-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Παντως η μηχανη να ειναι σε ετοιμοτητα (Stand by το λενε ελληνικα) για τυχον ζεμπεκια καποιου θεου η αγιου.Και ξέρεις τι μπορείς να κερδίσεις αμα είσαι ο μόνος που τράβηξες κάποια τέτοια στιγμή...
-
Tο μέλλον είναι εδώ βέβαια, αλλά τα λεφτά είναι αλλού. Δεν έχω δυστυχώς διαθέσιμα για DSLR. Mόλις πέσει η τιμή της EOS 1D στα 1000 Ε, θα την πάρω....
Φυσικά!!! Αλλά εγώ κι ο HUNDER μάλλον δεν το έχουμε....
Χμμμ, νομίζω θα περιμένεις ΠΟΛΥ για να πέσει η 1D στο επίπεδο που θέλεις.
Λοιπόν παιδιά, με ότι εργαλεία και να έχουμε, ας δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να απαθανατίσουμε το 50ο.
Και πάνω από όλα να στεκόμαστε σε σημεία που θα μας εξασφαλίζουν ασφαλείς συνθήκες φωτογράφισης και δεν θα εμποδίζουν οποιοδήποτε από τα πληρώματα.Για τον TGD:Νομίζω ότι το ίδιο καλά παρακολουθείς και όταν φωτογραφίζεις.Ισα ισα με μεγάλο φακό έρχεσαι και ΠΟΛΥ κοντά στα αυτοκίνητα και ας βρίσκεσαι σκαρφαλωμένος αρκετά μέτρα επάνω από την φουρκέτα ή όποιο άλλο κομμάτι της ειδικής.
Για τον Hakk: Απολύτως τίποτα υλικό δεν κερδίζεις.Να είσαι σίγουρος.Και εννοώ από χρηματικής άποψης.Από εσωτερικής άποψης όμως, ζείς τον ενθουσιασμό όπως δεν τον έχεις ξαναζήσει.Αυτό άλλωστε είναι και ο σκοπός της φωτογραφίας.Να καταγράψεις σκηνές και δρώμενα που μετά από μερικά χρόνια θα τα βλέπεις αποτυπωμένα στο χαρτί ή στην οθόνη του υπολογιστή σου και θα νοιώθεις το ίδιο συγκινημένος.Θα νομίζεις ότι ξαναβλέπεις το αυτοκίνητο να ξαναπερνάει από μπροστά σου ζωντανό.
-
YanniG, αυτό θα κάνουμε....καλά shots σε όλους.
ΥΓ Την 1D την έχω βρει μέχρι 3.500 Ε (μόνο σώμα).
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Εγώ πάντος μόνο 400άρι χρησιμοποιούσα στους αγώνες. Με κλειστό διάφραγμα για να έχεις μεγάλος βάθος πεδίου και να μη χρειάζεται εστίαση δεν φτάνουν οι χρόνοι για χαμηλότερα φιλμ.
Αλλά αποφάσισα να μην ξανατραβήξω. Η προσπάθεια να τραβήξω καλές φωτογραφίες με έκανε να μην παρακαλουθώ τον αγώνα.Μόνο 400άρι;
Αν έχει πολύ φώς,δέν θά σού δώσει πολύ μεγάλες ταχύτητες;
Αυτό δέν θά τά βγάλει όλα 'παγωμένα';Υ.Γ. Ο BTS καί ο CDL,δέν θά μάς δώσουν τά 'φώτα'τούς;
-
Αναβιώνω τό θέμα.
Οποιος έχει να προτείνει κάποια συγκεκριμένη τεχνική,ή οτιδήποτε άλλο σχετικά μέ τό πώς να βγάλουμε καλύτερες φωτογραφίες (ή να τραβήξουμε καλύτερα βίντεο) άς μας προτείνει. -
ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΦΙΛΕ HUNTER ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙΣ SLIDE ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ:
1) ΑΚΡΙΒΗΣ ΦΩΤΟΜΕΤΡΗΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ
2) ΜΗΝ ΠΟΥΣΑΡΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΦΙΛΜΑΚΙ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΓΡΗΓΟΡΟ ΦΙΛΜΑΚΙ, 400ΑΡΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΦΡΑΓΜΑΤΑ ΑΦΟΥ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΗ..ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΚΑΡΕ ΣΟΥ.ΤΟ SLIDE ΑΠΑΙΤΕΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΣΑΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ..
-
Καλώς τό παιδί ρε!!!
Πού έχεις χαθεί εσύ;Μήπως πήρες τα βουνά,καί δέν λές τίποτα;Φωτομέτρηση πού λές,μέχρι σήμερα τό φωτόμετρο τής μηχανής μου δέν με έχει απογοητεύσει.Νά χάσω τό πολύ-πολύ δύο-τρία καρέ από ένα ολόκληρο φίλμ.Μικρό τό κακό δηλαδή,μιάς καί τραβάω τέσσερις-πέντε στάσεις στό κάθε πέρασμα.
Τό πουσάρισμα δέν τό έχω δοκιμάσει μέχρι σήμερα,αλλά έχω ακούσει ότι τό MS 100-1000 τής Fuji,κάνει θαύματα.Ισως φέτος νά έχω ένα στό σάκο μου.
Ασπρόμαυρο πού δοκίμασα πέρισυ,δυστυχώς....δέν.
Χάνεται κάποιο μέρος από τή μαγεία μέ Α/Μ.
Ισως σέ κανένα 'ιστορικό' νά ξαναδοκιμάσω.Κάτι άλλο πού θά ήθελα νά μάθω,είναι πώς μπορούμε να σώσουμε τή μηχανή από τή σκόνη,μπορώντας ταυτόχρονα νά χειριστούμε τό ζούμ του φακού αλλά καί τά υπόλοιπα κουμπάκια της.
Δοκίμασα νά τό κάνω μέ ζελατίνη,αλλά δέν μου βγήκε. -
Κι εγώ τραβάω ερασιτεχνικά πάντα αλλά με μάλλον ημι-επαγγελματικό εξοπλισμό. Nikon F4 με AF Nikkor 80-200mm f 2.8. Χρησιμοποιώ συνήθως AF σε πρόγραμμα Shutter Priority και film Fuzi color 100 σε πολύ φως και 400 Για συνεφιά (όπως πέρσι).
Κατά τη γνώμη μου καλό είναι να προσαρμόζεσαι ανάλογα με τον εξοπλισμό που διαθέτεις. Μην υπερεκτιμάς τις δυνατότητες του φακού ή της μηχανής γιατί συνήθως έτσι την ...πατάς. Καλό είναι να προσέχεις το αντικείμενο να βγαίνει μεγάλο, σωστά καδραρισμένο και φυσικά να είναι νετ. Τί να το κάνεις όμως να είναι νετ αν το αυτοκίνητο φαίνεται πολύ μικρό ή κομμένο?
Επίσης πολύ σημαντική είναι γωνία λήψης σε ένα δεδομένο σημείο. Αν είναι δυνατό πρέπει να βρίσκεσαι σε χαμηλότερο επίπεδο από αυτό το οποίο τραβάς. Οι φωτό είναι πολύ πιο εντυπωσιακές αν βγάλεις το αυτοκίνητο από χαμηλά παρά από ψηλά στο ίδιο σημείο. -
εγω τραβαω εντελως ερασιτεχνικα , παντα στους αγωνες περνω καντακ γκολντ 100 και αλλες 200 αρι , εχω μια φωτογραφικη ολιγον παλια(μην φανταστητε καμια τεραστια που δεν εχει ουτε φλας ..ειναι RICOH αν την ξερει κανεις) αλλα τραβαει κατι φοτο τελειες πολυ καλες στο ακροπολις στο αλμα στον αγ.στεφανο στο εκλησακι εχω βγαλει τις καλυτερες ! αλλα τωρα θα παρω μια σονη ψιφιακη 5,1 μ. πιξελ .
-
Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
αλλα τωρα θα παρω μια σονη ψιφιακη 5,1 μ. πιξελ .Μήπως έχουμε την ίδια? Την DSC-P10 έχεις? Αν είναι compact πάντως πάρε καλύτερα και την παλιά σου γιατί η συγκεκριμένη (Sony) δεν σ αφήνει να παίξεις με ταχύτητες και διαφράγματα και τα κάνει όλα μόνη της. Η δική μου π.χ. αν έχει ήλιο δεν υπάρχει περίπτωση να μου επιτρέψει να κάνω panning. Δεν έχω κάνει με τόσο γρήγορα κινούμενα αντικείμενα αλλά θα θελα να δοκιμάσω. Βάζει ανοιχτό διάφραγμα (από 2,8 εως 5,2 πάνω κατω) και πολύ μεγάλη ταχύτητα, 800 και πάνω ανάλογα με το πόσο ήλιο έχει.
Και μία ερώτηση. Τι κερδίζουμε με το πουσάρισμα? Έτσι όπως το σκέφτομαι, δεν είναι παρά ένας τρόπος να ξεγελάσουμε το φωτόμετρο. Το φιλμάκι θα θέλει και πάλι την ίδια αναλογία διαφράγματος-ταχύτητας για να βγει καλή φωτογραφία....
-
Ο χρήστης ody_xanthi έγραψε:
αλλα τωρα θα παρω μια σονη ψιφιακη 5,1 μ. πιξελ .
Μήπως έχουμε την ίδια? Την DSC-P10 έχεις? Αν είναι compact πάντως πάρε καλύτερα και την παλιά σου γιατί η συγκεκριμένη (Sony) δεν σ αφήνει να παίξεις με ταχύτητες και διαφράγματα και τα κάνει όλα μόνη της. Η δική μου π.χ. αν έχει ήλιο δεν υπάρχει περίπτωση να μου επιτρέψει να κάνω panning. Δεν έχω κάνει με τόσο γρήγορα κινούμενα αντικείμενα αλλά θα θελα να δοκιμάσω. Βάζει ανοιχτό διάφραγμα (από 2,8 εως 5,2 πάνω κατω) και πολύ μεγάλη ταχύτητα, 800 και πάνω ανάλογα με το πόσο ήλιο έχει.
Και μία ερώτηση. Τι κερδίζουμε με το πουσάρισμα? Έτσι όπως το σκέφτομαι, δεν είναι παρά ένας τρόπος να ξεγελάσουμε το φωτόμετρο. Το φιλμάκι θα θέλει και πάλι την ίδια αναλογία διαφράγματος-ταχύτητας για να βγει καλή φωτογραφία....
την dsc-p100 θα παρω , πρεπει να νε πολυ καλη
-
Είναι αρκετά γρήγορη, ή θα κάνεις κλικ κι όσπου να τραβήξει την φωτό θα έχει περάσει το αμάξι;
-
Ο χρήστης ody_xanthi έγραψε:
[Και μία ερώτηση. Τι κερδίζουμε με το πουσάρισμα? Έτσι όπως το σκέφτομαι, δεν είναι παρά ένας τρόπος να ξεγελάσουμε το φωτόμετρο. Το φιλμάκι θα θέλει και πάλι την ίδια αναλογία διαφράγματος-ταχύτητας για να βγει καλή φωτογραφία....
Το πουσαρισμα το κανουμε ως επι το πλειστον σε σλαιντς.Ετσι το 100αρι μπορουμε να το τραβηξουμε σαν 400αρι,δηλαδη με ταχυτητα/διαφραγμα 400αριου και οχι 100αριου.
Αν θα το κανεις αυτο ομως,θα ενημερωσεις το εργαστηριο για να σου το εμφανισει με συγκεκριμενη μεθοδο.
Κερδιζεις σε ταχυτητες,χανεις ομως σε κοκκο. -
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Είναι αρκετά γρήγορη, ή θα κάνεις κλικ κι όσπου να τραβήξει την φωτό θα έχει περάσει το αμάξι;αυτο φοβαμαι με τις ψιφιακες λογικα θα ειναι γρηγορη
-
Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
Είναι αρκετά γρήγορη, ή θα κάνεις κλικ κι όσπου να τραβήξει την φωτό θα έχει περάσει το αμάξι;
αυτο φοβαμαι με τις ψιφιακες λογικα θα ειναι γρηγορη
Η δική μου αργεί πολύ. Χρειάζεται να έχεις πατήσει το κουμπί μέχρι τη μέση περίπου απο πρίν ώστε να κλειδώσει την εικόνα, και την κατάληλη στιγμή να κάνεις κλικ. Αν θες να τραβήξεις κάτι που ξέρεις πότε περίπου θα συμβεί (όπως ένα WRC που περιμένεις να περάσει)δεν υπάρχει πρόβλημα. Το σπάσιμο είναι όταν θες να τραβήξεις κάτι απρόοπτο και μέχρι να εστιάσει το χεις χάσει. Λογικά και η DSC P100 έτσι θα ναι.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Το πουσαρισμα το κανουμε ως επι το πλειστον σε σλαιντς.Όταν λές 'σε σλαιντς' τι έννοείς;
-
Ο χρήστης ody_xanthi έγραψε:
Το πουσαρισμα το κανουμε ως επι το πλειστον σε σλαιντς.
Όταν λές 'σε σλαιντς' τι έννοείς;
Αυτα που προβαλονται σε προτζεκτορα,οχι τα συνηθισμενα ΅΅αρνητικα΅΅ που γινονται φωτογραφιες σε χαρτι.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Καλώς τό παιδί ρε!!!
Πού έχεις χαθεί εσύ;Μήπως πήρες τα βουνά,καί δέν λές τίποτα;Ασπρόμαυρο πού δοκίμασα πέρισυ,δυστυχώς....δέν.
Χάνεται κάποιο μέρος από τή μαγεία μέ Α/Μ.
Ισως σέ κανένα 'ιστορικό' νά ξαναδοκιμάσω.Κάτι άλλο πού θά ήθελα νά μάθω,είναι πώς μπορούμε να σώσουμε τή μηχανή από τή σκόνη,μπορώντας ταυτόχρονα νά χειριστούμε τό ζούμ του φακού αλλά καί τά υπόλοιπα κουμπάκια της.
Δοκίμασα νά τό κάνω μέ ζελατίνη,αλλά δέν μου βγήκε.Τρέχω και δεν φτάνω για το πτυχίο ΄
Για να προστατέψεις την μηχανή σου από την σκόνη:Λύση 1
Αγοράζεις ειδική θήκη.. Αλλά κινδυνεύεις να χαρακτηριστείς Γιαπωνέζος
Λύση 2Κάνεις πατέντα με σακούλα διαφανή και ευρύχωρη με ταινίες και λοιπά...αλλά πάλι τζίφος
Λύση 3
Αγοράζεις σπρέι συμπιεσμένου αέρα και απο ειδική σε ειδική ή στο τέλος κάθε μέρας την...φλιτάρεις λίγο να έρθει στα καλά της.
'Οσο για το ασπρόμαυρο φιλμάκι είναι μόνο για πορτρέτα με όμορφες παρουσίες....
Στο ακρόπολις δεν νομίζω όπως είπες ίσως σε κανένα ιστορικό -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Το πουσαρισμα το κανουμε ως επι το πλειστον σε σλαιντς.
Όταν λές 'σε σλαιντς' τι έννοείς;
Αυτα που προβαλονται σε προτζεκτορα,οχι τα συνηθισμενα ΅΅αρνητικα΅΅ που γινονται φωτογραφιες σε χαρτι.
Α ΟΚ, ευχαριστώ
Βοήθεια γιά φωτο!