-
Χαιρετώ όλους τους συνφορουμίτες. Θα ήθελα κι εγώ να ζητήσω την πολύτιμη βοήθεια σας.
Σήμερα πήγα να πάρω το πουντακι - 1242 κ.εκ. 16v, μοτέλο 1997, με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτητων - και δυστυχώς δεν πάιρνει ούτε την 1η ούτε τη 2α , δηλ για να το εξηγησω καλυτερα ο μοχλός ταχυτητων κουνιεται στο κενο οσο κι αν ψάχνω να βρω για να κουμπωσω την 1η ή τη 2α. Tις υπόλοιπεσ ταχύτητες τις παιρνει κανονικά.
Συμπλέκτη έχει το αυτοκίνητο. Λίγο μπρος με 3η που δοκιμασα κινειται, και λίγο πίσω που δοκιμασα κινειται επίσης. Υποψιάζεστε τι μπορεί να έχει συμβεί ; -
Χαιρετώ όλους τους συνφορουμίτες. Θα ήθελα κι εγώ να ζητήσω την πολύτιμη βοήθεια σας.
Σήμερα πήγα να πάρω το πουντακι - 1242 κ.εκ. 16v, μοτέλο 1997, με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτητων - και δυστυχώς δεν πάιρνει ούτε την 1η ούτε τη 2α , δηλ για να το εξηγησω καλυτερα ο μοχλός ταχυτητων κουνιεται στο κενο οσο κι αν ψάχνω να βρω για να κουμπωσω την 1η ή τη 2α. Tις υπόλοιπεσ ταχύτητες τις παιρνει κανονικά.
Συμπλέκτη έχει το αυτοκίνητο. Λίγο μπρος με 3η που δοκιμασα κινειται, και λίγο πίσω που δοκιμασα κινειται επίσης. Υποψιάζεστε τι μπορεί να έχει συμβεί ; -
Χαιρετώ όλους τους συνφορουμίτες. Θα ήθελα κι εγώ να ζητήσω την πολύτιμη βοήθεια σας.
Σήμερα πήγα να πάρω το πουντακι - 1242 κ.εκ. 16v, μοτέλο 1997, με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτητων - και δυστυχώς δεν πάιρνει ούτε την 1η ούτε τη 2α , δηλ για να το εξηγησω καλυτερα ο μοχλός ταχυτητων κουνιεται στο κενο οσο κι αν ψάχνω να βρω για να κουμπωσω την 1η ή τη 2α. Tις υπόλοιπεσ ταχύτητες τις παιρνει κανονικά.
Συμπλέκτη έχει το αυτοκίνητο. Λίγο μπρος με 3η που δοκιμασα κινειται, και λίγο πίσω που δοκιμασα κινειται επίσης. Υποψιάζεστε τι μπορεί να έχει συμβεί ; -
συνηθως αυτό είναι πρόβλημα των συγχρονιζέ...οπότε μάλλον σπάσανε και θες αλλαγή...νομίζω δεν είναι και οτι πιο οικονομικό...
Περίμενε πάντως να σου απαντήσουν και παιδιά με μεγαλύτερη εμπειρία -
ντιζα;
-
ευχαριστώ για την απαντηση. υποψιαζομαι οτι δεν φταινε τα συγχρονιζε, γιατι κουνωντας το μοχλο για να βρω την 1η ή τη 2α , η κινηση μοχλου δεν περιοριζεται απο κατι, ουτε ακολουθει υποχρεωτικα συγκεκριμενη διαδρομη ... δεν ξερω αν γινομαι αντιληπτος ...
η κινηση του μοχλου (από νεκρά) για την 1η ή τη 2α , δεν υποκειται σε περιορισμους καμμιας κατευθυνσης -
φιλαρακι , απ το στομα σου και στου θεου τ αυτι. γιατι διαφορετικα, ν' ανοιξω σασμαν, δεν θελω ουτε να το σκεφτομαι
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
ντιζα;αν είναι αυτό, μηπως έχουμε εικονα, πόσο θα στοιχισει περίπου μια τετοιου ειδους επισκευή ?
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
ντιζα;μήπως ξέρεις πόσες τέτοιες ντίζες έχει το σασμάν μου ? μία, δύο ή τρεις ?
το ρωταω, ώστε αν έχει 2, ή 3 (και είναι όντως αυτη η αιτια του προβληματος μου) μήπως να τις αλλάξω όλες μην κοπεί καμμια άλλη σε κανενα μηνα ? -
Ο χρήστης ypsilon85 έγραψε:
ντιζα;
μήπως ξέρεις πόσες τέτοιες ντίζες έχει το σασμάν μου ? μία, δύο ή τρεις ?
το ρωταω, ώστε αν έχει 2, ή 3 (και είναι όντως αυτη η αιτια του προβληματος μου) μήπως να τις αλλάξω όλες μην κοπεί καμμια άλλη σε κανενα μηνα ?Μια ντιζα για αριστερα-δεξια και μια για μπρος-πισω κινηση του λεβιε. Αν θυμαμαι καλα περιπου 25€ κοστιζει η μια.
Συνηθως δεν κοβονται αλλα σπαει το πλαστικο ( ) που κουμπωνουν.
-
σχετικα με το κοστος , ειμαστε οκ.
εμενα ο μοχλος , δεξια κινειται και βαζει τις 3,4,5 και R.
στα αριστερα ..... το απόλυτο κενό !
Λέτε να μην ειναι ντιζα και να χει σπάσει κάτι στα εσωτερικα του κιβωτιου ? -
Στο δικό μου Punto (1.2, 8v, 1997) ο λεβιές χρησιμοποιεί μεταλλικές ράβδους για το μπρος πίσω, ντίζα για το δεξιά αριστερά κι άλλη μια ντίζα για το πάτημα της όπισθεν...
-
Εσπασε η μία από τις δύο ντίζες του λεβιέ ταχυτήτων.
-
Γιατί δεν πας σε ενα συνεργείο να το δουν και να σου πουνε?Δεν νομίζω για ελεγχο να σου πάρουν τίποτα...
Έτσι και εσύ θα ξέρεις στάνταρ και εμείς που θα περιμένουμε να μας ενημερώσεις...
Πάντως είναι κάτι που πιστεύω πρέπει να φτιαχτεί... -
Δεν εχω προλαβει να το παω ακομη. Απλα ηθελα να χω αρχικα μια αποψη. Βεβαιως και θα σας ενημερωσω
Δεν παίρνει όλες τις ταχύτητες - Φίατ Πoύντo 1.2 16v