Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κατατακτήριες Δοκιμές
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Κατατακτήριες Δοκιμές
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Formula 1
    18
    52
    97
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kingalone last edited by

      Οπως την εκαναν την f1 δεν σταματανε καλυτερα τους αγωνες γιατι μονο αγωνες δεν ειναι.Περισσοτερο θεαμα εχει ενας αγωνας καρτ με 8 χρονων παιδακια παρα αυτο το θεατρο.Τι να μου πουνε τωρα,να προτιμησω αυτα τα δοκιμαστικα απο τα παλια,δηλαδη οταν βλεπαμε τον senna να κανει τα μαγικα του στα τελευταια δευτερα δεν αξιζε σαν θεαμα και αξιζει αυτο το ανεκδοτο.Οχι μονο πεταει ο γαιδαρος,και στο διαστημα παει!Αποψη μου,αν δεν καταργηθουν ολα τα ηλεκτρονικα,ακομα και τα αυτοματα κιβωτια,αν δεν καταργηθουν οι ανεφοδιασμοι να ξεχωρισουν τα απο τους αγωνες της προκοπης δεν προκειτε να δουμε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        go_for_pole last edited by

        Μπορω ως ενα σημειο να κατανοησω τις αποψεις οσων δεν πανε το νεο φορματ ομως επιμενω οτι προφερουν στοιχεια που αρεσουν αρκετα

        Ας πουμε κατι που δεν εχει αναφερθει καθολου, τη δυνατοτητα στον τηλεθεατη να μελετησει με μεγαλη ανεση τα οδηγικα στιλ των πιλοτων. Σε συνδυασμο με εντυπες αναλυσεις απο δημοσιογραφους με πιο εμπειρα ματια και παλιους οδηγους βοηθανε να κατανοησεις καλυτερα διαφορα φαινομενα και συμβαντα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          luke-dreamwalker last edited by

          Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
          Μπορω ως ενα σημειο να κατανοησω τις αποψεις οσων δεν πανε το νεο φορματ ομως επιμενω οτι προφερουν στοιχεια που αρεσουν αρκετα

          Ας πουμε κατι που δεν εχει αναφερθει καθολου, τη δυνατοτητα στον τηλεθεατη να μελετησει με μεγαλη ανεση τα οδηγικα στιλ των πιλοτων. Σε συνδυασμο με εντυπες αναλυσεις απο δημοσιογραφους με πιο εμπειρα ματια και παλιους οδηγους βοηθανε να κατανοησεις καλυτερα διαφορα φαινομενα και συμβαντα.

          Η λέξη βαρεμάρα κατα τη διάρκεια των δοκιμαστίκων σου λέει τίποτα?

          ΟΚ, βλέπεις τα μονοθέσια λίγο καλύτερα αλλά έχεις χάσει 100% από το ανταγωνισμό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kleisj last edited by

            Ο χρήστης kingalone έγραψε:
            Οπως την εκαναν την f1 δεν σταματανε καλυτερα τους αγωνες γιατι μονο αγωνες δεν ειναι.Περισσοτερο θεαμα εχει ενας αγωνας καρτ με 8 χρονων παιδακια παρα αυτο το θεατρο.Τι να μου πουνε τωρα,να προτιμησω αυτα τα δοκιμαστικα απο τα παλια,δηλαδη οταν βλεπαμε τον senna να κανει τα μαγικα του στα τελευταια δευτερα δεν αξιζε σαν θεαμα και αξιζει αυτο το ανεκδοτο.Οχι μονο πεταει ο γαιδαρος,και στο διαστημα παει!Αποψη μου,αν δεν καταργηθουν ολα τα ηλεκτρονικα,ακομα και τα αυτοματα κιβωτια,αν δεν καταργηθουν οι ανεφοδιασμοι να ξεχωρισουν τα απο τους αγωνες της προκοπης δεν προκειτε να δουμε.

            Πιστευω πως θ αλλαζε πολυ το σκηνικο μεσα στον αγωνα αν καταργουσαν τον ανεφοδιασμο κ επετρεπαν μονο την αλλαγη ελαστικων.
            Ακομα κ σ αυτη την περιπτωση θα φαινοταν η προσαρμογη των οδηγων σ ενα ολο κ πιο ελαφρυ μονοθεσιο που σιγουρα θα αλλαζει το πατημα του μεσα στην πιστα κατα την διαρκεια του αγωνα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              staavros last edited by

              Ο χρήστης Di0 έγραψε:
              Γεννήτρια τυχαίων αριθμών
              Αφού όλα του βγαίνουν καλά, δοκιμάζει στην τύχη πια συνδυασμούς εισόδου/εξόδου, ανεφοδιασμών
              Μπορεί να προκαλεί και τυχαίες βλάβες στα μονοθέσια για να δει με ποιόν τρόπο θα καταφέρνει να τα σαρώνει όλα

                         Πολύ καλό!
              

              Ε ρε το μυρμήγκι, πλάκα έχει!

              Πάμε στα των δοκιμαστικών... Τι συγκρίνουμε ρε παιδιά (και sorry για το απόλυτο ύφος, απλά να δόσω έμφαση προσπαθώ); Τις επικές μάχες του παλιού format, κυρίως μεταξύ Hakkinen-Shumacher με τα σημερινά; Και μη μου πείτε 'μα σήμερα δεν υπάρχουν μάχες έτσι κι αλλιώς'. Και το 2003 που υπήρχαν, είχαν μία άλφα αδρεναλίνη, αλλά τέλειωνε μια κι έξω. Ενώ παλιά... Βελτίωνε ο ένας, ξανακατέβαζε ο άλλος, αλλάζαν τα setup, μέχρι το τέλος παλεύανε για το ΑΚΟΜΗ ΛΙΙΙΙΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, μία διαδικασία που όχι μόνο το ενδιαφέρον κράταγε για περισσότερη ώρα, αλλά και άφηνε να σχηματιστούν ανάγλυφα στα μάτια τν θεατών οι προσωπικότητες των πιλότων και τους επέτρεπε να χρησιμοποιήσουν το ειδικό τους βάρος για να κάνουν τη διαφορά οποιαδήποτε στιγμή.

              Imola, δεν θυμάμαι δυστυχώς τη χρονιά... Ο Hakkinen στην τελευταία του προσπάθεια (ενώ είναι δεύτερος) πηγαίνει ένα γύρο στο όριο, με αποκορύφωμα την ευθειούλα στο τέλος όπου για να το κρατήσει πηγαίνει ΠΕΡΑ ΔΩΘΕ (σε έναν σημερινό θεατή θα φαινόταν ακυβέρνητο το αμάξι ή Minardi) και παίρνει οριακά την pole. Αν και δεν τον υποστήριζα, περισσότερη συγκίνηση από αρκετούς ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ σημερινούς αγώνες!

              Και να φανταστείτε ότι δεν πρόλαβα τα παλιότερα (Senna κτλ).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                george-bmwf1 last edited by

                ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ Μαλαισίας δοκιμ. πρωτη περιοδ: 1.AΛΟΝΣΟ 2.ΤΡΟΥΛΙ 3.ΦΙΣΙΚΟ 4.ΚΙΜΜΙ 5.ΡΑΛΦ6.ΓΟΥΕΜΠΕΡ.....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  george-bmwf1 last edited by

                  ΓΚΡΑΝ ΠΡΙ Μαλαισίας δοκιμ. πρωτη περιοδ: 1.AΛΟΝΣΟ 2.ΤΡΟΥΛΙ 3.ΦΙΣΙΚΟ 4.ΚΙΜΜΙ 5.ΡΑΛΦ6.ΓΟΥΕΜΠΕΡ.....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Για να 'ξυπνήσουμε' το θέμα τώρα με τη νέα αλλαγή...

                    Οι ΦΩΣΤΗΡΕΣ που την σκέφτηκαν, κατάλαβαν πωςε πλέον τα δοκιμαστικά ΔΕΝ είναι ο απόλυτος γύρος, και είναι ΑΠΙΘΑΝΟ(*) να είναι ταχύτερα από τον ταχύτερο γύρο του αγώνα;

                    Λογικό, αφού όσο περνάνε οι γύροι για το πρώτο πιτ στοπ αδειάζουν τα ρεζερβουάρ, και τα λάστιχα απέχουν από το να είναι σε οριακό σημείο, ενώ λογικά η μάχη δεν έχει σβήσει.

                    (*) Ο ορισμός του ΑΠΙΘΑΝΟΥ, όπως τον είπε ο kyan στην ενότητα του Αντιλόγου, στην θεωρία του Γκόλντμπαχ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mschumacher last edited by

                      μου λείπουν τα δοκιμαστικά όπως ήταν παλιά... ποιος θα ξεχάσει τη μάχη που είχαν οι Σουμάχερ-Χάκινεν στη Σουζούκα 2000....μάχες στα χιλιοστά ελπίζω να γυρίσουμε σε αυτά του χρόνου. Η ΦΙΑ πρέπει να κάνει galop από την ιστοσελίδα της.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        migf1 last edited by

                        Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                        μου λείπουν τα δοκιμαστικά όπως ήταν παλιά... ποιος θα ξεχάσει τη μάχη που είχαν οι Σουμάχερ-Χάκινεν στη Σουζούκα 2000....μάχες στα χιλιοστά ελπίζω να γυρίσουμε σε αυτά του χρόνου. Η ΦΙΑ πρέπει να κάνει galop από την ιστοσελίδα της.

                        Έτρεχε ένα τεράστιο survey μέχρι την περασμένη βδομάδα. Ίσως τρέχει ακόμα.
                        Hint: ΜΗΝ το κάνετε στα ελληνικά!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          ripper last edited by

                          Η συντριπτική πλειοψηφία προτιμάει τα παλιά δοκιμαστικά. Αλλά τα μεγάλα κεφάλια δεν δείχνουν να το σκέφτονται. Όσον αφορά το τωρινό σύστημα, θεωρώ τα δοκιμαστικά που γίνονται με καύσιμα αγώνα μια μεγάλη βλακεία. Η pole χάνει έτσι κάθε αξία και απλά αποθεώνεται η στρατηγική. Χώρια που μέχρι το πρώτο πιτ στοπ ουσιαστικά εξαλείφονται οι μάχες.

                          Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                          Έτρεχε ένα τεράστιο survey μέχρι την περασμένη βδομάδα. Ίσως τρέχει ακόμα.
                          Hint: ΜΗΝ το κάνετε στα ελληνικά!!!

                          Γιατί;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            greo last edited by

                            Εγω ειμαι ο αναποδος εδω, αλλα δε μου λειπουν καθολου τα παλια δοκιμαστικα. 55 λεπτα περιμενες παρεα με Μιναρντι και Προστ με κινδυνο να σε παρει ο υπνος, ξαφνικα εβγαιναν ολοι, δεν ηξερες που να κοιταξεις, καρω σημαια, διαφημισεις και μετα μαθαινες και τι εγινε. Τελειο!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              migf1 last edited by

                              Ο χρήστης ripper έγραψε:
                              Η συντριπτική πλειοψηφία προτιμάει τα παλιά δοκιμαστικά. Αλλά τα μεγάλα κεφάλια δεν δείχνουν να το σκέφτονται. Όσον αφορά το τωρινό σύστημα, θεωρώ τα δοκιμαστικά που γίνονται με καύσιμα αγώνα μια μεγάλη βλακεία. Η pole χάνει έτσι κάθε αξία και απλά αποθεώνεται η στρατηγική. Χώρια που μέχρι το πρώτο πιτ στοπ ουσιαστικά εξαλείφονται οι μάχες.

                              Έτρεχε ένα τεράστιο survey μέχρι την περασμένη βδομάδα. Ίσως τρέχει ακόμα.
                              Hint: ΜΗΝ το κάνετε στα ελληνικά!!!

                              Γιατί;

                              Διότι η μετάφραση είναι για τα μπάζα (αλλοιώνει τις έννοιες... εγώ δυστυχώς την πάτησα )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • First post
                                Last post
                              • 1
                              • 2
                              • 3
                              • 3 / 3
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr