκάθαρα ότι πρέπει να γίνουν την ίδια μέρα δοκιμές κι από άλλες ομάδες, αλλά πρέπει να έχουν όλες την ίδια ευκαιρία και εννοείται ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ ότι πρέπει να συμφωνήσουν σε ξεχωριστό τεστ για μια ομάδα, όλοι οι υπόλοιποι.
Δεν εννοει τιποτα προφανεστατα. Δεν γραφει ΠΟΥΘΕΝΑ οτι πρεπει να παρθει η αδεια απο τις αλλες ομαδες.
Πέρα από τις τρύπες στον κανονισμό, που συμφωνώ ότι 'F1 is all about stretching the rules', υπάρχει ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ επικοινωνιακό φέιλ από πλευράς Pirelli.
Βασικα το fail στην επικοινωνια υπαρχει και απο την Pirelli και απο την FIA. Οπου τωρα η FIA το παει λεξη προς λεξη για να γλυτωσει τον κολο της. Και παλι κανει λαθος γιατι λεει οτι στην αρχη μιλησανε με την pirelli for a possible testing. Και μετα συνεχιζουν οτι μετα απο αυτη την επικοινωνια δεν ειχαν επικοινωνια για καποιο possible testing.
Possible testing ηταν στην αρχη που τους ρωτησαν. Μετα αν μιλησουν επρεπε να τους πουν για comfirmed testing ή σκετο developement testing. Η Pirelli θεωρησε οτι ηταν αρκετη η πρωτη επικοινωνια, η ΦΙΑ περιμενε και comfirmation (ετσι λεει τωρα και λεει εγω δεν ηξερα τιποτα που σιγα μη δεν ηξερε)Αυτή η μυστικότητα λοιπόν της Pirelli νομίζω ότι δημιουργεί τριγμούς στη σχέση εμπιστοσύνης που πρέπει να υπάρχει μεταξύ των ομάδων. Αυτό που έγραψα και πριν δηλαδή, στο οποίο βλέπω ότι συμφωνεί κι ο elteo.
Εμπιστοσυνη μεταξυ των ομαδων? Μου κανεις πλακα τωρα. Στην Φ1 πληρωνουν για να μαθουν μεχρι και το ποσες φορες θα κλασει ενας οδηγος και τι μπορει να επιφερει η κλανια στην αεροδυναμικη που μπορει να δοκιμαζει μια αλλη ομαδα. Τα δεν ξεραμε, δεν ακουσαμε, τωρα το μαθαμε ειναι για εμας τα προβατα που βλεπουμε Φ1 ωστε να υπαρχει ιντρικα και να δημιουργεται ντορος.
-
Να ρωτησω κατι με το απλοικό μου το μυαλο.
Αλεξανδρε.
Εσυ τελειωνεις τον αγωνα σου και αρχιζεις να μαζευεις τα 'μπογαλακια' σου απο την πιστα.
Αυτοκινητα τεντες service εργαλεια κι ολα τα συμπαραμαρτουντα...
ΠΟΣΟ 'μυστικο' μπορει να ειναι οταν βλεπεις το διπλανό παντοκ να ΜΗΝ μαζευει???
δε σε υποψιαζει εστω, οτι 'κατι' τρεχει???ας το πιασουμε απο εκει....
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Again. Σου λεει οτι αμα δοκιμασουν και οι υπολοιπες ομαδες, οτι τεστ εκανε η μια πρεπει να κανει και η αλλη και να εχει τα ιδια δεδομενα που ειχε και η αλλη. Και παλι ομως δεν λεει οτι η Pirelli υποχρεουται να το κανει με ολες τις ομαδες την ιδια χρονικη στιγμη, στην ιδια πιστα, την ιδια περιοδο.
Σε διαφορετική πίστα θα είχαν όμως τα ίδια δεδομένα;
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Να ρωτησω κατι με το απλοικό μου το μυαλο.Αλεξανδρε.
Εσυ τελειωνεις τον αγωνα σου και αρχιζεις να μαζευεις τα 'μπογαλακια' σου απο την πιστα.
Αυτοκινητα τεντες service εργαλεια κι ολα τα συμπαραμαρτουντα...
ΠΟΣΟ 'μυστικο' μπορει να ειναι οταν βλεπεις το διπλανό παντοκ να ΜΗΝ μαζευει???
δε σε υποψιαζει εστω, οτι 'κατι' τρεχει???ας το πιασουμε απο εκει....
Κάπου διάβασα ότι το μυστικό δεν ήταν το τεστ της Mercedes, αλλά το ότι είχε το φετινό μονοθέσιο..
Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει..
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Να ρωτησω κατι με το απλοικό μου το μυαλο.Αλεξανδρε.
Εσυ τελειωνεις τον αγωνα σου και αρχιζεις να μαζευεις τα 'μπογαλακια' σου απο την πιστα.
Αυτοκινητα τεντες service εργαλεια κι ολα τα συμπαραμαρτουντα...
ΠΟΣΟ 'μυστικο' μπορει να ειναι οταν βλεπεις το διπλανό παντοκ να ΜΗΝ μαζευει???
δε σε υποψιαζει εστω, οτι 'κατι' τρεχει???ας το πιασουμε απο εκει....
Καθε ομαδα εχει διαφορετικο schedule και τροπο που δουλευει, μαζευει στηνει ξεστηνει μπογαλακια.
Επεισεις ολο αυτο δεν μπορει να αποφαστηκε στο 'μπαμ' δηλαδη την ημερα του αγωνα στην Βαρκελωνη. Αυτα μπορει να γνοντε στις μικροτερες κλασσεις αλλα οχι στην Φ1. Μην ξεχνας οτι τα logistics στην μεση. -
Σιγουρα δεν αποφασιστικε εκεινη τη μερα...
απλά το λεω με την ενοια οτι λιγο που ( φανταζομαι ) ολοι ξερουν το 'ρυθμο' μαζεματος....Αν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ηθελαν να ειναι 'μυστικη' θα... ερχονταν στις Σερρες!!!! ( οκ χιουμορ..)
κι επεισεςι ειναι προφανες γιατι ηθελαν την Βαρκελωνη ( που εχουν κανει πολλά test days ) και γιατι προφανως ( η πιρελλι ) μπορουσε να εχει 'φρεσκα' data απο την αγωνα της προηγουμενης ωστε να εχει συγκρισιμα στοιχεια σε αυτο που εψαχνε να δει -
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
Again. Σου λεει οτι αμα δοκιμασουν και οι υπολοιπες ομαδες, οτι τεστ εκανε η μια πρεπει να κανει και η αλλη και να εχει τα ιδια δεδομενα που ειχε και η αλλη. Και παλι ομως δεν λεει οτι η Pirelli υποχρεουται να το κανει με ολες τις ομαδες την ιδια χρονικη στιγμη, στην ιδια πιστα, την ιδια περιοδο.
Σε διαφορετική πίστα θα είχαν όμως τα ίδια δεδομένα;
Το key phrase που χρησημοποιει η ΦΙΑ για να θολωσει τα νερα και να βγαλει την ουρα της απο εξω ειναι το such tests would be conditional. Υπαρχουν 3 ή 4 διαφορετικες ερμηνειες για το 'conditional'. Για να ειναι crystal clear αυτο που ειπε ο Νικος οτι καταλαβε, πιο πανω επρεπε να γραφει. Provided every team being given the same opportunity to test in same conditions in order to ensure full sporting equity.
-
Αλέξανδρε, απαγορεύεται ναι ή όχι δοκιμές άνω των 100κμ με φετινό μονοθέσιο χωρίς την έγκριση της FIA?
Από τους κανονισμούς του Άρθρου 22 (το οποίο θα κατηγορηθεί η Mercedes):
- TRACK AND WIND TUNNEL TESTING
22.1 Track testing shall be considered any track running time not part of an Event undertaken by a competitor entered in the Championship, using cars which conform substantially with the current Formula One Technical Regulations in addition to those from the previous or subsequent year. The only exception is that each competitor is permitted up to eight promotional events, carried out using tyres provided specifically for this purpose by the appointed supplier, to a maximum distance of 100kms per event.
- TRACK AND WIND TUNNEL TESTING
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Σιγουρα δεν αποφασιστικε εκεινη τη μερα...
απλά το λεω με την ενοια οτι λιγο που ( φανταζομαι ) ολοι ξερουν το 'ρυθμο' μαζεματος....Αν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ηθελαν να ειναι 'μυστικη' θα... ερχονταν στις Σερρες!!!! ( οκ χιουμορ..)
κι επεισεςι ειναι προφανες γιατι ηθελαν την Βαρκελωνη ( που εχουν κανει πολλά test days ) και γιατι προφανως ( η πιρελλι ) μπορουσε να εχει 'φρεσκα' data απο την αγωνα της προηγουμενης ωστε να εχει συγκρισιμα στοιχεια σε αυτο που εψαχνε να δειΝαι. Για αυτο σου λεω δεν ηταν μυστικο.
Επεισης η ΦΙΑ θα επρεπε εφ οσον ο supplier εκανε τετοια ερωτηση, δεν θα επρεπε να περιμενει αλλα να ζητησει feedback τι εγινε με αυτο το enquiry που εγινε.
Απο την αλλη βαση λεγομενων Pirelli and Merc η ομαδα δεν ηξερε τι σκατα δοκιμαζε. Παλι υποτιθεται βεβαια οπως υποτιθεται οτι ηταν κρυφο το τεστ.... -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αλέξανδρε, απαγορεύεται ναι ή όχι δοκιμές άνω των 100κμ με φετινό μονοθέσιο χωρίς την έγκριση της FIA?Από τους κανονισμούς του Άρθρου 22 (το οποίο θα κατηγορηθεί η Mercedes):
- TRACK AND WIND TUNNEL TESTING
22.1 Track testing shall be considered any track running time not part of an Event undertaken by a competitor entered in the Championship, using cars which conform substantially with the current Formula One Technical Regulations in addition to those from the previous or subsequent year. The only exception is that each competitor is permitted up to eight promotional events, carried out using tyres provided specifically for this purpose by the appointed supplier, to a maximum distance of 100kms per event.
Αγαπη, μπερδευεις την 22.1 στην μεση. Αυτο ισχυει PER EVENT οπως το εχεις υπογραμμισει (εννοωντας το promotional event). Και μιλας για τις ομαδες. Εδω δεν εκανε το τεστ η ομαδα ΑΛΛΑ η Pirelli....
- TRACK AND WIND TUNNEL TESTING
-
Κι εδώ υπάρχει breach:
22.6 No track testing is permitted at sites which are not currently approved for use by Formula 1 cars. In order to ensure that venue licence conditions are respected at all times during track testing,** competitors are required to inform the FIA of their test schedule in order that an observer may be appointed if deemed necessary**.
Η FIA είπε ότι δε γνώριζε τίποτα.
Ψάχνω αυτό που αναφέρει στην ανακοίνωσή της η FIA, αλλά δε βρίσκω κάτι.
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Αλέξανδρε, απαγορεύεται ναι ή όχι δοκιμές άνω των 100κμ με φετινό μονοθέσιο χωρίς την έγκριση της FIA?
Από τους κανονισμούς του Άρθρου 22 (το οποίο θα κατηγορηθεί η Mercedes):
- TRACK AND WIND TUNNEL TESTING
22.1 Track testing shall be considered any track running time not part of an Event undertaken by a competitor entered in the Championship, using cars which conform substantially with the current Formula One Technical Regulations in addition to those from the previous or subsequent year. The only exception is that each competitor is permitted up to eight promotional events, carried out using tyres provided specifically for this purpose by the appointed supplier, to a maximum distance of 100kms per event.
Αγαπη, μπερδευεις την 22.1 στην μεση. Αυτο ισχυει PER EVENT οπως το εχεις υπογραμμισει. Και μιλας για τις ομαδες. Εδω δεν εκανε το τεστ η ομαδα ΑΛΛΑ η Pirelli....
Με τους οδηγούς της Mercedes όμως...
- TRACK AND WIND TUNNEL TESTING
-
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
Με τους οδηγούς της Mercedes όμως...
Εχει το δικαιωμα να χρησημοποιησει οποιονδηποτε οδηγο με super lisance.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Κι εδώ υπάρχει breach:22.6 No track testing is permitted at sites which are not currently approved for use by Formula 1 cars. In order to ensure that venue licence conditions are respected at all times during track testing,** competitors are required to inform the FIA of their test schedule in order that an observer may be appointed if deemed necessary**.
Αγαπη θα σε αφησω μεταξεταστεο και θα ζητησω να ερθεις μετα του κηδεμονος σου. Αυτο που λεει το 22.6 εχει σχεση με την αδειοδοτηση της πιστας (αν ειναι homologated για Φ1 και εχει σχετικη αδεια λειτουργειας για Φ1). Και σου λεει για να μπορουν να ελεγχουν αυτες τις πιστες οτι τηρουν τις προδιαγραφες και ειναι ασφαλες, οι competitors (οι ομαδες, οχι οι οδηγοι) πρεπει να δηλωνουν σε πιο venue θα κανουν δοκιμες ωστε να στειλουν παρατηρητη για την ασφαλεια και τα στανταρτς ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ.
Αλλα ξαναλεω. Εδω δεν μιλαμε για δοκιμες καποιας ομαδας private, αλλα της Pirelli.Η FIA είπε ότι δε γνώριζε τίποτα.
Οπως παντα αλλωστε. Δεν ειδα, δεν ακουσα, δεν ξερω.
Ψάχνω αυτό που αναφέρει στην ανακοίνωσή της η FIA, αλλά δε βρίσκω κάτι.
Δεν θα το βρεις γιατι NOMIZΩ ειναι στο συμφωνιτικο με την Pirelli και οχι στα sporting regulations. -
Ναι, δοκιμές της Pirelli αλλά με μονοθέσιο και οδηγούς ομάδας που συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2013. Γιατί λοιπόν δεν υπόκειται στον κανονισμό 22.1?
Δεν είχε η Pirelli δικό της μονοθέσιο.
Το 22.6 τώρα αναφέρει ότι είναι αναγκασμένοι να ενημερώσουν τη FIA, regardless.
Όπως και η FIA λέει στην ανακοίνωσή της ότι έπρεπε να ενημερωθεί κάτι που δεν έγινε από κανέναν.
Εκεί λοιπόν είναι το πρόβλημα.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ναι, δοκιμές της Pirelli αλλά με μονοθέσιο και οδηγούς ομάδας που συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2013. Γιατί λοιπόν δεν υπόκειται στον κανονισμό 22.1?Δεν είχε η Pirelli δικό της μονοθέσιο.
Το 22.6 τώρα αναφέρει ότι είναι αναγκασμένοι να ενημερώσουν τη FIA, regardless.
Όπως και η FIA λέει στην ανακοίνωσή της ότι έπρεπε να ενημερωθεί κάτι που δεν έγινε από κανέναν.
Εκεί λοιπόν είναι το πρόβλημα.
Ακριβώς. Ζήτησαν διευκρίνηση από τη FIA για τις δοκιμές, εκείνοι τους είπαν πως θα πρέπει να ενημερωθούν και οι άλλες ομάδες, και από τότε η FIA δεν άκουσε τίποτα άλλο...
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ναι, δοκιμές της Pirelli αλλά με μονοθέσιο και οδηγούς ομάδας που συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2013. Γιατί λοιπόν δεν υπόκειται στον κανονισμό 22.1?Δεν είχε η Pirelli δικό της μονοθέσιο.
Η Pirelli εχει το δικο της μονοθεσιο. ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΦΕΤΙΝΟ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΟΔΗΓΟ. Τηρωντας καποιες προυποθεσεις που οριζει το συμβολαιο της. Οι οποιες οπως τις αναφερει η ανακοινωση της ΦΙΑ εναι ες και διαβαζεις τις 50 αποχρωσεις του γκρι.
Το 22.6 τώρα αναφέρει ότι είναι αναγκασμένοι να ενημερώσουν τη FIA, regardless.
Νομιζα οτι στο καλυψα πιο πανω. Αν κανουν δοκιμες σαν ομαδα ειναι υποχρεωμενη η ομαδα να ενημερωσει της ΦΙΑ. Εφ οσον δεν ηταν δοκιμες της Μερκας αλλα της Pirelli ΔΕΝ ειναι υποχρεωμενη η Μερκ να ενημερωσει.
Όπως και η FIA λέει στην ανακοίνωσή της ότι έπρεπε να ενημερωθεί κάτι που δεν έγινε από κανέναν.
Δεν σε επιασα εδω. Τι θελει να πει ο ποιητης
Εκεί λοιπόν είναι το πρόβλημα.
Το προβλημα ειναι παλι στο γκρι και στο τεντωμα. Γιατι υποτιθεται οτι bannare τα τεστ και καλα για κοστος και τελικα κοιτανε ποιος θα το τραβηξει παραπανω χωρις να το σπασει στο ξεχυλωμα. -
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
Ναι, δοκιμές της Pirelli αλλά με μονοθέσιο και οδηγούς ομάδας που συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του 2013. Γιατί λοιπόν δεν υπόκειται στον κανονισμό 22.1?
Δεν είχε η Pirelli δικό της μονοθέσιο.
Το 22.6 τώρα αναφέρει ότι είναι αναγκασμένοι να ενημερώσουν τη FIA, regardless.
Όπως και η FIA λέει στην ανακοίνωσή της ότι έπρεπε να ενημερωθεί κάτι που δεν έγινε από κανέναν.
Εκεί λοιπόν είναι το πρόβλημα.
Ακριβώς. Ζήτησαν διευκρίνηση από τη FIA για τις δοκιμές, εκείνοι τους είπαν πως θα πρέπει να ενημερωθούν και οι άλλες ομάδες, και από τότε η FIA δεν άκουσε τίποτα άλλο...
Βλεπεις ποσες ερμηνειες υπαρχουν?
Το μονο σιγουρο παντως ειναι οτι ΔΕΝ ειπε οτι πρεπει να ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ολες οι ομαδες. -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Όπως και η FIA λέει στην ανακοίνωσή της ότι έπρεπε να ενημερωθεί κάτι που δεν έγινε από κανέναν.
Δεν σε επιασα εδω. Τι θελει να πει ο ποιητης
Here you go:
2013 Monaco Grand Prix
Note to the MediaAt the beginning of May, the FIA was asked by Pirelli if it was possible for it to carry out some tyre development testing with a team, using a current car. Within the contract Pirelli has with the FIA as single supplier, there is provision for them to carry out up to 1000km of testing with any team – provided every team is offered the opportunity to do so.
Pirelli and Mercedes-AMG were advised by the FIA that such a development test could be possible if carried out by Pirelli, as opposed to the team that would provide the car and driver, and that such tests would be conditional upon every team being given the same opportunity to test in order to ensure full sporting equity.
Following this communication, the FIA received no further information about a possible test from Pirelli or from Mercedes-AMG. Furthermore, the FIA received no confirmation that all teams had been given an opportunity to take part in this test.
In addition, with regard to the application of the sport’s rules, including principles of sporting equity, it should be remembered that the International Sporting Code provides that on the basis of a report of the stewards of the meeting, or on its own initiative, the prosecuting body of the FIA may bring a matter before the International Tribunal.
The Tribunal may decide to inflict penalties that would supercede any penalty the stewards of the meeting may have issued. Such procedure would be followed in pursuance of the FIA Judicial and Disciplinary Rules.
Εδώ λοιπόν λένε από τη FIA ότι δεν είχαν καμία ενημέρωση, απλά, καθαρά και ξάστερα.
Διάφορα Νέα Aπρίλιος Μαϊος 2013