Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βαλβολίνες + Redline στην Ελλάδα?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Βαλβολίνες + Redline στην Ελλάδα?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    41
    678
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      sirgus last edited by

      Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:

      Σε όλα τα άλλα συμφωνώ μόνο σε αυτό έχω άλλη πληροφόρηση. Δεν ξέρω αν κάνω λάθος αλλά όσο ποιο «χοντρή» είναι η βαλβολίνη τόσο ποιο δύσκολες δεν είναι οι κρύες αλλαγές ταχύτητας; Για αυτό το λόγο ιδίως σε παλιότερα κιβώτια ταχυτήτων κολλούσαν στην αρχή οι ταχύτητες κατά την επιλογή τους και ήθελαν έως και διπλοπεταλιά ενώ μετά που ζεσταινόταν λίγο το λιπαντικό ήταν όλα οκ; Αν δεν έκανες λάθος κατά την πληκτρολόγηση εξήγησε μου γιατί συμβαίνει αυτό μια και η εμπειρία μου το αναιρεί.

      Το ίδιο πράγμα λέμε, μπορεί η διατύπωσή μου να μην είναι πολύ σαφής. Αν αλλάζουν οι ταχύτητες το πρωί ικανοποιητικά με 90άρα, η γνώμη μου είναι ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να χρησιμοποιείς 80άρα.

      Τώρα κατάλαβα τι εννοούσες. Ίδια πράγματα με άλλα λόγια. Σωστός!!!

      Επί της ευκαιρίας να ρωτήσω για κάποιο πρόσθετο που δεν μπορώ να θυμηθώ πως λέγετε έχει και δύσκολο όνομα. Είναι σε σκόνη και μπαίνει κάθε φορά μαζί με την νέα βαλβολίνη και μειώνει το θόρυβο όταν έχουμε βουητό από ψωριασμένο ρουλεμάν ή μέταλλο ή κάτι παρεμφερές. Ξέρει κανείς όνομα και που θα το βρω. Το αγροτικό του πατέρα το χρειάζεται σίγουρα μέχρι να δούμε τι θα το κάνουμε.

      Δεν μιλάω φυσικά για μεγάλες φθορές που δεν συμμαζεύονται παρά μόνο με πριονίδι!!!

      Κάτι σε slik νομίζω είναι....
      Ή είναι για λάδι μηχανής?

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • S
        sirgus last edited by

        Έχει δει κανείς τα redline στην Ελλάδα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • E
          evo2 last edited by

          εχω βρει MT90 μονο,οχι MTL. Αν μαθεις τιμη λιτρου θα πεσεις ΞΕΡΟΣ :-
          40 ΕΥΡΩ!!!!!!!!!
          Οταν ειχα 5GT εβαζα ELF 75-80W.ΠΙΣΤΕΥΩ οτι θα κανεις δουλεια μ αυτην
          και πρεπει ναχει η RENAULT.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            sirgus last edited by

            Ο χρήστης EVO2 έγραψε:
            εχω βρει MT90 μονο,οχι MTL. Αν μαθεις τιμη λιτρου θα πεσεις ΞΕΡΟΣ :-
            40 ΕΥΡΩ!!!!!!!!!
            Οταν ειχα 5GT εβαζα ELF 75-80W.ΠΙΣΤΕΥΩ οτι θα κανεις δουλεια μ αυτην
            και πρεπει ναχει η RENAULT.

            Αν είναι δυνατόν!
            Άκου το καλύτερο!
            Τιμή αμερικής 8$ και στο αντίστοιχο http://www.redlineoil.co.uk 18 λίρες!!!!
            Ελλάδα 40 ευρώ? Καλα..δεν αλλάζω σασμάν καλύτερα...

            Εσύ τι έχεις ακούσει για τις ΜΤ90?

            Σε ποιο μαγαζί τις βρίκες?

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • S
              sirgus last edited by

              Με μπέρδεψε η redline

              Ακούστε απάντηση

              *The MTL and MT90 are GL-4 gear oils. This type is not recommended by Citroen
              for your transaxle.

              Best wishes,

              Gavin Scott*

              Δηλαδή στο δικό μου που έχει σασμάν τεχνολογίας του 60 δεν κάνει να βάλω GL 4?????
              Αφού του είπα το αυτοκίνητο!

              Έχω ακούσει πάρα πολλά και έχω μπερδευτεί….
              Άλλος είπε ότι μπορώ να βάλω GL5 και μάλιστα θα είναι καλύτερο αφού είναι πιο σύγχρονη τεχνολογία.(αρκεί να μην περιέχουν ουσίες που θα χαλάσουν το σασμάν)
              Άλλος ότι αφού είναι παλιό ΠΡΕΠΕΙ να μπούνε GL4 μόνο...
              Heeeeeelp!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                mousatos last edited by

                Τότε μάλλον θα χρειάζεται GL3

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • S
                  sirgus last edited by

                  Το θέμα είναι ότι είναι σίγουρο ότι βάζοντας GL5 σε αυτοκίνητο που θέλει GL4 χαλάει???
                  Άλλος λέει ναι άλλος λέει ότι το GL5 είναι απλά καλύτερο οπότε γιατί να βάλεις GL4?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    sirgus last edited by

                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                    Οι προδιαγραφές στις βαλβολίνες που αναφέρει ο κατασκευαστής πρέπει να τηρούνται ευλαβικά διότι αν το κιβώτιο χρειάζεται GL4 και βάλεις GL5, πιο καινούριες προδιαγραφές που περιέχουν και ένα πρόσθετο για καλύτερη λίπανση κάτω από υψηλές πιέσεις, ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ τα μέταλλα που έχουν κίτρινο χρώμα στο παλαιό κιβώτιο (ψωριάζουν, ξεφτάνε).
                    http://www.millersoils.net/pdf_download ... r_Oils.pdf

                    Λίγο μπερδεμένο..

                    Λέει : Semi Synthetic transmission oils (API GL5)
                    Miller’s unique range of semi synthetic transmission oils bring all the advances of modern additive technology
                    to the classic car enthusiast. The latest additive systems can be safely used in both synchromesh gearboxes (which
                    require API GL4 performance) and hypoid axles (which require API GL5 protection). Synthetic base stocks further
                    increase the performance and life of the oil.

                    Σαν να εννοεί ότι βάζεις GL5 ακόμα και σε σασμάν για GL4 αφού καλό θα κάνει και όχι κακό....

                    Τελικά GL4 βάζει κάποιος επειδή απλά είναι πιο φτηνό ή επειδή πρέπει?

                    Έχω ακούσει και τις 2 εκδόσεις!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      leonp last edited by

                      Τα συγκεκριμμένα λάδια (Miller) είναι ειδικά συνθετικά που δεν περιέχουν τα επιβλαβή για τα παλαιότερα σαζμάν πρόσθετα (θεωρεί ότι το δικό του ημισυνθετικό έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί σωστά χωρίς πρόσθετα σε συνθήκες υψηλών πιέσεων - hypoid axles).

                      Επίσης αναφέρει (για τα λάδια του γενικά):
                      They are superior to period gear oils in that they contain anti wear and anti corrosion additives, but do not contain any sulphur / phosphorus EP (extreme pressure) additives that can be harmful to the soft yellow metals prevalent in veteran and vintage vehicles. (It is the sulphur / phosphorus, which gives modern EP oils their distinctive smell.)

                      H redline δεν συνιστά το λάδι της για το σαζμάν σου για τον φόβο των φλαντζών - διαρροές (καθαρά δική μου υπόθεση). Γενικά η citroen είναι πολύ διαφορετική σε απαιτήσεις λιπαντικών γι αυτό το λόγο. Εγώ πάντως δεν θα αγόραζα ένα πολύ ακριβό συνθετικό λάδι και για το φόβο των συγχρονιζέ, να μη γλιστράνε και χτυπάνε στις αλλαγές ταχυτήτων.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sirgus last edited by

                        Σωστό...αν και σε τέτοιες περιπτώσεις ίσως είναι καλύτερα να ακολουθείς αρκετούς που έχουν βάλει τα redline σε 2cv και έμειναν ενθουσιασμένοι.
                        Θα δω....
                        Αλλά και 40 ευρώ από Ελλάδα δεν δίνω!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          demetriades last edited by

                          @ sirgus : Ψάξε για το castrol ΕP-80/90 συστίνεται απο την εταιρία μόνο για παλία διαφορικά και κιβώτια. Το χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια στο δικό μου(Rover του 70).

                          @Emmanouil. Anti-seize (δέν το ξέρω στα ελληνικά) ονομάζεται το προιόν υπάρχει και σε υγρή μορφή.(παχύρευστο σαν κρέμα)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sirgus last edited by

                            Ο χρήστης Demetriades έγραψε:
                            @ sirgus : Ψάξε για το castrol ΕP-80/90 συστίνεται απο την εταιρία μόνο για παλία διαφορικά και κιβώτια. Το χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια στο δικό μου(Rover του 70).

                            Thanks!
                            Θα το ψάξω!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sirgus last edited by

                              http://www.castrol.com/castrol/productd ... Id=6030442

                              Λες?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                demetriades last edited by

                                Ο χρήστης sirgus έγραψε:
                                http://www.castrol.com/castrol/productdetailmin.do?categoryId=73000022&contentId=6030442

                                Λες?

                                Αυτό ειναι . Αυτό που πέρνω είναι αγγλική συσκευασία (απλά αυτό βρίσκω δεν έχω κατι με τα ελληνικά)
                                και στο πίσω μέρος γράφει ότι συνιστάται για παλιού τύπου κιβώτια και διαφορικά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sirgus last edited by

                                  Ο χρήστης Demetriades έγραψε:

                                  http://www.castrol.com/castrol/productdetailmin.do?categoryId=73000022&contentId=6030442

                                  Λες?

                                  Αυτό ειναι . Αυτό που πέρνω είναι αγγλική συσκευασία (απλά αυτό βρίσκω δεν έχω κατι με τα ελληνικά)
                                  και στο πίσω μέρος γράφει ότι συνιστάται για παλιού τύπου κιβώτια και διαφορικά.

                                  Ευχαριστώ!

                                  Είδες διαφορά σε σχέση με άλλες??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sirgus last edited by

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                    Οι προδιαγραφές στις βαλβολίνες που αναφέρει ο κατασκευαστής πρέπει να τηρούνται ευλαβικά διότι αν το κιβώτιο χρειάζεται GL4 και βάλεις GL5, πιο καινούριες προδιαγραφές που περιέχουν και ένα πρόσθετο για καλύτερη λίπανση κάτω από υψηλές πιέσεις, ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ τα μέταλλα που έχουν κίτρινο χρώμα στο παλαιό κιβώτιο (ψωριάζουν, ξεφτάνε).
                                    http://www.millersoils.net/pdf_download ... r_Oils.pdf

                                    Τα νούμερα στις βαλβολίνες χρησιμοποιούν διαφορετική μέτρηση από τα λάδια, δηλαδή μια 75W90 βαλβολίνη έχει παρόμοιο ιξώδες με ένα λάδι 10W30. Αν ο κατασκευαστής δεν αναφέρει ρητά ότι μπορεί να χρησιμοποιήσεις λάδι κινητήρα στο κιβώτιο, η χρήση του θα κάνει τα συγχρονιζέ σου να φαίνονται φθαρμένα. Οι βαλβολίνες περιέχουν πρόσθετα που αυξάνουν τη τριβή για να δουλεύουν σωστά τα συγχρονιζέ. Επίσης αν βάλεις συνθετικές και παρουσιαστεί το ίδιο πρόβλημα, γρήγορα πίσω στα ορυκτέλαια.

                                    Από τα διάφορα ιξώδη που προτείνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου εγώ θα έβαζα το πιο χοντρό λάδι που επιτρέπει όμως εύκολες αλλαγές ταχυτήτων τα κρύα πρωινά του χειμώνα. Δοκίμασε.

                                    Έχεις δει τα Millers στην Ελλάδα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Υπάρχουν πολλές μικρές και πολύ εξειδικευμένες εταιρείες λιπαντικών στο εξωτερικό. Η αγαπημένη μου (και φθηνή) είναι η παρακάτω:
                                      http://www.schaefferoil.com/datapdf/267.pdf
                                      Χρησιμοποιείται για σχετικά νέα σαζμάν και υπόσχεται προστασία στα ευαίσθητα μέταλλα. Δυστυχώς δεν έχω δει τα προϊόντα τους εδώ ούτε ξέρω αν μπορείς να παραγγείλεις (εκτός από τεράστιες ποσότητες).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mousatos last edited by

                                        Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                        Υπάρχουν πολλές μικρές και πολύ εξειδικευμένες εταιρείες λιπαντικών στο εξωτερικό. Η αγαπημένη μου (και φθηνή) είναι η παρακάτω:
                                        http://www.schaefferoil.com/datapdf/267.pdf
                                        Χρησιμοποιείται για σχετικά νέα σαζμάν και υπόσχεται προστασία στα ευαίσθητα μέταλλα. Δυστυχώς δεν έχω δει τα προϊόντα τους εδώ ούτε ξέρω αν μπορείς να παραγγείλεις (εκτός από τεράστιες ποσότητες).

                                         Βρε σύ ,μπας και είσαι μέλος του bobistheoilguy  forum?
                                        

                                        Η schaeffer έχει τα πιο λεπτομερή technical data sheets στην πιάτσα. Μικρή πλήν τίμια εταιρεία αλλά σχετικά άγνωστη ακόμη και στην ίδια την αμερική.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Ναι, 854. Εξαιρετικό forum αν και δεν το διαβάζω συχνά.

                                          Φίλος μου στην Αμερική έχει αγοράσει μια κάσα λάδια από schaefferoil και κάνει μόνος του τις αλλαγές, αυτός μου σύστησε το bobistheoilguy.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            sirgus last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                            Οι προδιαγραφές στις βαλβολίνες που αναφέρει ο κατασκευαστής πρέπει να τηρούνται ευλαβικά διότι αν το κιβώτιο χρειάζεται GL4 και βάλεις GL5, πιο καινούριες προδιαγραφές που περιέχουν και ένα πρόσθετο για καλύτερη λίπανση κάτω από υψηλές πιέσεις, ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ τα μέταλλα που έχουν κίτρινο χρώμα στο παλαιό κιβώτιο (ψωριάζουν, ξεφτάνε).
                                            http://www.millersoils.net/pdf_download ... r_Oils.pdf

                                            Τα νούμερα στις βαλβολίνες χρησιμοποιούν διαφορετική μέτρηση από τα λάδια, δηλαδή μια 75W90 βαλβολίνη έχει παρόμοιο ιξώδες με ένα λάδι 10W30. Αν ο κατασκευαστής δεν αναφέρει ρητά ότι μπορεί να χρησιμοποιήσεις λάδι κινητήρα στο κιβώτιο, η χρήση του θα κάνει τα συγχρονιζέ σου να φαίνονται φθαρμένα. Οι βαλβολίνες περιέχουν πρόσθετα που αυξάνουν τη τριβή για να δουλεύουν σωστά τα συγχρονιζέ. Επίσης αν βάλεις συνθετικές και παρουσιαστεί το ίδιο πρόβλημα, γρήγορα πίσω στα ορυκτέλαια.

                                            Από τα διάφορα ιξώδη που προτείνει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου εγώ θα έβαζα το πιο χοντρό λάδι που επιτρέπει όμως εύκολες αλλαγές ταχυτήτων τα κρύα πρωινά του χειμώνα. Δοκίμασε.

                                            Βρήκαι και τον dealer στην Ελλάδα!
                                            Τι λες??
                                            Τι έχεις ακούσει για την Millers?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr