-
Ο Loeb δε συμμετέχει στο Μεξικό... (Μόντε, Σουηδία, Αργεντινή, Γαλλία για φέτος)
-
O Latvala .... ως συνήθως ... πήρε σβαρνα αγκωνάρι και έβγαλε το Polo off στη τρίτη ειδική (και αν κατάλαβα καλα στο wrc radio στα πρωτα 500 μέτρα της ειδικής.
Ο Novikov έχει πρόβλημα με τα Ηλεκτρονικά του Fiesta (άλλαξε ECU μέσα στην 3η ειδική)
Ο Atkninson έσπασε ζάντα και το τιμόνι και έχασε τρελλό χρόνο
Για την ώρα Ogier / Ostberg πλακώνονται στη κορυφή με τον Hirvonen απο κοντά.
Μετα την τέταρτη Ειδική .....
-
M. OSTBERG 27:33.9 0.0
- S. OGIER 27:35.3 +1.4
- M. HIRVONEN 27:42.8 +8.9
- T. NEUVILLE 27:49.8 +15.9
- D. SORDO 27:57.2 +23.3
- N. AL-ATTIYAH 28:08.7 +34.8
- K. BLOCK 28:34.4 +1:00.5
- B. GUERRA 28:49.8 +1:15.9
- M. PROKOP 28:52.3 +1:18.4
- M. KOSCIUSZKO 29:02.7 +1:28.8
........
C. ATKINSON 31:43.6 +27.2 +4:09.7
E. NOVIKOV 39:28.6 +5:50.4 +11:54.7
-
-
-
Μπραβο στην ford γερα και δυνατά
στην citroen έχουν μαζευτεί μαύρα σύννεφα
Και στην vw ουράνιο τοξο -
Μαύρα, άσπρα, το θέμα είναι ότι όταν επιτέλους θα είχε ανταγωνισμό τα παράτησε...
-
Αν είναι έτσι και η συνέχεια τους βλέπω στην 3 θέση στο κατασκευαστών
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Μαύρα, άσπρα, το θέμα είναι ότι όταν επιτέλους θα είχε ανταγωνισμό τα παράτησε...Ναι, αφού δεν είχε συναγωνισμό με τους McRae, Sainz, Μartin, Gronholm, Makinen, Solberg (προφανώς κατά τύχη πήγαινε πιο γρήγορα και κέρδιζε όλες αυτές τις 'δευτεράτζες'), τώρα που ο Ostberg κυνηγάει πρώτη θέση φοβήθηκε και τα παράτησε.
Ήμαρτον, τι άλλο θα διαβάσουμε; -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Μαύρα, άσπρα, το θέμα είναι ότι όταν επιτέλους θα είχε ανταγωνισμό τα παράτησε...
Ναι, αφού δεν είχε συναγωνισμό με τους McRae, Sainz, Μartin, Gronholm, Makinen, Solberg (προφανώς κατά τύχη πήγαινε πιο γρήγορα και κέρδιζε όλες αυτές τις 'δευτεράτζες'), τώρα που ο Ostberg κυνηγάει πρώτη θέση φοβήθηκε και τα παράτησε.
Ήμαρτον, τι άλλο θα διαβάσουμε;Μα ολοι αυτοι που λες ηταν ΜΟΝΟ το 2003, το 2004 ηταν οι Solberg,Sainz και Gronholm,απο το 2005 οι Solberg,Gronholm,μετα εφυγε και ο σανιδας και ο Solberg ειχε δικη του ΙΔΙΩΤΙΚΗ ομαδα με Citroen (λες οτι ποτε θα κερδιζε την εργοστασιακη;).
Το 2012 που εκανε 9 νικες στους 13 αγωνες ποιους ειχε να συναγωνισθει; Το 2011 εκανε μονο 5 νικες ...Βρες το γιατι...Υ.Γ. Μιας και ειμαστε αν θελεις να συνεχισουμε τη συζητηση να παμε στο αναλογο θεμα.
-
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Μαύρα, άσπρα, το θέμα είναι ότι όταν επιτέλους θα είχε ανταγωνισμό τα παράτησε...
Ναι, αφού δεν είχε συναγωνισμό με τους McRae, Sainz, Μartin, Gronholm, Makinen, Solberg (προφανώς κατά τύχη πήγαινε πιο γρήγορα και κέρδιζε όλες αυτές τις 'δευτεράτζες'), τώρα που ο Ostberg κυνηγάει πρώτη θέση φοβήθηκε και τα παράτησε.
Ήμαρτον, τι άλλο θα διαβάσουμε;Μα ολοι αυτοι που λες ηταν ΜΟΝΟ το 2003, το 2004 ηταν οι Solberg,Sainz και Gronholm,απο το 2005 οι Solberg,Gronholm,μετα εφυγε και ο σανιδας και ο Solberg ειχε δικη του ΙΔΙΩΤΙΚΗ ομαδα με Citroen (λες οτι ποτε θα κερδιζε την εργοστασιακη;).
Το 2012 που εκανε 9 νικες στους 13 αγωνες ποιους ειχε να συναγωνισθει; Το 2011 εκανε μονο 5 νικες ...Βρες το γιατι...Υ.Γ. Μιας και ειμαστε αν θελεις να συνεχισουμε τη συζητηση να παμε στο αναλογο θεμα.
Κανενας ομως το 2011 δεν του πιστωνει οτι πηρε το πρωταθλημα και που σε ολους τους αγωνες της χρονιας εκτος Μεξικο του ανοιγε τον δρομο του Ogier (και σε ολους τους υπολοιπους με εξαιρεση και την Πορτογαλια που ανοιγε ο Hirvonen). Το καλυτερο του οπλο ηταν οι τακτικες με αποκορυφωμα το Ακροπολις που το *****ε και ψοφησε. Και οι περιφημες team-orders δεν του εδωσαν τον τιτλο ουτε τον κοστισαν στον Ogier. Γερμανια ποιος νικησε? Γαλλια ποιος νικησε? Ισπανια-Ουαλια τι εγινε? Μονο στην Αυστραλια 5β μετα τα superallia, που του ανοιξε διαπλατα την πορτα ο Loeb την 1η μερα και αυτος το στουκαρε στο δεντρο.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Μαύρα, άσπρα, το θέμα είναι ότι όταν επιτέλους θα είχε ανταγωνισμό τα παράτησε...
Ναι, αφού δεν είχε συναγωνισμό με τους McRae, Sainz, Μartin, Gronholm, Makinen, Solberg (προφανώς κατά τύχη πήγαινε πιο γρήγορα και κέρδιζε όλες αυτές τις 'δευτεράτζες'), τώρα που ο Ostberg κυνηγάει πρώτη θέση φοβήθηκε και τα παράτησε.
Ήμαρτον, τι άλλο θα διαβάσουμε;Δεν αναφέρθηκα στον Loeb αυτή τη φορά, στη Citroen αναφέρθηκα, εσύ μπορεί να λόγιζες όλα αυτά τα χρόνια ως σοβαρό ανταγωνισμό τη Subaru του Richards και τη Ford του Wilson εγώ όμως όχι...
Κατά την άποψή μου, από φέτος θα μπορούσαμε να έχουμε πραγματικά επικές μάχες και αγωνία σε κάθε αγώνα, όμως η Citroen αποφάσισε να την κάνει...
_
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Μαύρα, άσπρα, το θέμα είναι ότι όταν επιτέλους θα είχε ανταγωνισμό τα παράτησε...
Ναι, αφού δεν είχε συναγωνισμό με τους McRae, Sainz, Μartin, Gronholm, Makinen, Solberg (προφανώς κατά τύχη πήγαινε πιο γρήγορα και κέρδιζε όλες αυτές τις 'δευτεράτζες'), τώρα που ο Ostberg κυνηγάει πρώτη θέση φοβήθηκε και τα παράτησε.
Ήμαρτον, τι άλλο θα διαβάσουμε;Μα ολοι αυτοι που λες ηταν ΜΟΝΟ το 2003, το 2004 ηταν οι Solberg,Sainz και Gronholm,απο το 2005 οι Solberg,Gronholm,μετα εφυγε και ο σανιδας και ο Solberg ειχε δικη του ΙΔΙΩΤΙΚΗ ομαδα με Citroen (λες οτι ποτε θα κερδιζε την εργοστασιακη;).
Το 2012 που εκανε 9 νικες στους 13 αγωνες ποιους ειχε να συναγωνισθει; Το 2011 εκανε μονο 5 νικες ...Βρες το γιατι........
Δεν χρειάζεται να επαναλάβουμε ότι βρέθηκε στον κατάλληλο τόπο τον κατάλληλο χρόνο.
Δυστυχώς για τον συναγωνισμό και το άθλημα, ευτυχώς για τα ρεκόρ και τον ίδιο.
-
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
To λεμπ δε βλέπω πουθενά.Λογικά θα πάτωσε!!!!Ο Loeb δε συμμετέχει στο Μεξικό... (Μόντε, Σουηδία, Αργεντινή, Γαλλία για φέτος)
AΣΤΙΕΥΟΜΑΙ παίδες.Χαίρομαι πάντως που σας έκανα να γελάσετε!!
-
Είμαι πάντως ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι αυτά που λέμε σήμερα για τον λέμπ θα τα λέμε σε μερικά χρόνια για τον οζιέ.(Εκτος και αν γίνει κάτι από χιουντάι με οδηγό επιπέδου οζιέ και αντίστοιχα γρήγορο αμάξι,αν και δεν το πιστεύω).Οπότε ελπίζω να μην σβηστούν από το σερβερ αυτά που έχουμε γράψει για τον λέμπ γιατί ένα copy paste θα κάνουμε και θα γλιτώσουμε πολύ γράψιμο.
-
δεν υπαρχει περιπτωση παιδα το ιδιο εργο θα βλεπουμε τα επομενα χρονια οι αλλοι εναι πολυ λιγοι
-
Αρχισαν τα οργανα παλι!!!!!!
Ακους Ralliart ???
Παντως του βγαζω το καπελο του κοντου. Εφαγε 41' σε ολο τον αγωνα ενω ο Ostberg τα εχει φαει μεσα σε 14 ε.δ.!!!Φιλικα,
'el-em'
-
Παει ο Ostberg!!!
Χωρις δισκο, καπου θα του εσβησε και δεν μπορεσε να το ξεκινησει ξανα.
Τωρα ο Ogier 'κλεινει τα ρουμπινετα' (με περισσοτερο απο ενα λεπτο μπροστα) και ταξιδευει προς τον τερματισμο.Φιλικα,
'el-em'
-
Χαρες και πανηγύρια στην citroen ύστερα απο την εγκαταλείψει του osteberg επόμενος στόχος ο ogier να πάθει κάποιο πρόβλημα ώστε να γίνουν νικητές αρε citroen ομαδαρα ουτε τον Άραβα δεν μπορεί να κάνει καλα ο sordo
-
Και ενα 'ανορθοδοξο' στατιστικο.
Στις πιο κατω ε.δ. που ειναι με αποκλιση 40-50 μετρων, ιδιες με τον περσινο αγωνα, οι καλυτερες επιδοσεις στο πρωτο περασμα ειναι :
2012 ε.δ. 2013
Loeb 18.09' Ibarrila 30.04 kms Ogier 17.49.8
Loeb 13.18.7 El Cobitiente 21.91 kms Ogier 12.50.7
Loeb 11.24.8 Las Minas 15.31 kms Ostberg 11.18.4Οπως διαπιστωνουμε, πουθενα δεν ηταν πιο γρηγορος απο τους φετινους χρονους.
Φιλικα,
'el-em'
-
Δηλαδή τα παραπάνω πως θα μπορούσε να τα ερμηνεύσει κάποιος?και γιατί είναι ανορθόδοξα?το ότι ο(αντιπαθής για μένα) κοντός είχε πιο αργούς χρόνους από τους φετινούς εμένα δε μου λέει κάτι.
WRC 2013 (all rounds)