Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πως καθαρίζουμε ένα ελεύθερο φίλτρο αέρα??? HELP
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πως καθαρίζουμε ένα ελεύθερο φίλτρο αέρα??? HELP
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    22
    577
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nascar1 last edited by

      Θα ήθελα να ρωτήσω ποιοα είναι τα βήματα για τον σωστό καθαρισμό ενoς ελεύθερου φίλτρου αέρα? Ιδιαίτερη σημασία θα ήθελα να δώσετε στο λάδωμα. Πόση ποσοτητα λαδιου? Πολυ? Λίγη? Πχ στο site της Κ&Ν λένε λάδωμα σε κάθε πτυχή του φίλτρου. Δεν είναι υπερβολικό?

      Περιμένω με αγωνία τις απόψεις σας...

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • N
        nascar1 last edited by

        Θα ήθελα να ρωτήσω ποιοα είναι τα βήματα για τον σωστό καθαρισμό ενoς ελεύθερου φίλτρου αέρα? Ιδιαίτερη σημασία θα ήθελα να δώσετε στο λάδωμα. Πόση ποσοτητα λαδιου? Πολυ? Λίγη? Πχ στο site της Κ&Ν λένε λάδωμα σε κάθε πτυχή του φίλτρου. Δεν είναι υπερβολικό?

        Περιμένω με αγωνία τις απόψεις σας...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nascar1 last edited by

          Θα ήθελα να ρωτήσω ποιοα είναι τα βήματα για τον σωστό καθαρισμό ενoς ελεύθερου φίλτρου αέρα? Ιδιαίτερη σημασία θα ήθελα να δώσετε στο λάδωμα. Πόση ποσοτητα λαδιου? Πολυ? Λίγη? Πχ στο site της Κ&Ν λένε λάδωμα σε κάθε πτυχή του φίλτρου. Δεν είναι υπερβολικό?

          Περιμένω με αγωνία τις απόψεις σας...

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • O
            obelix last edited by

            Χτυπας λιγο το φίλτρο να φυγει η πολυ βρωμιά.
            Το πλένεις με το καθαριστικό που εχεις για το φιλτρο.
            Κατόπιν το ξεπλένεις από μεσα προς τα έξω δηλαδή με την αντίθετη φορά από την φορά του αέρα.
            Αφού στεγνώσει το λαδώνεις. Το λάδι ειναι επίτηδες χρωματισμένο ωστε να βλέπουμε αν εχει λαδωθεί παντού το φίλτρο.

            Ελπίζω να βοήθησα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • T
              tiger last edited by

              Καλυτερα να το πεταξεις και να παρεις ενα καινουριο,παρε ενα JR αντι για K&N.Mε τα λαδωματα ειναι λιγο περιεργη η κατασταση,μπορει να καθαρισεις πλημμελώς ή να το παρακανεις και να καψεις τον MAF

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • N
                nascar1 last edited by

                Βασικά Tiger, δεν έχω φίλτρο Κ&Ν αλλά ένα Jamex που αγόρασα σε σχετικά φθηνή τιμή πριν από κανά 4μηνο όταν είχα οικονομικές στενότητες.. Το γνωρίζει κανείς αυτό το φίλτρο? Αξίζει τίποτα ή να αγοράσω κάτι πιο γνωστό?

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • O
                  obelix last edited by

                  Νομίζω οτι υπερβαλεις δεν ειναι τοσο δυσκολο να καθαριστεί το και να λαδωθει το φίλτρο.
                  Tα JR δεν ειναι τα φτηνά αντίγραφα των ΚΝ ?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • O
                    obelix last edited by

                    Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
                    Βασικά Tiger, δεν έχω φίλτρο Κ&Ν αλλά ένα Jamex που αγόρασα σε σχετικά φθηνή τιμή πριν από κανά 4μηνο όταν είχα οικονομικές στενότητες.. Το γνωρίζει κανείς αυτό το φίλτρο? Αξίζει τίποτα ή να αγοράσω κάτι πιο γνωστό?

                    Καθαρισε και θα εισαι οκ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • G
                      giannis_k last edited by

                      Ο χρήστης chrmes έγραψε:
                      Χτυπας λιγο το φίλτρο να φυγει η πολυ βρωμιά.
                      Το πλένεις με το καθαριστικό που εχεις για το φιλτρο.
                      Κατόπιν το ξεπλένεις από μεσα προς τα έξω δηλαδή με την αντίθετη φορά από την φορά του αέρα.
                      Αφού στεγνώσει το λαδώνεις.

                      Σωστός. Έτσι κάνω στο δικό μου (φίτρο ΚΝ και καθαριστικό της JR).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • N
                        nascar1 last edited by

                        Για το Jamex καμιά γνώμη?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • M
                          msamaro last edited by

                          Ο χρήστης chrmes έγραψε:
                          Χτυπας λιγο το φίλτρο να φυγει η πολυ βρωμιά.
                          Το πλένεις με το καθαριστικό που εχεις για το φιλτρο.
                          Κατόπιν το ξεπλένεις από μεσα προς τα έξω δηλαδή με την αντίθετη φορά από την φορά του αέρα.
                          Αφού στεγνώσει το λαδώνεις. Το λάδι ειναι επίτηδες χρωματισμένο ωστε να βλέπουμε αν εχει λαδωθεί παντού το φίλτρο.

                          Ελπίζω να βοήθησα.

                          Σωστός και εγώ αυτό κάνω! Έχω φίλτρο ΚΝ στο τηλεκατευθυνόμενο! Και η διαφορά στην απόδοση από καθαρό φίλτρο σε βρόμικο είναι τεράστια! Μάλλον επειδή είναι μικρή η μηχανούλα! Δεν είναι τίποτα δύσκολο, σημασία έχει να το αφήσεις να στεγνώσει πολύ καλά να μην έχει καθόλου υγρασία!! Πάντως έχει οδηγίες και μέσα στην συσκευασία πολύ αναλιτικές!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • A
                            alexx last edited by

                            Αξίζει να βάλω κι εγώ ελευθέρας ΚΝ; Μου το δίνουν με 70 ευρώ.
                            Λόγω μικρού κυβισμού όμως φοβάμαι μην είναι χαμένα λεφτά.
                            Από ήχο κάνει τίποτα;;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • T
                              tm last edited by

                              70 ευρω τα θεωρω πολλα για ενα φιλτρο ελευθερας το οποιο δεν κανει και την 'τρελλη' τη διαφορα (αν κανει κατι το ανιχνευσιμο, δηλαδη!)
                              Εγω εβαλα ενα πριν 4 μερες με 57 ευρω, ετσι για να πω οτι εχω βαλει.. Στα 70 ουτε που θα το σκεπτομουν!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • K
                                kouk last edited by

                                Πάντως,όταν πρόσφατα έβγαλα για καθάρισμα την εισαγωγή μου,μόνο έγω έλειπα από μέσα!!

                                Θέλει πολλή προσοχή με το λάδι!Και μην ξεχνάμε ότι ένα ελεύθερο φίλτρο αφήνει πολλά σωματίδια να περνάνε στην εισαγωγή!

                                Η συχνή αλλαγή χάρτινου δεν είναι προτιμότερη?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • T
                                  tm last edited by

                                  μαλλον αυτο πιστευω νικο, τελικα! Ισως στην πραξη να μην κανεις αποσβεση του φιλτρου ποτε (και καλα δεν πετιεται, πλενεται και ξαναχρησιμοποιειται), ενω για το θεμα της βελτιωσης των επιδοσεων, δεν εχω παρατηρησει διαφορα (μη λεμε και οτι θελουμε, δηλαδη!)

                                  Αλλα ... αντε να μας πεισεις!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • T
                                    tiger last edited by

                                    Τα χαρτινα με τα ποιοτικα ελευθερα δεν εχουν τεραστια διαφορα οσον αφορα την ποσοτητα του αερα και το φιλτράρισμα,η διαφορα εγκειται στην ταχυτητα με την οποία περναει ο αέρας,δηλαδη το αυτοκινητο οταν το ζητήσει παιρνει πιο γρήγορα τον αέρα.
                                    Φυσικα υπαρχουν και ελευθερα φίλτρα που **παραείναι **ελεύθερα,κανουν αισθητή διαφορα στην αποδοση αφού αφηνουν πολυ περισσότερο αερα να περασει,καθώς και περισσότερη μπίχλα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • K
                                      kouk last edited by

                                      Κοίταξε,για να μην κάνω και τον έξυπνο!!
                                      Εχω δοκιμάσει όλα τα φίλτρα που κυκλοφορούν!Διαφορές δεν μπορώ να πω ότι είδα σημαντικές (άλλωστε δεν μέτρησα κιόλας)!Ψυχολογικά όμως, η αλλαγή του ήχου...σε ανεβάζει!!

                                      Αυτό που ξέρω πια,είναι αυτό που μου είπε μηχανικός:
                                      'Τα αγωνιστικά αξεσουάρ έχουν μεγαλύτερη αντοχή για μικρότερο χρονικό διάστημα'
                                      Ειδικά τα φίλτρα ελεύθερης ροής,είναι πολύ καλά καινούργια αλλά όταν αρχίσει το καθάρισμα αρχίζουν και τα δύσκολα!

                                      Και πάντα χρειάζεται τακτικό καθάρισμα όλης της εισαγωγής που πλέον μαζεύει σκόνη και λάδι!!

                                      Φαντάζομαι πάντως πως σε μικρού κυβισμού αυτοκίνητα δεν έχει και ιδιαίτερο νόημα κάτι τέτοιο!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • D
                                        dmitspan last edited by

                                        εμένα πάλι μου είπανε πως πρέπει να το πλύνεις και να το περάσεις καλά με σαπουνάδα από κάθε δυνατό χώρο, μετά να στεγνώσει καλά για καμια μέρα και μετά ένα γρήγορο ψέκασμα με λάδι, γρήγορο εννοώ ίσα που να περάσει και όχι να ποτίσει γιατί θα υπολειτουργεί

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • A
                                          alexx last edited by

                                          Τι εννοείς σε μικρού κυβισμού αμάξια δεν θα έχει νόημα;
                                          Να βάλω ή να μην βάλω τελικά;

                                          Είμαι σε δίλημμα...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • T
                                            tm last edited by

                                            αμα σε προβληματιζει βαλτο το ρημαδι, να δεις οτι η διαφορα ειναι ελαχιστη και να ησυχασεις!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr