-
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
με τι σπονσορα?το καταρ?θα ειναι η κανονικη m-sport απλα δεν θα εχει χρημα απο την ford?Ουτε τωρα επαιρνε χρηματα απο την μαμα Ford.
Το εχω ξανα γραψει αλλωστε.Φιλικα,
'el-em'
-
H Ford of Europe δεν μετράει δηλαδή;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
H Ford of Europe δεν μετράει δηλαδή;Δεν επαιρνε χρηματα, παρα μονο promotion.
Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
H Ford of Europe δεν μετράει δηλαδή;
Δεν επαιρνε χρηματα, παρα μονο promotion.
Φιλικα,
'el-em'
Δεν σε αμφισβητώ, προφανώς κάτι παραπάνω θα ξέρεις, αλλά τότε από τι στην ευχή αποσύρεται η Ford ? Εδινε χρήμα σε τρίτους (διαφημιστές κτλ.) που θα πάψει να δίνει ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
H Ford of Europe δεν μετράει δηλαδή;
Δεν επαιρνε χρηματα, παρα μονο promotion.
Φιλικα,
'el-em'
Δεν σε αμφισβητώ, προφανώς κάτι παραπάνω θα ξέρεις, αλλά τότε από τι στην ευχή αποσύρεται η Ford ? Εδινε χρήμα σε τρίτους (διαφημιστές κτλ.) που θα πάψει να δίνει ?[/quot
Οχι.
Απλα εκανε εξελιξη σε καποια μηχανικα μερη (την οποια θα σταματησει τωρα) και του εκανε και σχεδον ολο το promotion, πραγμα που ηταν κραχτης για προσελκυση αλλων χορηγων (βλ.Β.Ρ-Castrol κ.α.).Φιλικα,
'el-em'
-
Δηλαδή η Ford ήταν μόνο το όνομα και ο μηχανισμός πίσω από τα οποία η M-Sport έκλεινε συμφωνίες με την κάθε ΒΡ ?
Πόσο κόστος μπορεί να έχει αυτό για τη Ford ώστε να αποσυρθεί 'επισήμως' από αυτό ?
Για να δούμε αν η ΒΡ θα συνεχίσει με την M-Sport
-
H Ford of Europe αναφέρεται στις ανακοινώσεις αποχώρησης σαν χορηγός της ομάδας και σε αυτές τις περιπτώσεις οι διατυπώσεις είναι σημαντικές. Τεχνολογικός συνεργάτης θα μείνει, χορηγός όχι. Και για να είμαι πιο συγκεκριμένος από την πλευρά της Arena (WTCC) είχε διατυπωθεί πέρυσι τέτοιο καιρό ότι M-Sport και Arena θα έχουν από κοινού τεχνική υποστήριξη και εργοστασιακό status (τα σχετικά παράβολα κλπ δηλαδή) από τη Ford, όμως το budget της Ford of Europe είχε μείνει στο WRC με επανεξέταση στο τέλος της σεζόν. Η Arena θα έπαιρνε κάτι από την μητρική που όμως θα ήταν μικρότερο από την M-Sport (έλεγαν) αρά ο Wilson αποκλείεται να έπαιρνε τίποτα άσχετα το τι υποστηρίζει.
Όχι ότι έχει και πολύ σημασία βέβαια, η M-Sport έτσι και αλλιώς έχει στην ίδια πορεία με την Prodrive, η VW το πολύ σε δυο χρονιά θα της πάρει και το πελατειακό οξυγόνο.
-
μονο αν ειναι δεδομενο οτι η vw θα ασχοληθει με πελατες στο βαθμο που το κανει η Μ ΣΠΟΡΤ,πραγμα που δεν ειναι σιγουρο
(πχ η σιτροεν δεν το εκανε,τωρα στα τελευταια ανεβασε λιγο τα κλικ στο θεμα πελατες και παλι δεν ανοιχτηκε οσο η Μ σπορτ) -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
μονο αν ειναι δεδομενο οτι η vw θα ασχοληθει με πελατες στο βαθμο που το κανει η Μ ΣΠΟΡΤ,πραγμα που δεν ειναι σιγουρο
(πχ η σιτροεν δεν το εκανε,τωρα στα τελευταια ανεβασε λιγο τα κλικ στο θεμα πελατες και παλι δεν ανοιχτηκε οσο η Μ σπορτ)Επειδη τυγχανει να ξερω, για 3 χρονια η V.W. θα τρεχει με τρια δικα της αυτοκινητα, χωρις να πουλησει η να νοικιασει τεταρτο.
Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
μονο αν ειναι δεδομενο οτι η vw θα ασχοληθει με πελατες στο βαθμο που το κανει η Μ ΣΠΟΡΤ,πραγμα που δεν ειναι σιγουρο
(πχ η σιτροεν δεν το εκανε,τωρα στα τελευταια ανεβασε λιγο τα κλικ στο θεμα πελατες και παλι δεν ανοιχτηκε οσο η Μ σπορτ)Επειδη τυγχανει να ξερω, για 3 χρονια η V.W. θα τρεχει με τρια δικα της αυτοκινητα, χωρις να πουλησει η να νοικιασει τεταρτο.
Φιλικα,
'el-em'
Μα αυτη η πολιτικη δεν ειναι αντιθετη με τα κελευσματα του εμπορικου τμηματος;Αφου οι επιτυχιες φερνουν και πελατες....
Δεν ρωτανε τον Γουιλσον; Ειναι επιστημονας ο ανθρωπος σε αυτον τον τομεα...... -
H VW ιστορικά προστατεύει τις νέες της τεχνολογίες αλλά έχει έτοιμο εξαιρετικό πελατειακό βραχίωνα και κάπως θα τον αξιοποιήσει. Ίσως να μην είναι με WRC αλλά με R5, λογικά το πραγματικό οξυγόνο (και ίσως το μέλλον του WRC καθεαυτό) να είναι σε αυτή την κατηγορία.
-
ιστορικα η vw αντε να προστατευε στα ραλλυ τα ημιαξονια του γκολφ 2 PPPPPP
-
Δεν μιλάω για το πολύ παλιό πρόγραμμα των ράλι, για πιο κοντινά του group (πχ Diesel της Audi στο Mans, diesel της Seat στο WTCC, diesel της VW στο Dakar, hybrid της Audi στο Mans)
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Δεν μιλάω για το πολύ παλιό πρόγραμμα των ράλι, για πιο κοντινά του group (πχ Diesel της Audi στο Mans, diesel της Seat στο WTCC, diesel της VW στο Dakar, hybrid της Audi στο Mans)εχει το ιδιο αγωνιστικο τμημα η vw με την αουντι?
στο ενα ειναι ο νισσεν και στο αλλο ο ντοκτορ ουλριχ,νομιζω δεν συνδεονται τα 2 τμηματα,ε?
(η ερωτηση ειναι ασχετη ,δεν εχει να κανει με την απαντηση που εδωσες) -
O Καπίτο (πρώην Ford), ο Νίσσεν πάει...
Είναι διαφορετικά τμήματα. -
Διαφορετικοί για κάθε brand του group, VW = Capito, Audi = Urlich, Seat = Puig, Skoda = δεν ξέρω, δεν τους έχω πετύχει σε καμιά πίστα
Ο Nissen είχε κάτι θεματάκια συμπεριφοράς και έφαγε σουτ
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Διαφορετικοί για κάθε brand του group, VW = Capito, Audi = Urlich, Seat = Puig, Skoda = δεν ξέρω, δεν τους έχω πετύχει σε καμιά πίσταΟ Nissen είχε κάτι θεματάκια συμπεριφοράς και έφαγε σουτ
skoda= Michael Hrabanek
o Nissen οντως απαραδεκτος σε δηλωσεις του,επιπεδο γ εθνικης σε κλωτσοσκουφι.
-
Εν τελει η ομαδα θα ειναι M-Sport Qatar WRC Team με οδηγους τους Mads Ostberg και T.Neuville και τριτο αυτοκινητο τον Al Attiya.
Φιλικα,
'el-em'
-
Ο γουίλσον δεν θα πεινάσει αυτό είναι σίγουρο!!!
http://www.crash.net/world+rally/news/1 ... ta_r5.htmlΟ πέτερ σπίτι του??????????????
-
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
Ο γουίλσον δεν θα πεινάσει αυτό είναι σίγουρο!!!
http://www.crash.net/world+rally/news/1 ... ta_r5.htmlΟ πέτερ σπίτι του??????????????
Δυστυχως, μαλλον σπιτι του αν και νομιζω οτι θα καταληξει στην Hyundai.
Βρισκω οτι ειναι η πιο καλη λυση τοσο για τον Πετερ, (που θα κολησει και τα τελευταια ενσημα του) οσο και για τους Κορεατες (που θα εχουν καποιον με τεραστια εμπειρια για να τους 'στησει' το αυτοκινητο).
Φιλικα,
'el-em'
WRC 2013 ομάδες & οδηγοί