-
αν κ δεν το εχω χρησιμοποιησει ποτε,νομιζω οτι το κολαρο δεν ειναι πολυ βολικο.
μηπως το κρανος σου ειναι καπως βαρυ κ για αυτο σε ενοχλει ο αυχενας??
εγω χθες γυρισα σπιτι κ ημουν πτωμα.
κ τα δυο τα χερια ηταν πιασμενα,επαθα ψιλοκραμπες.
τα δεξιά πλευρά κοκκινισμενα κ δυο φουσκωματακια στην πλατη.
καλα ειμαστε κατα τα αλλα!!
παντως το ευχαριστηθηκα κ αυτο μετραει!!! -
Απο αυριο και εμεις αρχιζουμε να μονταρουμε τα καρτ( Kosmic- TM)-(CRG-Maxter MXO) και ελπιζω την Κυριακη να ειμαστε ετοιμοι για να παμε.
-
Συμφωνώ για τη ζελατινα απόλυτα, αλλα αν έχει υγρασία η πίστα και θολώνει το πλέξι, τί γίνεται; Μου έχει τύχει άπειρες φορέςνα έχω να διαλέξω μεταξύ της πλήρους.. τύφλας και του κινδύνου τραυματισμού των ματιών μου. Τελικά διάλεγα να οδηγώ με ελαφρώς ανασηκωμένη τη ζελατίνα ώστε να παίρνει αέρα και να ξεθολώνει και το κεφάλι κατεβασμένο κάτω ώστε να..εξοστρακίζω οτιδήποτε απειλητικό για τα μάτια μου. ΟΚ, παραδέχομαι ότι το κράνος μου είναι μια μάπα των 50€, μάρκας Nitro.
Όσο για το κολάρο, κατά τη γνώμη μου κάνει δουλειά, μια και 'κομπλάρει' το κράνος και δεν το αφήνει να πάει δεξιά/αριστερά, αλλά και πίσω. Πρέπει όμως να έχει καλό βέλκρο μπροστά ώστε να μην απασφαλίζει και φεύγει από τη θέση του.
-
Ο χρήστης giorgosrallyman έγραψε:
Συμφωνώ για τη ζελατινα απόλυτα, αλλα αν έχει υγρασία η πίστα και θολώνει το πλέξι, τί γίνεται; Μου έχει τύχει άπειρες φορέςνα έχω να διαλέξω μεταξύ της πλήρους.. τύφλας και του κινδύνου τραυματισμού των ματιών μου. Τελικά διάλεγα να οδηγώ με ελαφρώς ανασηκωμένη τη ζελατίνα ώστε να παίρνει αέρα και να ξεθολώνει και το κεφάλι κατεβασμένο κάτω ώστε να..εξοστρακίζω οτιδήποτε απειλητικό για τα μάτια μου. ΟΚ, παραδέχομαι ότι το κράνος μου είναι μια μάπα των 50€, μάρκας Nitro.Όσο για το κολάρο, κατά τη γνώμη μου κάνει δουλειά, μια και 'κομπλάρει' το κράνος και δεν το αφήνει να πάει δεξιά/αριστερά, αλλά και πίσω. Πρέπει όμως να έχει καλό βέλκρο μπροστά ώστε να μην απασφαλίζει και φεύγει από τη θέση του.
συνηθως το αφηνεις ουτε ενα δαχτυλο ανοιχτο.
αυτο βοηθαει στο να μην θολωνει το κρανος σε συνεργασια με τον αερα που σε χτυπαει με ταχυτητα.
σε σταση εννοειται οτι θα σου θολωσει κ με αυτον τον τροπο.
πιστευω οτι κ η μπαλακλαβα βοηθαει καπως την κατασταση λογω του οτι κραταει καπως την υγρασια απο την αναπνοη.εγω πλεον αναγκαστικα φοραω γυαλια μεσα απο το κρανος,γιατι στα 28 μου παρουσιασα μυωπια, κ παλι ομως μεχρι στιγμης δεν μου εχει θολωσει καθολου.
-
ενα βιντεακι απο την προπονηση του Σαββατου.
επιτελους καταφερα, στο τελος της ημερας, να γυρισω σε εναν αξιοπρεπη χρονο για τα δικα μου δεδομενα.
τα λαθη παραμενουν πολλα ακομα αλλα υπαρχει η ορεξη για να βελτιωθουμε!!ευελπιστω να ειστε επιεικείς.
Νικο,ειναι με την καμερα που σου ειχα δειξει.Την Drift την απλη.
-
Ο χρήστης nightmare@106sportclub έγραψε:
συνηθως το αφηνεις ουτε ενα δαχτυλο ανοιχτο.
αυτο βοηθαει στο να μην θολωνει το κρανος σε συνεργασια με τον αερα που σε χτυπαει με ταχυτητα.
σε σταση εννοειται οτι θα σου θολωσει κ με αυτον τον τροπο.
πιστευω οτι κ η μπαλακλαβα βοηθαει καπως την κατασταση λογω του οτι κραταει καπως την υγρασια απο την αναπνοη.εγω πλεον αναγκαστικα φοραω γυαλια μεσα απο το κρανος,γιατι στα 28 μου παρουσιασα μυωπια, κ παλι ομως μεχρι στιγμης δεν μου εχει θολωσει καθολου.
Ναι, τόσο το αφήνω, αλλά και έτσι ακόμα ελλοχεύει ο κίνδυνος να εισέλθει κάτι και να σου μπει στα μάτια, αν είσαι κωλόφαρδος. Άσε που αν παίζεις το κολλητήρι με κάποιον μπροστά τρως το καυσαέριο της αρκούδας. Μπαλακλάβα εννοείται ότι φοράω πάντα. Τα (ποδηλατικά) γυαλιά τα σκέφτηκα και εγώ, αλλά κάνουν δουλειά μόνο για τα μάτια. Για καυσαέρια και λοιπά είναι άχρηστα..
-
απο τοσο μικρο ανοιγμα??μου φαινεται παρα πολυ δυσκολο!!!
αλλωστε κ οι παγκοσμιοι το αφηνουν τοσο!!παντως ενημερωτικα,παραπανω μιλουσα για κανονικα γυαλια.
δυστυχως δεν μπορουν να φτιαξουν ποδηλατικα γυαλια με μυωπια,το εχω κοιταξει επειδη κανω ποδηλατο.
υπαρχει μονο μια περιπτωση με παραγγελια απο το εξωτερικο,μονο με συγκεκριμενους σκελετους κ κοστος που ξεφευγει παρα πολυ. -
H λύση είναι καλό κράνος (πχ Arai, Bell κλπ) το οποίο λόγω του σωστού εξαερισμού δε θολώνει ποτέ.
-
Ο χρήστης nightmare@106sportclub έγραψε:
ενα βιντεακι απο την προπονηση του Σαββατου.επιτελους καταφερα, στο τελος της ημερας, να γυρισω σε εναν αξιοπρεπη χρονο για τα δικα μου δεδομενα.
τα λαθη παραμενουν πολλα ακομα αλλα υπαρχει η ορεξη για να βελτιωθουμε!!ευελπιστω να ειστε επιεικείς.
Νικο,ειναι με την καμερα που σου ειχα δειξει.Την Drift την απλη.
Βλέποντας το βίντεό σου συνειδητοποιώ πως μια πίστα που όταν ήταν δεξιόστροφη ήταν η χαρά του εξατάχυτου...έγινε η χαρά του αυτόματου γυρίζοντάς τη αριστερόστροφα
Τα σπάει η πίστα με αυτόματο ...με εξατάχυτο είναι...
-
Ο χρήστης nightmare@106sportclub έγραψε:
απο τοσο μικρο ανοιγμα??μου φαινεται παρα πολυ δυσκολο!!!
αλλωστε κ οι παγκοσμιοι το αφηνουν τοσο!!Η πίστα που γυρνάω δεν είναι και η.. καθαρότερη που υπάρχει, άσε που μπαίνουν και τα κωλοαυτοκίνητα για τα drift μέσα και την κάνουν κυριολεκτικά.. χωράφι, ενίοτε! Οπότε καταλαβαίνεις ότι υπό αυτές τις συνθήκες, ακόμα και το ερμητικά κλεισμένο κράνος μπορεί να είναι λίγο καμιά φορά.. Έχει τύχει πολλές φορές να γυρίσω από εκεί με μάτια που τσούζουν από τη σκόνη και τους μικρούς κόκκους/μικροσωματίδια που μπαίνουν μέσα. Πολλές φορές αυτά προέρχονται ακόμα και από τα δικά μου μπροστινά λάστιχα που ξεσηκώνουν τα πάντα στο διάβα τους, δε χρειάζεται καν κολλητήρι σε κάποιον. Είπαμε, η κρίση χτύπησε άσχημα και τις όποιες πίστες μας απέμειναν..
Υ.Γ. Όσο για τα γυαλιά, αναφέρθηκα στα ποδηλατικά απλά και μόνο επειδή εγώ δεν έχω.. μυωπία (μάλλον για πρεσβυωπία πάω πλέον..)!
-
Βασικά μου είναι αδύνατον να οδηγήσω έστω και με λίγο ανοιχτή ζελατίνα, λόγω φακών επαφής.
Στεγνώνουν με τη μια και δε μπορώ να δω.
Συμφωνώ με το Γιώργο παραπάνω. Ακόμα και με λίγο ανοιχτή αν είσαι τυχερός/άτυχος μπορεί να περάσει σκόνη/χώμα/καυσαέριο και να σου δημιουργήσει πρόβλημα στα μάτια την ώρα που οδηγείς.
Γιαυτό ένα καλό κράνος βοηθάει πάρα πολύ στο τομέα αυτό. Ερμητικά κλειστό δε μπαίνει τίποτα και υπάρχει τέλειος εξαερισμός. Ειδικά στο Arai που οι αεραγωγοί επάνω στο κεφάλι ανοιγοκλείνουν αν θες, είναι πολύ μα πολύ μπροστά!
Έχει τύχει μια φορά να φυσάει πολύ, να έχει πολύ κρύο και ο αέρας που έμπαινε από τους αεραγωγούς μου κρύωνε το κεφάλι ( ) και στέγνωνε τους φακούς μου. Οπότε τους έκλεισα και τους δυο κι έτσι οι μπροστινοί ήταν αρκετοί για να μη θολώνει.
Ναι μεν το Arai είναι ακριβό (550 ευρώ το πήρα), αλλά αξίζει κάθε cent τα χρήματά του και όχι μόνο λόγω σωστού εξαερισμού αλλά και λόγω ασφάλειας.
Οπότε ένα καλό κράνος για μένα είναι must!
-
Δίκιο έχεις Νικ, αλλά τέτοια ώρα τέτοια λόγια.. Μισός μισθός από αυτόν που προ πολλού δε.. βλέπω!
-
Ο χρήστης giorgosrallyman έγραψε:
Δίκιο έχεις Νικ, αλλά τέτοια ώρα τέτοια λόγια.. Μισός μισθός από αυτόν που προ πολλού δε.. βλέπω!Όντως έτσι είναι...αλλά αν ψάξεις υπάρχουν ευκαιρίες.
-
εγω εχω βαλει το ματι ενα bell που αρχισε να μου αρεσει περισσοτερο απο το κλασσικο arai και ειναι κ πιο οικονομικο.
δυστυχως δεν εχω καταφερει να βαλω φακους!!Νικο,γιατι λες οτι ειναι η χαρα του αυτοματου??
καμια συμβουλη περι οδηγησης κτλ?? -
Γιατί είναι πολύ πιο εύκολη με αυτόματο.
Με εξατάχυτο είναι λίγο πιο ζόρικη, ιδιαίτερα το κατηφορικό κομμάτι γιατί έχεις πολύ περισσότερη δύναμη και είναι ψιλοχέσιμο
Συμβουλές. Θα σου πω πως στρίβω εγώ και που πατάω σε κάποια σημεία, αλλά κι εγώ το ψάχνω ακόμα...δε το έχω βρει 100%, μη φαντάζεσαι. Στη Κ1 άσε το kerb γιατί βλέπω σε πετάει και χάνεις χρόνο, προσπάθησε να το γλείψεις. Στη Κ2 (που είναι double apex) μπαίνω πιο βαθειά, 'χάνω' το πρώτο apex τη κάνω μια στροφή 'U' και μετά γλύφω το kerb του 2ου apex (που εσύ βλέπω ότι το χάνεις) και με μια κίνηση/γκαζιά ανεβαίνω για Κ4.
Στη 4 (φουρκέτα) μη βγαίνεις τόσο έξω στην έξοδο γιατί κάνεις περισσότερα χλμ. Μείνε κάπου στη μέση γιατί μετά έχεις την αριστερή. Στη πρώτη κατηφόρα, έλα πιο κοντά στο κερμπ όπως κατεβαίνεις από τη φουρκέτα (Κ4) και μετά προσπάθησε να το κάνεις μια ευθεία μέχρι κάτω, τη πλατεία. Το να βγαίνεις στο κερμπ εκεί που σου λέω πριν, θα σε βοηθήσει να το κάνεις μια ευθεία. Βασικά πούλα τη πρώτη για να έχεις καλύτερη έξοδο. Μετά είσαι ΟΚ, δε βλέπω κάτι.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Γιατί είναι πολύ πιο εύκολη με αυτόματο.Με εξατάχυτο είναι λίγο πιο ζόρικη, ιδιαίτερα το κατηφορικό κομμάτι γιατί έχεις πολύ περισσότερη δύναμη και είναι ψιλοχέσιμο
Συμβουλές. Θα σου πω πως στρίβω εγώ και που πατάω σε κάποια σημεία, αλλά κι εγώ το ψάχνω ακόμα...δε το έχω βρει 100%, μη φαντάζεσαι. Στη Κ1 άσε το kerb γιατί βλέπω σε πετάει και χάνεις χρόνο, προσπάθησε να το γλείψεις. Στη Κ2 (που είναι double apex) μπαίνω πιο βαθειά, 'χάνω' το πρώτο apex τη κάνω μια στροφή 'U' και μετά γλύφω το kerb του 2ου apex (που εσύ βλέπω ότι το χάνεις) και με μια κίνηση/γκαζιά ανεβαίνω για Κ4.
Στη 4 (φουρκέτα) μη βγαίνεις τόσο έξω στην έξοδο γιατί κάνεις περισσότερα χλμ. Μείνε κάπου στη μέση γιατί μετά έχεις την αριστερή. Στη πρώτη κατηφόρα, έλα πιο κοντά στο κερμπ όπως κατεβαίνεις από τη φουρκέτα (Κ4) και μετά προσπάθησε να το κάνεις μια ευθεία μέχρι κάτω, τη πλατεία. Το να βγαίνεις στο κερμπ εκεί που σου λέω πριν, θα σε βοηθήσει να το κάνεις μια ευθεία. Βασικά πούλα τη πρώτη για να έχεις καλύτερη έξοδο. Μετά είσαι ΟΚ, δε βλέπω κάτι.
Μαθηματα για καλυτερη οδηγηση απο το σπιτι.
'''ΝΙΚΟΣ''' -
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Γιατί είναι πολύ πιο εύκολη με αυτόματο.Με εξατάχυτο είναι λίγο πιο ζόρικη, ιδιαίτερα το κατηφορικό κομμάτι γιατί έχεις πολύ περισσότερη δύναμη και είναι ψιλοχέσιμο
Συμβουλές. Θα σου πω πως στρίβω εγώ και που πατάω σε κάποια σημεία, αλλά κι εγώ το ψάχνω ακόμα...δε το έχω βρει 100%, μη φαντάζεσαι. Στη Κ1 άσε το kerb γιατί βλέπω σε πετάει και χάνεις χρόνο, προσπάθησε να το γλείψεις. Στη Κ2 (που είναι double apex) μπαίνω πιο βαθειά, 'χάνω' το πρώτο apex τη κάνω μια στροφή 'U' και μετά γλύφω το kerb του 2ου apex (που εσύ βλέπω ότι το χάνεις) και με μια κίνηση/γκαζιά ανεβαίνω για Κ4.
Στη 4 (φουρκέτα) μη βγαίνεις τόσο έξω στην έξοδο γιατί κάνεις περισσότερα χλμ. Μείνε κάπου στη μέση γιατί μετά έχεις την αριστερή. Στη πρώτη κατηφόρα, έλα πιο κοντά στο κερμπ όπως κατεβαίνεις από τη φουρκέτα (Κ4) και μετά προσπάθησε να το κάνεις μια ευθεία μέχρι κάτω, τη πλατεία. Το να βγαίνεις στο κερμπ εκεί που σου λέω πριν, θα σε βοηθήσει να το κάνεις μια ευθεία. Βασικά πούλα τη πρώτη για να έχεις καλύτερη έξοδο. Μετά είσαι ΟΚ, δε βλέπω κάτι.
πρωτα απο ολα σε ευχαριστω πολυ Νικο!!
συμφωνω μαζι σου σε ολα!!
απλως στην Κ1 δεν ξερω αλλα με εχει βολεψει αυτη η γραμμη.
οσον αφορα τις υπολοιπες,αυτες τις γραμμες εχω στο μυαλο μου αλλα δυστυχως δεν τις εχω βρει ακομα στην πραξη.κατι αλλο τωρα...
δεν μπορω να ζεστανω γρηγορα τα λαστιχα μου.
μου ειπαν οτι αν ειμαι πιο επιθετικος θα τα ζεστανω πιο γρηγορα.
απο την αλλη εγω χωρις να ειμαι επιθετικος γλυστραω παρα πολυ, σε αντιθεση με τους περισσοτερους που βλεπω που ουσιαστικα απο τον πρωτο γυρο κιολας ειναι οκ. -
Βασικά τι λάστιχα έχεις?
-
Ο χρήστης nightmare@106sportclub έγραψε:
Γιατί είναι πολύ πιο εύκολη με αυτόματο.
Με εξατάχυτο είναι λίγο πιο ζόρικη, ιδιαίτερα το κατηφορικό κομμάτι γιατί έχεις πολύ περισσότερη δύναμη και είναι ψιλοχέσιμο
Συμβουλές. Θα σου πω πως στρίβω εγώ και που πατάω σε κάποια σημεία, αλλά κι εγώ το ψάχνω ακόμα...δε το έχω βρει 100%, μη φαντάζεσαι. Στη Κ1 άσε το kerb γιατί βλέπω σε πετάει και χάνεις χρόνο, προσπάθησε να το γλείψεις. Στη Κ2 (που είναι double apex) μπαίνω πιο βαθειά, 'χάνω' το πρώτο apex τη κάνω μια στροφή 'U' και μετά γλύφω το kerb του 2ου apex (που εσύ βλέπω ότι το χάνεις) και με μια κίνηση/γκαζιά ανεβαίνω για Κ4.
Στη 4 (φουρκέτα) μη βγαίνεις τόσο έξω στην έξοδο γιατί κάνεις περισσότερα χλμ. Μείνε κάπου στη μέση γιατί μετά έχεις την αριστερή. Στη πρώτη κατηφόρα, έλα πιο κοντά στο κερμπ όπως κατεβαίνεις από τη φουρκέτα (Κ4) και μετά προσπάθησε να το κάνεις μια ευθεία μέχρι κάτω, τη πλατεία. Το να βγαίνεις στο κερμπ εκεί που σου λέω πριν, θα σε βοηθήσει να το κάνεις μια ευθεία. Βασικά πούλα τη πρώτη για να έχεις καλύτερη έξοδο. Μετά είσαι ΟΚ, δε βλέπω κάτι.
πρωτα απο ολα σε ευχαριστω πολυ Νικο!!
συμφωνω μαζι σου σε ολα!!
απλως στην Κ1 δεν ξερω αλλα με εχει βολεψει αυτη η γραμμη.
οσον αφορα τις υπολοιπες,αυτες τις γραμμες εχω στο μυαλο μου αλλα δυστυχως δεν τις εχω βρει ακομα στην πραξη.κατι αλλο τωρα...
δεν μπορω να ζεστανω γρηγορα τα λαστιχα μου.
μου ειπαν οτι αν ειμαι πιο επιθετικος θα τα ζεστανω πιο γρηγορα.
απο την αλλη εγω χωρις να ειμαι επιθετικος γλυστραω παρα πολυ, σε αντιθεση με τους περισσοτερους που βλεπω που ουσιαστικα απο τον πρωτο γυρο κιολας ειναι οκ.Φιλε Γιωργο συγγνωμη που θα στο πω αλλα οπως λεει και ο σοφος λαος ''Αγαλι-αγαλι γινεται η αγγουριδα μελι'' κοινως στο καρτ με ενα-δυο μηνες προπονηση δεν μπορεις να μαθεις τιποτα, να χαιρεσε την καθε στιγμη να απολαμβανεις αυτο που κανεις και τιποτα αλλο, ολα θα ερθουν στον καιρο τους.
Μπες κανε καρτ ανεμελα και μην σε νοιαζει ΤΙΠΟΤΑ.
Υ.Γ. Σε λιγες ημερες απο το http://www.kartinfo .gr θα γνωρισετε τις στροφες αναλυτικα στο ΚΑΡΤΟΔΡΟΜΟ απο δυο πολυ εμπειρους οδηγους αγωνων καρτ στην Ελλαδα.
KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ