-
ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ! ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟΣ, ΔΡΑΜΑΤΑ! ΜΑΣ ΚΡΑΤΗΣΕ ΣΤΙΣ ΜΥΤΕΣ ΤΩΝ ΠΟΔΙΩΝ ΜΑΣ ΓΙΑ 19 ΕΙΔΙΚΕΣ!
ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ! ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ (LOEB, DUVAL, GALLI, GRONHOLM, ATKINSON, CARLSSON ΚΤΛ) ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΙΣΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ (MARTIN, GARDEMEISTER, H. SOLBERG, ROVANPERA ΚΤΛ).ΣΟΦΗ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΗΣ FORD ΓΙΑ ΤΟ 2ο ΟΔΗΓΟ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΕΝΩ ΣΟΦΗ HTAN ΚΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΤΗΣ SKODA ΠΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΑΝ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΨΗΛΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ.
Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ, ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ, ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΑ ΨΙΛΑ, ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΥΤΗ ΤΟΥ PG ANDERSSON! ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ Ε.Δ. ΕΠΑΙΖΕ ΣΤΑ ΙΣΑ ΤΟΥΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΜΕ Ν, ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Ν ΦΕΤΟΣ ΗΤΑΝ ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΜΕΝΗ ΜΕ ΕΝΑ ΔΙΚΙΝΗΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ! ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ.
OI MONOI ΠΟΥ ΥΣΤΕΡΗΣΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΑΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΗΤΑΝ ΟΙ ΔΥΟ ΝΕΑΡΟΙ ΦΙΝΛΑΝΔΟΙ, ΙΣΩΣ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ, ΟΙ HIRVONEN KAI LATVALA. ΜΕΡΙΚΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΟΥΝ ΣΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ STON KETOMAKI, ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΕΣΗ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Ν, ΜΕ IMPREZA. KAI NA ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΜΕ Ν ΤΟΥ ΦΙΝΛΑΝΔΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ...
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!!!
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
συγγνώμη οι βαθμοί πως προστίθενται???
η citroen ας πούμε γιατί πήρε 1 βαθμό??
και η μιτσου γιατί 8?H mitsubishi πήρε 8 γιατί ο Carlsson δεν βαθμολογείται για τα εργοστάσια! Άρα πήρε 5 από τον χάρη και 3 από τον Γκάλη.
Η citroen πήρε 1 γιατί ο Duval που τερμάτισε 12ος είχε μπροστά του Kresta,Paasonen, Warmbold kai Carlsson που δεν βαθμολογούνται για των κατασκευαστών, άρα 12 -4=8 και πήρε τους βαθμούς της 8ης θέσης!ευχαριστώωω
-
Πραγματικά τέτοιο αγώνα είχαμε καιρό να δούμε!! Δίκαιο ο Αγιος Πέτρος το πήρε! Για τον Gro ότι και να πεις είναι λίγο! Έχει αρχίσει να σπάει νεύρα . Πρέπει να καταλάβει ότι δεν είναι ανάγκη να κερδίζει αγώνες, αρκεί να τερματίζει μέχρι να επανέλθει σε σωστή ψυχολογία. Πρόβλημα και ο Λεμπ που είχε πολύ καιρό να του συμβεί. Καλύτερα γιατί με την σταθερότητά του ίσως να είχα πρωτάθλημα από την Φιλανδία Μartin και Garde ακολούθησαν χωρίς να πιέσουν και κατάφεραν βάθρο και βαθμούς. Ελπίζω να μην γίνουν σαν τον Burns του 2002. O Markko είμαι σίγουρος ότι θα αντεπιτεθεί στα χωμάτινα.
Μπράβο σε Skoda και Mitsu. Επιτέλους εξέλιξη! -
Δεν μένει παρά να εκφράσω τη θετική έκπληξη για την παρουσία των Mitsu & Skoda.
Είναι κάτι που το χρειάζεται ο θεσμός.
Ας ελπίσουμε ότι και στη συνέχεια θα δούμε τέτοιους συναρπαστικούς αγώνες.ΥΓ: Μήπως τελικά έχουμε δώσει υπερβολική σημασία στα ενεργά διαφορικά;
-
SWEDISH RALLY 2005 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
http://www.ewrc.cz/images/fotky.asp?co=72&a=pl
http://www.motorsport4sale.com/sv_bilde ... lly_1b.asp
http://www.motorsport.com/photos/select ... own&Y=2005
ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΡΟΣ:
http://www.nmst.no/2005/0216svensk/ -
Ο χρήστης PadWRC έγραψε:
SWEDISH RALLY 2005 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
http://www.ewrc.cz/images/fotky.asp?co=72&a=pl
http://www.motorsport4sale.com/sv_bilde ... lly_1b.asphttp://www.motorsport.com/photos/select ... own&Y=2005
πολυ καλα τα σιτε σου padwrc .
http://www.ewrc.cz/images/2005/wrc/sw/pl_p_0_atmosfera_2.jpg
διτε το λινκ .τι να πει κανεις για αυτα τα παλικαρια που ειναι παρταλια πρεπει να ναι πολυ καμενα επισης πρεπει να ναι και που$$$κια. ολα τα λα τα φορουν
τα παπουτσια με τις καλτσες τους μαραναν
πολυ κοματια μπενει το ignis εδω σαν 4wd -
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!
ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ............ ..........
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ,ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΔΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!
ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!
ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΣΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ.ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΠΛΑΓΙΟΛΙΣΘΗΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΟΣ ΑΠ ΟΛΑ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ.
ΟΔΗΓΗΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΡΙΑΚΗ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΑΓΟ ΠΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΧΕ ΠΑΓΙΔΕΣ, ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΦΡΕΣΚΟΥ ΧΙΟΝΙΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΧΙΟΝΙ ΔΕΝ ΕΦΤΑΝΕ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Ο ΤΡΕΛΟΣ ΝΟΡΒΗΓΟΣ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ ΝΙΚΗΤΗΣ ΜΕ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΤΟΝ ΕΙΔΑ!ΔΕ ΦΟΒΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΔΕ ΣΗΚΩΣΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΑΠ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ.
ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΛΙ ΤΟ GRO ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΛΑΘΟΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΚΡΙΣΙΜΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ.ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ?ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΙΠΑ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΒΡΑΔΥ?ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΜΠΝΕΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ? Ε ΝΑΙ , ΟΛ ΑΥΤΑ ΜΑΖΙ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!
Ο ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΑΤΥΧΟΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΑΔΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!
Ο ΜΑΡΤΙΝ ΕΚΑΝΕ ΕΝΑΝ ΜΕΤΡΙΟ ΑΓΩΝΑ Μ ΕΝΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ(ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ)ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟΣ ΚΙ ΑΥΤΟ ΜΕΤΡΑΕΙ!
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΚΛΕΨΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΠΛΑΓΙΟΛΙΣΘΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΗΤΑΝ Ο ΤΡΕΛΟΙΤΑΛΟΣ 'GIGI' GALI ΠΟΥ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΤΟΝ ΕΙΔΑ ΔΕΝ ΤΟΝ ΧΟΡΟΥΣΕ Ο ΔΡΟΜΟΣ!ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ!
Ο GARDE ΔΕΝ ΜΕ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕ ΑΝ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΝ ΦΕΡΝΕΙ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΣ.
ΤΑ ΜΙTSU ΠΗΓΑΝ ΚΑΛΑ,M ENA ROVANPERA ΑΡΚΕΤΑ ΣΤΑΘΕΡΟ.
ΑΥΤΑ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ!
Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΗΤΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ!!!
ΘΑ ΜΟΥ ΜΕΙΝΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΧΑΡΑΓΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΑΛΛΑ 2 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΞΕΧΑΣΤΟΥΝ. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΟΥ ΤΡΕΛΟΙΤΑΛΟΥ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΟ,ΕΙΠΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ**'ΜΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΩΣ,ΠΩΣ ΤΟ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΩΡΑ?'** ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΟΠΟΥ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΝΟΡΒΗΓΟΣ ΕΚΑΝΕ ΣΑΝ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΘΕΩΝΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΟΥ ΚΙΝΗΣΗ, ΝΑ ΛΟΥΖΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΜΕ ΣΑΜΠΑΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΑΚΡΥΖΕΙ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ Ο ΕΘΝΙΚΟΣ ΥΜΝΟΣ!
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΥΡΙΣΑ ΜΕΙΝΑΝ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΨΩ 100%!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ, ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΕΝΑΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΟ! -
Solberg reloaded!!
Το γεγονος οτι ο Νορβηγος νικησε με εκπληκτικη εμφανιση σε έναν αγώνα οπου δεν 'πηγαινε' δειχνει οτι φετος υποσχεται ένα πολυ καλό πρωτάθλημα!Ο Loeb έκανε λάθη, η Xsara εμφάνισε προβλημα και οδήγησε σε εγκατάληψη! Προτότυπα πράγματα φέτος! Έτσι κι αλλιως όμως ο Loeb δεν μπορούσε να επαναλάβει το περσινο θαύμα και ήταν πίσω στον ανατγωνισμο.
Ο Duval φέτος αποδεικνύει την αξία και χρησιμότητα του Sainz το 2003-2004.Ο Gronholm δείχνει ότι οι εγκαταλείψεις του έχουν γίνει συνήθεια. Πάντως το 307 έδειξε να μην υπολείπεται σε επιδόσεις.
Ο Μartin την δουλειά του την έκανε, αλλά τα +2min (χωρίς προβλήματα) δειχνουν ότι είναι ακινδυνος προς το παρόν.Ο Garde οδήγησε όσο έπρεπε και έκανε το 2/2 σε αποτελέσματα.
Ο H.Solberg έφερε τους επιθυμητούς βαθμούς και τερμάτισε μπροστά από τον Carlsson όπως άξιζε και πέρυσι.
Ο Kresta ήταν σε δικό του αγώνα και απλά τερμάτισε. Η Ford πρέπει να είναι πολύ ευχαριστημένη με την τύχη της και την σταθερότητα τον επιλογών της.O Galli ήταν η αποκάλυψη του αγώνα, όπως και η Mitsubishi. Η ατυχία του στέρησε την 2η-3η θέση.
H απόδοση του Rovanpera δεν μου λέει τιποτα. Όταν έπρεπε η αποδοση του ήταν απογοητευτική. Καλύτερα τα πήγε στο MC.Κακή εμφάνιση και για την Scoda. Kάθε σκέλος είχε έναν πρωταγωνιστή και έναν άτυχο με συνολικο αποτέλεσμα καμία θέση στην 8αδα. Ο Tuohino και πάλι οπως και περυσι έδειξε να είναι ο καλύτερος της ομάδας.
O Carlsson ξεκίνησε και τελειωσε καλα. Στο υπόλοιπο του αγώνα ήταν απών.
Πολυ καλός ο αγώνας όσο υπηρχε η 'Αγια Τριαδα' μέσα. Οι Solberg - Loeb - Gronholm θα είναι και φέτος οι πρωταγωνιστές με διαφορα.
Aπογοητευτικο το γεγονος ότι και για τον δευτερο αγώνα του 2005, για να πάρεις την 2η θέση αρκούσε να είσαι 2 min πισω, την 3η 3 min ενω για να μπεις στην βαθμολογούμενη 8αδα αρκει να τερματισεις 5 min πίσω από τον πρώτο. Περισσοτερες WRCars_συμμετοχές φέτος, αλλά οι διαφορές είναι πολύ μεγάλες για το WRC...
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Ο Loeb έκανε λάθη, η Xsara εμφάνισε προβλημα και οδήγησε σε εγκατάληψη! Προτότυπα πράγματα φέτος! Έτσι κι αλλιως όμως ο Loeb δεν μπορούσε να επαναλάβει το περσινο θαύμα και ήταν πίσω στον ανατγωνισμο.ΙΣΩΣ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΣΕ 2 ΑΓΩΝΕΣ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ XSARA ΠΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΗΣ ΣΗΜΕΙΟ...
O LOEB ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΠΕΡΥΣΙ, ΑΦΟΥ ΕΙΧΕ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ GRONHOLM ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΞΟΔΟ ΤΟΥ MARTIN...ΜΕ ΛΙΓΗ ΤΥΧΗ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ!Ο Duval φέτος αποδεικνύει την αξία και χρησιμότητα του Sainz το 2003-2004.
Ο ΒΕΛΓΟΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΠΟΛΛΑ, ΣΕ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ...ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΣΕ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗ ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 2 ΑΓΩΝΕΣ ΗΤΑΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ, ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΠΕΦΥΓΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ. ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟ ΚΕΝΟ ΤΟΥ CARLOS.
Ο H.Solberg έφερε τους επιθυμητούς βαθμούς και τερμάτισε μπροστά από τον Carlsson όπως άξιζε και πέρυσι.
ΤΟ ΑΞΙΖΕ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ...ΟΥΤΕ ΦΕΤΟΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΥΤΕ ΠΕΡΥΣΙ. ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΣΟΥΗΔΟΣ ΚΑΙ ΤΙΣ 2 ΦΟΡΕΣ ΑΛΛΑ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ ΛΟΓΩ ΛΑΘΩΝ. O HENNING ΔΕΝ ΕΠΕΙΣΕ ΣΤΟΝ ΜΟΝΟ ΙΣΩΣ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ.
Κακή εμφάνιση και για την Scoda. Kάθε σκέλος είχε έναν πρωταγωνιστή και έναν άτυχο με συνολικο αποτέλεσμα καμία θέση στην 8αδα. Ο Tuohino και πάλι οπως και περυσι έδειξε να είναι ο καλύτερος της ομάδας.
ΘΕΩΡΩ ΤΗΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ SKODA ΚΑΛΗ, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΗΤΑΝ O MATTHIAS EKSTROM Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ TEAM-MATE ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΕΡΔΙΣΕ ΚΑΤΑ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ!
Aπογοητευτικο το γεγονος ότι και για τον δευτερο αγώνα του 2005, για να πάρεις την 2η θέση αρκούσε να είσαι 2 min πισω, την 3η 3 min ενω για να μπεις στην βαθμολογούμενη 8αδα αρκει να τερματισεις 5 min πίσω από τον πρώτο. Περισσοτερες WRCars_συμμετοχές φέτος, αλλά οι διαφορές είναι πολύ μεγάλες για το WRC...
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΚΑΚΗΣ ΣΥΓΚΥΡΙΑΣ...ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΤΟΝΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ 2 ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΥΤΟ ΟΔΗΓΗΣΕ ΣΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΞΟΔΟΥΣ. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ ΒΓΗΚΑΝ ΚΑΙ ΧΑΡΙΣΑΝ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ...
ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ!
-
Ο χρήστης nikoswrc έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!
ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ............ :Καλωσήρθες! Πράγματι θα ήταν συγκλονιστική εμπειρία!
Πες μας κι άλλα, για τον κόσμο, την οργάνωση, το SP κλπ κλπ -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!
ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ............ :Καλωσήρθες! Πράγματι θα ήταν συγκλονιστική εμπειρία!
Πες μας κι άλλα, για τον κόσμο, την οργάνωση, το SP κλπ κλπΟΛΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ!
ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΡΙΤΕΣ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ , ΣΤΟ SERVICE PARK ,AKOMA KAI ΣΤΙΣ ΑΠΛΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ,ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΟΥ!
Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΗ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ ΟΠΩΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΘΕΑΤΩΝ ΑΠΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΜΕ ΕΙΔΙΚΑ ΤΡΑΚΤΕΡ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΛΟΥΒΙΑ ΣΙΔΕΡΕΝΙΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ!ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΗΤΑΝ ΣΕ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΚΡΙΝΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ.
ΤΟ SERVICE PARK ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΑΝ ΒΕΒΑΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΤΟ VIDEO WALL ΠΟΥ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΕΙΔΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!
VIDEO WALL ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ!ΑΨΟΓΟΙ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΙ ΣΟΥΗΔΟΙ!!!
ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΟΥΗΔΕΖΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΟΡΒΗΓΙΔΕΣ?ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ!
ΠΟΛΥ ΨΗΛΕΣ ΜΕ ΜΠΛΕ ΜΑΤΙΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΕΤΟΙΕΣ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ!ΕΡΩΤΕΥΤΙΚΑ ΚΑΜΙΑ 100ΑΡΙΑ!!!
ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ KARLSTAD ΜΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ, ΛΙΜΝΕΣ,ΠΟΤΑΜΑΚΙΑ ΚΛΠ.
ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!
ΕΛΠΙΖΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΞΑΝΑΠΑΩ!
ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΑΣ ΠΟΥΜΕ................................. -
Βοηθούν και οι καιρικές συνθήκες (όπως και στην Ουαλία που είχαν, ενώ αντιθέτως στην Καταλωνία δεν είχαν) να υπάρχει video wall. Φαντάζεσαι στο Ακρόπολις με ήλιο ντάλα video wall ? Δεν θα φαίνεται τίποτα...
-
Άντε Νίκο (nikoswrc), είδαμε και την φάτσα σου στους 4Τ
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Άντε Νίκο (nikoswrc), είδαμε και την φάτσα σου στους 4ΤΡΕ ΛΕΣ ΝΑ Μ ΕΡΩΤΕΥΘΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΛΟΥΣΙΑ???
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ..................................
WRC 2005 - 2oς γύρος Ράλλυ Σουηδίας