-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Κατα την γνώμη μου, η πιο σημαντική εκπροσώπιση της πατρίδας μας στο εξωτερικό σε αγώνες πίστας που έχει γίνει ποτέ!!
Μακραν!!
Kώστα που το διάβασες;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Η MG μολις ανακοινωσε τη συμμετοχη της στο DTM με δυο αυτοκινητα!Για την BMW κάτι κύριε ΥδάτινεΚόσμε!!!
ΥΓ. Μην νομίζεις ότι δεν βλέπω τα γελάκια σε συγκεκριμένες βαθμολογίες συγκεκριμένων παικτών!!!!
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Κατα την γνώμη μου, η πιο σημαντική εκπροσώπιση της πατρίδας μας στο εξωτερικό σε αγώνες πίστας που έχει γίνει ποτέ!!
Μακραν!!
Λέτε τώρα που έχουμε Έλληνα να τσιμπήσει ο Alpha και να αγοράσει τα δικαιώματα για το DTM;;;
Ο Μαργαρίτης θα τρέξει φέτος FIA GT; -
Το νεο πλεον ειναι και στο επισημο site του DTM στο ρεπορταζ των δοκιμων που αρχισαν σημερα στο Mugello. Ομως δεν πρεπει να μην τονισω οτι το scoop το ειχε το rally.gr πριν περιπου ενα μηνα, οταν ειχαν φουντωσει οι φημες για την Maserati. Πλεον οπως καταλαβενετε αυτο το ενδεχομενο δεν υπαρχει, ετσι και αλλιως ομως οι MC12 του Bartels θα βρεθουν σε καλα χερια (οχι ομως σε αυτα του Alzen) χαρη στην ιδια τη Maserati που διψαει για νικες.
Πισω στο Mugello τωρα ο Αλεξανδρος βρεθηκε στο τιμονι μιας C Class 2004 και εγραψε τον 3ο χρονο της ημερας.
- Heinz-Harald Frentzen, Opel Vectra GTS V8, 1:43.667 Min., 58 Rd.
- Jamie Green, AMG-Mercedes C-Klasse, 1:44.657 Min., 73 Rd.
- Alex Margaritis, AMG-Mercedes C-Klasse, 1:44.748 Min., 84 Rd.
- Pierre Kaffer, Audi A4 DTM, 1:44.765 Min., 52 Rd.
- Frank Stippler, Audi A4 DTM, 1:44.852 Min., 57 Rd.
- Christian Abt, Audi A4 DTM, 1:45.149 Min., 59 Rd.
- Rinaldo Capello, Audi A4 DTM, 1:45.325 Min., 59 Rd.
- Marcel Fassler, Opel Vectra GTS V8, 1:45.366 Min., 55 Rd.
- Gary Paffett, AMG-Mercedes C-Klasse, 1:45.722 Min., 44 Rd.
- Mika Hakkinen, AMG-Mercedes C-Klasse, 1:45.854 Min., 33 Rd.
Φυσικα οι χρονοι δεν εχουν τοσο μεγαλη σημασια και λογω συνθηκων (πολυ κρυο) αλλα και γιατι υπηρχε μεγαλη διαφορα στο τι ακριβως δοκιμαζε η καθε οδηγος. Παντως αυτο που ειναι μπουσουλας για το ποσο καλα τα πηγε ο Αλεξανδρος σημερα ειναι η ελαχιστη διαφορα του με τον πρωταθλητη του F3 Euroseries J. Green που επισης οδηγουσε C Class του 2004.
Τωρα σχετικα με τον Alpha, ο Τακης ξερει φυσικα καλυτερα αλλα απο οσο εχω καταλαβει η προσπαθεια δεν ηταν εξαρτωμενη απο την παρουσια του Μαργαριτη στο grid. Νομιζω παντως οτι τωρα υπαρχει ενας πολυ καλος λογος παραπανω.
Για την BMW κυριε Κουκε δεν υπαρχει κανενα νεο τουλαχιστον σχετικο με το DTM. Και τα γελακια θα παραμεινουν μεχρι να σκοραρετε!
-
Ας ελπίσουμε ότι ο Takisp θα καταφέρει να περάσει τα κατάλληλα μηνύματα στα αφεντικά του alpha! Μόνο μακάρι μπορώ να πω, γιατί μετά από αυτή την εξέλιξη θα παρακολουθώ με τρομερό ενδιαφέρον DTM (όπως όλοι μας φαντάζομαι...). Ελπίζω να καταφέρω να τους δω και από κοντά τον Οκτώμβρη στη πόλη...
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Ελπίζω να καταφέρω να τους δω και από κοντά τον Οκτώβρη στη πόλη...Φανταζομαι οτι δεν εισαι ο μονος
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
.......Πισω στο Mugello τωρα ο Αλεξανδρος βρεθηκε στο τιμονι μιας C Class 2004 και εγραψε τον 3ο χρονο της ημερας.- Heinz-Harald Frentzen, Opel Vectra GTS V8, 1:43.667 Min., 58 Rd.
- Jamie Green, AMG-Mercedes C-Klasse, 1:44.657 Min., 73 Rd.
- Alex Margaritis, AMG-Mercedes C-Klasse, 1:44.748 Min., 84 Rd.
.......
Φυσικα οι **χρονοι δεν εχουν τοσο μεγαλη σημασια και λογω συνθηκων **(πολυ κρυο) αλλα και γιατι υπηρχε μεγαλη διαφορα στο τι ακριβως δοκιμαζε η καθε οδηγος.
Φαίνεται αυτό... Η Opel έκανε πρώτο χρόνο!!! Και αν σε κάποιους δεν αρκεί αυτό, ο καλύτερος χρόνος έγινε από τον Frentzen!!!
-
Περιπου Βασιλη, ο HHF οδηγουσε το Vectra 05 το οποιο ειναι πιο ετοιμο απο τα αντιστοιχα 05 της Mercedes που οδηγουσαν οι Paffett, Hakkinen. Ευτυχως το Vectra 05 φαινεται να ειναι πιο γρηγορο απο το Mercedes 04 αν και τα συμπερασματα δεν ειναι και τοσο ασφαλη αφου τοσο ο Green οσο και ο Μαργαριτης ειναι φρεσκουδια στα θηρια του DTM.
-
Ο Fassler οδηγούσε 2005 v???
Αν ναι τότε καλά σου λέω εγώ πως είναι άχρηστα τα αποτελέσματα στην εξαγωγή συμπερασμάτων. Ο κουλός του DTM (μαζί με κάποιους άλλους βέβαια) είναι απίθανο να κάνει χρόνο καλύτερο του Fassler υπο normal συνθήκες.
Αν όχι, εντάξει, το αφήνω να δούμε... -
Πάντως στην Όπελ ελπίζουν ότι αν καταφέρουν και φέρουν μερικά καλά αποτελέσματα (πράγμα δύσκολο με μόνο 4 αυτοκίνητα) ίσως η GM να αλλάξει γνώμη και να μην σταματήσει το πρόγραμμα DTM! Όπως έγινε περίπου και στα rally με την Ford περίπου δηλαδή, οπότε μακάρι να συνεχίσει τα καλά αποτελέσματα η Όπελ και να μην σταματήσει το πρόγραμμα. Ξέρει κανείς πότε αναμένεται να πατήσει πίστα το MG??
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Ξέρει κανείς πότε αναμένεται να πατήσει πίστα το MG??Ακομα δεν εχει ανακοινωθει, προς το παρον η προσπαθεια ειναι να κλεισουν ενα γερο χορηγο και καλους οδηγους (με τους Blundell, Scheider φαβορι)
-
Πρώτες φωτογραφίες από το honda integra tou btcc!
http://www.crash.net/uk/en/news_view.as ... nid=106404 -
Ξανά πρώτος ο Frentzen στα δοκιμαστικά στης Ιταλία, βελτίωσε το χρόνο που είχε κάνει την Τρίτη. Αυτή τη φορά στα αποτελέσματα δεν φαίνεται ο 'δικός μας' Αλέξανδρος Μαργαρίτης, ο οποίος θα είναι στην ίδια ομάδα με τον επίσης rookier Green .
Results day two
1st Heinz-Harald Frentzen, Opel Vectra GTS V8, 1:43.242 Min., 68 laps
2nd Christian Abt, Audi A4 DTM, 1:44.058 Min., 53 laps
3rd Stefan Mücke, AMG-Mercedes C-Class, 1:44.072 Min., 77 laps
4th Frank Stippler, Audi A4 DTM, 1:44.391 Min., 63 Laps
5th Mika Häkkinen, AMG-Mercedes C-Class, 1:44.459 Min., 45 laps
6th Bernd Schneider, AMG-Mercedes C-Class, 1:44.487 Min., 96 laps
7th Marcel Fässler, Opel Vectra GTS V8, 1:44.562 Min., 74 laps
8th Rinaldo Capello, Audi A4 DTM, 1:44.669 Min., 65 laps
9th Pierre Kaffer, Audi A4 DTM, 1:44.769 Min., 47 laps
10th Gary Paffett, AMG-Mercedes C-Class, 1:44.915 Min., 57 lapsΕπίσης στο autosport ανέφεραν ότι στο τελευταίο τεστ που θα γίνει πριν την αρχή της σεζόν στα τέλη Μαρτίου μάλλον θα συμμετάσχει και ένα MG!
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Αυτή τη φορά στα αποτελέσματα δεν φαίνεται ο 'δικός μας' Αλέξανδρος Μαργαρίτης, ο οποίος θα είναι στην ίδια ομάδα με τον επίσης rookier GreenΟχι ακριβως. Ο Αλεξανδρος ανηκει στην ιδιωτικη ομαδα του μπαμπα Mucke που περυσι επερνε μερος στο F3 Euroseries και θα εχει ομοσταυλο τον υιο Mucke. Ο Green ανηκει στην εργοστασιακη HWA (ή οπως την ξερουμε ολοι AMG)
-
I’m gaining more and more experience, thus making consistent progress”, said Green, the reigning Formula 3 Euro Series Champion who made it to DTM. While his brand-mate, Margaritis, proved his stamina by covering a total mileage of 84 laps, more than any other driver.
Ok έχεις δίκιο, μπερδεύτηκα από το brand-mate! Προφανώς εννοεί ότι οδηγούν και οι δύο mercedes.
-
Results Day 3
- Alex Margaritis, AMG-Mercedes C-Klasse, 1:43.809, 75 Rd.
- Jamie Green, AMG-Mercedes C-Klasse, 1:44.104, 78 Rd.
- Frank Stippler, Audi A4 DTM, 1:44.283, 62 Rd.
- Pierre Kaffer, Audi A4 DTM, 1:44.364, 62 Rd.
- Heinz-Harald Frentzen, Opel Vectra GTS V8, 1:44.702, 59 Rd.
- Christian Abt, Audi A4 DTM, 1:44.727, 40 Rd.
- Rinaldo Capello, Audi A4 DTM, 1:44.777, 49 Rd.
- Jean Alesi, AMG-Mercedes C-Klasse,1:44.962, 70 Rd.
- Manuel Reuter, Opel Vectra GTS V8, 1:45.527, 81 Rd.
- Bruno Spengler, AMG-Mercedes C-Klasse, 1:45.956, 93 Rd.
Θα μας τρελάνει ο Μαργαρίτης...
-
Αναλυτικα οι χρονοι στο 4ημερο test
Mugello DTM testing - Overall fastest times:
- Frentzen, Heinz-Harald, Opel Vectra GTS V8, 1:43.242, 185 laps
- Reuter, Manuel, Opel Vectra GTS V8, 1:43.512, 173 laps
- Mucke, Stefan, AMG-Mercedes C-Class, 1:43.548, 147 laps
- Stippler, Frank, Audi A4 DTM, 1:43.609, 228 laps
- Abt, Christian, Audi A4 DTM, 1:43.699, 167 laps
- Fassler, Marcel, Opel Vectra GTS V8, 1:43.741, 197 laps
- Margaritis, Alex, AMG-Mercedes C-Class, 1:43.809, 159 laps
- Capello, Rinaldo, Audi A4 DTM, 1:43.994, 219 laps
- Alesi, Jean, AMG-Mercedes C-Class, 1:43.999, 142 laps
- Green, Jamie, AMG-Mercedes C-Class, 1:44.104, 151 laps
- Spengler, Bruno, AMG-Mercedes C-Class, 1:44.161, 184 laps
- Kaffer, Pierre, Audi A4 DTM, 1:44.364, 191 laps
- Schneider, Bernd, AMG-Mercedes C-Class, 1:44.412, 163 laps
- Hakkinen, Mika, AMG-Mercedes C-Class, 1:44.459, 78 laps
- Paffett, Gary, AMG-Mercedes C-Class, 1:44.915, 101 laps
Mugello DTM testing - Day four:
- Reuter, Manuel, Opel Vectra GTS V8, 1:43.512 , 92
- Mucke, Stefan, AMG-Mercedes C-Class, 1:43.548 , 70
- Stippler, Frank, Audi A4 DTM, 1:43.609 , 46
- Abt, Christian, Audi A4 DTM, 1:43.699 , 15
- Fassler, Marcel, Opel Vectra GTS V8, 1:43.741 , 68
- Capello, Rinaldo, Audi A4 DTM, 1:43.994 , 46
- Alesi, Jean, AMG-Mercedes C-Class, 1:43.999 , 72
- Spengler, Bruno, AMG-Mercedes C-Class, 1:44.161 , 91
- Schneider, Bernd, AMG-Mercedes C-Class, 1:44.412 , 67
- Kaffer, Pierre, Audi A4 DTM, 1:44.653 , 30
Mugello DTM testing - Day three:
- Alex Margaritis, AMG-Mercedes C-Class, 1:43.809, 75 laps
- Jamie Green, AMG-Mercedes C-Class, 1:44.104, 78 laps
- Frank Stippler, Audi A4 DTM, 1:44.283, 62 laps
- Pierre Kaffer, Audi A4 DTM, 1:44.364, 62 laps
- Heinz-Harald Frentzen, Opel Vectra GTS V8, 1:44.702, 59 laps
- Christian Abt, Audi A4 DTM, 1:44.727, 40 laps
- Rinaldo Capello, Audi A4 DTM, 1:44.777, 49 laps
- Jean Alesi, AMG-Mercedes C-Class,1:44.962, 70 laps
- Manuel Reuter, Opel Vectra GTS V8, 1:45.527, 81 laps
- Bruno Spengler, AMG-Mercedes C-Class, 1:45.956, 93 laps
Mugello DTM testing - Day two:
1st Heinz-Harald Frentzen, Opel Vectra GTS V8, 1:43.242, 68 laps
2nd Christian Abt, Audi A4 DTM, 1:44.058, 53 laps
3rd Stefan Mucke, AMG-Mercedes C-Class, 1:44.072, 77 laps
4th Frank Stippler, Audi A4 DTM, 1:44.391, 63 Laps
5th Mika Hakkinen, AMG-Mercedes C-Class, 1:44.459, 45 laps
6th Bernd Schneider, AMG-Mercedes C-Class, 1:44.487, 96 laps
7th Marcel Fassler, Opel Vectra GTS V8, 1:44.562, 74 laps
8th Rinaldo Capello, Audi A4 DTM, 1:44.669, 65 laps
9th Pierre Kaffer, Audi A4 DTM, 1:44.769, 47 laps
10th Gary Paffett, AMG-Mercedes C-Class, 1:44.915, 57 lapsMugello DTM testing - Day one:
1st Heinz-Harald Frentzen, Opel Vectra GTS V8, 1:43.667, 58 laps
2nd Jamie Green, AMG-Mercedes C-Class, 1:44.657, 73 laps
3rd Alex Margaritis, AMG-Mercedes C-Class, 1:44.748, 84 laps
4th Pierre Kaffer, Audi A4 DTM, 1:44.765, 52 laps
5th Frank Stippler, Audi A4 DTM, 1:44.852, 57 laps
6th Christian Abt, Audi A4 DTM, 1:45.149, 59 laps
7th Rinaldo Capello, Audi A4 DTM, 1:45.325, 59 laps
8th Marcel Fassler, Opel Vectra GTS V8, 1:45.366, 55 laps
9th Gary Paffett, AMG-Mercedes C-Class, 1:45.722, 44 laps
10th Mika Hakkinen, AMG-Mercedes C-Class, 1:45.854, 33 laps -
Εσύ Κώστα που το έχεις το θέμα, πως σου φάνηκε η δυναμική των ομάδων, του πρωταθλητή, του Έλληνα μας, του Μίκα;;;
Και ο mr.LeMans θα παίξει φέτος; -
Βασιλη το τεστ ηταν σε αναγνωριστικους ρυθμους για τους περισσοτερους, εκτος ενδεχομενως για την Opel που μαλλον ειχε αρκετα ανταλλακτικα του νεου αυτοκινητου. Η Audi αντιθετα δεν εφερε το νεο της οπλο (για το οποιο ψυθιριζονται αρκετα), ενω και η Mercedes εκανε πιο πολυ roll out παρα κατι περισσοτερο. Παντως οι χρονοι του Mika ηταν ανταγωνιστικοι σε σχεση με αυτους που εγραψαν οσοι βρεθηκαν στην αλλη 2005 spec C Class (Paffett και Schneider) αν και παντα δε γνωριζουμε τα αντστοιχα προγραμματα τους.
Το θετικο για τον Μαργαριτη ηταν που επαιξε σε χρονους με το νεο πουλεν της Mercedes Jaime Green, που οδηγουσε αντιστοιχο αυτοκινητο. Οι Γερμανοι τσεκαρουν με προσοχη την τηλεμετρια και ξερουν να εκτιμησουν την επιδοση ακομη και αν αυτη αφορα την 10η θεση των προκριματικων με ενα περυσινο αυτοκινητο. Την ιδια τακτικη ακολουθησαν και με Albers, Paffett αλλωστε
Ο Kristensen φυσικα και θα τρεξει φετος, παρεα με Ekstrom, McNish και Tomcyk αλλα απο οτι πηρε το ματι μου δοκιμασαν την 2005 Α4 μακρια απο τα αδιακριτα βλεματα καπου στην Ευρωπη. Περισσοτερες απαντησεις μετα το επομενο μεγαλο τεστ που θα γινει στο Spa παρουσια και της MG.
-
Λοιπόν, ξεκινάω για αυτή τη χρονιά αυτό το thread με τον αγώνα που έγινε στις 6 αυτού του Μήνα για το IRL στο Homestad Miami Speedway.
Πρώτος τερμάτισε ο Wheldon με τον Hornish ξωπίσω του και τον πρωταθλητή Kanaan να ακολουθεί.Το πιο σημαντικό, για μένα , είναι πως αυτό το ΣΚ έχουμε τον πρώτο αγώνα για το ALMS 2005 στην πίστα (παλιό αεροδρόμιο) του Sebring με τον 12ωρο αγώνα.
Συμμετοχές:
Σύνολο 39
Ρ1 6
Ρ2 5
GT1 10
GT2 18
Απ'ότι καταλαβαίνω φέτος η GTS και η GT χάθηκαν και μετονομάστηκαν σε GT1 και GT2 αντίστοιχα. Μου τη χαλάει αυτό... Κώστα αυτό θα γίνει και στο LeMans;;; (Πες όχι, πες όχι )->>Γι'αυτόν τον αγώνα:
-Στην P1 έχουμε:
Audi R8 x2 (λείπει ο Μάρτης από τη Σαρακοστή )
Lola EX257 (πρωην MG) x2
Dallara Nissan (?)
Riley & Scott.-Στην Ρ2 έχουμε Courage και Lola σε παραλλαγές αμαξωμάτων και κινητήρων . Για παράδειγμα τα τρία Lola έχουν διαφορετικούς κινητήρες!!!
-Στην GT2 έχουμε:
996 GT3 RSR x12
TVR 400R x2
Spyker C-8 Spyder GT2 R x2
Panoz Esperante GTLM x2
Οποία κατάντια... ουτε μια 360GT φέτος, περίπατο θα κάνουν τα Porsche...-Τέλος καρατάω την GT1 που έχει το καλύτερα (έχει και λόρδους φέτος
Corvette C-6 R x2. Ελάτε, τρία ζήτω όλοι!!!
Corvette C-5 R.
Maserati MC12
Aston Martin DB9 x2, ο λόρδος που λέγαμε
Saleen S7 R x2
Ferrari 550 Maranello
Dodge ViperΠως σας φαίνεται η GT1. Βλέπω τις Βέττες να ιδρώνουν για τον τίτλο. Όχι από τους λόρδους ντε, από την MC12.
Αγώνες πίστας στο εξωτερικό - Διάφορα νέα