-
Καλημερα,
Σκεφτομαι να αγορασω το επομενω διαστημα μεταχειρισμενο αυτοκινητο μεχρι 5Κ.
Στο μυαλο μου αυτο το διαστημα ειναι τα focus/astra/golf.
Καμια γνωμη ή αντιπροταση...τι να προσεξω κλπ?ευχαριστω!
-
Καλημερα,
Σκεφτομαι να αγορασω το επομενω διαστημα μεταχειρισμενο αυτοκινητο μεχρι 5Κ.
Στο μυαλο μου αυτο το διαστημα ειναι τα focus/astra/golf.
Καμια γνωμη ή αντιπροταση...τι να προσεξω κλπ?ευχαριστω!
-
Καλημερα,
Σκεφτομαι να αγορασω το επομενω διαστημα μεταχειρισμενο αυτοκινητο μεχρι 5Κ.
Στο μυαλο μου αυτο το διαστημα ειναι τα focus/astra/golf.
Καμια γνωμη ή αντιπροταση...τι να προσεξω κλπ?ευχαριστω!
-
Τα μοντέλα που κοιτάς έπαιζαν στις πρώτες λίστες των εταιρειών που τα επέλεγαν για μίσθωση μέσω leasing. Η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων αυτών λοιπόν, βρίσκεται σε μάντρες σε τιμές ευκαιρίας, με γυρισμένα χιλιόμετρα και full ταλαιπωρημένα. Συνεπώς κοιτάς μόνο από ιδιώτη και αν γίνεται, να είναι 1ο χέρι. Από εκεί και πέρα οι συνήθεις έλεγχοι σασί και μηχανικών μερών επιβάλλονται, μη λέμε τα ίδια. Εναλλακτικά θα σου προτείνω το Cee'd, και ειδικά το πανέμορφο 3πορτο-αν δεν έχεις οικογένεια στο προτείνω ανεπιφύλακτα-παίζει σε τιμές τσάμπα και με την εργοστασιακή εγγύηση σε ισχύ. Με το μπάτζετ που διαθέτεις προφανώς και δεν κοιτάς τουρμπάτα, και τα 14αρια Golf/Astra/Focus είναι το ένα πιο αναιμικό απ' το άλλο. Σε αντίθεση με το Kia που είναι αξιοπρεπέστατο είτε σε 1.4, είτε σε 1.6. Κρίνεις και αποφασίζεις λοιπόν!!
-
Νια το εχω υποψη μου αυτο με τα leasing που λες.Ειχα σκοπο να κοιταξω μονο για ιδιωτη.
Το ceed που λες μου το ειπαν και αλλοι αλλα απο ενα γρηγορο search που ειχα κανει το ειχα δει σε υψηλοτερη τιμη, διαψευτηκα ομως υστερα απο μια ακομα αναζητηση. -
Έχει κάτι 3πορτα 14αρια και 16αρια γύρω στα 5 με 5,5 χιλιάρικα...
Σαφώς ανώτερο από οποιοδήποτε 14αρι γερμανικό από αυτά που ανέφερες στην αρχή...
Πιστεύω αξίζει και με το παραπάνω!! -
Το ταλαιπωρημένα από leasing από που το συμπαιρένεις?
-
Όταν μια εταιρεία δίνει σε έναν υπάλληλο ένα αυτοκίνητο τσάμπα, για να εκτελεί (στην ουσία) χαμαλοδουλειές, το αμάξι δεν τυγχάνει της ίδιας περιποίησης όπως ένα ιδιωτικό, αυτό δηλαδή που έχεις δουλέψει για να το αποκτήσεις. Το συμπέρασμα? Όταν ένα αμάξι κάνει κατά μέσο όρο 15.000 km ανά έτος, και τα αυτοκίνητα αυτά συνήθως κάνουν ακόμη και 180.000km μέσα σε μια 3ετία, το αμάξι αυτομάτως θεωρείται ταλαιπωρημένο, όπως και να το κάνουμε. Φθορές που επιδεικνύουν τα λεγόμενά μου φαίνονται, και συνήθως είναι το τιμόνι, το κάθισμα του οδηγού και άλλα. Τα αυτοκίνητα αυτά καταλήγουν σε μάντρες, και οι μαντράδες για να έχουν αυξημένο κέρδος καταλήγουν να γυρίζουν τα χιλιόμετρα και μάλιστα πολλοί ''φτιάχνουν'' δικά τους ψεύτικα βιβλία σέρβις που δείχνουν ότι το αμάξι έχει κάνει όλα τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο κλπ κλπ.. Βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις μαντράδων οι οποίοι είναι τίμιοι και δεν κάνουν λαμογιές με τα χιλιόμετρα, αλλά είναι πραγματικά μετρημένοι στα δάχτυλα...
Edit: Να προσθέσω επίσης πως υπάρχουν συγκεκριμένοι τύποι αυτοκινήτων που τα προωθούσαν οι εταιρείες leasing, όπως Astra, Corsa, Focus, Golf, Auris, Fabia, Ibiza, A3, σειρά 1 κλπ. Συνήθως στις βασικές εκδόσεις, 5πορτα και με πινακίδες Αττικής. Μάλιστα από την πινακίδα μπορείς να καταλάβεις μέχρι και σε ποια εταιρεία ανήκε το αυτοκίνητο. Όσοι γράφουν στο τόπικ με τις πινακίδες, καταλαβαίνουν τι εννοώ...
-
Κοιτουσα σχετικα με το ceed και απο οτι καταλαβα εχει μοντελα 2007-2009, 2010-2012 και ενα καινουργιο με 6αρι σασμαν.
Τα πιο παλια μοντελα εχουν μεγαλες διαφορες μεταξυ τους?
Καποια καινουργια μοντελα 1.4 εχουν 90 hp ενω αλλα 109..
Ειδα και το pro , φαινεται αρκετα ομορφο , αλλα θα προτιμουσα κατι σε 5πορτο.. -
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Όταν μια εταιρεία δίνει σε έναν υπάλληλο ένα αυτοκίνητο τσάμπα, για να εκτελεί (στην ουσία) χαμαλοδουλειές, το αμάξι δεν τυγχάνει της ίδιας περιποίησης όπως ένα ιδιωτικό, αυτό δηλαδή που έχεις δουλέψει για να το αποκτήσεις. Το συμπέρασμα? Όταν ένα αμάξι κάνει κατά μέσο όρο 15.000 km ανά έτος, και τα αυτοκίνητα αυτά συνήθως κάνουν ακόμη και 180.000km μέσα σε μια 3ετία, το αμάξι αυτομάτως θεωρείται ταλαιπωρημένο, όπως και να το κάνουμε. Φθορές που επιδεικνύουν τα λεγόμενά μου φαίνονται, και συνήθως είναι το τιμόνι, το κάθισμα του οδηγού και άλλα. Τα αυτοκίνητα αυτά καταλήγουν σε μάντρες, και οι μαντράδες για να έχουν αυξημένο κέρδος καταλήγουν να γυρίζουν τα χιλιόμετρα και μάλιστα πολλοί ''φτιάχνουν'' δικά τους ψεύτικα βιβλία σέρβις που δείχνουν ότι το αμάξι έχει κάνει όλα τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο κλπ κλπ.. Βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις μαντράδων οι οποίοι είναι τίμιοι και δεν κάνουν λαμογιές με τα χιλιόμετρα, αλλά είναι πραγματικά μετρημένοι στα δάχτυλα...Edit: Να προσθέσω επίσης πως υπάρχουν συγκεκριμένοι τύποι αυτοκινήτων που τα προωθούσαν οι εταιρείες leasing, όπως Astra, Corsa, Focus, Golf, Auris, Fabia, Ibiza, A3, σειρά 1 κλπ. Συνήθως στις βασικές εκδόσεις, 5πορτα και με πινακίδες Αττικής. Μάλιστα από την πινακίδα μπορείς να καταλάβεις μέχρι και σε ποια εταιρεία ανήκε το αυτοκίνητο. Όσοι γράφουν στο τόπικ με τις πινακίδες, καταλαβαίνουν τι εννοώ...
Κοιταξε δεν εχεις αδικο σε αυτα που λες θα σημειωσω ομως οτι με την κριση που υπαρχει ειναι και τα μονα που πηγαινουν συνεργειο για σερβις στην ωρα τους απλα γιατι ο χρηστης δεν το πληρωνει.Αν εξαιρεσεις 2-3 εταιριες ενοικιασεων τα υπολοιπα κανουν σερβις σε εξουσιοδοτημενα συνεργεια.Αν γνωριζεις καποια πραγματα μπορεις να βρεις καλο αυτοκινητο αλλα οχι σε μαντρα.
-
Ο χρήστης Tasos96 έγραψε:
Όταν μια εταιρεία δίνει σε έναν υπάλληλο ένα αυτοκίνητο τσάμπα, για να εκτελεί (στην ουσία) χαμαλοδουλειές, το αμάξι δεν τυγχάνει της ίδιας περιποίησης όπως ένα ιδιωτικό, αυτό δηλαδή που έχεις δουλέψει για να το αποκτήσεις. Το συμπέρασμα? Όταν ένα αμάξι κάνει κατά μέσο όρο 15.000 km ανά έτος, και τα αυτοκίνητα αυτά συνήθως κάνουν ακόμη και 180.000km μέσα σε μια 3ετία, το αμάξι αυτομάτως θεωρείται ταλαιπωρημένο, όπως και να το κάνουμε. Φθορές που επιδεικνύουν τα λεγόμενά μου φαίνονται, και συνήθως είναι το τιμόνι, το κάθισμα του οδηγού και άλλα. Τα αυτοκίνητα αυτά καταλήγουν σε μάντρες, και οι μαντράδες για να έχουν αυξημένο κέρδος καταλήγουν να γυρίζουν τα χιλιόμετρα και μάλιστα πολλοί ''φτιάχνουν'' δικά τους ψεύτικα βιβλία σέρβις που δείχνουν ότι το αμάξι έχει κάνει όλα τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο κλπ κλπ.. Βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις μαντράδων οι οποίοι είναι τίμιοι και δεν κάνουν λαμογιές με τα χιλιόμετρα, αλλά είναι πραγματικά μετρημένοι στα δάχτυλα...Edit: Να προσθέσω επίσης πως υπάρχουν συγκεκριμένοι τύποι αυτοκινήτων που τα προωθούσαν οι εταιρείες leasing, όπως Astra, Corsa, Focus, Golf, Auris, Fabia, Ibiza, A3, σειρά 1 κλπ. Συνήθως στις βασικές εκδόσεις, 5πορτα και με πινακίδες Αττικής. Μάλιστα από την πινακίδα μπορείς να καταλάβεις μέχρι και σε ποια εταιρεία ανήκε το αυτοκίνητο. Όσοι γράφουν στο τόπικ με τις πινακίδες, καταλαβαίνουν τι εννοώ...
υπαρχουν και αλλες περιπτωσεις λησιγκ...οπου ο επιχειρηματιας πηρε καλο αμαξι για παρτη του, ελειξε η χρονομισθωση και πηγε για αλλο καλυτερο η δεν μπορουσε να τα κρατησει. Δεν ειναι ολα στυλ 'νοικιαρηκα'.
Πηρα απο λησιγκ μεταχ μικρο-μεσαιο αυτοκινητο σε σουπερ τιμη (χαμηλη), με ολα τα σερβις και τιμολογια απο την εταιρεια λησιγκ, που ανηκει ουσιαστικα, και οταν πηγα για ελεγχο στον εξουσιοδοτημενο παλι ολα τα χλμ και τα τιμολογια ηταν στο συστημα μεσα και συνεπιπταν με αυτο που ελεγε το κομπιουτερ του λησιγκ. Το πηρα 4-ετιας με 63000 χλμ και σε ενα χρονο το εχω παει στα 83,000 χλμ οποτε μαλλον τα 63,000 χλμ ηταν φυσιολογικα. Μεχρι στιγμης κανενα προβλημα, απλα δεν ειναι η σουπερ ντουπερ εκδοση με εξοπλισμο διαστημικο και φρου φρου. Ειναι ενα ταπεινο ΙΜΠΡΕΖΑ 1.5 χατσμπακ με κοντα (που με ενδιεφερε αποκλειστικα), 1/2008 και το πηρα περυσι τετοιο καιρο στα 6,300. Βεβαια το πηρα απ ευθειας απο την εταιρεια λησιγκ (executive lease σφακιανακης), και οχι μεσω εμπορου που ισως εκανε μαιμουδιες.
Εντυπωση επισης μου εκανε, τι φοβερα αμαξια ειχανε απο επιστροφες λησιγκ...ενταξει μιλαμε για σουπερ καρς και πρεμιουμ που ζαλιζοσουν οταν τα εβλεπες....
δεν ειναι ολα τα λησιγκ ιδια δηλαδη.
-
Εννοείται ότι υπάρχουν και καλά αυτοκίνητα από leasing όπως αυτά που αναφέρεις! Αλλά στο μπάτζετ που κοιτάει το παλικάρι δεν νομίζω ότι θα βρει εύκολα κάποιο από αυτά...
-
Μια ερωτηση...
Ξερει κανεις τι παιζει με τα αυτοκινητα εδω... http://www.olx.gr/
Ακομα ακουσα οτι κανει καποιες δημοπρασιες ο ΟΔΔΥ και μπορεις να βρεις αυτοκινητο σε πολυ καλη τιμη www.oddy.grΠοια η γνωμη σας για αυτα τα 2?
-
Ο χρήστης remys έγραψε:
Μια ερωτηση...
Ξερει κανεις τι παιζει με τα αυτοκινητα εδω... http://www.olx.gr/
Ακομα ακουσα οτι κανει καποιες δημοπρασιες ο ΟΔΔΥ και μπορεις να βρεις αυτοκινητο σε πολυ καλη τιμη http://www.oddy.grΠοια η γνωμη σας για αυτα τα 2?
http://www.olx.gr/ είναι site αγγελιών.Τι να παίζει ακριβώς;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μια ερωτηση...
Ξερει κανεις τι παιζει με τα αυτοκινητα εδω... http://www.olx.gr/
Ακομα ακουσα οτι κανει καποιες δημοπρασιες ο ΟΔΔΥ και μπορεις να βρεις αυτοκινητο σε πολυ καλη τιμη http://www.oddy.grΠοια η γνωμη σας για αυτα τα 2?
http://www.olx.gr/ είναι site αγγελιών.Τι να παίζει ακριβώς;
Ναι δεν το διευκρινησα...
Απλα εχει καποιες αγγελειες που φαινονται πολυ καλες για να ειναι αληθινες...http://attica.olx.gr/volkswagen-golf-iid-500013604
http://attica.olx.gr/vw-up-high-up-iid-502835521
http://attica.olx.gr/suzuki-jimny-4x4-diesel-2-service-iid-502921557 -
Τωρα μου ξαναμπηκε στο μυαλο και το SX4.
Αλλο αυτοκινητο αλλα επειδη κινουμε γενικα και στο χωμα το ειχα στο μυαλο μου αρχικα απλα το ειχα απορριψει λογω τιμης...
Εχει κανεις εμπειρια απο το συγκεκριμενο?
Αυτοκινητο μεχρι 5000...1400-1600 κ.ε.